Ja kuka ees ottaa vakavissaan noi ylilaudan kommentit. Painoarvo niillä kommenteilla on pyöreä nolla :D Helppo se on anonyyminä huudella mutta sit kun pitäis kasvotusten sanoa niin ollaan niin hissukseen :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Niin ja palkinto oli mallia "1000 internettiä alapeukuttajille"? :Dylilaudalla vielä joku heppu lupas palkita ne ketkä käy laittamassa alapeukkua tuolle videolle :D
Niin ja palkinto oli mallia "1000 internettiä alapeukuttajille"? :D
Ja kuka ees ottaa vakavissaan noi ylilaudan kommentit. Painoarvo niillä kommenteilla on pyöreä nolla :D Helppo se on anonyyminä huudella mutta sit kun pitäis kasvotusten sanoa niin ollaan niin hissukseen :D
Jep. Itse en offikuntoisena vatasta pystynyt katsomaan ollenkaan... Nyt kun dieetti on ollut päällä jo jonkin aikaa ja rupeaa näyttämään ihmiseltä, niin jaksaa katsella taas.Nää uudet videot on parhaimpia ja Vatasta entistä kivempi katella ku alkaa olla niin tikissä. :D
Hyvä kun sinäkin olet alkanut dietille, offikuntoisena ei ole kivaa videoita katsella :DJep. Itse en offikuntoisena vatasta pystynyt katsomaan ollenkaan... Nyt kun dieetti on ollut päällä jo jonkin aikaa ja rupeaa näyttämään ihmiseltä, niin jaksaa katsella taas.
Tuletko koskaan enää koittamaan yli kahden markan penkkiä? No joo ehkä vähän tyhmä kysymys, olishan se vähän tulella leikkimistäKesti ikuisuus saada 200kg penkistä mutta nyt pystyy katsomaan muiden videoita 200kg penkistä. Oli aika tuskaa kun teki niin kovasti mieli niitä vuosia katsoa.
Mä en kyl pysty kattomaan, ei vaan pysty. Joku 150kg kyykkyvideot menee vielä mut ei kyl 200 penkkivideot. Massakaudella lähinnä jotain ruuan valmistus videoita ja suurin pudottaja ohjelmaa. Nyt dietillä voi paljon laajemmalla skaalalla kattoo, helpottanut elämää aikalailla.Kesti ikuisuus saada 200kg penkistä mutta nyt pystyy katsomaan muiden videoita 200kg penkistä. Oli aika tuskaa kun teki niin kovasti mieli niitä vuosia katsoa.