Laita faceen viestiä niin saat pipon päähän
Laitoin Ja varmistan nyt vielä, ettei joku epätoivoinen yrittänyt laittaa viestiä sinulle minun nimissäni, niin olen siis Mikko
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Laita faceen viestiä niin saat pipon päähän
Tuli tosa katteltua Vatasen kauppareissu videota toistamiseen, mikäs on Vatasen mielestä paras mehukeitto ? Itse ostin edellis viikolla ensimmäistä kertaa mustikan makuista sekä mansikka-banaania, ja tuo jälkimmäinen on kyllä erittäin hyvää ! Kannattaa kokeilla, mikäli et ole kokeillut. PS. Hieno kuva Killen jalkatreeni haasteessa
Eeiole pipoa näkynyt =/ Ja onnea naimisiin menosta ! Mitä sanot, olisiko jokin vastaava video mahdollinen minkä Killeri teki, jossa vaimosi jakaisi ajatuksia millaista on elää bodarin kanssa ? Ja kaikille tiedoksi, kohta tulee Vataselta uutta pätkää, käykää tykkään herran facebookia : ) !
Tätä on odotettu ! Kiitos : ) Toivottavasti jatkossa tulee hieman useammin videoita
Kiitoksia videoista! Ainut vaan mikä häirittee, kun kaikki kuvattu niin pirun läheltä :D
Videon alussa säikähdin jo, että Vatanen ottaisi 3 scooppia PWO:ta :D
Sehän tuli nopeasti Tänään löytyi postilaatikosta tyylikäs pipo, kiitos : ) !
en ehkä niin kovasti korota ääntä tsempatessa
Hyvännäköstä reeniä!
Mitens toi ranskalainenpunnerrus. Teettekö iha tarkotuksella tollee (melko pystyssä nuo kädet), vai vaihteletteko käsien kulmaa eri reeneissä?
Ja btw. Mistäs oot tollasen lippiksen ostanu/mistä noita vois ostaa?