PTVGYM Jooel Vatanen

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Älä nyt ala heti olettaa, että tapana huudella, kun ekana asiallisesti vastasin mistä joku päätellyt jotakin. Sen jälkeen alkaa tulee vaan naureskelua ja suoranaista vittuilua nettisankarina olemisesta. Joo ei ole tullut paljoa yliksellä oltua, eikä kaikki "kritiikki" ole sitä yliksen trollausta. Toki varmasti se tuntuu siltä, kun sitä 95% ulinasta on.

Ja kuten sanoin, tai ainakin tarkoitin jos epäselvästi ilmaistu, se on ihan sama vaikka käyttäisi tai ei, koska ei se keltään muulta ole pois. Se, että mainitsen jonkin julkisesti sanotun asian kieltämisen viittasi vain siihen, mitä itse olen kuullut. Toki ei alkuperäinen viestittäjä kauhean asiallisesti hoitanut asian ulostamista, enkä sitä puolustele.

Ps. Kommentti liitty alunperin faktojen tarkastamiseen, johon vain vastasin vaikka sekin todennäköisesti kiellettyä, kuten kävi selväksi. Täytyy vastaisuudessa harkita kenen viesteihin vastaa vai lukeeko vain sivusta, kuten ennen.

Fitnesstukku koodi pakkotoisto15. Enkä tule Mike sinun ketjuun, koska ei ole edelleenkään tapana käydä trollaamassa jonkun henkilön ketjua oli se yliksellä, pakkiksella, suoli24 tai missä vaan.

Mitä vittua selität täällä, hanki jotain faktaa minkä voit näyttää toteen. Näytä yksikin kirjoitus/video/kuva missä sanon omalla naamallani olevan naturaali tai roinaaja? Ikinä en ole kieltänyt enkä myöntänyt asiaa enkä aio koskaan sitä tehdä koska omaan henkilökohtaisen elämän ja sinne kuuluu nämä asiat. Vituttaa tollaset apinat jotka alkaa vääntämään musta ihan omia tarinoita.

Pahoittelut äkkipikaisuudestani, mutta tarkista faktat ennenkuin tulet mustamaalaamaan.

Ainakin uusimmassa IG kuvassa lukee "...no roids, just rage!...", että liekö siitä päätellyt. Ja Testotimon uudessa videossa puhetta natuudesta dieetillä sekä aiemmasta "en oo vetänyt niin paljon kuin sinä".

^sisältää vain siis omaan silmään pistäneet asiat liittyen väitöksiin. Ei sillä väliä vaikkei oliskaan natu tai vaikka olis.
Anteeksi kauheasti. Pitää jatkossa ottaa videoista äänet pois ja jättää kuvatekstit lukematta, niin en tee asioista omia johtopäätöksiä.

Todisteita väitteille ei ole näytettäväksi, koska puheet ovat tapahtuneet Snapchatissä, josta videot poistuvat tietyssä ajassa. Tais olla jopa kymppisnäpäri missä puhuit roinasta ja sanoit ettet ole itse ikinä mitään käyttänyt. Muistaakseni kuvattu autossa ja vaimo oli myös kyydissä. Mutta ehkä se siitä, en kiusaa enempää. Roinaaminen on jokaisen oma asia, enkä todellakaan moralisoi roinasta. Välillä feikkinatuilu vaan menee tunteisiin kun itselle on jaettu niin paskat kortit bodauksen suhteen ja kehitystä ei synny vaikka omistautuu vähintään yhtä paljon mitä vatanen itse.

Ei helvetti tänne pakkikselle pitäis saada joku lapsilukko näitä vähä-älyisiä es-pärisijöitä varten.

Vitunko sillä on teille väliä kenellä on kemiat pelissä ja kenellä ei, niin kauan ku ei ole teidän kanssa cbb lavalle tulossa?
Sellainen väliä sillä on, että jos puhuu toista kun tekee, niin valehtelee ja ainakaan itse en hirveästi pidä valehtelusta. Tietty jos valehtelu on OK, niin sittenhän sillä ei tosiaan ole mitään väliä.

Nytkö es-pärisijöillä tuli jo itku? =(

Voooi reppanoita, kysykää ostaako äiti lavallisen energiajuomaa ja vaihtaa vaipat.

NKoz voi vaikka ensialkuun linkata missä Jooel on sanonut osallistuvasa classiciin?

Tulee aikamoista skeidaa mitä en voi allekirjoittaa, jengi tietää paremmin kuin minä itse että mitä olen sanonut mutta antaa mennä vaan. Ettei hormoonikeskustelu kävisi liian tylsäksi niin voisiko joku kertoa vaikka tietävänsä että hormoonien lisäksi menee paljon myös huumeita ja snäpissä olen puhunut etten käytä eli tosi ristiriitaista senkin osalta, välillä sekakäyttöä myös. Olkaa hyvä ja jatkakaa toki :)

Välillä feikkinatuilu vaan menee tunteisiin kun itselle on jaettu niin paskat kortit bodauksen suhteen ja kehitystä ei synny vaikka omistautuu vähintään yhtä paljon mitä vatanen itse.
No en usko että kasvat yhtään sen isommaksi kyseenalaistamalla toisten rehellisyyttä. Ei se muiden vika oo jos ite on perseestä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Nytkö es-pärisijöillä tuli jo itku? =(

Voooi reppanoita, kysykää ostaako äiti lavallisen energiajuomaa ja vaihtaa vaipat.

NKoz voi vaikka ensialkuun linkata missä Jooel on sanonut osallistuvasa classiciin?

Noi sun argumentit noista vaippahousuista ja junioreista rupee olemaan aika väsynyttä, keksi välillä jotain muuta tai kysy vaikka kavereilta jotain mukahauskoja vitsejä mitä voit laukoa tänne.

Missään kohtaa en väittänyt Vatasen sanoneen osallistuvansa CBB-kisoihin vaan olevansa kisakelpoinen kyseiseen sarjaan, lienee kaksi eri asiaa vai onko sulla lukihäiriö? Koita pari kertaa vielä änköttää tuo edellinen viestini itsellesi niin saatat ymmärtää luetun.

EDIT: Ja mikäli @PT-Vatanen minua tarkoitit tuolla "tulee skeidaa mitä ei voi allekirjoittaa" niin voit lukea uudestaan viestit #2742 sekä #2729. Toivottavasti sentään pystyt allekirjoittamaan omat puheesi.

Minulla ei ole PT-Vatasta kohtaan todellakaan mitään negatiivista, päinvastoin, pelkkää hyvää. Ukolla on äärimmäisen hyvä ulosanti ja vaikuttaa symppikseltä tyypiltä. Näin netin välityksellä joskus voi saada vääristyneitä mielikuvia ihmisten mielipiteistä.

Siinähän se just onkin kun on kovaa väitetty olevan cbb-kelpoinen ukko, parempi myös olla perillä asioista ennen kuin tulet tänne pärisemään.

Ja siellä on porukkaa kyllä, jotka on käyttäneet joskus eläissään dopingaineita tai jopa niitä jotka käyttävät lisenssien ollessa voimassa. Fitnesslajeja noin yleisesti testataan todella vähän kilpailijamäärään nähden. CBB-säännöissä eikä muussakaan urheilussa ole mainittu, että olet estynyt osallistumasta, jos joskus olet jotain käyttänytkin. Elinikäinen kilpailukielto sitten asia erikseen, jos riittävän monta käryä takana. Muutenhan sitä ei voi kukaan edes todistaa. Minä mistään mitään tiedä, mutta helvetin rasittavaa tuo sinisilmäisyys ja lokerointi "lifetime naturaalius vs douppaaminen". Niin pitkään kun kilpaurheilua on ollut niin kaikkia keinoja on käytetty niinkun nykyisin muillakin elämänalueella monesti maksimoidaan tulos keinoja kaihtamatta. Kilpailin minäkin ipf-liitossa aikanaan voimailussa lifetime-naturaalina, mutta silti tiesin paljon porukkaa jotka ainakin oli joskus doupanneita ja silti kilpailivat. Turhapa sitä on itkeä, kun säännöt on mitkä on. Jokaisen henkilökohtaisen harkinnan varassa mitä polkua kulkee. Ihan sama se on sitten mielensä jo pahoittaa siitä, jos joku on lähtökohtaisesti paljon lahjakkaampi ja täten menestyy paremmin. Itsekin syyllistynyt aikanaan nuorena poikana tuohon itkuun ja paasaukseen miten perseestä douppaavat urheilijat ovat. Mielipiteet on muuttuneet ja silmät auenneet; sen voisi kiteyttää sanaan aikuistuminen.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mahtavaa!!! Löysivät sitten nämä hämmentäjät tämän Jollen-ketjun. Onhan se perseestä, että jollakin on oma elämä pulkassa. Jotain täytyy olla viturallaan. Jumalauta. Kiitos kaikesta mitä olet tuottanut tänne Pakkikselle!!! Hyvät sivut, hyvä asenne! Hyvää kesän jatkoa, ihan kaikille!

Otetaan täysin hypoteettinen tilanne joka ei liity tähän tapaukseen millään tapaa. On narkki joka on käyttänyt vuosia ja vuosia sitten tietyn ajan huumeita, lopettaa käytön, ryhdistäytyy, tekee paljon töitä elämänsä suhteen, raitistuu. Laittaa kuvan instaan ja kuvatekstiin -> no drugs. Kertooko ex narkki ettei koskaan ole käyttänyt, vai viittaako narkki ettei enää ole käyttänyt vuosiin ja on tyytyväinen saavutuksiin joihin on pystynyt ilman huumeita. Tulisiko mieleen alkaa vittuilemaan ja moralisoimaan että et voi kirjoittaa näin koska kuulin kaverilta että vedit suoneen kolme vuotta sitten?

Loppuun lisäys, tilanne täysin keksitty ja ei liity minun ketjussa oleviin juttuihin.

Mitä täällä nillitetään? :D

Ei se ole kenenkään velvollisuus kertoa mitään. Ei Vatasen tarvitse myöntää tai kieltää mitään, se on jokaisen henkilökohtainen asia, etenkin kun mies ei kisaa. Vähiten hän on tilivelvollinen meille pakkiksella.

Ja onhan kaikki ollut selvää jo päivästä yksi alkaen. Ei Vatanen ole niitä suoraan ääneen sanonut, mutta jokainen tätä lajia tunteva osaa kyllä laskea 1+1. Esim. Vatanen on kertonut, että jos hän kilpailisi, sarjana olisi kehonrakennus. Kertoi silloin, että oma ihannevartalo on enemmän siellä maailmassa, joten voi olettaa, ettei natuna sinne olisi menossa.

TestoTimon uusimmalla videolla sanoi, että tämä kevät on menty natuna. Myös nuo Snapchat-pätkät mistä porukka jauhaa, ovat tältä keväältä, jolloin mies aloitti dieetin. Ei sanonut silloin suoraan, että on lopettanu roippeet, kertoi vain, että tuokaa purkki, hän kusee siihen ja doping-mittarit eivät värähdä. Ei siis suoraan sanonut mitään. Se, että miksi mies on päätynyt tähän ratkaisuun, on vielä enemmän henkilökohtainen asia. Syynkin pystyy kyllä päättelemään, jos on vähäänkään seurannut miestä sosiaalisessa mediassa ja osaa laskea 1+1.

Eli eiköhän mennä eteenpäin. Maailmassa on mielenkiintoisempiakin aiheita.

Suositut

Back
Ylös Bottom