Ei tule, vastasin törkeästi Miken puolestaTuletko koskaan enää koittamaan yli kahden markan penkkiä? No joo ehkä vähän tyhmä kysymys, olishan se vähän tulella leikkimistä
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei tule, vastasin törkeästi Miken puolestaTuletko koskaan enää koittamaan yli kahden markan penkkiä? No joo ehkä vähän tyhmä kysymys, olishan se vähän tulella leikkimistä
mikä tää juttu on ettei pysty kattomaan? Ei nyt aukea? Siis tekeekö pahaa loukkaantumisriskin takia vai kun on itse jäljessä vai what?Mä en kyl pysty kattomaan, ei vaan pysty. Joku 150kg kyykkyvideot menee vielä mut ei kyl 200 penkkivideot. Massakaudella lähinnä jotain ruuan valmistus videoita ja suurin pudottaja ohjelmaa. Nyt dietillä voi paljon laajemmalla skaalalla kattoo, helpottanut elämää aikalailla.
Vitsi.mikä tää juttu on
Ei siitä voi puhuaMitä siellä vatasen salaisessa purkissa oli?
DMAA?
kelaa viestejä taakse päin, sieltä selviää. Kyseessä vain heikkolaatuista huumoriamikä tää juttu on ettei pysty kattomaan? Ei nyt aukea? Siis tekeekö pahaa loukkaantumisriskin takia vai kun on itse jäljessä vai what?
Erittäin laittomia substansseja. Mummon marjamehut ja kolmen sikiön istukka. Niin anabolista settiä ettei jalassa olevat housut mahdu enää pois reenin jälkeen.Ei siitä voi puhua
Tai näiden välimuoto. Sunnuntaibodaillaan kunnes todetaan että "perkele, mähän olen kunnossa" ja sit mennään kisaamaan. Tällöin kisaamisesta tulee rakkaan harrastuksen ns sivutuote, jolloin paineitakin on varmasti paljon vähemmän.Sunnuntaibodaaminenhan on kaikista mukavinta, ei tartte ressata pakollisista kisoista, vaan vetää omaksi ilokseen.
Una coca por favor, vatsku vanha luminokka =DMitä siellä vatasen salaisessa purkissa oli?
DMAA?
Tais mennä alle minuuttiin Konaa, hyvää duunia :D