Vähän perseestä kun vain nega aiheuttaa kunnolla keskustelua. Onko se niin, että kaikki asiallinen keskustelu on hyvin minimissä ja vain negatiivinen ilmapiiri aiheuttaa Suomessa keskustelu? Onko meidän kansa niin rikki, että vain paskasta saadaan jotain aikaan? Ylilaudalla kaikki, siis kaikki haukutaan ihan paskaksi ja jengi saa ensimmäisiä orgasmejaan siellä liukihihnalta. Esim tämä viesti quotetaan sinne sekunissa ja sitten rinkirunkataan sille seuraavat 3 kuukautta.
Koittakaa nyt siis rauhottua ja jos ei ole mitään muuta kuin huonoa sanottavaa, niin ollaan mieluummin sitten hiljaa. En päästä Pakkotoistoa valumaan samaan vitun ihmisipaskasankoon mitä ylilauta on, ennemmin lopetan tämän sivuston kuin sallin samanlaisen aivo-oksentamisen. Jos on paha olla, niin teille on jo sivusto, siellä voi haukkua kaikki paskaksi ja oma elämä sitten vaikuttaa paremmalta. Menkää sinne ruotimaan Vatasen yksityisasioita.
ja mikke91, haista sinä vittu ja painu helvettiin jos ei ole mitään muuta sanottava kuin nillittää siinä. Vedä se pää perseeseen ja kuole pois, mua ei kiinnosta, kunhan häivyt vittuun ilman banneja. (tästä viestistä jonnet saa multiorgasmin :D)
Mua suoraan sanotttuna hävettää, että omistallani sivustolla on mun lisäksi vielä kasa huonosti käyttäytyviä usereita, erona on se, että mä seison sanojeni takana omalla naamallani.