PTVGYM Jooel Vatanen

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vai on Vatanen ollut 'sotakoirana', menikö aika hyvin kopissa? Muutenhan tuo kuulostaisi hyvältä idealta, tosin Gonabeachin sulkivat ja kohta siitä varmaan tulee vastaanotto keskus :face:

Se oli ehkä leppoisinta aikaa elmäsässäni, katseltiin leffoja, pelattiin pleikkaria ja tehtiin jopa pari räppi biisiäkin vartiovuorojen aikaan, joka ilta pääsi salille ja kertaakaan ei jouduttu marssimaan yms. vaan aina kuljettiin autolla. Aika löysä meno oli mutta kyllä se mulle silloin sopi, sopiva mesta punttijormalle :)

on siinä vaan vielä kokoeroa! Jotenki ajattelin, että ois ollu vähemmän, mutta toinenhan ei oo vielä lavoilla asti käynykkää ja toinen on jo konkari....

Vähän sama kun alkaisi vertaamaan mini cooperia ja hummeria, molemmat näyttää autoilta mutta kyllähän ne vähän eri sarjassa painii. Kuvassa tilanne näyttää paljon tasaväkisemmältä mitä livenä, joten eroa on vielä paljon enemmän oikeasti :) Mutta hei, Kille on paria napsua vailla ammattilainen ja minä olen kuntosaliharrastaja :) Mä otan Killen kiinni sitten kun se rupsahtaa vanhoilla päivillä ja itse olen parhaassa vedossa :)

- - - Updated - - -

Perkele että vatanen jaksaa vähätellä itseään, näytää perhanan hyvältä jopa killen vieressä (Y)

En kai mie vähättele, olen vaan realistinen :) Mutta kiitos kuitenkin!

- - - Updated - - -

Kyllä se jo ens vuonna sais mennä..

Kyllä Jarkko kelpais ihan hyvin post workout mealiks perunoitten kera käsitreenin jälkeen! No ei kai :D Jarkko on hieno mies!

Suottaapi olla jotta videoo pukkaa lähiaikoina! Joten pysykää Jonnet kanaville!

Jooel vs.jpg

Nyt Vatanen sitä jalkatreenivideoo pikkuhiljaa näkyville!

Nyt Vatanen sitä jalkatreenivideoo pikkuhiljaa näkyville!

Samperi kun kiirettä pukkaa niin että ompi peräsuolikin tulessa kohta, mä yritän mahdollisimman nopeesti saada sen editoitua :) Sorry tämmöinen viive!

- - - Updated - - -

Kova kunto Vatasella, ei häpeä Killen vieressä yhtään.

Kyllä tuossa vielä saa hävetä, mutta mennään päivä kerrallaan ja toivotaan että joku päivä ei tartteis häpeillä ainakaan näin paljoa :)

Kenen kanssa Vatanen haluis päästä reenaa? Ja mitä lihasryhmää?

Heh, empä ole moista koskaan edes ajatellut.. Mutta Antoine Vaillantin kanssa olisi mukava päästä ehkä rintaa treenaamaan, eihän se kummoinen pro kilpailija ole mutta vaikuttaa aika hauskalta ja rennolta sälliltä.

Mie luulin että Kvarnarin kanssa vatsoja.

Kvarnari on kerran tehnyt vatsoja, silloin kun se kieltäyty kyykky haasteesta :)

- - - Updated - - -

Tokko se vatanen murjottaa ikinä, tuntuu aina olevan hymy naamalla ja pilike silmäkulmassa? :D

Pyrin suhtautumaan elämään aika positiivisesti joten pienistä asioista ei parane murjottamaan alkaa. Viimeksi kunnolla murjotin ja itkin kun lemmikki hamsteri kuoli, olin silloin ala-asteella :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Pyrin suhtautumaan elämään aika positiivisesti joten pienistä asioista ei parane murjottamaan alkaa. Viimeksi kunnolla murjotin ja itkin kun lemmikki hamsteri kuoli, olin silloin ala-asteella :D[/QUOTE]

Jep ja sitä aikasemman hamsterin kohtalo ei ollut yhtä kaunis. Näit äitis tamppaavan mattoja ja päätit kokeilla samaa hamsterillas ottamalla sitä hännästä kiinni. En unoha ikinä sitä kun kerroit sen :D

Pyrin suhtautumaan elämään aika positiivisesti joten pienistä asioista ei parane murjottamaan alkaa. Viimeksi kunnolla murjotin ja itkin kun lemmikki hamsteri kuoli, olin silloin ala-asteella :D

Jep ja sitä aikasemman hamsterin kohtalo ei ollut yhtä kaunis. Näit äitis tamppaavan mattoja ja päätit kokeilla samaa hamsterillas ottamalla sitä hännästä kiinni. En unoha ikinä sitä kun kerroit sen :D[/QUOTE]

Nyt tulee todella inside juttuu! :D Mutta nyt sä muistelet väärin, se oli siskon gerbiili joka sai kyytiä, häntä siltä tais irrota mutta siitä huolimatta se eli onnellisen elämän loppuu saakka, kadun tätä tekoa mutta silloin 5 vuotiaana ei äly juossut kovin vauhdikkaasti, ei kyllä tänä päivänäkään :) Nyt sun on pakko paljastaa henkilöllisyytesi, sen verran hc inside tarinaa tiedät :)

Eiku niin olikin :D. Muistin vaan että joku pieni eläin se sai kyytiä herran kädestä. Pakko oli paljastaa kun tuli tuo hamsteri puheeks :D. T. toinen Vatanen

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom