PTVGYM Jooel Vatanen

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Vatskun kunto oikeasti helvetin vaikuttava omaan silmään. Siis menisi täysin jenkkiläisestä shortsi-olympiakisaajasta, jos ei oikeasti olisi ikinä ennen nähnyt :D
Kiitos! Kaikki on suhteellista ja mitä pidemmälle pääsee sitä pidemmälle asettaa oman tavoitteen, eli siis loppumaton oravanpyörä mutta toisaalta siis hyvä että nälkä säilyy.
Vatsanen bodaa, pyörittää salia, heittää hyvää läppää, ottaa tatskaa, dieettaa, jaksaa vieläkin heittää hyvää läppää ja dokumentoi kaiken ammattimaisesti ilmaiseksi.

Sitten jotkut ullittaa siitä jos mies dieettaa ihan vain huvikseen. Nyt oon nähny kaiken ja oon varmaan melko valmis poistumaan tästä muuten pääasiallisesti mukavasta nettiyhteisöstä.
Älä poistu, pidetään pakkis hyvässä voinnissa :)
Ja melkeinpä joka viikko saa vielä bodailla Suomen bodyskenen huippujen kanssa. Vatanen elää kyllä totaalista bodyunelmaa :D

Ps. Siinä ois Mikelle kaveri rapakon taakse treenaamaan ja dokumentoimaan pätkää, kun siitä jokin aikaa sitten oli puhetta Miken ketjussa ;)
Vielä kun saisi kellonympärin hoidettavat työasiat ulkoistettua niin voisin yhtyä sanomaasi :D Mutta toisaalta, yleensä työtkään ei tunnu työltä koska ne on jo niin lähellä harrastusta, joten kai tässä voi sanoa että olen varsin tyytyväinen nykyiseen tilanteeseen.

Miken kanssa lähden reissuun ehdottomasti jos näin on tullakseen. Pitäis vielä tuota rallienglantia hioa jos pääsis tekemään vaikka haastattelua jostain amerikan bodareista :D "Hello, how big is ur bicep" hmmm.. What is ur favorite food"... hmmmm :D :D Toi ei ollut edes läppä, mä en osaa puhuu enkkuu...

Toisaalta taas lievä ylipaino antaa suojan joitain sairauksia vastaan ja vanhuksilla pitäis nykytiedon mukaan olla painoindeksi jossain siellä lievän ylipainon alueella. Niillä se ei tosiaankaan sit liity lihasmassaan.
Ja esim. ne hoikat okinawalaiset ei oo kehonkoostumukselta ihan verrannollisia kilpabodareihin.

Oon kyllä samaa mieltä, että hölmö kysymys. Elämäntapahan tuo on, vaikkei lavalle meniskään.

Paastoamisella parannutaan jopa astmasta, syövästä ja diabeteksestä. On niin vitun väärin esim sellainen asia että "sun pitää koittaa syödä nyt kun olet kipeä" ei, ei tarvi koska se on juurikin merkki kropalta että korjaan tässä itseäni, ei ravintoa kiitos. Tätä ei vissiin tajuta edes sairaalassa. Ihmisen kroppa hakee itsensä tasapainoon kun jätetään ravinto vittuun ja vedetään reippaasti miinuksille. Rasvamaksa parantuu kolmen viikon paastolla jossa syödään 200kcal päivässä, ainakin osalla. Ei nyt liity mitenkään kehonrakennuseen, lievä ylipaino ei anna ihmiselle yhtään mitään.

http://www.sydan.fi/terveys-ja-hyvinvointi/ala-laihduta-seniori

Onhan tuosta varmasti paremmissakin julkaisuissa ja tutkimuksissa ollut juttua, että lievästi ylipainoiset vanhukset elävät pidempään, mutta perustuu juuri tuohon, että vanhusiän sairaudet lisäävät ravinteiden tarvetta ja usein vanhusten kuolemaan johtaa lihaskato ja aliravitsemus. Siinä vaiheessa kun sairaus tai loukkaantuminen iskee niin auttaa jos on vähän ylimääräisiä rasvavarastoja kropassa eikä ole valmiiksi kuin kuivan kesän orava.

Paastoamisella parannutaan jopa astmasta, syövästä ja diabeteksestä. On niin vitun väärin esim sellainen asia että "sun pitää koittaa syödä nyt kun olet kipeä" ei, ei tarvi koska se on juurikin merkki kropalta että korjaan tässä itseäni, ei ravintoa kiitos. Tätä ei vissiin tajuta edes sairaalassa. Ihmisen kroppa hakee itsensä tasapainoon kun jätetään ravinto vittuun ja vedetään reippaasti miinuksille. Rasvamaksa parantuu kolmen viikon paastolla jossa syödään 200kcal päivässä, ainakin osalla. Ei nyt liity mitenkään kehonrakennuseen, lievä ylipaino ei anna ihmiselle yhtään mitään.

Toi on mielenkiintonen aihe ja ohan tolla saatu tietyissä olosuhteissa hyviä tuloksia, mut nyt mennään aika eri sektorille, kuin mistä alun perin oli puhe. Lihavoin oleellisen sun tekstistä.

Tuli tänään vierailtua PTV Gymillä ja pakko antaa Vataselle positiivista palautetta vielä jälkikäteenkin! Oli kyllä mielettömän siisti sali ja älyttömän kova tunnelma! Jos asuisin itse Porvoossa niin liittyisin välittömästi salin asiakkaaksi! Matkaseurana oli muutama kauniimman sukupuolen edustaja, jotka myös tsekkas salin ja nyt Porvoon reissun jälkeen parhaillaan katselee Vatasen videoita :D Koko reissun tarkotuksena oli käydä katteleen Porvoon vanhaa kaupunkia, mutta kohokohdaks nousi kyllä PTV Gym. Hienoo oli pitkän ajan seuraamisen jälkeen päästä paikanpäälle tsekkaan salia ja kävi vielä tuuri kun itse Vatanen oli myös paikalla! Mukava oli vaihtaa pari sanaa siinä ennen teidän treenejä! Tsemppiä paljon salin kanssa ja pistähän edelleen videoita tuleen, koska katsojakunta kasvoi taas tänään ainakin noilla parilla katsojalla :D Ps. Oma treenimotivaatio sai ison harppauksen eteenpäin pelkästään salin aiheuttaman fiiliksen ansiosta! Itse päällikkö Vatanen oli kyllä dietilläkin mielettömän kokoinen karpaasi!

Matkaseurana oli muutama kauniimman sukupuolen edustaja, jotka myös tsekkas salin ja nyt Porvoon reissun jälkeen parhaillaan katselee Vatasen videoita :D

Älä perkele, nyt oli kyllä virhe! Ite oon varmuuden vuoks blokannu vaimon koneelta Vatasen Youtube-kanavan, ettei nainen nyt ihan liikaa villiinny Jooelista. Porvoolaiset vie kohta meidän naiset!

Tuli tänään vierailtua PTV Gymillä ja pakko antaa Vataselle positiivista palautetta vielä jälkikäteenkin! Oli kyllä mielettömän siisti sali ja älyttömän kova tunnelma! Jos asuisin itse Porvoossa niin liittyisin välittömästi salin asiakkaaksi! Matkaseurana oli muutama kauniimman sukupuolen edustaja, jotka myös tsekkas salin ja nyt Porvoon reissun jälkeen parhaillaan katselee Vatasen videoita :D Koko reissun tarkotuksena oli käydä katteleen Porvoon vanhaa kaupunkia, mutta kohokohdaks nousi kyllä PTV Gym. Hienoo oli pitkän ajan seuraamisen jälkeen päästä paikanpäälle tsekkaan salia ja kävi vielä tuuri kun itse Vatanen oli myös paikalla! Mukava oli vaihtaa pari sanaa siinä ennen teidän treenejä! Tsemppiä paljon salin kanssa ja pistähän edelleen videoita tuleen, koska katsojakunta kasvoi taas tänään ainakin noilla parilla katsojalla :D Ps. Oma treenimotivaatio sai ison harppauksen eteenpäin pelkästään salin aiheuttaman fiiliksen ansiosta! Itse päällikkö Vatanen oli kyllä dietilläkin mielettömän kokoinen karpaasi!
Kiitos palautteesta! Mukava kun kävitte ja ensi kerralla ota jumppaverkkarit matkaan ja vedät samalla treenit salilla :) Videoita tulloo nyt ja jatkossakin, aina vaan kun aika riittää niin mieluusti teen!
Älä perkele, nyt oli kyllä virhe! Ite oon varmuuden vuoks blokannu vaimon koneelta Vatasen Youtube-kanavan, ettei nainen nyt ihan liikaa villiinny Jooelista. Porvoolaiset vie kohta meidän naiset!
Hehe, lol :D

20157169_10155502287863895_8268858098058571405_o.jpg

Nyt kun PTV-gymin avajaisista alkaa olla jo vuosi aikaa, olisi mielenkiintoista kuulla Vatasen mietteitä kuluneesta vuodesta salin osalta. Miten vuosi on sujunut, mitä olisit tehnyt toisin, mitä yllätyksiä on tullut vastaan ym.?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Nyt kun PTV-gymin avajaisista alkaa olla jo vuosi aikaa, olisi mielenkiintoista kuulla Vatasen mietteitä kuluneesta vuodesta salin osalta. Miten vuosi on sujunut, mitä olisit tehnyt toisin, mitä yllätyksiä on tullut vastaan ym.?
Kunhan vuosi tulee täyteen niin teen videon salin ekasta vuodesta ja vertaan tuloksia siihen mitä vuosi sitten salibudjetti videossa ennustelin :)

Vieläkö Jari Leskinen on mukana tässä dieettikuviossa vai laitoitteko jo homman pakettiin?
Jarilta tuli ruokavalio, muutama muutos tehtiin ekojen kuukausien aikana ja siitä olen mennyt itsekseen eteenpäin. Sai kivasti alkudiettiin motivaatiota kun käskyt tuli joltain toiselta. Nyt enää kilo pois ja ollaan tavoitteessa, sitten alkaa ylläpito :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom