PTVGYM Jooel Vatanen

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Miken ja Jooelin jutusteluja on ilo kuunnella. Se on rennon letkeää jutustelua ja kovaa tekemistä treeneissä. Mike on kuvaustaitojen lisäksi erinoimainen juttelemaan eri henkilöide kanssa ja omaa yleisesti hyvän ulosannin suullisesti.

Itse olen erittäin puhelias, mutta mun heikkous on "etanamainen" puhetahti ja välillä karkaan aiheesta liian kauksi palatakseni takaisin jonkun ajan kuluttua. En varmaan olisi ihanne haastateltava. :LOL:

Ei varmaan tarvi vääntää. Yhtäläisyyttä kun ei ole. Mitä helvettiä niiden apteekkilait hyödyttää kun oot siellä vaan pari viikkoa etkä saa tuoda sieltä mitään.

Korjaa toki jos olen väärässä, mutta jos nimenomaan on ajatuksena lähteä treenileirille, niin tuskinpa sä täältä Härmästä laahaat roinaa mukanasi Las Palmasiin.

Asian laita on eri Thaimaassa, kun lihapäät saa apteekista vyölaukkuunsa kaiken sen mitä vaan osaa ja kehtaa pyytää. No stress. No katabolism.

Kiva treenaa kun lämpöä sata ja saa keskittyä vaan bodarin stereotypian vahvistamiseen meidän muiden parempien ihmisten silmissä.

On kyllä ihan maukas viettää siinä ilmastossa kolmisen viikkoa. I like.

Sihvosella ei mennyt oma matka ihan jiiriin. :ROFLMAO:
Toisaalta toista kertaa käydessä pitäisi olla epätodennäköisempää, jos tuli kipeäksi ekalla kerralla.
Eli jos nyt menee plörinäksi, uudestaan vaan. (y)
Ainakin mulle on selitetty toi niin, että bakteerikanta on eri. Eli kerran jos on käynyt, voi olla että toisella kerralla on jo immuunijärjestelmät kohdallaan.

Mitä nyt omaa asumista tuolla ajatteli, niin alkuun oli jotain. Loppua kohden ei.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom