PTVGYM Jooel Vatanen

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Hyvin rullasi Vatanen videolla! Kyllä tuolla asenteella kun vedät niin olisi äijä kiva nähdä joskus lavallakin, mutta toisaalta täytyy hattua nostaa jos joku jaksaa asiat noin säntillisesti ja oikein tehdä ilman kisatavoitteitakin, "vain" koska tykkää hommasta. :)

Itse arvostan suuresti myöskin heitä ketkä tekee asioita säntillisesti ilman mitään kisasuunnitelmia ja puhtaasti omaksi ilosi. Sitten on taas niitä keitä ei kiinnosta bodaus/fitness yhtään ja menee vain kisaamisen takia sinne lavalle, jonka jälkeen lopettaa ja lyttää koko lajin uutismediassa :)

Mä en kyl pysty kattomaan, ei vaan pysty. Joku 150kg kyykkyvideot menee vielä mut ei kyl 200 penkkivideot. Massakaudella lähinnä jotain ruuan valmistus videoita ja suurin pudottaja ohjelmaa. Nyt dietillä voi paljon laajemmalla skaalalla kattoo, helpottanut elämää aikalailla.
mikä tää juttu on ettei pysty kattomaan? Ei nyt aukea? Siis tekeekö pahaa loukkaantumisriskin takia vai kun on itse jäljessä vai what?

Mitä siellä vatasen salaisessa purkissa oli?
DMAA?
Ei siitä voi puhua
mikä tää juttu on ettei pysty kattomaan? Ei nyt aukea? Siis tekeekö pahaa loukkaantumisriskin takia vai kun on itse jäljessä vai what?
kelaa viestejä taakse päin, sieltä selviää. Kyseessä vain heikkolaatuista huumoria

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Sunnuntaibodaaminenhan on kaikista mukavinta, ei tartte ressata pakollisista kisoista, vaan vetää omaksi ilokseen.
Tai näiden välimuoto. Sunnuntaibodaillaan kunnes todetaan että "perkele, mähän olen kunnossa" ja sit mennään kisaamaan. Tällöin kisaamisesta tulee rakkaan harrastuksen ns sivutuote, jolloin paineitakin on varmasti paljon vähemmän.

Tänään ajeltiin poikien kanssa pienelle kesälomareissulle täältä Keski-Suomesta ja käytiin testitreenit tekemässä PTV Gymillä. Oli kyllä asiallinen sali. Tilan rajallinen koko yllätti, koska videoilla vaikuttaa paljon isommalta, mutta todella hyvin oli kyllä tila hyötykäytetty eikä hukkaneliöitä juurikaan ollut. Värimaailma ja ulkoasu oli erittäin tyylikäs ja laitepuolelta löytyi aika hyvin kaikki tarpeellinen. Noista HC Gymin vermeistä ainakin tuo rintapunnerrus maaten ja viikinkipunnerrus olivat hemmetin hyviä, samoin high row. Kulman pari muuta selkälaitetta ja dippikone olivat toimivia kanssa. Loppuun testattiin huvikseen myös tuota kyykkykonetta (super squat vai mikä se nyt oli) ja oli varsin mainio. Ei minkään näköistä painetta alaselkään ja liikerata oli loistava, aivan pohjaan asti pääsi ja tuntuma pysyi koko ajan reisillä. Lisäksi oli hieno päivä ja nosto-ovi auki sen ajan mitä Vatanen itse oli salilla niin ilmakin vaihtui hyvin. Mikäs tuolla olisi treenatessa kun vähän lähempänä Porvoota asuisi. :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom