PTVGYM Jooel Vatanen

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Jarilta tuli ruokavalio, muutama muutos tehtiin ekojen kuukausien aikana ja siitä olen mennyt itsekseen eteenpäin. Sai kivasti alkudiettiin motivaatiota kun käskyt tuli joltain toiselta. Nyt enää kilo pois ja ollaan tavoitteessa, sitten alkaa ylläpito :)
Unohdit mainita #noroidsjustrage

Tänään tuli harjoitettua saliturismia ptvgymillä. Vastaanotto ja asiakaspalvelu todella hyvä. Salin ensivaikutelma hyvä ja musiikki kohdillaan. Videoissa vaikuttaa hieman isommalta kuin oli paikanpäällä, mutta laitteiden todella hyvä laatu korvaa sen mitä tilassa häviää. Ulkosali mahdollisuus mahtava, siellä tulikin muutama liike tehtyä. Pukukopit viihtyisät ja suihkut viimeisen päälle, ainut mitä jäi kaipaamaan on sauna sekä isot lukollisetkaapit mutta ymmärtää ettei rajallisen tilan kanssa mahdollista.

Vatanen on kyllä melko ristiriitainen hahmo... Aina snäpeissään ja youtubevideoillaan hehkuttanut, että mitään roipetta ei olla ikinä otettu. Timon videolla taas puhuttiin, että tällä dieetillä ei vedetty roipetta ja että tämä dieetti ollaan vedetty natuna... Kumpi se nyt sitten on? Onko vatanen all time natu, vai onko roipetta ollut joskus käytössä? Sitten vielä jaksetaan paasata siitä kuinka valehteleminen on väärin ja itse ollaan sitä mitä ollaan, niin kauhean ristiriitaista. Ainakin jos roipetta ollaan vedetty ja sitä ei myönnetä. Silloinhan jeesustelut sekä valehtelusta, että roippeen käytöstä ovat olleet turhia ja pelkkää paskapuhetta. Miksi valehdella?

Vatanen on kyllä melko ristiriitainen hahmo... Aina snäpeissään ja youtubevideoillaan hehkuttanut, että mitään roipetta ei olla ikinä otettu. Timon videolla taas puhuttiin, että tällä dieetillä ei vedetty roipetta ja että tämä dieetti ollaan vedetty natuna... Kumpi se nyt sitten on? Onko vatanen all time natu, vai onko roipetta ollut joskus käytössä? Sitten vielä jaksetaan paasata siitä kuinka valehteleminen on väärin ja itse ollaan sitä mitä ollaan, niin kauhean ristiriitaista. Ainakin jos roipetta ollaan vedetty ja sitä ei myönnetä. Silloinhan jeesustelut sekä valehtelusta, että roippeen käytöstä ovat olleet turhia ja pelkkää paskapuhetta. Miksi valehdella?
Missä youtube videolla on väittänyt ettei käytä mitään?

Eihän se mikään salaisuus ole että on käyttänyt roipetta lihastensa hankkimiseen, nyt tuli vaan jostain täyskäännös ja nyt ollaan natu, kuulemma.

Mitä vittua selität täällä, hanki jotain faktaa minkä voit näyttää toteen. Näytä yksikin kirjoitus/video/kuva missä sanon omalla naamallani olevan naturaali tai roinaaja? Ikinä en ole kieltänyt enkä myöntänyt asiaa enkä aio koskaan sitä tehdä koska omaan henkilökohtaisen elämän ja sinne kuuluu nämä asiat. Vituttaa tollaset apinat jotka alkaa vääntämään musta ihan omia tarinoita.

Ainakin uusimmassa IG kuvassa lukee "...no roids, just rage!...", että liekö siitä päätellyt. Ja Testotimon uudessa videossa puhetta natuudesta dieetillä sekä aiemmasta "en oo vetänyt niin paljon kuin sinä".

^sisältää vain siis omaan silmään pistäneet asiat liittyen väitöksiin. Ei sillä väliä vaikkei oliskaan natu tai vaikka olis.

Joo voihan sitä tuulesta tempaista vaikka idean että olen homo kun videossa kosketeltiin toistemme lihaksia mutta että ollaanko sitten oikeasti homoja onkin toinen juttu.

Mä en ole koskaan valehdellut kenellekkään asioista jotka liittyy bodaamiseen, se on sitten eri asia jätänkö asioita kertomatta vai en. Kauheasti ei ole tarvetta avata omaa elämää anonyymi nettisankareille.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Eli kielletään asiat, jotka on joko videolla esiintynyt tai kirjotettu, ja vastataan jollain muulla asialla kuten poliitikko. :offtopic:
Mä oon käyttänyt ja käytän kokoajan. Tuu mun ketjuun huutelemaan. Jättäkää Vatsku rauhaan saatana.

Ei helvetti tänne pakkikselle pitäis saada joku lapsilukko näitä vähä-älyisiä es-pärisijöitä varten.

Vitunko sillä on teille väliä kenellä on kemiat pelissä ja kenellä ei, niin kauan ku ei ole teidän kanssa cbb lavalle tulossa?
Eli saa vain kehua ja silittää päätä? Ihme rinkirunkkausta jos ei saa kyseenalaistaa, hyvä asenne että jos joku kysyy jotain niin heti revitään pelihousut ja aletaan haukkumaan es-pärisijöiks.
Ei tää niin vakavaa oo älä anna mennä tunteisiin :D

Ei helvetti tänne pakkikselle pitäis saada joku lapsilukko näitä vähä-älyisiä es-pärisijöitä varten.

Vitunko sillä on teille väliä kenellä on kemiat pelissä ja kenellä ei, niin kauan ku ei ole teidän kanssa cbb lavalle tulossa?
Vaikutat aika impulsiiviselta kaverilta mitä oon kommentteja lukenu :D

Suositut

Back
Ylös Bottom