Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eli siis jos olet rikas ja komea, niin et kykene noihin? Anteeksi kun kysyn, mutta millä ihmeellä noi poissulkee toisensa?
Jos otetaan rikkaalta ja komealta kaikki pois, rahat ja komeus ja valta, niin ilmestyykö sen elämään rakkautta, terveyttä, perhettä ja ystäviä? Mä en nää, että noi poissulkee kumpaankaan suuntaan yhtään toisiaan. Onnellisia ihmisiä löytyy kakenlaisista lähtökohdista.
Esim Mies847 on rasvainen sunnuntaibodari joka ajaa 2 tonnin autolla ja hän on onnellinen ja saa kiksinsä muualta. Joku toinen saa kiksit Aston Martinista, Mies847, jostain muualta. En mä nää siinä mitään erikoista. Jos Mies847 voittais lotossa, niin se heittäis rahat roskiin kun kiksit tulee jostain muualta.
Punisherman vaikuttaa kyllä surulliselta tapaukselta.[/QUOTE
Lisään vielä kateuttasi siten et
Itse ainakin näkisin mielelläni kauniskasvoisen 150kg naisen.[/QUOTE
Ne kasvot voi vielä ihan kauniilta 150 kiloisella näyttää mutta ootas sitä hetkeä kun se on alasti edessäsi, käytännössä maha roikkuu vähintään puoli metriä pillun päällä kaikkien poimujen näyttäessä samanlaisilta. Sisäinen kauneus legenda on ihan yhtä huuhaata ja kaikki naiset haluaa käytännössä mieluummin tosi iso kullisen miehen jos valinta pitää tehdä. Seuranhakupalstoiltakin tämä on helppo nähdä kun naimisissa olevat naiset haluavat salaista seuraa ja erikseen ovat maininneet että haluavat isolla varustetun miehen ja vaaleilla pienillä katkaravuilla varustetut on on off. Tiivistäen normaalia isommat ja näyttävämmät lihakset sopivalla komeudella varustettuna ja kukkaronkin ollessa edes kohtuullisesti kunnossa + iso vehje housuissa on käytännön elämässä sellainen yhdistelmä jolla ei tarvitse herätä sen lähiön suohirviön vierestä aamulla.
Ai että kun nään sut aamuisin peilin edessä hokemassa tota ja sitten uuteen päivään nokka pystyssä kun ollaan niin saatanasti parempia kuin kaikki muut. Tragikoomista huumoria olan takaa.Vaikka itsellä on kaikkea mitä joku Tauno Tasalakki tai punttijuntti voisi kadehtia, ulkonäköä, koulutusta, vanhaa rahaa, autoja (2), asuntoja (2) ja vittua ovista ja ikkunoista, niin itse en pidä sitä minään. Vähiten arvostan näitä koulukiusattuja ihmisiä, jotka seisovat Gaspin verkkareissaan takajaloillaan ja hakkaavat roinapäissään näppäimistöään filosofista kapasiteettiaan esille tuoden, miten kaikki pyörii rahan ja hauiksen ympärillä. Give me fuckin break, mieslapset.
Nämä elämäm korkeakoulutetut mieslapset jotka kulkevat 365 windbreakereissaan pieruherat fölis koska katabolia any given second, saa mut hyvälle tuulelle. Elämässä pitää olla huumoria, varsinkin tragikoomista huumoria.
Stay gold, ponyboys.
Vaikka itsellä on kaikkea mitä joku Tauno Tasalakki tai punttijuntti voisi kadehtia, ulkonäköä, koulutusta, vanhaa rahaa, autoja (2), asuntoja (2) ja vittua ovista ja ikkunoista, niin itse en pidä sitä minään. Vähiten arvostan näitä koulukiusattuja ihmisiä, jotka seisovat Gaspin verkkareissaan takajaloillaan ja hakkaavat roinapäissään näppäimistöään filosofista kapasiteettiaan esille tuoden, miten kaikki pyörii rahan ja hauiksen ympärillä. Give me fuckin break, mieslapset.
Nämä elämäm korkeakoulutetut mieslapset jotka kulkevat 365 windbreakereissaan pieruherat fölis koska katabolia any given second, saa mut hyvälle tuulelle. Elämässä pitää olla huumoria, varsinkin tragikoomista huumoria.
Stay gold, ponyboys.
Minulla on pienet lihakset, keskivertoa pienempi muna, naiset nauravat minulle aina nähdessään. Eikä ole autoakaan, ja tuskin osaisin sellaista enää ajakaan. Jostain syystä en kuitenkaan kadehdi bodareita, en kirjoita Ylilaudalle, enkä ole mielestäni ns. jonnekaan.
Nämä bodarien ketjuissa käytävät kinastelut ja loanheitot noudattavat tiettyä kaavaa: ensin joku kirjoittaa (ehkä asiattomasti) negatiiviseen sävyyn ketjun päähenkilöstä. Sitten tulevat paikalle ne, joiden mielestä negatiiviseen sävyyn ei saisi kirjoittaa kenestäkään. Sen jälkeen käynnissä onkin "kritiikkiä vai negaamista" -kinastelu, jossa viuhuvat sellaiset nykyaikaiset trendisanat kuin vihaaja ja jonne. Lopulta puhutaan kateudesta ja siitä, kuka on kylän suurin alfa. Väitöskirjamateriaalia suorastaan.
Hieman aihetta sivuten kysyisin, että miksi bodausfaneja tuntuvat kiinnostavan niin paljon kaikki "Minun päiväni"- ja kauppareissuvideot? Jos otan oman lajini esimerkiksi, niin en tiedä kovinkaan montaa, jota kiinnostaisi suuremmin Teddy Rinerin, Ilias Iliadiksen tai Shoei Onon kauppareissut.
Jos nyt oletetaan, että jollakin on tommoiset elämän tärkeimmät asiat ja se toteuttaa niitä, niin kerroppa mulle semmoinen juttu, että mitä se sua liikuttaa, eikö ole tärkeintä että joku on onnellinen tiellään? Johan tuolla joku tykkäs kalastella, en pidä itse kalastamisesta, mutta en ole niin kusipää ihminen, että alkaisin sanomaan kaverin harrastusta surulliseksi tai köyhäksi. Missä laatikossa te elätte? Miten ahdasmiellinen pitää olla, että sanoo toisen elämää köyhäksi, ikäänkuin se oma olisi jotain taivaallista. Musta tuntuu, että muiden elämän dissaajilla on itsellä jotain ongelmia ja sitä koitetaan sitten tasoittaa haukkumalla muita.Kuten sanoin, jos elämän tärkeimmät asiat ovat pillu, hauis, penkkitulos ja raha, niin pidän sitä surullisena.