PTVGYM Jooel Vatanen

Pienet minidietit pitkällä massakaudella tekee hyvää pääkopalle ja uskon myös että kroppa tykkää ja tälläisen pienen ravistelun jälkeen ottaa ravinteetkin paremmin vastaan, tämä siis vain oma perstuntuma. Tälläisen pikkudietin jälkeen ei todellakaan tarttee varovasti aloitella vaan hanat auki ja kohti ääretöntä :) Aineenvaihdunnan hidastuminen vaatii kyllä sitten pidempää diettijaksoa joten siitä ei tarttee huolestua.

Mikä lasketaan minidietiksi? Itellä loppuu kesäkuun lopussa varmaankin n.2kk pituinen dietti, tarviiko miten varovasti lähtee nostelee tän jälkee hiilareita/kaloreita ylös?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mikä lasketaan minidietiksi? Itellä loppuu kesäkuun lopussa varmaankin n.2kk pituinen dietti, tarviiko miten varovasti lähtee nostelee tän jälkee hiilareita/kaloreita ylös?

Tolla minidietillä tarkoitin ihan noita 1-2vk mittaisin pieniä huilitaukoja massakaudelta mutta parin kk mittainen dietti onkin jo sitten hieman eri sarjassa ja kyllä mä lähtisin sun tapauksessa semmoiselta tunnustellen pois, tsekkailet vaakaa miten se käyttäytyy ja vähän sen mukaan lisäilet ruokaa. Nämä on yksilöllisiä juttuja ja tekemällä oppii parhaiten miten se oma kroppa soi. Mulla oli tossa jokunen aika sitten 4kk dietti ja siitä pois lähdettiin rytinällä eli about +1500kcal kerta vedolla lisää ja ei se rasvaksi muuttunut, 3kk dietin päätyttyä paino tais olla joku +1kg dietin alimmasta. En tätä suosittele jos et tunne kroppaasi.

Pääosin se reserve hässäkkä on todella hyvä, tyhmää pilata pitkä ja ankea dietti sillä että vedetään kertaheitolla hanat auki, kaikkien kropat kun ei pysy semmoisessa rytinässä mukana.

Käykääs lukemassa Vatasen blogia taas. Mielestäni aika saatanan kova juttu saada noinkin iso sponsori. Onnea.

DSC02317-1024x522.jpg

Jumalauta! Onneksi olkoon! :) Nyt on tietysti vaarana myös alaselän venähtäminen kun saa koko ajan olla öljyä lisäilemässä.

Jumalauta! Onneksi olkoon! :) Nyt on tietysti vaarana myös alaselän venähtäminen kun saa koko ajan olla öljyä lisäilemässä.

Mutta kyllä pohkeet ja takareidet saa kyytiä kun skeidaa työntelee etiäpäin. Muija kyytiin vaan ohjailemaan... vai ymmärsinkö väärin blogitekstistä luetun toimarin kommentin pohkeist...

Skodassa noissa uusissa ainakaan mitään vikaa ole, on kyllä aikamoinen juttu hei, ei voi muuta sanoa kun, että onneks olkoon Vataselle. Veikkaanpa jonkinsortin peppukipeyttä joillain, valitettavasti.

Älkää ny saakeli liikaa innostuko, mulla on tapana yleensä laskea vitsiä ja tää blogiteksti oli suurimmalta osalta ihan läpyskää vaan. Kyllä skoda vähän tukee taloutta kun muutaman jutun kirjoitan niiden piikkiin mutta ei siis mitään sen enempää :) Vähän aikaan ajelin tuolla kipolla mutta kun 300hp autosta vaihtaa 100hp autoon nii nopeesti alkaa ahdistamaan, nyt onnellisesti nissanin ratin takana. Muuten ihan menevä auto!

Älkää ny saakeli liikaa innostuko, mulla on tapana yleensä laskea vitsiä ja tää blogiteksti oli suurimmalta osalta ihan läpyskää vaan. Kyllä skoda vähän tukee taloutta kun muutaman jutun kirjoitan niiden piikkiin mutta ei siis mitään sen enempää :) Vähän aikaan ajelin tuolla kipolla mutta kun 300hp autosta vaihtaa 100hp autoon nii nopeesti alkaa ahdistamaan, nyt onnellisesti nissanin ratin takana. Muuten ihan menevä auto!

Mahtuuko sun kokonen ukko skodan ratin taakse kunnolla (siis näihin fabio yms. malleihin)?
Ne on aika kompakteja mun mielestä. Ei tämmönen pläski ainakaan mahu. :D

Mahtuuko sun kokonen ukko skodan ratin taakse kunnolla (siis näihin fabio yms. malleihin)?
Ne on aika kompakteja mun mielestä. Ei tämmönen pläski ainakaan mahu. :D

Aika jämpti se penkki oli, semmoinen urheilullinen jakkara jossa aika korkeat ne sivutuet niin siinä hetkittäinen tuli aika iso olo :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom