PTVGYM Jooel Vatanen

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Jokainen tekee ja nauttii niistä asioista mitkä on itselleen hyväksi.

Rahalla, isoilla lihaksilla, isolla peniksellä, hienolla autolla ja hienolla talolla saa varmasti naisia, mutta onko ne naiset silloin kiinnostunut siitä ihmisestä vai ainoastaan rahasta, isoista lihaksista, isosta peniksestä, hienosta autosta ja hienosta talosta? Itse ainakin pidän tuollaisia naisia golden dickerinä joka on kiinnostuntu ainoastaan materiasta, eikä siitä ihmisestä joka kyseiset asiat omistaa. Tottakai jos tämä kyseinen mieskin hakee vaan pillua ja ei halua miettiä elämää eteenpäin kyseisen naisen kanssa niin sillonhan se on hyvä juttu molemmille.

Itse ainakin ihastun ensin ihmisessä monesti ulkonäköön ja sitten jutellessa tulee selväksi onko se ihminen myös yhtä kaunis sisältä jonka kanssa vois ajatella elämää eteenpäin, perheen perustamista ja mahdollisesti loppuelämän elämistä yhdessä. Itse ainakin aina seurustellessa panostan tähän, että tulisin olemaan tämän kyseisen naisen kanssa aina elämäni loppuun asti onnellisesti. Ainahan se toki ei mene ihan tälleen (juuri tullut jätetyksi 3 vuoden suhteen jälkeen :D). Tälläsissä tilanteissa monesti miettii, että helpompaa olis vaa pillun perässä juosta ja olla kiintymättä keneenkään niin ei joutuis suremaan.

Tämä ei ollut hyökkäys ketään kohtaan vaan ainoastaan omaa mietintää ja ajatuksia kyseisestä asiasta.

Koska Vatasen ketjussa ollaan niin on kyllä hieno sali Vatasella ja hyvässä tikissä tuntuu kaveri olevan!

Jos nyt oletetaan, että jollakin on tommoiset elämän tärkeimmät asiat ja se toteuttaa niitä, niin kerroppa mulle semmoinen juttu, että mitä se sua liikuttaa, eikö ole tärkeintä että joku on onnellinen tiellään? Johan tuolla joku tykkäs kalastella, en pidä itse kalastamisesta, mutta en ole niin kusipää ihminen, että alkaisin sanomaan kaverin harrastusta surulliseksi tai köyhäksi. Missä laatikossa te elätte? Miten ahdasmiellinen pitää olla, että sanoo toisen elämää köyhäksi, ikäänkuin se oma olisi jotain taivaallista. Musta tuntuu, että muiden elämän dissaajilla on itsellä jotain ongelmia ja sitä koitetaan sitten tasoittaa haukkumalla muita.

Mähän sanoin, että jokainen tekee ihan mitä haluaa ja elää miten haluaa. Mä itse koen sen köyhäksi, mutta vittuako mun mielipide muille kuuluu.

Hieman aihetta sivuten kysyisin, että miksi bodausfaneja tuntuvat kiinnostavan niin paljon kaikki "Minun päiväni"- ja kauppareissuvideot? Jos otan oman lajini esimerkiksi, niin en tiedä kovinkaan montaa, jota kiinnostaisi suuremmin Teddy Rinerin, Ilias Iliadiksen tai Shoei Onon kauppareissut.

Tähän sen verran voin sanoa, että satavarmasti kiinnostaa nämä (judokien?) My day- videot helkkarin monia. Ei sillä käytännössä ole mitään merkitystä mitä se seurattava/fanitettava henkilö tekee. Jos hänen tekemisiään katsoo ylöspäin ja persoona osaa olla kiinnostava niin homma toimii. Itsekin katsoin jonkun Jukka Nyyssölän pelipöydän kokoamisvideon :D Enkä edes bodaa. Tai pelaa.

Miten kukaan voi ajatella niin tyhmästi, että lainaat pankista rahaa ja ajattelet sitten että oot rikkaampi, en tajuu. Lapset ajattelee noin. Miinuksella siinä ollaan kun korkoakin pitää maksaa.

Tuli oma poika mieleen kun hän oli vielä lapsi, oli hän sanonut muille jotenkin tyyliin, "meillä ei makseta rahalla, vaan muovikortilla".

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tätä ei kannata aloittelijoiden kokeilla, vaan tämä on hyvin pitkälle treenanneiden heiniä. Tässä pistetään erikoistekniikkaa toisensa perään ja domssit on taatut tästä treenistä päiväkausiksi.

2 kierrosta
Ranskalainen 10 20s rest - 10 10s rest - 10 5s rest 10

2 kierrosta
Ranskalainen max 10 toiston painolla 5 omaa 10s rest - 6 6s neg 10s rest - 6 6s pos 10s rest - max

2 kierrosta
Ranskalainen istuen 15 10s pito - 10 8s pito - 5 6s pito

1 kierros
Pushdown myötäote 20 - Pushdown vastaote 15 - Ranskalinen taljassa 10

Jokaisen ojentajavedon päälle 20 toistoa vapaasti valittua hauisliikettä pumpaten verta vastalihakseen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom