PTVGYM Jooel Vatanen

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Otetaan täysin hypoteettinen tilanne joka ei liity tähän tapaukseen millään tapaa. On narkki joka on käyttänyt vuosia ja vuosia sitten tietyn ajan huumeita, lopettaa käytön, ryhdistäytyy, tekee paljon töitä elämänsä suhteen, raitistuu. Laittaa kuvan instaan ja kuvatekstiin -> no drugs. Kertooko ex narkki ettei koskaan ole käyttänyt, vai viittaako narkki ettei enää ole käyttänyt vuosiin ja on tyytyväinen saavutuksiin joihin on pystynyt ilman huumeita. Tulisiko mieleen alkaa vittuilemaan ja moralisoimaan että et voi kirjoittaa näin koska kuulin kaverilta että vedit suoneen kolme vuotta sitten?

Loppuun lisäys, tilanne täysin keksitty ja ei liity minun ketjussa oleviin juttuihin.
Huono vertaus koska roinauksen hyödyt säilyvät vuosia lopetuksen jälkeen, ehkä jopa loppuelämän :D

Vähän perseestä kun vain nega aiheuttaa kunnolla keskustelua. Onko se niin, että kaikki asiallinen keskustelu on hyvin minimissä ja vain negatiivinen ilmapiiri aiheuttaa Suomessa keskustelu? Onko meidän kansa niin rikki, että vain paskasta saadaan jotain aikaan? Ylilaudalla kaikki, siis kaikki haukutaan ihan paskaksi ja jengi saa ensimmäisiä orgasmejaan siellä liukihihnalta. Esim tämä viesti quotetaan sinne sekunissa ja sitten rinkirunkataan sille seuraavat 3 kuukautta.

Koittakaa nyt siis rauhottua ja jos ei ole mitään muuta kuin huonoa sanottavaa, niin ollaan mieluummin sitten hiljaa. En päästä Pakkotoistoa valumaan samaan vitun ihmisipaskasankoon mitä ylilauta on, ennemmin lopetan tämän sivuston kuin sallin samanlaisen aivo-oksentamisen. Jos on paha olla, niin teille on jo sivusto, siellä voi haukkua kaikki paskaksi ja oma elämä sitten vaikuttaa paremmalta. Menkää sinne ruotimaan Vatasen yksityisasioita.

ja mikke91, haista sinä vittu ja painu helvettiin jos ei ole mitään muuta sanottava kuin nillittää siinä. Vedä se pää perseeseen ja kuole pois, mua ei kiinnosta, kunhan häivyt vittuun ilman banneja. (tästä viestistä jonnet saa multiorgasmin :D)

Mua suoraan sanotttuna hävettää, että omistallani sivustolla on mun lisäksi vielä kasa huonosti käyttäytyviä usereita, erona on se, että mä seison sanojeni takana omalla naamallani.

Viimeksi muokattu:
Vähän perseestä kun vain nega aiheuttaa kunnolla keskustelua. Onko se niin, että kaikki asiallinen keskustelu on hyvin minimissä ja vain negatiivinen ilmapiiri aiheuttaa Suomessa keskustelu? Onko meidän kansa niin rikki, että vain paskasta saadaan jotain aikaan? Ylilaudalla kaikki, siis kaikki haukutaan ihan paskaksi ja jengi saa ensimmäisiä orgasmejaan siellä liukihihnalta. Esim tämä viesti quotetaan sinne sekunissa ja sitten rinkirunkataan sille seuraavat 3 kuukautta.

Koittakaa nyt siis rauhottua ja jos ei ole mitään muuta kuin huonoa sanottavaa, niin ollaan mieluummin sitten hiljaa. En päästä Pakkotoistoa valumaan samaan vitun ihmisipaskasankoon mitä ylilauta on, ennemmin lopetan tämän sivuston kuin sallin samanlaisen aivo-oksentamisen. Jos on paha olla, niin teille on jo sivusto, siellä voi haukkua kaikki paskaksi ja oma elämä sitten vaikuttaa paremmalta. Menkää sinne ruotimaan Vatasen yksityisasioita.

ja mikke91, haista sinä vittu ja painu helvettiin jos ei ole mitään muuta sanottava kuin nillittää siinä. Vedä se pää perseeseen ja kuole pois, mua ei kiinnosta, kunhan häivyt vittuun ilman banneja. (tästä viestistä jonnet saa multiorgasmin :D)
En tiedä onko kysymys ihmisten pahasta olosta.Vai onko netti "asiantuntemus"vain lisääntynyt.Omasta mielestä(ja tämä perustuu ihan omiin fiiliksiin/ammatiin)ihmisillä on aina ollut sama mentaliteetti käsitellä itselleen vaikeita ja hyvin erinlaisia asioita,tai asioita joita heidän oman ymmärryksen vajaivuutensa takia he kokevat saavansa ylemmyyden tunnetta pohtimalla toisten ihmisten,mahdollisia negatiivisä asioita.

Mua suoraan sanotttuna hävettää, että omistallani sivustolla on mun lisäksi vielä kasa huonosti käyttäytyviä usereita, erona on se, että mä seison sanojeni takana omalla naamallani.

Miksi sä et sitten poista jokaista epämiellyttävää persoonaa täältä? Ethän se ole selitysvelvollinen kellekkään bannaamallesi henkilölle? Ja tuskin noita vakavasti otettavaa paskasakkia on niin paljon että se olis millään tavalla bisnekselle haitallista.

Mitä tuohon "huonoon sanomiseen" ja "nega aiheuttaa pelkästään keskustelua" - asiaan tulee niin monestihan täällä tuntuu touhu menevän niin että jos joku on eri mieltä puhuttavasti asiasta niin jollain menee ennenpitkään vati nurin ja ottaa sen jollain tapaa negaamisena tai muuten vaan riidankylvämisenä. Eli loppujen lopuksi mistään negaamisesta tai myllyttämisestä ei suinkaan ole kyse. Esimerkkinä kuviteltu henkilö petteri55 sanoo että Fiat on huippuauto ja Markku sanoo seuraavassa postauksessa sen olevan paska koska hän itse ajaa renaultilla. Kaksi eriävää mielipidettä mistä voisi syntyä keskustelua mutta monesti tämä johtaa juuri tuohon mainitseemasi lopputulokseen, eli homma käsitetään negaamisena.

Jos ei halua puhua roinaamisesta, eikä halua tuoda asiaa julkisuuteen, niin silloin siitä ei ehkä kannattaisi keskustella (#lifetime_natty_bruh jne).

Tääkin homma käsiteltiin jo jonkka-casen kohilla. Feikkinatuilukin on vain itselleen valehtelemista niin pitkään kunnes sinne CBB-lavoille astuu, niin tuskin se kenenkään persettä kaivaa.

Miksi sä et sitten poista jokaista epämiellyttävää persoonaa täältä? Ethän se ole selitysvelvollinen kellekkään bannaamallesi henkilölle? Ja tuskin noita vakavasti otettavaa paskasakkia on niin paljon että se olis millään tavalla bisnekselle haitallista.

Mitä tuohon "huonoon sanomiseen" ja "nega aiheuttaa pelkästään keskustelua" - asiaan tulee niin monestihan täällä tuntuu touhu menevän niin että jos joku on eri mieltä puhuttavasti asiasta niin jollain menee ennenpitkään vati nurin ja ottaa sen jollain tapaa negaamisena tai muuten vaan riidankylvämisenä. Eli loppujen lopuksi mistään negaamisesta tai myllyttämisestä ei suinkaan ole kyse. Esimerkkinä kuviteltu henkilö petteri55 sanoo että Fiat on huippuauto ja Markku sanoo seuraavassa postauksessa sen olevan paska koska hän itse ajaa renaultilla. Kaksi eriävää mielipidettä mistä voisi syntyä keskustelua mutta monesti tämä johtaa juuri tuohon mainitseemasi lopputulokseen, eli homma käsitetään negaamisena.
Ei, vaan henkilökohtainen selkeä hyökkäys on tapahtunut Jerry Ossi, Jari Mentula, Vatanen, Utti Hietala, ketjut on mennyt vituiksi ja pelkästään vain siksi, että jengin pitää negaa.

Ei, vaan henkilökohtainen selkeä hyökkäys on tapahtunut Jerry Ossi, Jari Mentula, Vatanen, Utti Hietala, ketjut on mennyt vituiksi ja pelkästään vain siksi, että jengin pitää negaa.
Sä nyt varmaan tiedät sen omakohtaisesti paremmin kuin kukaan muu tällä palstalla, että sitä missä valossa ihmiset sinut näkevät, on mahdotonta kontrolloida täydellisesti.

Jos Vatanen ei halua puhua metodeistaan, niin eikö helpointa ole sitten todeta ettei kommentoi koko asiaa ja pysyä myös siinä? Sekin on parempi, kuin erään lähes 150-kiloisen bodarin selittelyt vuosia sitten ahkerasta syömisestä tällä palstalla. Tämä ihan irrallisena kysymyksenä, ei syytöksenä mistään. Enkä mä usko että tää ketju pilalla on, Vatasella on sen verran hyvä ulosanti, että kyllä niitä videoita tullaan katsomaan tulevaisuudessakin. Se taas synnyttää myös sitä keskustelua. Näkeehän sen siitäkin millainen persoona mies on, kun salille tullaan treenaamaan pitkin Suomea.

Viimeksi muokattu:
Nimenomaan mä en ymmärrä tätä nillittämistä mikä täällä on. Eiköhän hommat ole kaikille ihan selvät, mutta silti täällä pitää vääntää ja kääntää, ihan kuin tässä koko casessa olisi jotain ihmeellistä.

Vatanen tekee erinomaisia videoita ja on erittäin viihdyttävä seurattava Somessa. Vaikuttaa kaikin puolin asialliselta kaverilta. Ketju ei todellakaan ole pihalla, vaikka Mike tuossa niin väittikin. Koko homma unohtuu pian, kun sieltä tulee joku jalkatreenivideo. Ei tätä koko hommaa muista sen jälkeen kukaan.

Mitä vitun nillittämistä? Mua suoraan sanoen hävettää että tän sivuston ylläpitäjä on tollanen tunteellinen ämmä joka ei pysty keskustelemaan. Olisit sinäkin vaan pysynyt "natuna" niin ehkä toi tunteiden hallitseminen olis vähän helpompaa.
Jatkakaa te toistenne päänsilittämistä täällä ja käy vaikka imasee pienet testokahvit PT-GYMILLL PORVOON PARAS SALI (c) natuvatanen. Heitä bannit kiitos ja morjes.
Vitun tonttu.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Pakko ottaa sen verran osaa keskusteluun, että mä oon ihan *aikustenoikeesti* aatellut että Vatanen on natu, vaikka epäillyt olenkin, just näiden hashtagien ja ajoittaisten vitsailujen ym. takia, myös ajattelin elämänkatsomuksen olevan sellainen ettei sen takia nämä kuulu kuvioihin. Henk koht arvostan rehellisyyttä näissä asioissa ja jos asia ei ole julkinen eikä katsota kuuluvan muille, niin pitäisi olla sitten kokonaan hiljaa asiasta, jos siitä kerta ei haluta puhuta eikä se muille kuulu, mutta silti ohimennen puhutaan ja silloin se vaan kuuluu, ainakin korviin. Tämä ei ole mitään päänaukomista vaan sivullisen huomio asiasta mitä oon videoita ja kuvia katsonut, me ei ehkä monesti huomatakaan mitä kaikkea ulospäin viestitään ja jokaiselle tämänkin genren edustajalla, jotka julkisuudessa olette, on myös otettava vastuu asioistaan ja palaute, niin hyvät kuin ne negatkin. Ymmärrän siis toisaalta sen viestin pointin mistä tämä "keskustelu" alunperin lähti, mutta se oli liian provosoiva mun makuun. Vatanen on mukava tyyppi ja asiallinen keskustelija, ois asian voinut fiksumminkin tuoda esille.

Mitä vitun nillittämistä? Mua suoraan sanoen hävettää että tän sivuston ylläpitäjä on tollanen tunteellinen ämmä joka ei pysty keskustelemaan. Olisit sinäkin vaan pysynyt "natuna" niin ehkä toi tunteiden hallitseminen olis vähän helpompaa.
Jatkakaa te toistenne päänsilittämistä täällä ja käy vaikka imasee pienet testokahvit PT-GYMILLL PORVOON PARAS SALI (c) natuvatanen. Heitä bannit kiitos ja morjes.
Vitun tonttu.
Huutista betalle :D

Imo Vatanen yks parhaista sisällöntuottajista koko skenessä, Miken ja Nyyssölän veljeksien ohessa. Isoin kysymys tässä nyt herää, että miksi laittaa merisuolaa kannikoiden väliin jostain instagramin hashtageistä? :D

Eiköhän tuo ole jokaisen oma asia, roinaako vai eikö roinaa. Vatanen on kuitenkin hyvä tyyppi, siis videoiden yms perusteella, joten älkää alkako kaataa paskaa niskaan syyttä.

ps. Mikke.. Tuon vikinän perusteella voisit vaihtaa tuon e-kirjaimen i-kirjaimeen.

Vitun tonttu.
Tän päivän paras :D:D

Ja taas toisaalta täällä tulkitaan kaikki kritiikki ja jopa asialliset kysymykset hyökkäyksiksi, vittuiluksi ja negaksi. Hulkki vastasi viimeisinä aikoina kaikkiin kysymyksiin vähintään puoliksi vittuilemalla, koska sen mielestä kaikki sille osoitetut viestit ja asialliset kysymyksetkin on jippiin potarin vittuilua. Mentulan ketjussa nyt oli sanottu faktat niin kuin ne on. Toki se, että sanotaan, ettei voi kisoissa ikinä menestyä voi tuntua paskan heitolta niskaan, kun ympärillä pyörii lauma jees jees -miehiä jotka taputtaa selkään ja sanoo että kova paketti tulee lavalle. Puulakitason pro-kisat kertoo kuitenkin korutonta totuutta potentiaalista. Täällä kuitenkin pitäisi vaan polvillaan ylistää IG kuvia ja palvoa jokaista kilpailijaa, kaikki muu on hyökkäämistä. Tietysti sinne aina sekaan mahtuu jokunen vajakki, jotka vaan haluaa huomiota.

Tässa nimenomaisessa tapauksessa Vatanen voi nyt vaan katsoa ihan itse peiliin, missä vika. Templen kirjoitus yläpuolella kertoo paljon. Täällä kävi heti sitten yksi kaveri kirjoittamassa vastauksen itseensä kohdistuneestä kirjoittelusta ja kritiikistä. Täytyy myöntää, että sen kirjoituksen jälkeen tuli sellainen "Wow" -efekti kaverin asiallisesta ulosannista ja vastauksesta; harvemmin kun nykyään näkee pakkisella enää vastaavaa. Pakko sanoa, että tämäkin asian käsittely aiheutti vähän samanlaisen efektin, tosin päinvastaisessa mielessä. Joten hyvin meni se, ainakin viihdearvon kannalta. Kannattaa nyt miettiä, että miten tän asian handlaat. Sulla on kuitenkin hyvä ulosanti, nyt meni vähän vinoon, mut siihen ei kuole. Sä nyt olet kuitenkin jokin asteen julkkis näissä piireissä ja sun asioita näissä piireissä nyt vaan ruoditaan. Jonkinlaisen valinnan sä joudut tekemään ja asiaa ei helpota yhtään se, että sillä voi olla vaikutuksia sun talouteen. Ja Mikellekin vihje, sun räyhääminen ja loputon es- ja ylisjonnejen metsästys ei nyt ainakaan yhtään edesauta Vatasen tilannetta. Joten ehkä nyt olisi hyvä hetki pitää ihan yksinkertaisesti jatkaa sitä metsästystä siellä omassa ketjussa. Toki, sun palsta ja sun säännöt, mut nyt kannattaa miettiä mitä nettiin laskee, kun kuitenkin kaveri kyseessä.

Jonkun aikaa tullu täälä notkuttua, mutta harvammin kirjottelen. Vuosien saatosta pidän parhaimpana kuviona koko saitilla sitä, että kisaajat alkoi kirjottaa täälä omalla nimellään. Se teki ja tekee lajille, kisaajille, tälle saitille, kaikille hyvää. Jokainen tälläinen kisaajan/scenessä naamallaan julkisesti esiintyvän henkilön ketjun roskaaminen -> pahimmas tapaukses poisto/lukko on menetys. Joku roti pitää olla jos toiset on omalla naamallaan ja tuottaa materiaalia ilmaseksi muille tarjolle.

Ehdotan, että sääntöihin laitetaan jotain kohtuu brutaalia näiden kisaajien ketjujen osalta. Pätekööt sitä tarvitsevat jossain ihan muualla.

Samalla linjalla ylemmän kanssa että päivittäin luen kyllä mielenkiinnolla foorumia mutten kirjoittele pahemmin, mutta nyt on pakko kuitenkin heittää oma ehdotus tohon sääntöhommaan, niin mitäs jos kokonaan kielletään tällä foorumilla roina-sanan ja sen synonyymien käyttö, kun tuntuu että aina syntyy sota kun se sana heitetään ilmoille :rolleyes: Puidaan niitä sitten tuolla vippipuolella jos niin paljon kutkuttelee housussa että pitää päästä se sanomaan.

P. S anteeksi offtopic mutta ontopic: Vatanen oot ihan helkkarin hieno äijä ja jatka samaan malliin omana itsenäs! Sun juttuja on mukava lukea ja videot on viihdyttäviä.

Samalla linjalla ylemmän kanssa että päivittäin luen kyllä mielenkiinnolla foorumia mutten kirjoittele pahemmin, mutta nyt on pakko kuitenkin heittää oma ehdotus tohon sääntöhommaan, niin mitäs jos kokonaan kielletään tällä foorumilla roina-sanan ja sen synonyymien käyttö, kun tuntuu että aina syntyy sota kun se sana heitetään ilmoille :rolleyes: Puidaan niitä sitten tuolla vippipuolella jos niin paljon kutkuttelee housussa että pitää päästä se sanomaan.

P. S anteeksi offtopic mutta ontopic: Vatanen oot ihan helkkarin hieno äijä ja jatka samaan malliin omana itsenäs! Sun juttuja on mukava lukea ja videot on viihdyttäviä.

Toisella foorumilla huomattu että kun näitä kieltoja asetetaan ja sääntöjä muutetaan niin paikasta tulee todella ankea, pitää varoa koko ajan mitä sanoo ettei ala banni hammeri heilumaan ja lopussa siinä käy niin että porukka vain vaihtaa foorumia.
ontopic : tuskin kukaan olisi sanonut mitään jos instan kuvassa oiski lukenu " no rage , just roids " :david:

Toisella foorumilla huomattu että kun näitä kieltoja asetetaan ja sääntöjä muutetaan niin paikasta tulee todella ankea, pitää varoa koko ajan mitä sanoo ettei ala banni hammeri heilumaan ja lopussa siinä käy niin että porukka vain vaihtaa foorumia.

Minä taas kuvittelisin että kaikki asialliset ja vannoutuneet käyttäjät jotka pitävät yleensäkkin foorumista ja haluavat sen pitää siistinä, kyllä osaisivat noudattaa muutamaa sääntöä. Ja sitten se osapuoli joka ei osaa pitää turpaansa kiinni oikealla aikaa oikeassa paikkaa, niin sitten voi miettiä ovatko he oikeanlaista ja haluttua kansaa foorumille :rolleyes:

Anteeksi jatkuva offtopic, lopetan tämän tähän että päästään taas mahd. pian itse ketjun aiheeseen asiallisen keskustelun merkeissä.

Pakkiksella nykyään niin vähän muutenki keskustelua (suurin osa konaan tai munakkaan video linkkejä). Vähennetään vaan lisää niin hyvä tulloo.

Suositut

Back
Ylös Bottom