Jon "Bones" Jones

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jonesille pitäisi antaa varoitus ensimmäisestä ja samantien ottaa piste pois, kun tökkii silmiin toiseen kertaan. Sinänsä ihan kova saavutus, että ei ole menettänyt vielä yhtään pistettä tuon takia.
 
Te muutamat olette Gusse-hatereita, se on ihan päivänselvää teidän viestienne perusteella. Sillä ei ole mitään merkitystä johtuuko se minusta vai jostain muusta.

Keitä Gusse heittereitä täällä on? En ole nähnyt vielä ensimmäisenkään tunnustautuvan, Jones heitteritkin tunnustautuvat sellaisiksi, miksei Gussen heitterit tunnustaisi sitä?

Jonesille pitäisi antaa varoitus ensimmäisestä ja samantien ottaa piste pois, kun tökkii silmiin toiseen kertaan. Sinänsä ihan kova saavutus, että ei ole menettänyt vielä yhtään pistettä tuon takia.

Itse asiassa tuollaisissa toistuvissa jutuissa tuomarin pitäisi huomauttaa matsin alussa jo että Jones sulla on nyt tullu niin usein tällästä virhettä että saat pistemenetyksen heti ekasta ja mahdollisesta tokasta DQn. Joneshan osaa hienosti muuttaa taktiikkaa sitten kun on pari kolme tökkäsyä tullut ja tuomari antanut ns viimeisen varoituksen. Selkeä taktiikka tuo on.
 
Jopas on ilkeita nuo gussen tuomioitten yksityiskohdat. Toki pohjoismaissa pitaa sikailla ja pahasti ennenkun hakki heilahtaa mutta en silti osannut odottaa etta noin pahasti on vedetty. Vetaa kylla vakisin vahan fiiliksia alas. Kylla UFC:n johtoportaassa on jo varmaan mietitty etta mitas sitten tehdaan jos joku toimittaja paattaa nostaa kissan poydalle ja pistaa hommaan nakyvasti mediaan. Tietty todenakoisyys sille on paljon pienempi jos gusse ei voita mestaruutta.
 
Pakko kirjoittaa tänne sen verran, että jos te edellytätte hyvää ja esimerkillistä käytöstä ihmisiltä, jotka työkseen ottavat ja antavat iskuja: tulette pettymään nyt ja aina. Minkä luulette saavan ihmisen ihannoimaan väkivaltaa niin paljon, että haluavat tehdä tappelusta uravalinnan? Onko se lainkaan tervettä?

Tietenkin voidaan ottaa esimerkkejä kuten GSP joka on täydellinen, hyväkäytöksinen mestari, mutta luulisin suurimman osan MMA-ammattilaisista olevan edes vähän kummallisia, ainakin mielenterveyden kannalta. Itse odotan useimman heistä tulevan taustoista, joissa väkivaltaan suhtaudutaan eri lailla, kuin hyväosaisissa kasvusympäristöissä ja väkivalta on näissä alueissa osittain jopa normaalia.
Mutta kaikki me meidän norsunluutorneissamme tuomitsemme jokaisen yksilön ympäristöstä riippumatta, koska olemme liian vitun idiotteja tajuamaan, että emme olleet paikalla, emme kasvaneet siellä, emme ymmärrä.

Me eletään internetin aikana ja nyt on tosi paljon vaikeempaa vaimentaa näitä otteljoiden taustoja. Gusse on alle 30v ja kaikki sen tekemät vakavat rikokset löytyy netistä meidän luettavista ja voimmekin sahata edestakasin niiden ympärillä ja tuomita henkilö täysin sekä fanittaa kaikista nuhteettomimpia ottelijoita. En näe itseäni ikinä kannustavan ottelijaa, joka ei osottaisi mielenkiintoa, motivaatiota tai muuten epänormaalia asennetta väkivaltaan.

Otetaanpa esimerkki Mike Tyson. Koska hänen nuoruudessaan eikä uran huipulla ei ollut internetiä, me tiedetään herrasta, vain sen verran mitä hän on itse kertonut ja mitä ei saatu rahalla vaimennettua. Kuten se raiskaussyyte. Kuitenkaan emme näytä häntä kritisoivan menneisyydestä paljoa, miksi? Tuskin hänellä olisi mitään asiaa UFC:n VIP paikoille Danan viereen, jos häntä vihattaisiin niin paljon kuin Gussea tällä foorumilla ja uskon Tysonin tehneen kamalia asioita, joista suurin osa on kuopattu ajan taakse internetin ulkopuolelle.

Joten ihmiset jatkakaa toki uuden vapahtajan etsimistä MMA- scenestä, nauran teille sillävälin. Nauran kuin näette useimman idolinne kärähtävän jostain tyhmästä paskasta tai, että paljastuukin heidän olevan epämiellyttäviä itsekeskeisiä psykopaatteja.
Itse nautin tappeluista.
 
Jopas on ilkeita nuo gussen tuomioitten yksityiskohdat. Toki pohjoismaissa pitaa sikailla ja pahasti ennenkun hakki heilahtaa mutta en silti osannut odottaa etta noin pahasti on vedetty. Vetaa kylla vakisin vahan fiiliksia alas. Kylla UFC:n johtoportaassa on jo varmaan mietitty etta mitas sitten tehdaan jos joku toimittaja paattaa nostaa kissan poydalle ja pistaa hommaan nakyvasti mediaan. Tietty todenakoisyys sille on paljon pienempi jos gusse ei voita mestaruutta.

No ei varmasti ole ainoa jolla on tuomioita alla ja mitä väliä kun on vapaalla jalalla niin ei muuta ku häkkiin vaan.
Itsekkään en Jonesista niin välitä, enkä edes tiedä miksi. Kuitenkaan ei mikään tylsä ottelija ole kyseessä vaan oikeastaan päinvastoin. Kaikki mikä ei ole kiellettyä on sallittua ja jos eye pokesta ei pisteen menetyksiä tule niin eipä se ihme ole että niitä tulee. Sama se on munille potkimisessakin kerran voi vetää ainakin vapaasti kasseille eikä siitä ole omaan otteluun mitään haittaa. Edellisen ottelun virheitä kun ei voi mitenkään tuoda mukaan uuteen matsiin. Jones ehkä osaa olla ilkeempi kuin muut mutta en nyt siitä ala itkemään kun kyseessä on vapaaottelu eikä mikään kuviokellunta.
Jones on ehdotonta UFC kärkeä ja nyt odotellaan sitä haastajaa joka beltin vie. Gusse näyttää tällä hetkellä parhaalta siihen. Ajan myötä sellainen löytyy, aina on löytynyt.

PS. Omasta mielestä p4p tällä hetkellä on aldo. Sitten vasta Jones.
 
Jones on ajanu kännissä,gusse on piessyt naisia,sonnen on pessy rahaa jne....näitähän riittää,ainesta olis varmaan ihan omalle ketjulle?
 
liirumlaarum jossittelua

Hei se ei tee musta heitteriä jos puhun asioista niiden oikeilla nimillä, kun sa puhut tosta tuomiosta niin vois luulla et joku 12v on käyny vähä nyrkinvaihtoa vaik todellisuudessa on potkittu maassa makaavaa, tajutonta miestä, heitelty nainen maahan sen jälkeen kun tämän röökit on pöllitty, hypitty maassa ihmisten päällä, uhreja on varmasti yli 10. Älä nyt vittu tuu mulle ruikuttaa kuinka sanon sitä naisen/naisten hakkaamiseks, sä tässä puolustelet ja otat vertauskuvaks vittu yhden rattijuopumuksen, ihanku se ois jotenki suurempi rikollinen... Sä oot varmaan ainoa kuka ei halua kuulla esimerkiks Danan mielipidettä asiasta, ihan sama kuka se ottelija noiden tekojen takana ois niin on perusteltua että sitä ei yritetä vaan lakasta maton alle vaan asia käydään läpi, annetaan mahdolliset sanktiot yms.

Toi kyynerpää, joku tässä ketjussa mainitsi katsoneensa matsin juuri ja sen jälkeen sä olet alkanu vasta jauhamaan siitä. Sitä ennen et suostunu edes puhumaan siitä koska se oli matsin kovin ja merkittävin isku ja ainoa joka oli lähellä myös päättää sen, itseasiassa vähättelit kovasti koko iskua. Etkö tosiaan itse huomaa, keksit jatkuvasti uuden selityksen vähätelleks Jonesin voittoa? Olisit nyt edes pysyny samassa, alussa se tais olla jalkapotkut minkä takia Jones voitti ja se nyt on muuttunu jatkuvasti matkan varrella, viikko sit se oli viel kotiinpäi vetävät tuomarit. Sit sulle pitäis viel yrittää vastata jotenki järkevästi? Matsi ei päättyny mihinkää yhteen iskuun, matsi päätty 3-2 tuomaripäätöksellä ja tota päätöstä komppaa varmasti enemmistö niistä jotka lajista mitään tajuaa. Deal fuckin with it, lopeta se itkeminen ja siirrä katsees uuteen matsiin.

Olkoon tää taas viimenen viesti mun osalta tästä aiheesta, jatketaan sit tulevassa Gusse-Jones II ennakkoketjussa...
 
Jones on ajanu kännissä,gusse on piessyt naisia,sonnen on pessy rahaa jne....näitähän riittää,ainesta olis varmaan ihan omalle ketjulle?

Titokin törtöili jonku urheiluauton motarin kaiteeseen pikku jurrissa... Chuck kävi heittään jonku paikallisen aamushown aivan päissään. Rampage veti vähän road-rampagea monstri-pickupillaan ku hävis tittelin Forrestille.. Thiago Silva heilui päissään mutkan kanssa Popovitchin salilla.. Manuwalla on tuomiota alla, Krylov on ihan julkisesti mafian miehiä. Lhw on aika bad-ass divari!
 
Hei se ei tee musta heitteriä jos puhun asioista niiden oikeilla nimillä, kun sa puhut tosta tuomiosta niin vois luulla et joku 12v on käyny vähä nyrkinvaihtoa vaik todellisuudessa on potkittu maassa makaavaa, tajutonta miestä, heitelty nainen maahan sen jälkeen kun tämän röökit on pöllitty, hypitty maassa ihmisten päällä, uhreja on varmasti yli 10. Älä nyt vittu tuu mulle ruikuttaa kuinka sanon sitä naisen/naisten hakkaamiseks, sä tässä puolustelet ja otat vertauskuvaks vittu yhden rattijuopumuksen, ihanku se ois jotenki suurempi rikollinen... Sä oot varmaan ainoa kuka ei halua kuulla esimerkiks Danan mielipidettä asiasta, ihan sama kuka se ottelija noiden tekojen takana ois niin on perusteltua että sitä ei yritetä vaan lakasta maton alle vaan asia käydään läpi, annetaan mahdolliset sanktiot yms.

Toi kyynerpää, joku tässä ketjussa mainitsi katsoneensa matsin juuri ja sen jälkeen sä olet alkanu vasta jauhamaan siitä. Sitä ennen et suostunu edes puhumaan siitä koska se oli matsin kovin ja merkittävin isku ja ainoa joka oli lähellä myös päättää sen, itseasiassa vähättelit kovasti koko iskua. Etkö tosiaan itse huomaa, keksit jatkuvasti uuden selityksen vähätelleks Jonesin voittoa? Olisit nyt edes pysyny samassa, alussa se tais olla jalkapotkut minkä takia Jones voitti ja se nyt on muuttunu jatkuvasti matkan varrella, viikko sit se oli viel kotiinpäi vetävät tuomarit. Sit sulle pitäis viel yrittää vastata jotenki järkevästi? Matsi ei päättyny mihinkää yhteen iskuun, matsi päätty 3-2 tuomaripäätöksellä ja tota päätöstä komppaa varmasti enemmistö niistä jotka lajista mitään tajuaa. Deal fuckin with it, lopeta se itkeminen ja siirrä katsees uuteen matsiin.

Olkoon tää taas viimenen viesti mun osalta tästä aiheesta, jatketaan sit tulevassa Gusse-Jones II ennakkoketjussa...

mua ottaa päähän toi sun suhtautuminen rattijuoppoihin. Annat ittestäs tosi paskan ja lapsellisen kuvan
 
Hei se ei tee musta heitteriä jos puhun asioista niiden oikeilla nimillä, kun sa puhut tosta tuomiosta niin vois luulla et joku 12v on käyny vähä nyrkinvaihtoa vaik todellisuudessa on potkittu maassa makaavaa, tajutonta miestä, heitelty nainen maahan sen jälkeen kun tämän röökit on pöllitty, hypitty ma.........................rrä katsees uuteen matsiin.

Olkoon tää taas viimenen viesti mun osalta tästä aiheesta, jatketaan sit tulevassa Gusse-Jones II ennakkoketjussa...

[Röllittää]
No hei eikö vaan just bleed tyyppejä innosta kun on truu striiit faitteri eikä mikään tittelipäissään ajeleva hyvän perheen painijapoika jolle on rahat noussu päähän ajelee pikku samppakaljoissaan seinään, ku o leuka niin pystyssä että ei tietä nää ;) [/röllitys]

En näe tästä mitään keskusteltavaa. Rikokset on tehty ja niistä on saatu rangaistukset. Nyt kamppaillaan kovimmalla tasolla koitetaan voittaa mestaruutta. Vyö on tällä hetkellä Jonesilla joka on sen ansainnut. Nyt sen pitää tulla joku voittamaan olkoon taustat ihan mitä vaan, kunhan saa oikeuden otella. Gusse anto kovan vastuksen, mutta hävisi niukasti tästä kai ollaan aika samaa mieltä.


Täytyy kyl sanoa texu sai pari aika hyvän näköstäki iskua sisään. Ei mitään isoja kaatolyöntejä niin tosi hyvin Jones otti ne vastaan ja jatko omaa peliään, että ei tosiaan ole mikään ihan lasia miehen leuka. Siinä kuitenkin on ollut yksi Jonesin heikko kohta. Jones on siitä jännä että sillä on mun mielestä pystyssä heikotkin kohtansa ja matossakin on melkein yllätetty, mutta kuitenkaan kukaan näitä ei ole pystynyt täysin hyödyntämään.
 
Melkeen vois tehdä oman ketjun rikollisille. Ihan ekaksi vois laittaa pollin pystöön, kuka on kovin kriminaali UFC:n palkkalistoilla?

A. Rattijuoppo Jones
B. Pahoinpitelijä Gustafsson
C. Mafian rahanpesijä Sonnen

sit löytyyy vaimonhakkaaja Abel Trujillo, muita meth äddiktejä jne.. huumeidenkäyttäjät Joe B, Mike Brown, Tim Means (joka myös tehnyt jonku "valko-kaulus-rikoksen" esim petoksen tai rahanpesua Fertittan mafiaperheelle tai Yakuzalle jne.)


edit. Jonesista löytyy myös videokuvatallenne ku päissään ajeli..

6yf8eh.gif
 
Pakko kirjoittaa tänne sen verran, että jos te edellytätte hyvää ja esimerkillistä käytöstä ihmisiltä, jotka työkseen ottavat ja antavat iskuja: tulette pettymään nyt ja aina. Minkä luulette saavan ihmisen ihannoimaan väkivaltaa niin paljon, että haluavat tehdä tappelusta uravalinnan? Onko se lainkaan tervettä?

Tietenkin voidaan ottaa esimerkkejä kuten GSP joka on täydellinen, hyväkäytöksinen mestari, mutta luulisin suurimman osan MMA-ammattilaisista olevan edes vähän kummallisia, ainakin mielenterveyden kannalta. Itse odotan useimman heistä tulevan taustoista, joissa väkivaltaan suhtaudutaan eri lailla, kuin hyväosaisissa kasvusympäristöissä ja väkivalta on näissä alueissa osittain jopa normaalia.
Mutta kaikki me meidän norsunluutorneissamme tuomitsemme jokaisen yksilön ympäristöstä riippumatta, koska olemme liian vitun idiotteja tajuamaan, että emme olleet paikalla, emme kasvaneet siellä, emme ymmärrä.

Me eletään internetin aikana ja nyt on tosi paljon vaikeempaa vaimentaa näitä otteljoiden taustoja. Gusse on alle 30v ja kaikki sen tekemät vakavat rikokset löytyy netistä meidän luettavista ja voimmekin sahata edestakasin niiden ympärillä ja tuomita henkilö täysin sekä fanittaa kaikista nuhteettomimpia ottelijoita. En näe itseäni ikinä kannustavan ottelijaa, joka ei osottaisi mielenkiintoa, motivaatiota tai muuten epänormaalia asennetta väkivaltaan.

Otetaanpa esimerkki Mike Tyson. Koska hänen nuoruudessaan eikä uran huipulla ei ollut internetiä, me tiedetään herrasta, vain sen verran mitä hän on itse kertonut ja mitä ei saatu rahalla vaimennettua. Kuten se raiskaussyyte. Kuitenkaan emme näytä häntä kritisoivan menneisyydestä paljoa, miksi? Tuskin hänellä olisi mitään asiaa UFC:n VIP paikoille Danan viereen, jos häntä vihattaisiin niin paljon kuin Gussea tällä foorumilla ja uskon Tysonin tehneen kamalia asioita, joista suurin osa on kuopattu ajan taakse internetin ulkopuolelle.

Joten ihmiset jatkakaa toki uuden vapahtajan etsimistä MMA- scenestä, nauran teille sillävälin. Nauran kuin näette useimman idolinne kärähtävän jostain tyhmästä paskasta tai, että paljastuukin heidän olevan epämiellyttäviä itsekeskeisiä psykopaatteja.
Itse nautin tappeluista.

Väkivalta on ihan väärä sana kamppailu-urheilun yhteydessä. Itse ainakin miellän väkivallan fyysisen tai henkisen vahingon aiheuttamiseksi ilman vastaanottajan suostumusta.
 
Jos ruotsi taipuu niin tosta lukemaan B1057-05.pdf - MinFil.org - Skandinaviens enklaste filhost! B2992-05+B2991-05.pdf - MinFil.org - Skandinaviens enklaste filhost! B3129-06.pdf - MinFil.org - Skandinaviens enklaste filhost!. Jos taas ei niin onnekses joku Sherdogissa on kääntäny muutamia kohtia englanniks. "Page 10 Alexander admits jumping a man and his girlfriend unknown to him other than that the man was friends with a man who had been in a scoffold with Alexanders friend two years earlier.
Sentenced for obstruction of justice (threating and beating the plaintiff) Sentenced for assault against a man and a woman


There are like 10 people in these sentences that he has beat up.
I'll quote sentence B3129-06, Alexander sentenced for "aggravated assault".
Plaintiff and girlfriend had been at restaurant, meets Alexander with friends afterwards.
Alexander goes up to him and asks:"Have you talked shit with person X?"
In which the plaintiff says No.
According to Alexander his eyes then went dark.
Beats the man to the ground, kicks him in the head while unconscious
Sentence B2992-05
Man with girlfriend leaves clothes by public pier while bathing, Sees Alexander Gustafsson with friends going through their clothes.
Alexander is seen dropping a white package of cigarettes on the ground while the woman's white cigarette package from her clothes is missing. The couple decides to just leave but when they do, the woman says "it's wrong to steal from bathing peoples' clothes".
Alexander then lifts her up and throws her on the wooden pier, when she recovers from the chock she sees Alexander sitting upon her boyfriend head-butting him.


Jos sua kiinnostaa tutkia asiaa lisää ennen ku tuut pätemään niin tossa linkki Sherdogin keskusteluun. Details of Alexander Gustaffson's past are coming out, this is some disgusting stuff - Sherdog Mixed Martial Arts Forums

Puhut "joskus 90 luvulla" Gusse istu linnassa 2005.. Mitä luin niin Gusse oli 19 ku pääs linnasta joten ei se nyt mikään ihan kersa ollu, vika rikos tais tapahtua ku se oli 18



Kyse ei ole pelkästää yhestä naisen maahan paiskauksesta, vaan pahoinpitelyitä oli useita ja ton mukaan uhreja jopa 10. Väittely oli siitä kumpi on MINUN mielestä isompi rikos, yksi typerä päätös ajaa kännissä autoa vai useat pahoinpitelyt joista osa kohdistunut naisiin. Mä en ole missään vaiheessa liputtanu et rattijuopumus ois jotenkin ok mut näistä kahdesta pienempi paha ja yhden hairahduksen voi vielä jotenkin ymmärtää mut kymmentä ei...



Styles makes fights, vaikka Gusse olis se kryptoniitti Jonesille niin en usko Gussen pitävän vyötä läheskään yhtä pitkään. Uskon Jonesin olevan huonompi match up useammalle ottelijalle kun Gusse, uskoisin että esimerkiks Davis, Evans ja Cormier, kaikilla olis huomattavasti paremmat saumat voittaa Gusse kun Jones. Matsi oli hieno, ollaan sentään jostakin samaa mieltä. En ole koskaan ollu yhtä tärinöissä vikaan erään mentäessä, se 4 ja 5 erän erätauko oli yks unohtumattomista hetkistä mitä olen MMA fanina kokenut.



Tää 80% juttu käytiinki jo läpi, mä en ole missään vaiheessa latonu mitää prosentteja tiskiin, mä olen sanonut että Jones ei esiintynyt omalla tasollaan ja aliarvio Gussen. Noin nuorena saavutettu menestys nousee päähän ja uskon että Jones uskoi olevan täysin ylivoimainen ja se heikens Jonesin esitystä. Gusse ja Cormier voittojen jälkeen ei ole mitään epäilystä kuka on GOAT, siitä on varmaan kaikki samaa mieltä.



Gussen todellinen potentiaali tuli vasta Jones matsissa esiin tai vastaavasti se ylisuoritti/Jones alisuoritti. Taas sä laitat sanoja mun suuhun, olen sitä mieltä et Jacksonin leirissä ei oltu täysin ratkastu Gusse palapeliä ja ottelun käydessä alko palat löytyä ja osattiin antaa parempia neuvoja ja ne autto Jonesia parempaan suoritukseen juuri Gussea vastaan. Rematchissa ei tule mitään yllätyksiä, Jones ei varmasti aliarvio Gussea tai tule alisuorittamaan. Kukaan ei ole myöskään sanonu että se jotenkin otteli "leikillään" tai ei olis ollu tosissaan ottelun alussa mut kyllähän siitä näki että ei oltu osattu valmistautua mitä todellisuudessa oli vastassa.



Kyllä, kun kiistellään kumpi niistä on parempi ottelija niin ei tarvitse kun katsoa Jones-Gusse matsi, katsoa lopputulos ja sit lähteä katsomaan kavereiden uraa. Gusse hävis, Gusse fanien tässä pitää selitellä et millä perusteella Gusse olis jotenki parempi vapaaottelija.

Overall hieno viesti, jokasessa lainauksessa pelkkaa sanoja suuhun laittamista ja ihan ihme ulinaa. Jos kirjottaisit tänne ekan viestin missä ois jotain asiaakin niin vois ehkä ottaa tosissaan tollasen räyhäämisen. Toiseks voisit ottaa asioista selvää ennenku alat pätemään, toi Gusse tapaus kerto kuinka hyvin oot perillä, 10 pahoinpitelyä muuttu sun suussa yhdeksi naisen maahan paiskaamiseksi ja alat vertaa ku joku narkki on käyny sun kimppuun, Gussen tapauksessa se nainen ei tehny yhtään mitään. Myöskin 2000- luvun puolväli muuttu yhtäkkiä "joskus 90-luvulla".

Ihme ulinaa? =D Kaikki täysin asiaa mitä kirjoitin. Nuo Gussen pahoinpitelylainaukset oli suoraan sun näppiksestä. Niiden mukaan Gusse on moninkertainen naistenhakkaaja. Kumpikaan ei mene oikein. Lisäksi käytit sinulle showpainista tuttuja termejä, kuten slämmäsi katuun (luultavasti mielessäsi kuten Rampage slämmäsi Aronan). Mitähän muuta nokkelaa tuosta vanhasta tapauksesta keksit? See 90-luku oli sarkasmia, pointtina oli että tapaus on vanha, ei ollut mikään hankala läppä. Jones kuitenkin kännissä romutti autonsa kaksi naista kyydissä, eli oikeasti vaaransi näiden hengen. Gusse saisi tönäistä minut koska tahansa ennemmin katuun 19-vuotiaana kuin että lähtisin kännisen Jones kyytiin joka ajaa vielä autollaan kolarin. Kelaa nyt oikeasti jumalauta. Gusse teot olivat ääliömäisiä, mutta aivan helvetin typerää on ottaa esiin jotain tuollaisia ikivanhoja asioita ihan vaan vittuillaakseen Gusse-faneille. Tähän samaan syssyyn kehtaat väittää että kännissä auton kolarointi kaksi naista kyydissä on ihan pieni rike. Ja Jones oli vieläpä tapahtumahetkellä UFC:n palkkailistoilla! Gusse ei ollut edes kuullut UFC:stä tehdessään nuo tekonsa. Kumpihan tässä nyt on hieman raskaampi homma? Aivan vitun ääliömäistä alkaa hämmästelemään kuinka Gusse ei saa fuduja jostain ikivanhoista jutuista samalla kuin Jones ajelee mestaruusvyö päällä kännissä kolarin ja vaarantaa oikeasti monien hengen.

Oliko tarpeeksi selkeästi kirjoitettu jotta sinä ja Japikin ymmärrätte tämän?

Helvetin upea oli muuten tuo väitteesi: "Gusse pääsi julkisuuteen vain Jonesin ansiosta". Mitä helvettiä oikeasti? =D Gusse putsas divarin ja laittoi ehkä P4P-mestarin pahimpaan jamaan mitä kukaan ikinä. Gusse on selkeästi tällä hetkellä painoluokan #2. Esim- Teixeira ei ollut lähelläkään niin lähellä voittoa mitä Gusse. Edelleen monet ammattivapaaottelijat olivat sitä mieltä että Gusse olisi ansainnut voiton. Tuijottakaa vaan Wikipedian Win/Lost -saraketta, vapaaottelussa on vähän muitakin sävyjä kuin musta tai valkoinen. Ei tollasta nyt voi olla niin vaikea myöntää. No ehkä on koska silloin häviäisi henkisesti vähän Mauler>Bonesille ja sitä ei saa koskaan tapahtua koska mieshän on selvä mulkku! Jep jep.
 
Ei yhtään pointtia keskusteluun? Toin tuossa neljään eri seikkaan oman näkökantani. Vau, olet vielä tyhmempi kuin luulin. Kannattaisi ehkä alkaa pohtimaan lukutaidon harjoittamista.

Ei siellä ollut yhtään pointtia keskusteluun, toit näkökantasi esille silmät punaisena raivosta, jatkat samalla linjalla menet henkilökohtaisuuksiin kun et muuta osaa. Mun lukutaito on erinomaista, epäilisin että tuo raivossa kirjoitettu purkaus oli sinun mielestäsi järjellinen. Kuva oli kuvaamassa sitä sinulle, et varmaan ymmärtänyt kun se ei ollut härmänkielellä. Ei se mitään, jatkat vain suomikaksnelosella kirjoittelua ni kaikki on ihan ok.

- - - Updated - - -

Ihme ulinaa? =D Kaikki täysin asiaa mitä kirjoitin. Nuo Gussen pahoinpitelylainaukset oli suoraan sun näppiksestä. Niiden mukaan Gusse on moninkertainen naistenhakkaaja. Kumpikaan ei mene oikein. Lisäksi käytit sinulle showpainista tuttuja termejä, kuten slämmäsi katuun (luultavasti mielessäsi kuten Rampage slämmäsi Aronan). Mitähän muuta nokkelaa tuosta vanhasta tapauksesta keksit? See 90-luku oli sarkasmia, pointtina oli että tapaus on vanha, ei ollut mikään hankala läppä. Jones kuitenkin kännissä romutti autonsa kaksi naista kyydissä, eli oikeasti vaaransi näiden hengen. Gusse saisi tönäistä minut koska tahansa ennemmin katuun 19-vuotiaana kuin että lähtisin kännisen Jones kyytiin joka ajaa vielä autollaan kolarin. Kelaa nyt oikeasti jumalauta. Gusse teot olivat ääliömäisiä, mutta aivan helvetin typerää on ottaa esiin jotain tuollaisia ikivanhoja asioita ihan vaan vittuillaakseen Gusse-faneille. Tähän samaan syssyyn kehtaat väittää että kännissä auton kolarointi kaksi naista kyydissä on ihan pieni rike. Ja Jones oli vieläpä tapahtumahetkellä UFC:n palkkailistoilla! Gusse ei ollut edes kuullut UFC:stä tehdessään nuo tekonsa. Kumpihan tässä nyt on hieman raskaampi homma? Aivan vitun ääliömäistä alkaa hämmästelemään kuinka Gusse ei saa fuduja jostain ikivanhoista jutuista samalla kuin Jones ajelee mestaruusvyö päällä kännissä kolarin ja vaarantaa oikeasti monien hengen.

Oliko tarpeeksi selkeästi kirjoitettu jotta sinä ja Japikin ymmärrätte tämän?

Helvetin upea oli muuten tuo väitteesi: "Gusse pääsi julkisuuteen vain Jonesin ansiosta". Mitä helvettiä oikeasti? =D Gusse putsas divarin ja laittoi ehkä P4P-mestarin pahimpaan jamaan mitä kukaan ikinä. Gusse on selkeästi tällä hetkellä painoluokan #2. Esim- Teixeira ei ollut lähelläkään niin lähellä voittoa mitä Gusse. Edelleen monet ammattivapaaottelijat olivat sitä mieltä että Gusse olisi ansainnut voiton. Tuijottakaa vaan Wikipedian Win/Lost -saraketta, vapaaottelussa on vähän muitakin sävyjä kuin musta tai valkoinen. Ei tollasta nyt voi olla niin vaikea myöntää. No ehkä on koska silloin häviäisi henkisesti vähän Mauler>Bonesille ja sitä ei saa koskaan tapahtua koska mieshän on selvä mulkku! Jep jep.

Putsasi divarin? Hahaha. Selkeä #2 hahah. Ja katuun kaataminenkin voi kaataa ihan helposti tappaa jonkun, kukaan ei puolustellut myöskään Jonesin kolaria, ja Gussen rikokset ei ole niin vakavia kun ei ollut vielä UFCssä? Mitä vittua? Tuu taas vuoden päästä kirjoittaa viesti jos saat ajatukset selkenemään..

Edelleenkään ei pointtiakaan keskusteluun.

P.S. En ole Jones fani vaan heitteri.
 
Vaikuttaa nuo gussen touhut ihan normaalilta ongelmanuoren menettelyltä. Koko ton paskan voi kuitata sanomalla oppi ja ikä kaikki.
 
Back
Ylös Bottom