PTVGYM Jooel Vatanen

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
On kyllä ihan maukas viettää siinä ilmastossa kolmisen viikkoa. I like.

Sihvosella ei mennyt oma matka ihan jiiriin. :ROFLMAO:
Toisaalta toista kertaa käydessä pitäisi olla epätodennäköisempää, jos tuli kipeäksi ekalla kerralla.
Eli jos nyt menee plörinäksi, uudestaan vaan. (y)
Ainakin mulle on selitetty toi niin, että bakteerikanta on eri. Eli kerran jos on käynyt, voi olla että toisella kerralla on jo immuunijärjestelmät kohdallaan.

Meinasit varmaan Kohosta?

Meinasit varmaan Kohosta?

Sihvonen oli myös ulkomailla samoihin aikoihin ( ja samassa paikassa ) Kohosen kanssa. Tuli myös kipeäksi, kuten Toni ja Elina.
Juu, ihan Sihvosta meinasin. :)
Olihan sekin kipeenä. Tiesin kyllä että Kohonen myös siellä, mutten sen tekemisiä ole seurannut.

Juu, ihan Sihvosta meinasin. :)
Olihan sekin kipeenä. Tiesin kyllä että Kohonen myös siellä, mutten sen tekemisiä ole seurannut.
Tuo oli Sihvosen toinen kerta tuolla. Se kävi siel myös vuos sitte ja sama ralli oli sillonki. Sano ettei mee enää koskaa thaimaasee nyt ku tuli sieltä pois :)

Tuo oli Sihvosen toinen kerta tuolla. Se kävi siel myös vuos sitte ja sama ralli oli sillonki. Sano ettei mee enää koskaa thaimaasee nyt ku tuli sieltä pois :)
Vahva offtopic, mutta: Thaimaasee?
Matkustatko joskus myös risteilyllä Ahvenanmaaseen? Pääsisipä itse joskus käymään Ambomaaseen.

Jaa kappas, enpä tiennyt.
Noh, se siitä mun teoriasta. :D
Ehkä se vaati että oli pidempään siellä ettei enää vastatauteja tuntunut saavan.

Mikä siitä tekee bodarien paratiisin?

Jos ajattelee vain ja ainoastaan treenaamista, niin tuskin isompaa hyötyä vaan irtiottoa arjesta. Suomen ilmasto on melkeinpä paras mahdollinen kuntosaliharjoitteluun, ulkoilu ei välttämättä houkuta räntäsateessa. Imo, kuuma ja kostea ilmasto ei innosta harjoitteluun. Suomessakin jos sattuu hellekesä, niin hiljaista on saleilla (joissa harvoin on kunnon ilmastointia). Mutta onhan meitä moneen junaan ja tosibodarit on tietysti oma lukunsa. Ne etsii rantalomakohteissakin aina sen lähimmän salin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Toi hiljaisuus hellepäivinä liittynee siihen, että ne on vitun harvinaisia täällä päin maailmaa, jollet oo huomannu :D Esim. 2012 niitä oli 20 kappaletta koko kesänä. Keskiverto salipupu reenaa ton verran päivinä varmaan parissa kuukaudessa ja lomakautena vielä vähemmän.

Tää on paska ilmasto kaikkeen touhuun, jossei viinan juontia ja vitutusta lasketa.

Jos ajattelee vain ja ainoastaan treenaamista, niin tuskin isompaa hyötyä vaan irtiottoa arjesta. .

Arjesta irtautuminen on tietysti se pääasia ja hyvä fiilis. Jos puitteet ovat hyvät, niin lomatreeni on vain kotitreenin jatkumoa, jossa ei tietysti viikossa tai parissa saa mitään näkyvään aikaiseksi, mutta saa keskittyä treeniin ja lomailuun. Itsestä kiinni miten kovaa treenaa? Puolituttu kaveri piti 5 viikon "tehostetun" treeniloman etelässä. Kyllähän siinä jo ulkonäkökin muuttui. Makehan myös suunnitteli jokunen vuosi sitten Thaimaan treenileirejä, jossa porukka olisi isännän lupausten mukaisesti myös kasvanut, mutta eihän tätä lomatreenikultuurin mielekkyyttä ymmärrä kuin ne, jotka ovat siihen hurahtaneet. Minä olen ja kymmenittäin salisulkia onkin jo ehtinut kertyä hattuun. (y)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom