Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
AGR sanoi:Montakohan kirkkoa roihahtaa päivänä 6.6.-06?
Ehkä säkin jonain päivänä tajuat, että toi on perseestä ja että kirkko voi olla muutakin kuin joku "uskonnollinen" rakennus. Niihin voi liittyä paljon muutakin. :piis:samout sanoi:en voi kyl sanoo et haittas mua senttiikää jonku kirkon poltto
Mitenkään henkilökohtainen ei asia ole, mutta vois kysyä samout:ilta ja kps:ltä, että minkälainen rakennus tarvis palaa, että teitä harmittais.-?samout sanoi:en voi kyl sanoo et haittas mua senttiikää jonku kirkon poltto
Mulla on hiukan sellanen kutina että vaikka kirkon katto olisi tällä hetkellä vahingoittumaton, vakuutusyhtiö saattaisi silti periä multa ensi kuussa liikennevakuutuksen..nevahood sanoi:Kylläpähän se tasaisesti tuntuu kaikkien vakuutusmaksuissa... Veronmaksaja nyt on vähän huono sana tuohon, mutta kansalaisten pusseista se joka tapauksessa lähtee.
Kostaja X sanoi:Mitenkään henkilökohtainen ei asia ole, mutta vois kysyä samout:ilta ja kps:ltä, että minkälainen rakennus tarvis palaa, että teitä harmittais.-?
Niin kuuin Joat kirjoitti, Kirkko voi olla muutakin kuin uskonnollinen rakennus.
paksi sanoi:Jahas, Norja-Spedet esikuvina kirkonpoltolle :jahas:
Törkeästä tuhotyöstä vangittu 18-vuotias askolalaisnuorukainen kertoo avoimesti musiikkiyhtyeensä kotisivuilla, että on saanut vaikutteita norjalaiselta Burzum-yhtyeeltä.
Sen ainut jäsen on Varg Vikernäs, joka istuu tällä hetkellä kotimaassaan vankilassa tuomittuna murhasta ja kolmen kirkon polttamisesta.
Burzumin tuotanto on aggressiivista death metal -musiikkia, jossa yhdistyvät raskaat rytmit ja kristinuskon halveksunta.
18-vuotias askolalaisnuorukainen on harrastanut musiikkia jo monta vuotta.
Tällä hetkellä hän soittaa rumpuja neljän nuoren kokoonpanossa. Bändi on erikoistunut raskaaseen hevimusiikkiin, aivan kuten useat esikuvansakin.
- Sain ensimmäiset rumpuni 11-vuotiaana. Aion jatkaa soittamista niin pitkään, kunnes raajani irtoavat, sanoo Porvoon tuomiokirkon polttamisesta vangittu nuori mies bändin nettisivuilla.
Lähde: Iltasanomat
modified sanoi:Nelosen tai MTV3:n teksti-TV:ssä luki, että hemmo soittaisi kahdessakin metallibändissä. Arvasin, että vielä otetaan esiin tämä satanisti/norjalaiset kirkkojen polttelijat kortti esiin. Tuskin tuossa mitään aatteellista taustaa takana on. Miksi muuten olisivat ilmoittautuneet itse virkavallalle.
paksi sanoi:Aika normaaleja wannabe-satanisteja / saatananpalvojia tms.. Ollaan niin kovaa jätkää kun uskalletaan laittaa kirkko tuleen, mutta sitten mennään paskat housussa ilmottautumaan itse poliisille kun tajutaan mitä on tullut tehtyä ja henkinen taakka käy liian kovaksi.