PTVGYM Jooel Vatanen

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Voi tota vaatimattomuuden määrää mitä Vataselta tulee!! [emoji1] Kuulostaa ihan Hulkilta.

Kyllä sinä Mika tiedät miltä oma kuva peilistä näyttää :) Eihän se näytä miltää, pysyypähän nälkä ainakin yllä! :) Pieni mies mutta SUURI nälkä! Nyt salille, se on penkkipäivä! YEAHBUDDYYYY!

Vatasen reaktio:

bc7.png

Vatanen puhkuu intoa niin, että maitolaiturit ovat kadonneet Suomesta suht totaallisesti Vatasten toimesta. :hyvä: Eräs A Vatanen aloitti ja PT-Vatanen "tappaa sukupuuttoon" viimeisimmät m-laiturit massoillaan kun kurvailee ympäri Suomen maata. :puntti: :hyper:

- - - Updated - - -

Vatasen ja Nyyssölän yhteistreeniä odotellessa!!

Kannatetaan!!!!!

Oli kyllä aikamoinen reissu, ihan heti en uudelleen lähtisi... :) Kaks ensimmäistä päivää jaksoi vielä puoli väkisin hymyillä mutta kolmantena ja neljäntenä päivänä alkoi huumori loppumaan ja sitten kun se loppui täysin tyysti niin jätkät tuuppas mut spinning&bodypump tunnille ja sanoivat että täältä kävelet sitten kotiis ja polttarit loppuu siihen.. Tämä viikko kevennellään treenien osalta ja sitten taas rähinää päälle!

Pitkä odotus palkittiin ! Vihdoin videota tullut Vataselta : ) Se oli sitten viimeinen banaani, mutta pöydälläpä oli lisää ! Mistä noin komeita pipoja löytää ?

Saat multa ton pipon jos haluat, ei kotoo löytyny muuta hattua päähän ja hiukset ei ollut fashion malliin laitettu niin piti ne saada piiloon :) Banaaneja en jätä koskaan ja se on varma juttu!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Morjes Vatanen! Oon nyt tovin jo teikäläistä seuraillut ja hyviä videoita tuuttaat ulos :) Sitten kyssäri:

Treenipäivisin tällähetkellä käytössä maltoa 80 grammaa. Kannattaako tuo mielestäsi ottaa kerralla palkkarissa, vai kerralla intrajuomassa (tietty suht miehekkääseen vesimäärään iskettynä), vai 40g molemmissa? Kuinka tärkeänä pidät intrahiilarin nauttimisen jos ennen treeniä laturin kanssa vetää esim. banaania?

Morjes Vatanen! Oon nyt tovin jo teikäläistä seuraillut ja hyviä videoita tuuttaat ulos :) Sitten kyssäri:

Treenipäivisin tällähetkellä käytössä maltoa 80 grammaa. Kannattaako tuo mielestäsi ottaa kerralla palkkarissa, vai kerralla intrajuomassa (tietty suht miehekkääseen vesimäärään iskettynä), vai 40g molemmissa? Kuinka tärkeänä pidät intrahiilarin nauttimisen jos ennen treeniä laturin kanssa vetää esim. banaania?

Molempia olen itse kokeillut ja pakko myöntää että mä diggailen enemmän siitä että hiilarit ladataan vasta treenin jälkeen ja silloin niitä ladataan oikeasti urakalla. Treenin aikana niitä on ihan ok ottaa mutta itselle reilu hiilarin naukkailu treenin ympärillä tuotti megaluokan ähkyn ja ruoka ei meinnannut maistua enään sen jälkeen. Nyt ruokailut on ajoitettu niin että ennen treeniä maha alkaisi jo hieman kurnia, treeni sykkeellä läpi ja sen päälle iso palautusjuoma ja siitä about tunti niin jättiluokan ruoka annos.

Kun ruokailut on hoidettu kunnolla niin glykogeenivarastot on pullollaan ja niillä selviää mainiosti yhden kovan treenin, treenin jälkeen aloittaa sitten niiden tankkaaminen. Tyylejä hh ajoittamiseen on paljon ja onko niillä merkittävää vaikutusta lopputulokseen? ei ooole. Täytyy löytää se tapa mikä sopii ja tuntuu parhaalta itselleen. Toki jos pelaa erinäisten aineiden kanssa niin kannattaapi hieman kahtoa milloin ja mitä ottaa.

Mutta jos tähän nyt piti vastaus antaa niin kokeileppa sitä että otat sen hiilarimällin vasta treenin jälkeen, treenin aikana juoman sekaan vähän aminoa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom