PTVGYM Jooel Vatanen

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tuli tosa katteltua Vatasen kauppareissu videota toistamiseen, mikäs on Vatasen mielestä paras mehukeitto :)? Itse ostin edellis viikolla ensimmäistä kertaa mustikan makuista sekä mansikka-banaania, ja tuo jälkimmäinen on kyllä erittäin hyvää ! Kannattaa kokeilla, mikäli et ole kokeillut. PS. Hieno kuva Killen jalkatreeni haasteessa :)

Tuli tosa katteltua Vatasen kauppareissu videota toistamiseen, mikäs on Vatasen mielestä paras mehukeitto :)? Itse ostin edellis viikolla ensimmäistä kertaa mustikan makuista sekä mansikka-banaania, ja tuo jälkimmäinen on kyllä erittäin hyvää ! Kannattaa kokeilla, mikäli et ole kokeillut. PS. Hieno kuva Killen jalkatreeni haasteessa :)

Mie yleensä hörpin sitä vadelman makuista sokeritonta versioo, kauheasti ei tule sitä käytettyä, kerran päivässä lorautan vähän rahkan sekaan. Mansikka/banaani keittoo oon kans maistellut ja ihan pätevää sekin, ehkä snadisti turhan imelää mun makuun.

Eeiole pipoa näkynyt =/ Ja onnea naimisiin menosta ! Mitä sanot, olisiko jokin vastaava video mahdollinen minkä Killeri teki, jossa vaimosi jakaisi ajatuksia millaista on elää bodarin kanssa ? Ja kaikille tiedoksi, kohta tulee Vataselta uutta pätkää, käykää tykkään herran facebookia : ) !

Eeiole pipoa näkynyt =/ Ja onnea naimisiin menosta ! Mitä sanot, olisiko jokin vastaava video mahdollinen minkä Killeri teki, jossa vaimosi jakaisi ajatuksia millaista on elää bodarin kanssa ? Ja kaikille tiedoksi, kohta tulee Vataselta uutta pätkää, käykää tykkään herran facebookia : ) !

Pipo on odotellut lähtöään tuossa eteisen pöydällä jo tovin, vähän jäänyt kaiken muun kiireen ohessa lähettämättä. Elä huoli, kyllä sie pipos saat :) Niin vois tehdä videon missä haastateltais emäntää aiheesta miltä tuntuu olla naimisessa luisen kynäniskan kanssa :)

Se käsien salainen resepti julki ! Itekki kävin pari kk. sitten 4krt hieronnassa avaa kalvoja käsistä. Hieroja sanoi että aivan kireenä ovat hauis ja ojentaja.

neverrrrr

ilme.jpg

Kiitoksia videoista! Ainut vaan mikä häirittee, kun kaikki kuvattu niin pirun läheltä :D

Ensi kerralla askeleen kauempaa :)

- - - Updated - - -

Videon alussa säikähdin jo, että Vatanen ottaisi 3 scooppia PWO:ta :D

1017637_665449970158912_1250684063_n.jpg

Elä ny hulluttelemaan ala, sitä ei tiedä mistä sitä herää ja milloin jos lipsauttaa kolmannen skuupillisen buusterikippoon. ;)

Vataselle kyssäri eli oletko tehnyt harjoitusohjelmia paljon myös vanhemmille immeisille (about 45 v->), jotka haluavat vain huolehtia peruskunnosta?

Onhan noita tullut tehtyä ihan +70 vuotiaillekkin ja ei ne sen kummemmin eroa nuorimpien ohjelmista. Itse treenityyli ja asenne toki hieman erillainen iäkkäämpien kanssa treenatessa, ne viimeiset viisi pakkotoistoa jätetään tekemättä ja en ehkä niin kovasti korota ääntä tsempatessa :)

Hyvännäköstä reeniä!

Mitens toi ranskalainenpunnerrus. Teettekö iha tarkotuksella tollee (melko pystyssä nuo kädet), vai vaihteletteko käsien kulmaa eri reeneissä?

Ja btw. Mistäs oot tollasen lippiksen ostanu/mistä noita vois ostaa? :)

Hyvännäköstä reeniä!

Mitens toi ranskalainenpunnerrus. Teettekö iha tarkotuksella tollee (melko pystyssä nuo kädet), vai vaihteletteko käsien kulmaa eri reeneissä?

Ja btw. Mistäs oot tollasen lippiksen ostanu/mistä noita vois ostaa? :)

Kiitos :)

Ranskalaisen mä tykkään tehdä aika pysty suunnassa, välillä jos pumppailee kevyemmällä kuormalla niin saatan ottaavähän takanojaa. Lippiksiä tilasin repullisen zalandosta :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom