PTVGYM Jooel Vatanen

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ennen mä ne sivuraiteille menot tuntu olevan yksi iso suola monessakin ketjussa, mutta viime aikoina tässä on tullut pohdittua, että jääkö näiden ketjujen seuraamisessa enää plussalle vai onko se jo negatiivisen puolella. Ihan youtuben tilaa-nappulaa painamalla saa ne tänne linkitetyt videon pätkät näkyviin, jos niitä haluaa katsella ja loput sitten löytyy seuraa-nappulan takaa erinäisistä some-kanavista. Yhä harvempi kilpailija tai tänne osiolle avattuun henkilön ketjuun enää vastailee itse henkilö vastailemaan niihin kysymyksiin. Niihin harvoihin joihin enää vastailee, niin koittakaa arvostaa sitä, ettei taas yksi putoa pois ja se ketju jää siihen videon linkitykseen ja "paskan jauhantaan". Olisi sääli, että niitä tulisi lisää aika monen jatkoksi.

Keskustelun toki ymmärrän ja aika monessakin hyvässä keskutelussa on 2 tai useampi eriävä mielipide ja se on ihan oikein. Se on sitten vaan miten asiansa esittää ja perustelee. Joku loukkaantuu herkemmin ja joku on paksunahkaisempi näissä.

En ihan vielä tiedä itse jaksanko enää näitä sen kummemmin seurailla, mutta ne jotka jaksavat niin happea väliin ja piis :) "ei kannata paskantaa sinne mistä syö"

Ja tsemiä Vatasen reverselle tai sykliselle tai millä ikinä onkaan aateltu yllä pitää se kondis. Hyvin on ukko kiristynyt!!!

Kyllähän tämä Pakkotoisto on alhaisen älykkyysosamäärän keskittymä, nettimaailman elämän koulu. Erehdyin itse kerran kritisoimaan erästä naiskisailijaa tai oikeastaan vain hänen lajiaan, niin vastauksena sain että olen kateellinen kun oma muijani ei kisaa siellä ja on läski sohvaperuna. Kuvastanee keskustelun tasoa täällä.

Jos pureudutaan hieman tarkemmin topicin aiheeseen ja tähän Vatasgateen niin kyllähän tuossa pientä ristiriitaa on jos on tosiaan snäppäillyt olevansa aina natu. Vatasta seuranneet varmaan osaavat tehdä omat johtopäätöksensä onko hän aina ollut natu vai alkanut natuksi vasta nyttemmin. ;)

Kyllähän tämä Pakkotoisto on alhaisen älykkyysosamäärän keskittymä, nettimaailman elämän koulu. Erehdyin itse kerran kritisoimaan erästä naiskisailijaa tai oikeastaan vain hänen lajiaan, niin vastauksena sain että olen kateellinen kun oma muijani ei kisaa siellä ja on läski sohvaperuna. Kuvastanee keskustelun tasoa täällä.
Kuvastanee myös kirjoittajien laatua kun rinnastit biksukisaajat anorektikoihin ja toteet samaan hengenvetoon että kuka tahansa voi pärjätä bikinifitnessissä, vaikka vaan makaisi sohvalla ja söisi fiksusti.

Käsittääkseni ei ole koskaan sanonut olevansa natu. Eikä myöntänyt lääkkeitä. Eli toisin sanoen ei ole sanonut mitään. Sen on sanonut että tämä dieetti on mennyt ilman lääkkeitä. Jokainen osannee tehdä siitä oikeat johtopäätökset. Tsemppiä Vataselle!

Käsittääkseni ei ole koskaan sanonut olevansa natu. Eikä myöntänyt lääkkeitä. Eli toisin sanoen ei ole sanonut mitään. Sen on sanonut että tämä dieetti on mennyt ilman lääkkeitä. Jokainen osannee tehdä siitä oikeat johtopäätökset. Tsemppiä Vataselle!
Kyllähän se tuossa testotimon videolla sano, että kun tää dietti on menty natuna.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Olen miettinyt tätä kans. Eiköhän kaikki tiedä ketkä käyttää ja ketkä ei, vaikka sitä ei kukaan myönnäkkään.

En tiedä mitä ajoit takaa. Eipä kyllä tiedä, jos ei kilpatason bodareita ja muita lasketa, joihin nämä yleensä yhdistetään heti. Hirveen paljon on käyttäjiä, joista ei kukaan koskaan osaisi ulkoisen habituksen tai suorituskyvyn puolesta (vaikka siellä salilla) epäillä yhtään mitään. Suuri osa harrastedouppaajista. Tosin mulleppa tuo nyt on yks ja sama vetääkö joku harrastelija/kilpailija vai ei. Geenejä ja omistautumista asialle vaatii aina menestyminen. Varsinkin jonneilla on tämä käsitys, jotka eivät mitää kokemusta asiasta omaa, että kaikki douppaavat penkkaa kuin Spoto tai näyttää Wileniukselta. Ei kaikki roinaavat kaverit nosta ikinä 150kg penkistä tai vedä 200kg maasta, näitä on omassakin kaveripiirissä. Tuloksia, jotka lahjakkaalle naturellille on saavutettavissa muutamassa vuodessa tai nopeamminkin. Ja on käveleviä lääkekaappeja jotka syö ja treenaa tarkasti, mutta eivät ikinä muistuta uskottavaa kehonrakentajaa.

Siitä ei ole käyttäjälle mitään hyötyä olla asioista avoin. Ihan samanlailla tapahtuu paskanpuhumista myönsit tai et. Ite valitsin sen linjan että kerron jos kysytään. Sanoin myös että jos tulee aiheesta jotain mieleen tai käyttö kiinnostaa niin jaa an kyllä kokemuksiani. Yksikään treenikaveri (naturaaleja) ei ole puhunut aiheesta mitään, minulle. Eiköhän ne keskustelut siis käydä selän takana. Vatanen on onnistunut rakentamaan toimivan julkisuuskuvan ilman huomionhakuista steroidilässytystä ja toimii ihan vitun hyvin. Kiitos Vatskulle hyvästä materiaalista! Tulkitsen ite noi roinaan viittaavat jutut niin että se maailma ei todellakaan kaadu ilman myrkkyjä jos käytön haluaa lopettaa. Naturaalithan ne tykkää näistä lässyttää eikä tiiä aiheesta hevon vittuakaan. Miks porukka miettii ja vertailee itseensä toisiin? Voiko tuohon päästä natuna? Toiset pääsee pitkälle ja toiset ei mihinkään, lopettakaa vertailu ja olkaa onnellisia.

Kehonrakennus foorumi ja reaktiot horkasta sama kun lukisi iltalehden kommentteja.

Se nyt johtuu ihan siitä, että 90% tämänkään foorumin kävijöistä ei ole mitään todellista käsitystä mitä AAS on. Ei tunnu olevan edes tuolla roinapuolella.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom