Lisää Q&A videoita
Käskystä!
- - - Updated - - -
Ihan perus treenivideota olis kiva nähdä!
Käskystä!
- - - Updated - - -
Paljonko vatasen vyötärön ympäryys on? ns. kiriänä ja nyt vähän löysempänä?
Mulla on aika paksu tuo keskivartalo, bulkilla ensin nurkan takaa tulee pömpöttävä maha ja hetken päästä vasta itse ukko. Viime dietin lopussa kun rasvat oli varmaan jotain 12% paikkeilla niin vyötärö oli 90cm ja nyt bulkilla pääsyt mopo vähän keulimaan ja ilta äskyssä taitaa olla jo metrin luokka :D Pari kk massakautta meni tosi siistissä kunnossa ja vyötärö kasvoi ehkä sentin mutta sitten tapahtui jotain odottamatonta ja ukko levähti, no antaa tulla vaan en mä massaa pelkää!
- - - Updated - - -
Ja tähän vielä lisäys että paljon rinnan ympäryys?
Tuo se on hankala mitata mutta jos se nyt otetaan silleen että mittanauha kulkee kainaloitten alta ja laskee kädet alas niin mittanauha näytti 137cm.
- - - Updated - - -
Vatanen! Huomenna varaat ajan tälle sepälle, niin alkaa olkapää hommat luistamaan. Yleensä jono on noin kuukausi, joten jos kivut helpottaa ennen sitä niin peruutat ajan, mutta ainakin on sitten varasuunnitelma. Ihan vaan näin olkapäät paskoneen miehen suositus . Hyviä reenejä isännälle.
https://www.diacor.fi/asiantuntijat/mikael-allenius
Kiitos vinkistä! Mä kokeilen vielä sen ehkä fiksuimman jutun jota tähän mennessä en oo "kärsiny" tehdä eli totaali lepo olkapäälle, buranaa, kylmää ja kunnon lepoa. Tänään alkanut näyttämään jo vihreää valoa kun kylmäpussin kanssa istunu himassa ja murjottanut vaan. Jalat käytiin kyllä tekemässä mutta siinä ei olkapäällä kovin isoa roolia ole