Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
paksi sanoi:Aika normaaleja wannabe-satanisteja / saatananpalvojia tms.. Ollaan niin kovaa jätkää kun uskalletaan laittaa kirkko tuleen, mutta sitten mennään paskat housussa ilmottautumaan itse poliisille kun tajutaan mitä on tullut tehtyä ja henkinen taakka käy liian kovaksi.
Pro-Pain sanoi:Nelosen uutisissa sanottiin että hemmo soitti gootti- ja deathmetalyhtyeissä.
Voihan se olla. Oma arvaus on, että juttu käsitellään syytetyn pyynnöstä suljetuin ovin, kaveri ilmestyy paikalle huppu silmillä ja pussi päässä, ja lehdissä julkaistaan havainnollistavia kuvia A4-ruutuvihkosta matkalla istuntosaliin - syytetyn naama on ihan heti siinä sen takana. Mutta kuten sanottua, voihan se olla että oon väärässä, kerta se on ensimmäinenkin. Ehkä sankari tosiaan esiintyy nimellään ja naamallaan.Ultimecia sanoi:Tai ajateltu, että omalla nimellä tekeminen tuo mainetta ja kunniaa? Mikäli tuossa jokin ajatus on takana, luulen että tapahtunutta kannetaan meriittinä, ei häpeänä.
Lumi sanoi:Voihan se olla. Oma arvaus on, että juttu käsitellään syytetyn pyynnöstä suljetuin ovin, kaveri ilmestyy paikalle huppu silmillä ja pussi päässä, ja lehdissä julkaistaan havainnollistavia kuvia A4-ruutuvihkosta matkalla istuntosaliin - syytetyn naama on ihan heti siinä sen takana. Mutta kuten sanottua, voihan se olla että oon väärässä, kerta se on ensimmäinenkin. Ehkä sankari tosiaan esiintyy nimellään ja naamallaan.
Ultimecia sanoi:Tosiasiassa luulen myös, että pussi päässä esiintyy, siksi arvelinkin, että jos. Oma näkemykseni on, että jos jotain aatteellista lähtee tekemään, se pitää pystyä tekemään omalla naamallaan. Nähtäväksi jää.
SerialLoser sanoi:Ei ei kuule, se on ihan eri asia tehdä jotain aatteellista kuin kantaa siitä vastuu...:jahas:
Jes, mä oon eka, joka pääsee nussii tätä pilkkua. Burzum ei oo dödistä IL n00b !paksi sanoi:Burzumin tuotanto on aggressiivista death metal -musiikkia, jossa yhdistyvät raskaat rytmit ja kristinuskon halveksunta.
Lähde: Iltasanomat
JSL_84 sanoi:Onkohan tämä tieto miten oleellinen kyseisessä uutisessa?
Eikös se ole raiskaustapauksistakin uutisoinnissa ole tapana ettei tekijän ihonväriä ja rotu etc ilmoiteta?
Onhan se raflaavampi uutinen kun ihmiset miettivät jotta taas ne satanistit, kyllä se on nyt lortin syy.
Pro-Pain sanoi:Mielestäni se ei ole oleellista. Jos hemmo soittaisi pop- ja jazzkonservatoriossa niin tuskin sitä olisi mainittu. Mutta kun kyse oli heavybändin jäsenestä niin onhan se pakko mainita uutisissa. Hohhoijaa!
VZ58 sanoi:Ei kannata varmaan ihan lähiaikoina hehkuttaa työhaastattelussa tai uusille tuttaville että diggaa death metallia
JSL_84 sanoi:Miksi ei?
Mitä se meinaa että yksi death-metal musiikin kuuntelija polttaa kirkon? onko kaikki kyseisen musiikin ystävät kirkonpolttajia/satanisteja/sivareita/kasvisyöjiä(MOT)?
Ja hehkuttaako joku tosiaan työhaastattelussa kuuntelevansa tietynlaista musiikkia?
VZ58 sanoi:NO soriii! Unohtui laittaa miljoona hymiötä tosta läpästä! :jahas:
sgege sanoi:Jos kaverit lähtee koska kuuntelet metallia, ei sulla ole kavereita ollutkaan.
JSL_84 sanoi:Mut no tätähän se on, viina on viisasten juoma....:thumbs:
modified sanoi:Varmaan pieni morkkis kun tajuaa krapulassa, että ei helvetti kundit, poltettiin eilen kirkko.