Lukottakaa tämä ketju muutamaksi päiväksi niin saa nillittäjät siirtya takas ylipaskalle pätemään.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kuvastanee myös kirjoittajien laatua kun rinnastit biksukisaajat anorektikoihin ja toteet samaan hengenvetoon että kuka tahansa voi pärjätä bikinifitnessissä, vaikka vaan makaisi sohvalla ja söisi fiksusti.Kyllähän tämä Pakkotoisto on alhaisen älykkyysosamäärän keskittymä, nettimaailman elämän koulu. Erehdyin itse kerran kritisoimaan erästä naiskisailijaa tai oikeastaan vain hänen lajiaan, niin vastauksena sain että olen kateellinen kun oma muijani ei kisaa siellä ja on läski sohvaperuna. Kuvastanee keskustelun tasoa täällä.
Kyllähän se tuossa testotimon videolla sano, että kun tää dietti on menty natuna.Käsittääkseni ei ole koskaan sanonut olevansa natu. Eikä myöntänyt lääkkeitä. Eli toisin sanoen ei ole sanonut mitään. Sen on sanonut että tämä dieetti on mennyt ilman lääkkeitä. Jokainen osannee tehdä siitä oikeat johtopäätökset. Tsemppiä Vataselle!
Niin ja mitä se tarkoittaa, että on vetänyt dieetin natuna. Miten tosta joku osaa vääntää vielä jotain? Why?Kyllähän se tuossa testotimon videolla sano, että kun tää dietti on menty natuna.
Luetko mun viestin uudestaan. Ja kuten Mike tuossa sanookin, niin mitä merkitystä. MITÄ merkitystä?!Kyllähän se tuossa testotimon videolla sano, että kun tää dietti on menty natuna.
Miksi steroidit on niin iso tabu ?
Olen miettinyt tätä kans. Eiköhän kaikki tiedä ketkä käyttää ja ketkä ei, vaikka sitä ei kukaan myönnäkkään.
Jep, mut miten ne aineet on päätynyt sulle? Taivaasta tippunut?Dopingaineet ei ole laittomia. Siis käyttö ja hallussapito omaan käyttöön.
Kehonrakennus foorumi ja reaktiot horkasta sama kun lukisi iltalehden kommentteja.
No tämä. Useat aineita käyttävät tulevat tukeneeksi erinäisiäkin rikollisia suoritteita. Noilta on niin helppo vaan ummistaa silmänsä.Jep, mut miten ne aineet on päätynyt sulle? Taivaasta tippunut?
Joo tää oli tämmöistä pilkun nussintaa, jatkakaa