PTVGYM Jooel Vatanen

Isot pojat tuli apuun, kiitti :D Netissä on helppo arvostella, mutta toki otan kaiken kritiikin vastaan ja pyrin parantamaan. On kuitenkin hyvä suhteuttaa hieman ikää ja tasoa vaikka niitä ei lavalla otetakkaan huomioon, raskaansarjan keski-ikä on varmaan +30v keskimäärin ja mä olen siihen nähden vielä aika nuori joten sinne parhaaseen ikään on vielä matkaa. Voittoa sinne on turha tällä rungolla vielä lähteä hakemaan, samassa sarjassa kuitenkin kilpailee Ovaskainen, Kujala, Kallio, Wilenius ja liuta saman kokoisia monstereita, ja jos heihin lähtee vertaamaan niin saa haudata aika syvälle kisahaaveet tässä vaiheessa :) Kokeilun halusta mä sinne lähden, katsellaan kuinka mitään sanomattomat ne takareidet on 10 vuoden päästä ;)

Ja ekat kisat ovat aina ne ekat. Kokemusta et saa millään muulla keinoin kuin kisaamalla. Mä suosittelen, että kisaat mahd pian kuin että veivaat ja veivaat sitä optimikuntoa johon oot muka tyytyväinen. Sitä tyytyväisyyttä omaan kehoon ei tuu tapahtumaan koskaan!!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jooelilla on todella vakuuttavat kintut livenä, mun mielestä ne on vahvuus, ei heikkous. M_atilta aika #paskamaha kritiikki, kun ei nähtävästi tiedetä ollenkaan mikä on todellisuus.

Kiitti Pekka :) Parin ensimmäisen vuoden hauis/penkkitreenit on jättäneet jälkensä jalkoihin mutta parin viime vuoden extrapanostus niihin on kirinyt tilannetta hyvin kiinni ja homma alkaa olemaan kohta tasapainossa.

Arvostella saa ja pitääkin mutta se että otanko niitä vakavissani riippuu hyvin paljon siitä kuka sanoo ja missä sanoo. Matin kommentti ei kovin syvälle mennyt ;)

Ja ekat kisat ovat aina ne ekat. Kokemusta et saa millään muulla keinoin kuin kisaamalla. Mä suosittelen, että kisaat mahd pian kuin että veivaat ja veivaat sitä optimikuntoa johon oot muka tyytyväinen. Sitä tyytyväisyyttä omaan kehoon ei tuu tapahtumaan koskaan!!

Joo se on fakta, jos sitä unelmakuntoa jää odottelemaan niin sitä saa tovin verran odotellakkin.. :) Siksi mä menen ensi vuonna kisaamaan jos kaikki nyt vaan menee hyvin, eli ei tule sen pahempia takapakkeja yms. Matti sanoi samaa että hittookos sitä odottelemaan, nyt tähdätää siihen että 10kg lisää ja vuoden päästä alkaa kisadietti. Onkos olemassa enään mitään noviisi sarjaa jossain karsinnoissa, jos ja kun ei edes finaaliin pääse niin sais edes jonkun toisiksi viimeinen noviisi tittelin haltuun :)

Joo se on fakta, jos sitä unelmakuntoa jää odottelemaan niin sitä saa tovin verran odotellakkin.. :) Siksi mä menen ensi vuonna kisaamaan jos kaikki nyt vaan menee hyvin, eli ei tule sen pahempia takapakkeja yms. Matti sanoi samaa että hittookos sitä odottelemaan, nyt tähdätää siihen että 10kg lisää ja vuoden päästä alkaa kisadietti. Onkos olemassa enään mitään noviisi sarjaa jossain karsinnoissa, jos ja kun ei edes finaaliin pääse niin sais edes jonkun toisiksi viimeinen noviisi tittelin haltuun :)

Ei taida noviisisarjoja enää olla. [emoji17] Ja onhan se nyt fakta, että sellaisiin sä et todellakaan mene. Suoraan vaan karsintoihin yleiseen ja katsotaan siellä mihin poika pystyy. Saat sitä todellista vertailua mikä on sun taso ja mikä Suomen. Turhaan tuhlaisit yhden dieetin johonki noviiseihin.

Sinänsä hassua että Vatasella nyt joku kesäbulkkaus menossa? Tavalliset pulliaiset niinku minä yrittää epätoivoisesti saada kiloja pois ennen jussia, juoksemalla 8-10km lenkkejä 3-4 krt viikossa jne.. :D

Mut jos mulla olis sun kroppa niin ilmottautuisin heti kisoihin. Mitä väliä jos ei se vielä ole täydellinen mielestäsi, mutta kuitenkin sillä voi mennä jo lavalle ilman että tarvii hävetä.
Itseasiassa jos mulla olis Allu Jokisenkin kroppa niin tekisin saman jutun, lavalle vaan. :D

Sen mä sanon, että siellä lavalla on joka saatanan vuosi 80% susipaskassa kunnossa, Vatanen sitten lavalle vain kireenä. Se ei ole mitään kokemusta, että käydään esittelemässä keskeneräistä pakettia. Se on kilpailua, ei mitään kokemuksen hakemista. Sinne pitää mennä voittamaan, AINA. Kokemuksen hakeminen on tekosyy häviäjille.

Sen mä sanon, että siellä lavalla on joka saatanan vuosi 80% susipaskassa kunnossa, Vatanen sitten lavalle vain kireenä. Se ei ole mitään kokemusta, että käydään esittelemässä keskeneräistä pakettia. Se on kilpailua, ei mitään kokemuksen hakemista. Sinne pitää mennä voittamaan, AINA. Kokemuksen hakeminen on tekosyy häviäjille.

Eli eiks Pekan esim kannata sit osallistua tänä vuonna ollenkaan kisoihin, jos sinne pitää aina voittamaan mennä? [emoji23] Sori Pekka. [emoji23]

Jos kunnossa on, niin silloin kannattaa mennä, ikinä ei tiedä mitä tapahtuu. Olis kiva joskus nähdä, että kaikki olis revityssä kuosissa siellä. Joka vuosi jossain sarjassa pienempi ja kireempi vie voiton. Eikä Pekan rakenne mikään surkea ole, niin ei sinne voi ihan lasketellen muut mennä kuitenkaan.

Kannattaa aina muistaa kun Sampo Kirjovaara vei Markus Heinästä. Mut Sampo oli kunnossa.

Täytyy ihmetellä taasen kommentointia. Minun silmään vatasen kunto on äärimmäisen hyvä. Jalat näyttää isoilta, kädet isoilta, koko mies on iso. Tietenki noilla massoilla ja rasvoilla ei ole älyttömän "näyttävä" vaikka kokoa on. Ihmettelen samaan hengenvetoon tuota loukkaantuneena reenaamista, miksi ei hoida eka paikkoja kuntoon? Intoa reenaamiseen varmasti löytyy, mutta esim itellä olkapääleikkaus vuosi sitten, ja nyt ollaan jo melkein samoissa. Eli ajallisesti kuitenkin vain pieni hetki jos laittaa paikat kuntoon.

Ei taida noviisisarjoja enää olla. [emoji17] Ja onhan se nyt fakta, että sellaisiin sä et todellakaan mene. Suoraan vaan karsintoihin yleiseen ja katsotaan siellä mihin poika pystyy. Saat sitä todellista vertailua mikä on sun taso ja mikä Suomen. Turhaan tuhlaisit yhden dieetin johonki noviiseihin.

Joo yleiseensarjaan sekaan menossa mutta jos en väärin muistele niin aina jossain tietyssä karsinassa syksyllä olisi myös ns. noviisi vertailu, voipi olla että muistelen ihan mitä sattuu.. :)

- - - Updated - - -

Syötkö Vatanen MSM:ää? Mulla jeesas ihan helvetisti, kun mun olkapää oli hitaasti ärtynyt reeneistä.

MSM:ää ei tule nykyään syötyä, voishan tuon kokeeksi ottaa taas mukaan! Kiitti vinkistä :)

- - - Updated - - -

Sinänsä hassua että Vatasella nyt joku kesäbulkkaus menossa? Tavalliset pulliaiset niinku minä yrittää epätoivoisesti saada kiloja pois ennen jussia, juoksemalla 8-10km lenkkejä 3-4 krt viikossa jne.. :D

Mut jos mulla olis sun kroppa niin ilmottautuisin heti kisoihin. Mitä väliä jos ei se vielä ole täydellinen mielestäsi, mutta kuitenkin sillä voi mennä jo lavalle ilman että tarvii hävetä.
Itseasiassa jos mulla olis Allu Jokisenkin kroppa niin tekisin saman jutun, lavalle vaan. :D

Ei bulkkaaminen vuodenaikaa katso, silloin bulkataan kun ei dietata ja dietit hoideltiin jo talvella pois :) Viime dietinkin taisi juuri ennen kesää lopettaa ja kesäksi kunnon sikalookki päälle. Toki olisi mukava joku kesä olla kunnossa mutta kahtellaan sitä sitten tuota tuonnempana :)

- - - Updated - - -

Lihasmassassa tulen ottamaan jo sen verran pahasti takkiin että kaiken muun pitää olla kyllä kohdillaan, eli en todellakaan ole menossa kisaamaan jos kunto löysäksi jää. Ensimmäinen dietti joten kaikkihan on yhtä isoa arvoitusta, mutta positiivista se että kun tavoite on raskaassasarjassa niin mitään vedätyksiä ja viime hetken hätäkikkailuja ei tarvitse tehdä. Nöyristelemään en lähde mutta realistinen silti olen :)

- - - Updated - - -

Täytyy ihmetellä taasen kommentointia. Minun silmään vatasen kunto on äärimmäisen hyvä. Jalat näyttää isoilta, kädet isoilta, koko mies on iso. Tietenki noilla massoilla ja rasvoilla ei ole älyttömän "näyttävä" vaikka kokoa on. Ihmettelen samaan hengenvetoon tuota loukkaantuneena reenaamista, miksi ei hoida eka paikkoja kuntoon? Intoa reenaamiseen varmasti löytyy, mutta esim itellä olkapääleikkaus vuosi sitten, ja nyt ollaan jo melkein samoissa. Eli ajallisesti kuitenkin vain pieni hetki jos laittaa paikat kuntoon.

Kiitos :) Reenattu on mutta toki olkapäätä varoen, mutta ilmeisesti nyt olis aika ottaa totaali huili yläkropalle. Jalkoja toki voi duunata :)

Käykee kahtelemassa blogissa kun Vatanen kaivelee kassejaan 16minuuttia :D

kassitttt.jpg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom