PTVGYM Jooel Vatanen

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Kuinkakohan kauan sitä suhde kestää jos se pohjautuu vain ja ainoastaan rahan ja vallan ympärille :D Varmaan max vuoden :D

Niin mutta johtuukse sit rahaa ja valtaa omaavan henkilön halusta vaihtaa seuralainen vuoden välein?Ymmärtääkseni jotkut ihmiset sanoo suhteen heti irti ku toinen alkaa rakentaa pesää.Huomatkaa sukupuolineutraali muoto.

Kerran Mike luuli olevansa väärässä, mutta onneksi hän erehtyi. Kaikella rakkaudella. Et ansaitse sitä paskaa mitä niskaan sataa, mutta pieni itsereflektio on paikallaan tasaisin väliajoin meille kaikille.

Vataselle tsemppiä. Sympaattisen oloinen kundi, vaikka imppaisi pillillä kromosomeja vasikan anaalista kasvun eteen.

Ulkonäöllä ja rahalla ei saa rakkautta, mutta mahdollisuudet herättää jonkun huomio ja sitä kautta löytää myös muuta, lienee usein parempi. Toki myös mahdollisuus törmätä epäreiluun peliin itseä kohtaan kasvanee, etenkin rikkailla :/ Toisekseen, se että esim. myöntää fyysisen viehättävyyden vaikutuksen/tärkeyden suhteessa, ei tietenkään ole pinnallisuutta sinänsä vaan ehkä enemmänkin realismia. Molempia tarvitaan, henkistä ja fyysistä puolta :)

Ja mä saan kiksejä kun saan kuvausidean ja sitten onnistun kaikista muuttujista huolimatta tekemään sen idean loppuun saakka. Ihmiset saa eri asioista kiksejä. Ei siinä mitään kummaa ole jos joku saa kiksit superautosta.
Tässähän se mun pointti olikin. Ei se sullakaan ole raha eikä materia mikä ajaa kuvaamaan. Luulisin että superautokin on monelle kiva lelu, ei elämän tarkoitus ja keskipiste.

Jouduin viimeisen kolmen sivun kohdalla tarkistamaan mitähän topicia luen.

Vataselle bodypeukku, hieno mies ja varmasti kova panemaan (edellisten sivujen aiheisiin viitaten)

Just sun kaltaiset kadehtii miljardöörejä. Raha ja valta naisia puoleensa vetää. Ja koska sulle ei mennyt perille, niin paljon rahaa ei ole yhtäkuin velka. Velka ei ole rahaa. Ymmärrätkö edes tätä?
Velka = rahaa, raha = velkaa. Raha on pelkkä tapa pitää kirjaa omistamisesta ja veloista. Erikoista sanoa että velka ei ole rahaa yhteiskunnassa jossa koko rahajärjestelmä perustuu velkaan.

Velka = rahaa, raha = velkaa. Raha on pelkkä tapa pitää kirjaa omistamisesta ja veloista. Erikoista sanoa että velka ei ole rahaa yhteiskunnassa jossa koko rahajärjestelmä perustuu velkaan.
No muotoillaan vielä kerran. Sulla on miljoona euroa tilillä verot maksettuna. Mulla on miljoona euroa lainaa tilillä josta ei ole maksettu yhtään. Kummalla on käytännössä rahaa? Mun on kovin vaikea ymmärtää, miksi pitää tahallaan saivarella ja ymmärtää väärin. Velka on velkaa, absoluuttisesti, se ei ole omaisuutta.

No muotoillaan vielä kerran. Sulla on miljoona euroa tilillä verot maksettuna. Mulla on miljoona euroa lainaa tilillä josta ei ole maksettu yhtään. Kummalla on käytännössä rahaa? Mun on kovin vaikea ymmärtää, miksi pitää tahallaan saivarella ja ymmärtää väärin. Velka on velkaa, absoluuttisesti, se ei ole omaisuutta.
Tuossa tapauksessa pankki on minulle velkaa miljoonan ja sinä olet pankille velkaa samanverran. Mutta voinko sanoa että omalla tilillä oleva miljoona on minun omaisuutta kun sekin on velkaa? Jos maailman uutisia seurailee niin ei se ole varmaa saanko pyytäessä velkaa itselleni pankkiautomaatista. Suomessa toki toimii vielä hyvin, mutta esimerkkinä kaikkien tuntema Kreikka.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jos maailman uutisia seurailee niin ei se ole varmaa saanko pyytäessä velkaa itselleni pankkiautomaatista. Suomessa toki toimii vielä hyvin, mutta esimerkkinä kaikkien tuntema Kreikka.
Muistaakseni Suomessa talletussuoja on 100ke. Loppu on sitten voi voi, jos paska osuu tuulettimeen. Tosin pankin kaatumiseen en jaksa ihan heti tämän päivän Suomessa uskoa.

Uskomatonta. Ei voi ymmärtää enää. Sano nyt suoraan, kummalla on enemmän omaisuutta. Sillä jolla on miljoona vai se jolla on nolla euroa?
Sitä juuri kysyin sinulta, voinko laskea sen omaisuudeksi jos se on velkaa?
Muistaakseni Suomessa talletussuoja on 100ke. Loppu on sitten voi voi, jos paska osuu tuulettimeen. Tosin pankin kaatumiseen en jaksa ihan heti tämän päivän Suomessa uskoa.
Talletussuojat tunnetusti toimivat hyvin siellä Kreikassakin. :rolleyes: Kuten sanoin, Suomessa toki toimii vielä hyvin. Kuulutaan kumminkin pankkitoiminnan eliittiin.

Vastaa nyt. Kummalla on enemmän omaisuutta. Miljonäärillä ilman velkaa vai velallisella jolla ei ole yhtään rahaa. Vastaa äläkä kiertele.
Sun logiikalla tulee rikkaammaksi kun ottaa pikavipin. Lol.

Etkö osaa laskea 1+1? Jos velka ei ole rahaa taikka omaisuutta kuten sanoit:
Velka ei ole rahaa. Ymmärrätkö edes tätä?
Velka on velkaa, absoluuttisesti, se ei ole omaisuutta.
niin kumpikin on tasoissa. Jos velka on rahaa niin sillä jolle pankki on velkaa. Tässä tapauksessa minä.
Edelleen, jos otan pikavipin niin sekin on velkaa, samalla vaan minäkin olet velkaa. Tässähän kumminkin puhuttiin FIAT-rahasta eikä esim .ostereista taikka helmistä?

Blaa blaa tylsää aiheeseen kuulumatonta keskustelua.

On kyllä uskomatonta paskaa. Maailman rikkain ihminen on siis yhtä köyhä mitä koditon. Millähän ne saa ruokaa ostettua.
Mistä helvetin ratakiskosta tää asia pitää vääntää sulle? Oisko tolla rahalla, eli velalla. Maan, arvokivien ynnämuiden tapauksessa täysin eri asia,

Mistä helvetin ratakiskosta tää asia pitää vääntää sulle? Oisko tolla rahalla, eli velalla
No jos vaikka siitä ratakiskosta. Jos sulla on nolla euroa omaisuutta ja lainaat kaverilta 20 euroa, niin et sä sen rikkaampi ole. Ja alunperin Mies847 sanoi, että velkarahalla auto, johon vastasin, että velka on eri asia kuin mennä käteisellä ostamaan kun on varaa. Mutta sä nyt koitat siinä näsäviisastella vaikka itsekin tajuat mitä tarkoitan. Joten mee jeesustelemaan jonnekin muualle kiitos.

Suositut

Back
Ylös Bottom