Kiitos! Kaikki on suhteellista ja mitä pidemmälle pääsee sitä pidemmälle asettaa oman tavoitteen, eli siis loppumaton oravanpyörä mutta toisaalta siis hyvä että nälkä säilyy.Vatskun kunto oikeasti helvetin vaikuttava omaan silmään. Siis menisi täysin jenkkiläisestä shortsi-olympiakisaajasta, jos ei oikeasti olisi ikinä ennen nähnyt :D
Älä poistu, pidetään pakkis hyvässä voinnissaVatsanen bodaa, pyörittää salia, heittää hyvää läppää, ottaa tatskaa, dieettaa, jaksaa vieläkin heittää hyvää läppää ja dokumentoi kaiken ammattimaisesti ilmaiseksi.
Sitten jotkut ullittaa siitä jos mies dieettaa ihan vain huvikseen. Nyt oon nähny kaiken ja oon varmaan melko valmis poistumaan tästä muuten pääasiallisesti mukavasta nettiyhteisöstä.
Vielä kun saisi kellonympärin hoidettavat työasiat ulkoistettua niin voisin yhtyä sanomaasi :D Mutta toisaalta, yleensä työtkään ei tunnu työltä koska ne on jo niin lähellä harrastusta, joten kai tässä voi sanoa että olen varsin tyytyväinen nykyiseen tilanteeseen.Ja melkeinpä joka viikko saa vielä bodailla Suomen bodyskenen huippujen kanssa. Vatanen elää kyllä totaalista bodyunelmaa :D
Ps. Siinä ois Mikelle kaveri rapakon taakse treenaamaan ja dokumentoimaan pätkää, kun siitä jokin aikaa sitten oli puhetta Miken ketjussa ;)
Miken kanssa lähden reissuun ehdottomasti jos näin on tullakseen. Pitäis vielä tuota rallienglantia hioa jos pääsis tekemään vaikka haastattelua jostain amerikan bodareista :D "Hello, how big is ur bicep" hmmm.. What is ur favorite food"... hmmmm :D :D Toi ei ollut edes läppä, mä en osaa puhuu enkkuu...