Joku poltti Porvoon historiallisen kirkon

Status
Viestiketju on suljettu.
Nelosen uutisissa sanottiin että hemmo soitti gootti- ja deathmetalyhtyeissä.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
paksi sanoi:
Aika normaaleja wannabe-satanisteja / saatananpalvojia tms.. Ollaan niin kovaa jätkää kun uskalletaan laittaa kirkko tuleen, mutta sitten mennään paskat housussa ilmottautumaan itse poliisille kun tajutaan mitä on tullut tehtyä ja henkinen taakka käy liian kovaksi.

Tai ajateltu, että omalla nimellä tekeminen tuo mainetta ja kunniaa? Mikäli tuossa jokin ajatus on takana, luulen että tapahtunutta kannetaan meriittinä, ei häpeänä.
 
Pro-Pain sanoi:
Nelosen uutisissa sanottiin että hemmo soitti gootti- ja deathmetalyhtyeissä.


Onkohan tämä tieto miten oleellinen kyseisessä uutisessa?
Eikös se ole raiskaustapauksistakin uutisoinnissa ole tapana ettei tekijän ihonväriä ja rotu etc ilmoiteta?

Onhan se raflaavampi uutinen kun ihmiset miettivät jotta taas ne satanistit, kyllä se on nyt lortin syy.
 
Odotan että eka kukkahattutäti syyttää Lordia huonosta esikuvasta.
 
Ultimecia sanoi:
Tai ajateltu, että omalla nimellä tekeminen tuo mainetta ja kunniaa? Mikäli tuossa jokin ajatus on takana, luulen että tapahtunutta kannetaan meriittinä, ei häpeänä.
Voihan se olla. Oma arvaus on, että juttu käsitellään syytetyn pyynnöstä suljetuin ovin, kaveri ilmestyy paikalle huppu silmillä ja pussi päässä, ja lehdissä julkaistaan havainnollistavia kuvia A4-ruutuvihkosta matkalla istuntosaliin - syytetyn naama on ihan heti siinä sen takana. Mutta kuten sanottua, voihan se olla että oon väärässä, kerta se on ensimmäinenkin. Ehkä sankari tosiaan esiintyy nimellään ja naamallaan.
 
Lumi sanoi:
Voihan se olla. Oma arvaus on, että juttu käsitellään syytetyn pyynnöstä suljetuin ovin, kaveri ilmestyy paikalle huppu silmillä ja pussi päässä, ja lehdissä julkaistaan havainnollistavia kuvia A4-ruutuvihkosta matkalla istuntosaliin - syytetyn naama on ihan heti siinä sen takana. Mutta kuten sanottua, voihan se olla että oon väärässä, kerta se on ensimmäinenkin. Ehkä sankari tosiaan esiintyy nimellään ja naamallaan.

Tosiasiassa luulen myös, että pussi päässä esiintyy, siksi arvelinkin, että jos. Oma näkemykseni on, että jos jotain aatteellista lähtee tekemään, se pitää pystyä tekemään omalla naamallaan. Nähtäväksi jää.
 
Ultimecia sanoi:
Tosiasiassa luulen myös, että pussi päässä esiintyy, siksi arvelinkin, että jos. Oma näkemykseni on, että jos jotain aatteellista lähtee tekemään, se pitää pystyä tekemään omalla naamallaan. Nähtäväksi jää.

Ei ei kuule, se on ihan eri asia tehdä jotain aatteellista kuin kantaa siitä vastuu...:jahas:
 
SerialLoser sanoi:
Ei ei kuule, se on ihan eri asia tehdä jotain aatteellista kuin kantaa siitä vastuu...:jahas:

I'll get me coat then :jahas: .
 
paksi sanoi:
Burzumin tuotanto on aggressiivista death metal -musiikkia, jossa yhdistyvät raskaat rytmit ja kristinuskon halveksunta.

Lähde: Iltasanomat
Jes, mä oon eka, joka pääsee nussii tätä pilkkua. Burzum ei oo dödistä IL n00b :hyper: !

Onko vielä selvinny onko nää syytetyt Varg-sekopäitä vai vaan känniääliöitä?
 
JSL_84 sanoi:
Onkohan tämä tieto miten oleellinen kyseisessä uutisessa?
Eikös se ole raiskaustapauksistakin uutisoinnissa ole tapana ettei tekijän ihonväriä ja rotu etc ilmoiteta?

Onhan se raflaavampi uutinen kun ihmiset miettivät jotta taas ne satanistit, kyllä se on nyt lortin syy.


Mielestäni se ei ole oleellista. Jos hemmo soittaisi pop- ja jazzkonservatoriossa niin tuskin sitä olisi mainittu. Mutta kun kyse oli heavybändin jäsenestä niin onhan se pakko mainita uutisissa. Hohhoijaa!
 
Pro-Pain sanoi:
Mielestäni se ei ole oleellista. Jos hemmo soittaisi pop- ja jazzkonservatoriossa niin tuskin sitä olisi mainittu. Mutta kun kyse oli heavybändin jäsenestä niin onhan se pakko mainita uutisissa. Hohhoijaa!

Oli muka sattumalta death metal muusikko? Sittenhän se vasta olisikin ollut kummallista jos olisi ollut kyseessä joku tyyppi jazzkonservatoriosta tai kirkkokuorosta. Hautakivien kaatajatkin tuppaavat olemaan satanisteja ennemmin kuin pappeja tai maallikoita. Kun siellä Norjassa on laitettu tuhopolttoaallon ja kesäkuun kuudennen takia kirkot erityisvartiointiin niin eiköhän se ole tehty juurikin sen tilastokummajaisen takia, että saatanan palvojat ovat sattumalta innokkaita terrorisoimaan kirkkoja ja kääntämään ristejä väärin päin.
 
Ei kannata varmaan ihan lähiaikoina hehkuttaa työhaastattelussa tai uusille tuttaville että diggaa death metallia :eek:
 
Onko joku saanut selville näitä nettisivuja, mistä IS:ssa kirjoitettiin? Kuulin tänään tyypin nimen (luotettava), mutta en kyllä googlella löytänyt mitään.
 
VZ58 sanoi:
Ei kannata varmaan ihan lähiaikoina hehkuttaa työhaastattelussa tai uusille tuttaville että diggaa death metallia :eek:


Miksi ei?
Mitä se meinaa että yksi death-metal musiikin kuuntelija polttaa kirkon? onko kaikki kyseisen musiikin ystävät kirkonpolttajia/satanisteja/sivareita/kasvisyöjiä(MOT)?
:eek:

Ja hehkuttaako joku tosiaan työhaastattelussa kuuntelevansa tietynlaista musiikkia?
 
Jos kaverit lähtee koska kuuntelet metallia, ei sulla ole kavereita ollutkaan.
 
JSL_84 sanoi:
Miksi ei?
Mitä se meinaa että yksi death-metal musiikin kuuntelija polttaa kirkon? onko kaikki kyseisen musiikin ystävät kirkonpolttajia/satanisteja/sivareita/kasvisyöjiä(MOT)?
:eek:

Ja hehkuttaako joku tosiaan työhaastattelussa kuuntelevansa tietynlaista musiikkia?

NO soriii! Unohtui laittaa miljoona hymiötä tosta läpästä! :jahas:
 
VZ58 sanoi:
NO soriii! Unohtui laittaa miljoona hymiötä tosta läpästä! :jahas:

Saat anteeksi:piis:
 
sgege sanoi:
Jos kaverit lähtee koska kuuntelet metallia, ei sulla ole kavereita ollutkaan.

OOOoo, jätkähän alkoi filosofoimaan ;)
 
modified sanoi:
Varmaan pieni morkkis kun tajuaa krapulassa, että ei helvetti kundit, poltettiin eilen kirkko.

Kaikki, jotka on joskus lukeneet kirjan Simpauttaja tai kattoneet elokuvan, varmaan muistavat kohtauksen, jossa Hemmon kotitalo palaa. Hemmo siinä humalispäissään tuumailee, että "mahtaa olla aamulla morkkis". Naurattaa jo pelkkä ajatus.

sori, offtopic, mutta Simpauttaja-fanina oli pakko...
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Back
Ylös Bottom