PTVGYM Jooel Vatanen

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ja kuka ees ottaa vakavissaan noi ylilaudan kommentit. Painoarvo niillä kommenteilla on pyöreä nolla :D Helppo se on anonyyminä huudella mutta sit kun pitäis kasvotusten sanoa niin ollaan niin hissukseen :D

Hitusen haiskahti pikku kuittailu alapeukuttajille :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ja kuka ees ottaa vakavissaan noi ylilaudan kommentit. Painoarvo niillä kommenteilla on pyöreä nolla :D Helppo se on anonyyminä huudella mutta sit kun pitäis kasvotusten sanoa niin ollaan niin hissukseen :D

Niin no miten sen nyt sitten ottaa?
Mitä mieltä itse olisit jos susta suoranaisesti sepitettäis ties mitä satuja netissä? En nyt väitä, että mulla koskaan olisi ollut mitenkään mairitteleva edustuskuva? (jos tuota termiä voi edes käyttää mun kohdalla), mutta ei nuo jotkut paskapuheet tilannetta todellakaan paremmaksi muuta. Uskoisin, että kyllä sillä tulee jonkinlainen vaikutus olemaan siihen, kuinka ihmiset ajattelevat/suhtautuvat sinuun ihmisenä, vaikkei ihan kaikkea uskoisikaan.
Mutta joo, nyt menee jo niin pahasti offin puolelle, että paree lopettaa tähän. Tätä menoa kohta jo itse Vatanen on mun heitteri :D

Nää uudet videot on parhaimpia ja Vatasta entistä kivempi katella ku alkaa olla niin tikissä. :D

Nää uudet videot on parhaimpia ja Vatasta entistä kivempi katella ku alkaa olla niin tikissä. :D
Jep. Itse en offikuntoisena vatasta pystynyt katsomaan ollenkaan... Nyt kun dieetti on ollut päällä jo jonkin aikaa ja rupeaa näyttämään ihmiseltä, niin jaksaa katsella taas.

Jep. Itse en offikuntoisena vatasta pystynyt katsomaan ollenkaan... Nyt kun dieetti on ollut päällä jo jonkin aikaa ja rupeaa näyttämään ihmiseltä, niin jaksaa katsella taas.
Hyvä kun sinäkin olet alkanut dietille, offikuntoisena ei ole kivaa videoita katsella :D

Kesti ikuisuus saada 200kg penkistä mutta nyt pystyy katsomaan muiden videoita 200kg penkistä. Oli aika tuskaa kun teki niin kovasti mieli niitä vuosia katsoa.
Tuletko koskaan enää koittamaan yli kahden markan penkkiä? No joo ehkä vähän tyhmä kysymys, olishan se vähän tulella leikkimistä

Kesti ikuisuus saada 200kg penkistä mutta nyt pystyy katsomaan muiden videoita 200kg penkistä. Oli aika tuskaa kun teki niin kovasti mieli niitä vuosia katsoa.
Mä en kyl pysty kattomaan, ei vaan pysty. Joku 150kg kyykkyvideot menee vielä mut ei kyl 200 penkkivideot. Massakaudella lähinnä jotain ruuan valmistus videoita ja suurin pudottaja ohjelmaa. Nyt dietillä voi paljon laajemmalla skaalalla kattoo, helpottanut elämää aikalailla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom