PTVGYM Jooel Vatanen

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ketäs Vatanen muuten itse fanitat näistä Suomen kilpakehonrakentajista? Ja kenen fysiikasta diggailet eniten?

Saahan sitä kysellä, eaa ennen treeniä ja bcaa treenin aikana, aika pieniä määriä, treenin jälkeen sitten ladataan sitä ravintoa kunnolla!

Onko tuohon järjestykseen jokin syy miksi otat eaa:n ennen jumppaa ja bcaa:n aikana? esim eaa laittaa proteiinisynteesin käyntiin ja sitten jumpan aikana litkitään bcaa:ta ja blokataan tällä kortisoli tasoja?

Ketäs Vatanen muuten itse fanitat näistä Suomen kilpakehonrakentajista? Ja kenen fysiikasta diggailet eniten?

Nytpä laitoit pahan :) Kaikkiahan niitä tulee katsottua ylöspäin mutta eniten diggailen niistä ketkä pitävät itsestään ääntä esim täällä sosiaalisessamediassa, paha diggailla jotain tyyppiä jos ei ikinä kuulumisia ja treeni meininkiä nää edes videon muodossa. Mä enemmänkin arvostan luonnetta ja asennetta kuin sitä että minkälainen fysiikka tai miten iso olet. Kliseetä ja homon kuullosta mutta mulle se "sisäinen fysiikka" merkkaa eniten, ei menestys.

Jos kärkinimistä pitää muutama luetella niin Ovaskainen, Kujala, Nyyssölä varsin mukavan oloisia tyyppejä. Mutta kenellä siistein fysiikka hmmm. Ovaskaisen yläkroppa, Kujalan jalat ja Nyyssölän keskivartalo ja lava show :D Noista semmonen yhdistelmä :)

- - - Updated - - -

Onko tuohon järjestykseen jokin syy miksi otat eaa:n ennen jumppaa ja bcaa:n aikana? esim eaa laittaa proteiinisynteesin käyntiin ja sitten jumpan aikana litkitään bcaa:ta ja blokataan tällä kortisoli tasoja?

Mä en ole hifistelijä ja haluan siitä puuhasta pysyä kaukana joten perimmäistä tarkoitusperää en edes tiedä tuolle järjestykselle, mutta nyt kun olen Halosen valmennuksessa niin asiat tehdään kuin paperissa lukee :) Lisäravinteiden käyttö ei ole niin justiinsa kun löytyy sponsori takana joten nyt niiden kanssa aika vapaasti voi kikkailla jos valmentaja niin toivoo, ei ole omasta lompsasta pois :)

Mutta vakaasti uskon että sille joku selitys löytyy, itsellä ei vaan riitä mielenkiintoa edes kysyä koska en usko että vaikka vetäisi miten päin ikinä noita lisäravinteita niin näkyvää eroa lopputuloksessa ei luultavastikkaan ole.

Mä diggailen perusjutuista ja jätän tutkimukset muiden hommiksi :)

Toi bcaa on rahan tuhlaamista, tosin jos sponssi takana, ni sillon myös lisäravinteita varmasti käytetään ronskimmin.. Eaa mielestäni hyvä treenijuomaan, siihen vielä hiilaria kyytipojaksi.

Lisäravinne hifistelyjen suhteen saa ja voi olla sataa eri mieltä, mitään perus lisäravinteista en lähde lyttäämään mutta en lähde kyllä sen enempää hehkuttamaankaan, ihan samalla tavalla kuin en hehkuta kanan rintafilettä tai maitorahkaakaan. Kehitys vaatii kokonaisuudeen ja se kehitys ei jää siitä kiinni otatko eaa, bcaa vai jätätkö kokonaan ottamatta.

Vatanen voisitko vaihtaa lippalakin fedoraan ja aina kun videon kohtaus vaihtuu niin voisit kallistaa sitä :)

giphy.gif

Nyt on kyllä pakko sanoa että en seuraa lajia juuri lainkaan enkä taida tietää edes muita kisaajia kuin Hietalan Utin, Heikkisen Tuukan ja Kotipohjan Pekan joka lienee sekin ex cbb kisaaja :D Mutta siinäpähän ne mun top3 tais sitten tullakkin :)

Mainitse nyt toi Tyrylahtikin ettei se suutu. Oot sen kanssa yhdessä treenaillukkin.;)

Mainitse nyt toi Tyrylahtikin ettei se suutu. Oot sen kanssa yhdessä treenaillukkin.;)

Nohnoh, Vataselle ei voi kukaan suuttua, sen verta lepponen kaveri.. ja vaikka suuttuisinkin, niin Vatanen laittais mut vaan uuniin - vaikka syötävää ei oliskaan paljoa!

No sama kaveri kyseessä :) Hyviä muistoja jäänyt siltä reissulta, melkein vois vetää toisenkin kierroksen :)

Vai on Vatanen ollut 'sotakoirana', menikö aika hyvin kopissa? Muutenhan tuo kuulostaisi hyvältä idealta, tosin Gonabeachin sulkivat ja kohta siitä varmaan tulee vastaanotto keskus :face:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom