PTVGYM Jooel Vatanen

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ja mua taas on disatutettu siitä, että kuvaan vain salivideoita. Suomalainen nyt on ainoa ihminen maan päällä, joka itkee vaikka ilmaiseksi saa.
Hehe, hyvin sanottu :D Mutta onneksi suurin osa seuraajista on fiksuja tyyppejä ja seuraa niitä juttuja joista tykkää ja niistä joista ei tykkää niin jättää omaan arvoonsa.

Siis onko se Vatasen kehonrakennusura siis kokonaan haudattu? Luulin että sitä vaan lykätään. Kai nyt kerran sentään kun videoiden otsikkokin jo velvottais?

Kerroit Vatanen aikoinaan, että PtvGymin perustaminen tuli maksamaan noin 80t€ (alvit vähennettynä). Olisi kiva saada päivitystä, että paljonko olet saliin investoinut tuon alkuinvestoinnin jälkeen.

Hyviä videoita jatka samaan malliin :)
That's the spirit! :D
Siis onko se Vatasen kehonrakennusura siis kokonaan haudattu? Luulin että sitä vaan lykätään. Kai nyt kerran sentään kun videoiden otsikkokin jo velvottais?
Eheii mennä asioiden edelle, en tyrmää kilpailua mutta en näe sitä realistisena ajatuksena lähitulevaisuudessa. Lihasta tarvitsisin lisää ainakin 10kg ja jos sen saisin tehtyä seuraavan 10vuoden aikana niin eiköhän mut keholavalla nähdä!
Kerroit Vatanen aikoinaan, että PtvGymin perustaminen tuli maksamaan noin 80t€ (alvit vähennettynä). Olisi kiva saada päivitystä, että paljonko olet saliin investoinut tuon alkuinvestoinnin jälkeen.
Ajattelin tehdä videon kun sali on ollut vuoden auki, eli siis elokuussa. Siinä kävisin koko vuoden läpi ja uudet lukemat yms ja onko vastannut mun odotuksia. Salin alkuinvestointi oli se 100k ja sen jälkeen veikkaisin että noin 25-30k olen investoinut lisää. Nytkin uusi tarjous/tilaus sisällä ja laskussa 5numeroinen summa, rautaa

Mites korkealla tuolla hallissa on katto? Mietin että olisiko mahdollista rakentaa siihen lattiatason yläpuolelle toinen tasanne ja sinne päälle muutama laite. Ei ois varmaan kyllä halpa projekti, mutta tuli vaan mieleen.

Mites korkealla tuolla hallissa on katto? Mietin että olisiko mahdollista rakentaa siihen lattiatason yläpuolelle toinen tasanne ja sinne päälle muutama laite. Ei ois varmaan kyllä halpa projekti, mutta tuli vaan mieleen.
Jos joskus päättäisin ostaa tuon kiinteistön niin sitten voisin suunnitella vakavissaan tuollaista mutta vuokrakiinteistöön ei jaksa mahottomia laittaa kiinni :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Onko kaikki perustamisen jälkeen tehdyt investoinnit tehty salin ''voitoilla'' vai ootko ottanu lisälainaa?
Kaikki on tehty voitto osuudella, lainaa en ottaisi laitehankintoja varten kun kuitenkin kaikki olennainen löytyy jo. Kuluja pitää keksiä jos voittoa alkaa tulemaan, tai siis mieluummin firmalle ostelee tavaraa ja parantaa palvelua/tarjontaa kun makselee isoa siivua veroja voitto osuudesta.

Ton tyylisiä saleja ei taida olla tässä maassa hirveesti, persoonallinen, hienosti toteutettu, siellä on kaikkea tarvittavaa ja seinämaalaukset on ihan mahtavia.Laita Kaleville terveisiä.

Vatasen salin pukukopit laitettiin yöllä uuteen uskoon. On kyllä törkeen siistit !

19023425_1378222928931065_1320656398370071073_o.jpg
19092942_1378222932264398_8351085607657345204_o.jpg
18954675_1378222958931062_4540220236747587690_o.jpg
19095591_1378222962264395_4561600212994601346_o.jpg
18953088_1378222982264393_8000711136437445377_n.jpg

Wau! Saisi muillaki saleilla olla tuommoisia koristuksia.

Mitenkäs Vatanen jos tehtäisiin muutaman salikaverin kanssa heinäkuussa pieni saliturismiajelu ja päräytettäisiin täältä Keski-Suomesta road trip Porvooseen treenaamaan. Kai sinne kertakäynnille pääsee rahaa vastaan vaikka sattuisi korttien maksimimäärä pamahtamaan tappiinsa? Jos haluaa itse keisarin tavata samalla reissulla niin pitääkö tähdätä nimenomaan respan aukioloaikaan?

Wau! Saisi muillaki saleilla olla tuommoisia koristuksia.
Onhan noi aika rajut, jakaa vähän mielipiteitä joten turvallisin valinta on aina siisti ja korrekti, mä en vaan niin välitä siitä
Mitenkäs Vatanen jos tehtäisiin muutaman salikaverin kanssa heinäkuussa pieni saliturismiajelu ja päräytettäisiin täältä Keski-Suomesta road trip Porvooseen treenaamaan. Kai sinne kertakäynnille pääsee rahaa vastaan vaikka sattuisi korttien maksimimäärä pamahtamaan tappiinsa? Jos haluaa itse keisarin tavata samalla reissulla niin pitääkö tähdätä nimenomaan respan aukioloaikaan?
Aina pääsee kertakäynnille! Jos varman päälle haluatte pelata niin tulkaa arkena 16-19 mut on kyl muutkin ajat tilanteen mukaan sovittavissa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom