PTVGYM Jooel Vatanen

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ja taas toisaalta täällä tulkitaan kaikki kritiikki ja jopa asialliset kysymykset hyökkäyksiksi, vittuiluksi ja negaksi. Hulkki vastasi viimeisinä aikoina kaikkiin kysymyksiin vähintään puoliksi vittuilemalla, koska sen mielestä kaikki sille osoitetut viestit ja asialliset kysymyksetkin on jippiin potarin vittuilua. Mentulan ketjussa nyt oli sanottu faktat niin kuin ne on. Toki se, että sanotaan, ettei voi kisoissa ikinä menestyä voi tuntua paskan heitolta niskaan, kun ympärillä pyörii lauma jees jees -miehiä jotka taputtaa selkään ja sanoo että kova paketti tulee lavalle. Puulakitason pro-kisat kertoo kuitenkin korutonta totuutta potentiaalista. Täällä kuitenkin pitäisi vaan polvillaan ylistää IG kuvia ja palvoa jokaista kilpailijaa, kaikki muu on hyökkäämistä. Tietysti sinne aina sekaan mahtuu jokunen vajakki, jotka vaan haluaa huomiota.
Sä teet juuri sitä mikä pilasi jo aikaisemmat ketjut, eli valitetaan ja jankutetaan jotain samaa kokoajan. Mentulan ketjussa se oli Milos, kielloista huolimatta se vain jatkui ja jatkui. Kemppaisen ketjussa jatkettiin ja jatkettiin sitä roinajuttua, vaikka kiellettiin. Samaa teet sä nytten vaikka koitatkin jeesustella, eli jankuta edelleen, vaikka on jo kiellettyä. Sä koitat sen naamioida asialliseksi, vaikka todellisuudessa toi on vitun ärsyttävää jankuttamista.

Pakkiksella nykyään niin vähän muutenki keskustelua (suurin osa konaan tai munakkaan video linkkejä). Vähennetään vaan lisää niin hyvä tulloo.
Onko sulla joku toinen saitti jossa olisi sitten jotenkin enemmän keskustelua? Sori vain, semmoista ei ole. Ja jos sä vertaat siihen paskakasaan nimeltä ylilauta, niin yhdessä viestissä pakkotoistolla on enemmän merkkejä mitä 30 viestissä yhteensä ylilaudalla. Ne keulii siellä pippelit pystyssä, että on jotenkin aktiivista, vaikka 20 trollia kisaa kuka postaa eniten paskaa. Viestien sisältö on samaa paskaa beta sitä, huutista tätä, joka aika pitkälti todistaa, että hyvin pieni porukka vain floodaa sinne sitä. Sitten lasketaan jotain viestien määrää pallit suussa ihan innoissaan ja sisältöä vitun mitään.

Tässä sulle mitä Vatasesta ollaan mieltä. Tää on sitten varmaan jotain asiallista keskustelua, no tulee viestejä kuitenkin. Ja nää on kaikki yksittäisiä viestejä.

- *10v treniä
- huutista
- Vatanen oli ennen 4/5, nykyään 0/5.
- tää
- Moro Vatsku
- Tää
- Hyvin toi Mike pelasti kaverinsa:D
- Tämäkin perseennuolija joka ketjussa

Tossa nyt 8 viestiä ja mikä sisältö? Pelkkää vitun paskaa, joka selkeesti on se mitä kaikki haluaa, tommoista aivontonta sontaa, pelkkää kohinaa. 157 merkkiä yhteensä 8 viestissä. Mun yhdessä tässä viestissä on 611 merkkiä.

Julkisuus on aika bitch kyllä, en oo itse minkään tason julkkis mutta näköjään julkisuuden hahmona nykyään teet niin tai näin niin aina jostain joku keksii alkaa ullittaa kun ei tarvitse sitä kasvotusten sanoa vaan voi mökätä netissä.

Toisaalta tuo tuntuu olevan ajan henki ja kaiken loistokkaan materiaalin seassa kun Vatanen laittaa pilke silmäkulmassa jonkun mielestä "väärän" hashtagin niin japadapaduu vaan kuuluu ja joku lähtee kaikista henkseleistään irti.

Every day. We stray further from God.

Onko sulla joku toinen saitti jossa olisi sitten jotenkin enemmän keskustelua? Sori vain, semmoista ei ole. Ja jos sä vertaat siihen paskakasaan nimeltä ylilauta, niin yhdessä viestissä pakkotoistolla on enemmän merkkejä mitä 30 viestissä yhteensä ylilaudalla. Ne keulii siellä pippelit pystyssä, että on jotenkin aktiivista, vaikka 20 trollia kisaa kuka postaa eniten paskaa. Viestien sisältö on samaa paskaa beta sitä, huutista tätä, joka aika pitkälti todistaa, että hyvin pieni porukka vain floodaa sinne sitä. Sitten lasketaan jotain viestien määrää pallit suussa ihan innoissaan ja sisältöä vitun mitään.

Tässä sulle mitä Vatasesta ollaan mieltä. Tää on sitten varmaan jotain asiallista keskustelua, no tulee viestejä kuitenkin. Ja nää on kaikki yksittäisiä viestejä.

- *10v treniä
- huutista
- Vatanen oli ennen 4/5, nykyään 0/5.
- tää
- Moro Vatsku
- Tää
- Hyvin toi Mike pelasti kaverinsa:D
- Tämäkin perseennuolija joka ketjussa

Tossa nyt 8 viestiä ja mikä sisältö? Pelkkää vitun paskaa, joka selkeesti on se mitä kaikki haluaa, tommoista aivontonta sontaa, pelkkää kohinaa. 157 merkkiä yhteensä 8 viestissä. Mun yhdessä tässä viestissä on 611 merkkiä.
Ei varmaan missää, varmaan some vienyt osan kirjottajista. Ylilautaa en lue, enkä aijokkaan.

Minä mielummin luen asiallisia keskusteluja, joista voi ammentaa uutta tietoa, kilpailijoiden ja muiden henkilöiden kuulumisia jne. Jos keskustelu karkaa levottomaksi ja asiattomaksi väittelyksi kuin eduskunnassa konsanaan, niin eipä huvita lukea sellaista. Itse jos en ole jonkun henkilön kanssa samaa mieltä, niin en lähde väittelee ja kiinaamaan kun se on mulle ajan hukkaa. Luonnollisesti minunkin jotkut kommentit ovat sellaisia, että joku toinen pitää niitä paskoina ja ymmärrän sen, sillä me ihmiset olemme erilaisia. Suurin osa meistä, melkein 100% käyttäjistä, kirjoittelee nimimerkin takaa. Olen välillä miettinyt, muuttuisiko keskustelu, jos kirjoittelisimme omilla nimillä, jotka on todettu oikeiksi x-tavalla...

Jos joku julkisuuden ja miksei myös tavan henkilön persoonallisuus syystä tai toisesta ei miellytä, niin antaa hänen elää omaa elämäänsä. Yritetään huolehtia ensisijaisesti omasta elämästä.

"Lautakasaa" olen vilkaissut jonkun kerran ja olen todennut, ettei se ole minun paikka, valinnanvapaus. Pakkotoistolla olen ollut jäsenenä muistaakseni kolmisen vuotta ja tämä on ollut ihan jees paikka luukuunottamatta joitakin yliampuvia kinasteluja tai miksi niitä voisi kutsua, ei ainakaan asialliseksi kanssakäymiseksi minun mielestä. Täällä toimii myös moderonti mukavasti. Eikä tarvitse ajatella, että palvon Mikea. Hän on tehnyt hyvää työtää omalla urallaan ja vastailee asiallisiin kysymyksiin lyhyen ytimekkäästi, mutta en ole samaa mieltä kaikesta, mitä hän ajattelee joistakin asioista. Kukaan ihminen ei ole samaa mieltä kaikesta, mitä minä edustan, eikä ole tarviskaan olla. Sangen simppeliä!

Tsemppiä! :)

PS. Unohtui mainita, Tsemppiä Vataselle!

Onko sulla joku toinen saitti jossa olisi sitten jotenkin enemmän keskustelua? Sori vain, semmoista ei ole.

Hän haluaa kirjoituksellaan herättää äitejä kiinnittämään huomiota terveelliseen ruokavalioon, ja jättämään berliininmunkit syömättä. Hän kehottaa äitejä pitämään huolta linjoistaan, sillä laihduttaminen ei sovi yhteen raskaan vauva-arjen kanssa.

https://www.mtv.fi/lifestyle/hyvinv...sa-sian-nakoiseksi-raskaana-ollessaan/5830314

Kehonrakennuksessa harjoitetaan kehon lihaksia painoin ja vastuksin. Päämääränä on saada mahdollisimman lihaksikas, mutta vähärasvainen vartalo.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Kehonrakennus

Ja taas toisaalta täällä tulkitaan kaikki kritiikki ja jopa asialliset kysymykset hyökkäyksiksi, vittuiluksi ja negaksi.
.
Kyllä se näinkin on. Tosin, piristää se kummasti päivää pieni "tappelu". Tosin mikä se pointti oli? Joku loukkaantui jostain ja joku loukkaantui siitä että joku loukkaantui?

Vatasesta ei tarvitse olla huolissaan. Mies on saanut niin paljon kehuja (ehkä eniten koko genressä?) että siinä alkaisi monella jo posket punottaa. Niinkään se ei mene, että toisia saa vain kehua ja toisia haukkua. Kukaan ei ole niin huono kuin haukutaan eikä kukaan niin hyvä kuin kehutaan. Vatasen sali on toisille pyhiinvaelluspaikka jossa lihakset kasvaa kohisten, toiset näkee siinä vain samanlaisen (tosin tuunatun) peltihallin joita on jokaisella suomalaisella teollisuusalueella - so what? Silloin on rehellistä menoa kun tulee sekä positiivista että kriittistä palautetta, mieluiten toki positiivista enemmän eikä kritiikkiä tarvitse esittää alatyylisesti.

ps. Sellainen treenivideo olisi vielä hauska nähdä, jossa kumpikin toteaa lopuksi - voi vittu, että oli paska jumppa, ei mennyt lainkaan sinne minne piti.

Sä teet juuri sitä mikä pilasi jo aikaisemmat ketjut, eli valitetaan ja jankutetaan jotain samaa kokoajan. Mentulan ketjussa se oli Milos, kielloista huolimatta se vain jatkui ja jatkui. Kemppaisen ketjussa jatkettiin ja jatkettiin sitä roinajuttua, vaikka kiellettiin. Samaa teet sä nytten vaikka koitatkin jeesustella, eli jankuta edelleen, vaikka on jo kiellettyä. Sä koitat sen naamioida asialliseksi, vaikka todellisuudessa toi on vitun ärsyttävää jankuttamista.

Luulen näkevinäni ylempänä olevassa viestissä perimmäisen syyn siihen, että miten ja miksi Ylilaudasta (kenties myös jostain toisesta foorumista ennen ylilautaa) ja Mikevihasta on tullut sellainen ilmiö, kuin se nyt on. Kun joku tavan kirjoittelija sattuu olemaan jotain mieltä mistä teikäläinen ei tykkää, ja sattuu vielä argumentoimaan asiansa vakuuttavasti, niputetaan pelkästään mielipiteen perusteella tällainenkin kaveri flamettajien ja trollaajien joukkoon, eikä varsinkaan vastata hyviin perusteltuun kirjoitukseen samalla tavalla. Lainaamasi viesti B-Iceltä oli omasta mielestäni varsin kiihkotta ja hyvin argumentoidusti kirjoitettu viesti, jonka sinä leimaat välittömästi valittamiseksi ja jankuttamiseksi vain siksi, että kirjoittajan mielipide ärsyttää sinua. Mutta helppohan se on olla vastaamatta hyvin perusteltuihin näkemyksiin sillä, että lyödään heti vihaajan ja ylilautalaisen leima otsaan.

Nyt sitten vain katsotaan, että kuinka kauan tämä viesti tässä säilyy, vai poistetaanko tämäkin kohta puoliin "jankutuksen" varjolla, kun asialliseen kritiikkiin ei syystä tai toisesta pystytä (tai haluta?) vastata samalla tasolla.

Luulen näkevinäni ylempänä olevassa viestissä perimmäisen syyn siihen, että miten ja miksi Ylilaudasta (kenties myös jostain toisesta foorumista ennen ylilautaa) ja Mikevihasta on tullut sellainen ilmiö, kuin se nyt on. Kun joku tavan kirjoittelija sattuu olemaan jotain mieltä mistä teikäläinen ei tykkää, ja sattuu vielä argumentoimaan asiansa vakuuttavasti, niputetaan pelkästään mielipiteen perusteella tällainenkin kaveri flamettajien ja trollaajien joukkoon, eikä varsinkaan vastata hyviin perusteltuun kirjoitukseen samalla tavalla. Lainaamasi viesti B-Iceltä oli omasta mielestäni varsin kiihkotta ja hyvin argumentoidusti kirjoitettu viesti, jonka sinä leimaat välittömästi valittamiseksi ja jankuttamiseksi vain siksi, että kirjoittajan mielipide ärsyttää sinua. Mutta helppohan se on olla vastaamatta hyvin perusteltuihin näkemyksiin sillä, että lyödään heti vihaajan ja ylilautalaisen leima otsaan.

Nyt sitten vain katsotaan, että kuinka kauan tämä viesti tässä säilyy, vai poistetaanko tämäkin kohta puoliin "jankutuksen" varjolla, kun asialliseen kritiikkiin ei syystä tai toisesta pystytä (tai haluta?) vastata samalla tasolla.
Edelleen, Vatanen ei vastaa enää tohon roinakeskusteluun, mä koitin jo kerran sanoa, että lopetetaan. Ei onnistu, vaan edelleen sama ärsyttävä jankutus jatkuu. Mikä tässä on niin vaikeeta? Ja sitten ihmetellään miksi jengi ei jaksa kun sun kaltaiset väkisin ketjuja kuraan vetävät jatkavat ja jatkavat. Näätkö itse ollenkaan tätä ongelmaa? Et selkeesti.

Ja sitten tohon täysin perättömään "voi ei, äiti, poistetaankohan tämä viesti". Älä lässytä, yhtään viestiä ei ole poistettu jossa kritiikkiä on, joten mitä sä selität? Ai niin, sä JANKUTAT.

Edelleen, Vatanen ei vastaa enää tohon roinakeskusteluun, mä koitin jo kerran sanoa, että lopetetaan. Ei onnistu, vaan edelleen sama ärsyttävä jankutus jatkuu. Mikä tässä on niin vaikeeta? Ja sitten ihmetellään miksi jengi ei jaksa kun sun kaltaiset väkisin ketjuja kuraan vetävät jatkavat ja jatkavat. Näätkö itse ollenkaan tätä ongelmaa? Et selkeesti.

Ja sitten tohon täysin perättömään "voi ei, äiti, poistetaankohan tämä viesti". Älä lässytä, yhtään viestiä ei ole poistettu jossa kritiikkiä on, joten mitä sä selität? Ai niin, sä JANKUTAT.

Kai täällä voi keskustella ilman Vatastakin? Ja näen ongelman, en vain samalla tavalla kuin sinä. Minun mielestäni ongelma piilee juurikin siinä, että kriittisiä kannanottoja ei sallita, vaan asiallisiinkin sellaisiin vastataan henkilökohtaisella hyökkäyksellä. Ja siitä päätellen, että B-Icen viesti on tainnut kerätä eniten tykkäyksiä näistä viimeaikaisista viesteistä ko. asiaa koskien, joku muukin on kanssani samaa mieltä.

Tarkennatko vielä, että mitä tarkoitat tuolla kuraan vetämisellä? Onko moderointilinjan tai sinun kritisoimisesi sitten sellaista? Ja tuolla viestin poistamisella en viitannut tähän ketjuun, vaan yleisesti tähän aiheeseen. Joskus ennenkin nimittäin tätä moderointilinjaa olen kritisoinut, eivätkä ne viestit kovin kauaa ole täällä pysyneet, kun niihin ei ole pystytty asiallisesti ja järkevästi vastaamaan. Mitään muuta en ole odottanut tai yrittänyt viesteilläni saavuttaa, kuin sen. Lopettaisin tämän niin sanotun jankutuksen aiheesta välittömästi, jos joskus saisin vastaukseksi jotain vähän perustellumpaakin, kuin että olen negaaja ja ketjujen lokaan vetäjä, jos en allekirjoita mielipiteitäsi. Ja joo, tiedän että viestien poistaja tuskin olet ollut sinä henkilökohtaisesti, mutta joku sinun linjaasi pitävä moderaattorihan sen on täytynyt olla.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
että kriittisiä kannanottoja ei sallita, vaan asiallisiinkin sellaisiin vastataan henkilökohtaisella hyökkäyksellä
Luetko sä ollenkaan näitä viestejä täällä? Vatasta kohtaan hyökättiin henkilökohtaisesti ihan ensimmäisenä. Mitään asiallista ei siinä ole, että Vatanen itsekin sanoo, että ei halua asiasta keskustella ja silti jatketaan sitä ja ajetaan ketjua huonommaksi. Se on kumma kun joka kerta vain te kritiikkiä jakavat luulette olevanne autuaita ja oikeutettuja, mutta ihan sama mitä teille vastaa, niin se on sitten väärin.

Mä annoin asialliset esimerkit useasta ketjusta, jotka meni ihan kuralle. Jerry Ossi pyysi esim itse ketjunsa pois, koska ei enää halunnut semmoista keskustelua. Mutta te kriitikot vain luulette sen olevan hyvä juttu. Eikä mun antamat esimerkit edes sulle avautuneet, vaan olet edelleen kannassasi ja haluat jotain perusteluita, jotka ei sulle selkeesti kuitenkaan kelpaa koska haluat vain jankuttaa.

Edelleenkin.

Mike kirjoittaa noin, koska haluaa palstalleen keskustelua ja klikkauksia. Kun sen tajuaa, osaa olla lukematta Miken viestit silloin, kun näkee, että ainoa tarkoitus on provota. Asiaviestejä on varmasti suurin osa, mutta on siellä seassa paljon viestejä, joiden tarkoituksena on luoda vain keskustelua. Mike on siinä hyvä. Aluksi luulin, että mies on tosissaan, muttei Mike sentään niin idiootti voi olla mitä nettipersoona antaa ymmärtää.

Siksi jos haluaa Mikeä loukata, niin parhaiten se onnistuu kirjottamatta jättämisellä ja selaimen sulkemisella.

Luetko sä ollenkaan näitä viestejä täällä? Vatasta kohtaan hyökättiin henkilökohtaisesti ihan ensimmäisenä. Mitään asiallista ei siinä ole, että Vatanen itsekin sanoo, että ei halua asiasta keskustella ja silti jatketaan sitä ja ajetaan ketjua huonommaksi. Se on kumma kun joka kerta vain te kritiikkiä jakavat luulette olevanne autuaita ja oikeutettuja, mutta ihan sama mitä teille vastaa, niin se on sitten väärin.

Mä annoin asialliset esimerkit useasta ketjusta, jotka meni ihan kuralle. Jerry Ossi pyysi esim itse ketjunsa pois, koska ei enää halunnut semmoista keskustelua. Mutta te kriitikot vain luulette sen olevan hyvä juttu. Eikä mun antamat esimerkit edes sulle avautuneet, vaan olet edelleen kannassasi ja haluat jotain perusteluita, jotka ei sulle selkeesti kuitenkaan kelpaa koska haluat vain jankuttaa.

Luen ja ymmärrän, mutta kaikesta päätellen sinä et ymmärrä minun viestieni punaista lankaa. Ymmärrän toki että kun solvataan, haukutaan, tai käytetään muuten epäasiallista kieltä, niin se laskee keskustelun tasoa ja on täysin tarpeetonta. Ymmärrän myös asenteesi sellaisiin viesteihin. Mutta sitä en ymmärrä, että kun kyseessä on joku sinun tuttusi tai kaverisi, niin edes asialliseen sävyyn esitetyt kysymykset kriittisellä otteella ei ole sallittua. Tässä ketjussa on nähty molemmista esimerkkejä, ja sinä niputat kaikki yhdeksi negaamiseksi. Vatanen ei halua itse enää asiasta puhua, fine, eihän kukaan häntä voi pakottaa esimerkiksi vastaamaan esitettyihin kysymyksiin. Mutta miksi sivulliset eivät saisi käydä tällaisista asioista keskustelua, tietenkin sillä oletuksella, että se tapahtuu asiallisesti. Ollaan kuitenkin kilpailijat ja bodyjuorut -osiolla, ja kuten joku aiemmin mainitsikin, niin kyllähän asiallinen keskustelu - vaikka sitten kriittiseen sävyyn - on huomattavasti mielenkiintoisempaa, kuin pelkkien videoiden ja kuvien postailu ja yhden lauseen viestit, joiden sisältö on suunnilleen "on se kovassa kunnossa!" Ja jos tämä sama keskustelu olisi käyty vaikka Frank McGrathin ketjussa, en usko että sinulla olisi ollut siihen mitään nokan koputtamista. Eriävät mielipiteethän ne synnyttävät keskusteluita, jotka myös mielestäni kuuluvat asiaan edelleen sillä oletuksella, että ne tapahtuvat asiallisesti. Valitettavasti sekään ei näemmä käy laatuun.

Ja huomioi edelleen se, että itselläni ei ole mitään Vatasta vastaan, päin vastoin. Viihdyttävin ja leppoisin persoona tässä skenessä sisällöntuottajista Matias Niemen ohella. Se mikä minut nyt sai tähän viestiralliin oli se jo moneen kertaan mainitsemani tosiseikka, että kun kyse on suomalaisesta "bodyjulkkiksesta" joka itsekin osallistuu keskusteluun ja kuuluu tuttavapiiriisi, niin kaikki muu kuin kehut ja komppaaminen tulkitaan ylisjonnejen negaamiseksi, vaikka se kuinka asiallisesti argumentoiden olisi ilmaistu. Ja tämä mielipiteeni pysyy siis samana, vaikka kyseessä olisi persoona josta pidän (kuten Vatanen), tai joku ei-niin-pidetty persoona.

Jerry Ossin tapaukseen en osaa ottaa kantaa, koska en ole tapausta ollut seuraamassa.

E:
Edelleenkin.

Mike kirjoittaa noin, koska haluaa palstalleen keskustelua ja klikkauksia. Kun sen tajuaa, osaa olla lukematta Miken viestit silloin, kun näkee, että ainoa tarkoitus on provota. Asiaviestejä on varmasti suurin osa, mutta on siellä seassa paljon viestejä, joiden tarkoituksena on luoda vain keskustelua. Mike on siinä hyvä. Aluksi luulin, että mies on tosissaan, muttei Mike sentään niin idiootti voi olla mitä nettipersoona antaa ymmärtää.

Siksi jos haluaa Mikeä loukata, niin parhaiten se onnistuu kirjottamatta jättämisellä ja selaimen sulkemisella.

Heh, saatat hyvinkin olla oikeassa. Taidan ottaa neuvostasi vaarin, koska vähän tällainen pohjois-korealainen toisinajattelija -fiilishän tässä tulee.

Jerry Ossin tapaukseen en osaa ottaa kantaa, koska en ole tapausta ollut seuraamassa.
No seurasitko Kemppaisen ketjua? Seurasitko Utin ketjua? Seurasitko Mentulan ketjua? Usko tai älä, mulla on enemmän kokemusta tästä forumista ja sen historiasta ja mitä tapahtuu kun aletaan vatvomaan asioita, joista ei kuitenkaan saada kuin hirvee tarpeeton kisaajaa haittaava meteli aikaan. Varottavia esimerkkejä on ja tämä on yksi typerimmistä. Yhdestä hashtagista aletaan syyttämään valehtelijaksi ja sitten jankutetaan viesti tolkulla epäolennaista, että pitäisi muka jotenkin vastata siihen huuteluun. Ja kun siihen ei vastata, huudellaan entistä kovempaa. Ei ole hyvää keskustelun kehitystä semmoinen. Mutta edelleen, kriitikoksi itsensä ylentävät saavat kyllä huudella mitä vain ja jos se huutelu lopetetaan, alkaa kamala poru ja solvaaminen miksei saa huudella.

No seurasitko Kemppaisen ketjua? Seurasitko Utin ketjua? Seurasitko Mentulan ketjua? Usko tai älä, mulla on enemmän kokemusta tästä forumista ja sen historiasta ja mitä tapahtuu kun aletaan vatvomaan asioita, joista ei kuitenkaan saada kuin hirvee tarpeeton kisaajaa haittaava meteli aikaan. Varottavia esimerkkejä on ja tämä on yksi typerimmistä. Yhdestä hashtagista aletaan syyttämään valehtelijaksi ja sitten jankutetaan viesti tolkulla epäolennaista, että pitäisi muka jotenkin vastata siihen huuteluun. Ja kun siihen ei vastata, huudellaan entistä kovempaa. Ei ole hyvää keskustelun kehitystä semmoinen. Mutta edelleen, kriitikoksi itsensä ylentävät saavat kyllä huudella mitä vain ja jos se huutelu lopetetaan, alkaa kamala poru ja solvaaminen miksei saa huudella.

Utin tapausta en muista myöskään, enkä Bullin. Kemppaisen muistan, ja minä en näe siinä mitään väärää, jos keskustelua syntyi ja kaveria kritisoidaan/kritisoitiin täysin aiheesta. Sinun mielestäsi ketju meni pilalle, minä en ymmärrä että miksi se olisi ollut pilalla vain siksi, että jannulle annettiin kriittisempää palautetta. Onko se sitten sitä negaa tai lokaan vetämistä, jos ei palaute olekaan jatkuvaa kehumista? Ei se sekään kovin mielenkiintoista ole, että nyt Kemppaisen ketju koostuu Konaan laittelemista Instagram-kuvista, jotka jokainen varmasti näkee halutessaan myös omasta kännykästään. Olisiko se ketju mielestäsi ollut pilalla, jos vaikka Frank McGrathista olisi käyty samanlaista keskustelua? Olisitko siivonnut ketjun, vai olisitko osallistunut siihen itse muiden mukana?

E: En toki muista mitään yksittäisiä viestejä Kemppaisen ketjusta. Myöskään sinne ei IMO olisi kuulunut (jos niitä nyt oli) jo mainittu ylilautameininki.

Utin tapausta en muista myöskään, enkä Bullin. Kemppaisen muistan, ja minä en näe siinä mitään väärää, jos keskustelua syntyi ja kaveria kritisoidaan/kritisoitiin täysin aiheesta. Sinun mielestäsi ketju meni pilalle, minä en ymmärrä että miksi se olisi ollut pilalla vain siksi, että jannulle annettiin kriittisempää palautetta. Onko se sitten sitä negaa tai lokaan vetämistä, jos ei palaute olekaan jatkuvaa kehumista? Ei se sekään kovin mielenkiintoista ole, että nyt Kemppaisen ketju koostuu Konaan laittelemista Instagram-kuvista, jotka jokainen varmasti näkee halutessaan myös omasta kännykästään. Olisiko se ketju mielestäsi ollut pilalla, jos vaikka Frank McGrathista olisi käyty samanlaista keskustelua? Olisitko siivonnut ketjun, vai olisitko osallistunut siihen itse muiden mukana?

E: En toki muista mitään yksittäisiä viestejä Kemppaisen ketjusta. Myöskään sinne ei IMO olisi kuulunut (jos niitä nyt oli) jo mainittu ylilautameininki.
Se ketju on katsos alueella, jonne ei kuulu lääkkeistä keskustelu, sille on oma alueensa. Ulkomaalaisia ei dissata samalla tapaa, koska jengi ei osaa niihin samaistua ja sitten olla miltään osin kateellisia.

Se ketju on katsos alueella, jonne ei kuulu lääkkeistä keskustelu, sille on oma alueensa. Ulkomaalaisia ei dissata samalla tapaa, koska jengi ei osaa niihin samaistua ja sitten olla miltään osin kateellisia.

Jees. Mutta eiköhän tämä jo omalta osaltani piisaa tästä aiheesta. Näyttää olevan tässä vaiheessa jo melko selvä homma, että sinun mielestäsi hyvätasoinen keskustelu on vain posia ja yhtenä rintamana toisten komppaamista, kun taas minun mielestäni asiallinen keskustelu on viihdyttävää ja hyvätasoista aiheesta ja keskustelun sävystä riippumatta

Jees. Mutta eiköhän tämä jo omalta osaltani piisaa tästä aiheesta. Näyttää olevan tässä vaiheessa jo melko selvä homma, että sinun mielestäsi hyvätasoinen keskustelu on vain posia ja yhtenä rintamana toisten komppaamista, kun taas minun mielestäni asiallinen keskustelu on viihdyttävää ja hyvätasoista aiheesta ja keskustelun sävystä riippumatta
Mutta ei ole siinä vaiheessa asiallista kun kisaajat lopettavat keskustelun. Koita nyt ymmärtää, että rajansa kaikella. Sun mielestä olisi siis hyvätasoista keskustelua alkaa vaikka väittelemään miksi Vatasella on mustat kengät ja tivata monta sivua sitä, että miksei valkoiset. Ei se ole, vaikka se sun mielestä kivaa onkin.

Se on asiallista keskustelua, että kisaajalta tai henkilöltä kysellään asiallisia kysymyksiä ja hän niihin vastailee. Jos henkilö selkeästi ilmoittaa, ettei enää aio vastata, niin asiallisuus on vitun kaukana jos sitten vielä jatketaan. Ikäänkuin ilman vammaista vänkäämistä ei voisi olla keskustelua. Katso mun ketjua, kokoajan siellä on ihan asiallista keskustelua, ei siellä tartte jankuttaa kokoajan jostain miksen ostanut BMW:tä, vaan Audin. Ketä kiinnostaisi katsella sitä kun sinä ja kumppanit hoette miksen ostanut bemaria. Ei ketään kiinnosta semmoinen paitsi teitä joiden mielestä se on jotenkin viihdyttävää lukea omia viestejä.

Suositut

Back
Ylös Bottom