PTVGYM Jooel Vatanen

Sattuuko vatasella sama mitä miulla, ku oon kahellu että siullaki kp pystäri on vahvempi ku kp vinopenkki ja että tangolla just päinvastoin? :Dd jos en oo ihan päin helevettiä vilkuillu nii tiiätkö mistä tää johtuu?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sattuuko vatasella sama mitä miulla, ku oon kahellu että siullaki kp pystäri on vahvempi ku kp vinopenkki ja että tangolla just päinvastoin? :Dd jos en oo ihan päin helevettiä vilkuillu nii tiiätkö mistä tää johtuu?

Nyt oot kahtellu kyllä ihan silmät killissä :) Tai sitten jollain videoilla asiat vaan näyttää olevan näin mutta ei ne kuitenkaan ole. Paras kp vinopena sarja taitaa olla 16*60kg ja paras pystärisettiä 9*54kg. Tangolla ei ole tullut tehtyä pitkään aikaan kumpaakaan noista liikkeistä mutta uskon että kyllä se penkki siinäkin paljon vahvempi on.

Kuullostaisi aika hullunkuriselta että pystyisit työntämään pystärissä enemmän kuin penkissä mutta kaikkihan on mahdollista :)

Mitäs Vatasen kiireiseen elämään kuuluu :) ? Tuleeko lähiaikoina videota pihalle ? Teetkö muuten offilla mitään " aerobista " , kuten jotain palauttavia kävelylenkkejä välipäivinä tai pyöräilyä tms, vai omistatko edes polkupyörää :D ?
On muuten äitillä ollut hauskat hetket, kun ei ymmärrä tuota viimeinen banaani tekstiä pipossa :D Ihmettelee vaan, että mitä tuo oikein meinaa..

Nyt hävettää tulla myöntämään että se näköjään johtukin siitä, etten saanu niitä käsipainoja kunnolla asentoon vinopenkissä ja voimat meni siihen... Sit päätin kokeilla ykstellen pukkaamista asentoon nii hommaha läks ku mikä mut anyways tuli tällanen mieleen, tuleeko Timon testo_Timo nimi raudon ja teston seikkailuista? :D

Mitäs Vatasen kiireiseen elämään kuuluu :) ? Tuleeko lähiaikoina videota pihalle ? Teetkö muuten offilla mitään " aerobista " , kuten jotain palauttavia kävelylenkkejä välipäivinä tai pyöräilyä tms, vai omistatko edes polkupyörää :D ?
On muuten äitillä ollut hauskat hetket, kun ei ymmärrä tuota viimeinen banaani tekstiä pipossa :D Ihmettelee vaan, että mitä tuo oikein meinaa..

Tässä on ollut vähän kaiken näköistä viritystä ilmassa ja tämä intternetti elämä on ollut vähän hiljaisempaa. Työt ei nyt tekemällä lopu ja kun pitää muistaa harrastaakkin ahkerasti siinä sivussa, päivät nykyään todella lyhkäisen tuntuisia, muutama extra tunti vuorokauteen tekeisi eetwarttia! Kunhan mä pusken nyt tän pahimman ruuhkan tästä jaloista niin jatketaan video/blogi juttua paremmalla teholla! Aerobista teen 2 treeniä viikkoon, pidetään sillä vähän kurissa tätä massakautta ja tässä onnistuttu varsin mukavasti toistaiseksi. 45min crosstraineria täydellä vastuksella, aika gay puuhaa mutta mukava ollut huomata kuinka siinäkin kehittyy kun jaksaa vaan vääntää, en usko että se on kehityksestä ollenkaan pois.

- - - Updated - - -

Nyt hävettää tulla myöntämään että se näköjään johtukin siitä, etten saanu niitä käsipainoja kunnolla asentoon vinopenkissä ja voimat meni siihen... Sit päätin kokeilla ykstellen pukkaamista asentoon nii hommaha läks ku mikä ���� mut anyways tuli tällanen mieleen, tuleeko Timon testo_Timo nimi raudon ja teston seikkailuista? :D

Hyvä että alkoi luistamaan :) Se tais lähteä vaan jostain läpästä kun joku sanoi mua kreatiini keijoksi niin sitten luontevasti timo nimestä tuli mieleen testo ja loput onkin historiaa. Timolla on myös normaalia korkeammat testotasot joten sopii hyvin sille :)

- - - Updated - - -

Mitkä ovat Vatasen tärkeimmät lisäravinteet Top-5?

Jaa että oikeen viisi tärkeintä, enhän mä varmaan tiedä edes niin montaa lisäravinnetta :) No luetellaan nyt vaikka ne jotka mulla itsellä on ja ollut aina käytössä:

1. Hera isolaatti (treenin jälkeen | pitkin päivää)
2. Maltodekstriini/mikä tahansa nopea hiilari (treenin aikana | treenin jälkeen)
3. Bcaa/eaa (treenin aikana | pitkin päivää)
4. Kreatiini (treenin jälkeen)
5. Kaseiini roheiini (ennen nukkumaan menoa)

Hämäriä ja suttuisia mutta tuoreimpia kuvia nykyisestä meiningistä. Ei kai tässä sen ihmeempiä ole tapahtunut vaikka töitä on tehty kahden miehen edestä, hitaasti ja melekosen epävarmasti eteenpäin :) Fyysisesti en ole lahjakas mutta henkisellä tasolla lahjakkuutta on, pää sanoo että mennään mennää mutta kroppa sanoo että kahtellaan syssymmällä... ;)

Aamupaino jotain 116kg luokkaa ja hissukseen nousussa on.

20150419_221125.jpg 20150419_221115.jpg 20150419_221046.jpg

Upea kondis.

Kiitos :) Tästä tää etenee pienin askelin!

- - - Updated - - -

Jaa se on sitte kohta taas posetukset näköjään edessä! :D

Jos ilman housuja saapi yleisellä paikalla olla niin minä oon ehdottomasti aina mukana! :) Tuo itselle lisää motivaatiota kun joku palauttaa maan pinnalle, omalla salilla kova mutta wolfilla aloittelija :)

Mitkä ovat Vatasen tärkeimmät lisäravinteet Top-5?

Mikäli haluat pitkän kaavan kautta tietää Vatasen mielipiteen suosittelen katsomaan hänen videot liittyen lisäravinteisiin ;)

¨

Suosittelen katsomaan myös tämän videon, varsinkin "aloittelijat" sekä kokeneemmatkin ! Täyttä asiaa tässä Vataselta.

Kuinka paljon pyrit muuten pyrit nostelemaan painoa viikkotasolla, kun rauhallisesti edetään : ) ?

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Paino nousee nyt sitä tahtia kuin nousee, mutta eihän sen tarttei olla kuin vaikka sata tai parisataa grammaa viikkoon, tärkeintähän siinä on vain se että ollaan jatkuvasti plussaalla. Mitä enemmän paino nousee niin tietysti sitä varmemmin ollaan jatkuvasti plussan puolella mutta se monesti meinaa aika lyhyttä massakautta ja pitkää diettiä jos turhan ärhäkästi lähdetään nostelemaan, nimimerkillä viime bulkilla +30kg/vuosi... :) <--- never again

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom