PTVGYM Jooel Vatanen

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Kyllä tuo ihan kova on tommonen 20 toiston kykkysarja noilla raudoilla, ite en edes pysty tuollasia tekemään kun tuli tupakoitua 21 vuotta tuossa välillä niin on vähän rajoittanut hapenottokykyä.
Miten niin ei pysty?? Ei ehkä ekalla kerralla, mutta silleenhän se siitä kehittyy, kun tekee. Mä tupakoin ennen ja ohjelmaan kuului silti melkosen useasti esim 100n toiston kyykyt tai prässit jne. Joskus oli huulet melko siniset, kun ei happi kulkenut, mutta kun ei lopeta niin kyllä se maali joskus tulee vastaan.

Joskus keh... koitin kehittää kestävyyttä vähentämällä joka treenissä painoa ja lisäämällä toistoja tavoitteena nimenomaan saada pidempää sarjakestävyyttä.
Jotenkin helpompi oli niin totuttaa kehoa hapottaviin sarjoihin kuin että olisi kerralla hypännyt pitkiin, koitin tosin mutta sitten olikin purjot suussa.

Oliko se 15v kaveri ku otti 150kg penkistä? Kattelin snäpistäsi, että varmaan täytyisi lajia vaihtaa.
Joo 15vuotias kaveri, aika paljon talenttia kun tuokin tulos on bodaustreenillä saavutettu alle kahdessa vuodessa.
Onkos Herra Vatasella normaalista poikkeavia juhannussuunnitelmia ?

View: https://www.instagram.com/p/BVrSrjLFlws/?taken-by=ptvatanen

Ei oikeastaan, jos vähän rillais ja kävis saunassa :) Jätin ruuat tältä päivää vähemmälle jos sitä pari extra pihviä sitten saisi illemmalla ottaa, eli siinä mun juhannus :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tässä lauseessa on kyllä viisautta ja etenkin budhalaista tyyneyttä, vittumaista jos mikä ainakin jos jonnelta kysyy.
No hei oikeesti :D Mä pyrin aina olemaan heikomman puolella, autetaan jätkiä että onnistuisivat edes kerran jossain!

Ei vitsi mitä jengiä. Yhdestä ainoasta snäpistä peput ultimaalisen kipeeksi. Jonnet on kyllä loistavia kun ne menettää hermonsa aivan naurettavista asioista.
Mistä? En kyllä huomannu mitään erikoisempaa mutta skippailin suuren osan kiireessä.

Mistä? En kyllä huomannu mitään erikoisempaa mutta skippailin suuren osan kiireessä.
Vatasen videolla oli 1 alaspeukku ja Vatsku teki siitä hauskan snäpin, jossa itki sitä yhtä alaspeukkua. Mä katsoin eka täysin leuka auki, että ei voi olla totta, että noin pienestä kollektiivinen peppukipu, mutta sitten aloin nauramaan, että voi jestas mitä pikku reppanoita ja epäonnistujia.

Lisätäkseni tuohon niin siitä alapeukulle itkemisestä seurasi 30? ylimääräistä alapeukkua ja ylilaudalla vielä joku heppu lupas palkita ne ketkä käy laittamassa alapeukkua tuolle videolle :D

Lisätäkseni tuohon niin siitä alapeukulle itkemisestä seurasi 30? ylimääräistä alapeukkua ja ylilaudalla vielä joku heppu lupas palkita ne ketkä käy laittamassa alapeukkua tuolle videolle :D

Näköjään meikäläinenkin saanut siellä taas rakkautta osaksensa. Jei!

Taitaa olla aika turhaa, kun uusia ne tulee tekemään joka tapauksessa. Täytyyhän niillä kuitenkin olla joku toinen, jonka kustannuksella pitää hauskaa, jahka ovat edellisestä päässeet ylitse :)
Mitä nyt vähän tullu pyörittyy niin tän hetken kuumin aihe on Nyyssölän veljekset, ei Mikestä juurikaan juttuu eikä sustakaan kai oo kun yks lanka?
En itse siis mitään kirjoittele vaan lähinnä sivusta seuraaja

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom