Joku poltti Porvoon historiallisen kirkon

Status
Viestiketju on suljettu.
Ai pillu kun kävi kohtalokkaaksi ryyppyreissu näille kolmelle. Ei taida paljoakaan naurattaa.

Onkoha pahaki morkkis? :D Ite ryven morkkiksessa monta päivää jos olen sanonu jolleki pahasti kännissä, tällasen jälkeen kuolisin järkytykseen nanosekunnissa.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Varmaan tossa tilanteessa noille henkilöille aika sama, onko kyseessä miljoonat vai sadattuhannet...
 
Tokkopa niitten koko summaa tarttee maksaa. Luultavasti joku nimellinen korvaus ja päälle hiukan yhdyskuntapalvelua vai mikä se nyt olikaan..

Mutta miten voi olla noin tyhmiä tuon ikäisenä? Joku 15 vuotias nyt tekisikin mitä vaan päähän pälkähtää mutta kyllä 20v luulis jo olevan fiksumpi.
 
en voi kyl sanoo et haittas mua senttiikää jonku kirkon poltto:david:
 
Pitäis piestä tuommoset kirkonpolttajat, ja pistää meno lipulla siperiaan..
 
Paikallisen maaseurakuntakirkon polttamista odotellessa. Sesonkipäivämäärähän toi on bm-tyylisuunnan bändeille.
 
Varmaan pieni morkkis kun tajuaa krapulassa, että ei helvetti kundit, poltettiin eilen kirkko.
 
AGR sanoi:
Montakohan kirkkoa roihahtaa päivänä 6.6.-06?

Repesin kyllä kun luin lehdestä aamulla, että Norja on laittanut kirkot tuona päivänä tehovalvontaan... :D

Naurettavaa.

Ja tuo Porvoon säätö on kyllä niin ihme säätö kans... Vittu tyypit on aikuisia ja kännissä menee polttelemaan kirkkoja.
 
samout sanoi:
en voi kyl sanoo et haittas mua senttiikää jonku kirkon poltto:david:
Ehkä säkin jonain päivänä tajuat, että toi on perseestä ja että kirkko voi olla muutakin kuin joku "uskonnollinen" rakennus. Niihin voi liittyä paljon muutakin. :piis:
 
En tie missä mennään vikaan, onko se kasvatuksessa vai tuleeko toi tyhmyys ihan geeneissä !!!! -ei voi paljo järki päätä pakottaa kun tuikitaan ihan vaan huvikseen kirkkoja (tai mitä vaan rakennuksia) tuleen....
 
samout sanoi:
en voi kyl sanoo et haittas mua senttiikää jonku kirkon poltto:david:
Mitenkään henkilökohtainen ei asia ole, mutta vois kysyä samout:ilta ja kps:ltä, että minkälainen rakennus tarvis palaa, että teitä harmittais.-?

Niin kuuin Joat kirjoitti, Kirkko voi olla muutakin kuin uskonnollinen rakennus.
 
nevahood sanoi:
Kylläpähän se tasaisesti tuntuu kaikkien vakuutusmaksuissa... Veronmaksaja nyt on vähän huono sana tuohon, mutta kansalaisten pusseista se joka tapauksessa lähtee.
Mulla on hiukan sellanen kutina että vaikka kirkon katto olisi tällä hetkellä vahingoittumaton, vakuutusyhtiö saattaisi silti periä multa ensi kuussa liikennevakuutuksen..

Tapahtui vakuutusyhtiössä:
Pääjohtaja : Jätkät hei! Meil on nyt niin paljon fyrkkaa et me voidaan korvata kutakuinkin mikä tahansa vahinko mitä meiän asiakkaille voisi tapahtua parin kuukauden aikana.
Rahastonhoitaja : Hieno juttu. Eli meidän ei tarvia periä asiakkailtamme vakuutusmaksuja pariin kuukauteen?
Pääjohtaja : No ei tietenkään. Emme me sentään ahneita olla. Tässä käännetään uusi sivu yhtiömme.... hei venaas.. Mitä toi jätkä sano uutisissa?.... Kirkko paloi? Kuka sen on vakuuttanu? ME?!?!?
Raha(s)tonhoitaja : Vissiin jatketaan veronmaksajien lypsämistä vai?
Pääjohtaja : ...kylvissii... ja keksi pari uutta keskenään ristiriitaista korvausvaatimus-lomaketta asiakkaillemme, varmuuden vuoks.
 
Mahdollisesta vankeudesta viis, mutta vakuutustyhtiö piinaa noita nuoria miljoonalaskuilla loppuelämän. Ei tartte ainakaan rehellisiä töitä tehdä, kun pelkät korot voi olla 2 Me vuodessa, jos loppulasku on esim. 10 Me..........
 
Kostaja X sanoi:
Mitenkään henkilökohtainen ei asia ole, mutta vois kysyä samout:ilta ja kps:ltä, että minkälainen rakennus tarvis palaa, että teitä harmittais.-?

Niin kuuin Joat kirjoitti, Kirkko voi olla muutakin kuin uskonnollinen rakennus.

joku muu ku uskonnollinen, nii no on tol tietenki historiallista arvoo, mut silti
ps. en oo satanisti tms :D

edit: siis just kirkko, joku budhhaluostari harmittais. tää käsitys johtuu siit et kirkkoo tuputettu nii paljo et tulee korvistaki ulos
 
Jahas, Norja-Spedet esikuvina kirkonpoltolle :jahas:



Törkeästä tuhotyöstä vangittu 18-vuotias askolalaisnuorukainen kertoo avoimesti musiikkiyhtyeensä kotisivuilla, että on saanut vaikutteita norjalaiselta Burzum-yhtyeeltä.

Sen ainut jäsen on Varg Vikernäs, joka istuu tällä hetkellä kotimaassaan vankilassa tuomittuna murhasta ja kolmen kirkon polttamisesta.

Burzumin tuotanto on aggressiivista death metal -musiikkia, jossa yhdistyvät raskaat rytmit ja kristinuskon halveksunta.

18-vuotias askolalaisnuorukainen on harrastanut musiikkia jo monta vuotta.

Tällä hetkellä hän soittaa rumpuja neljän nuoren kokoonpanossa. Bändi on erikoistunut raskaaseen hevimusiikkiin, aivan kuten useat esikuvansakin.

- Sain ensimmäiset rumpuni 11-vuotiaana. Aion jatkaa soittamista niin pitkään, kunnes raajani irtoavat, sanoo Porvoon tuomiokirkon polttamisesta vangittu nuori mies bändin nettisivuilla.


Lähde: Iltasanomat
 
paksi sanoi:
Jahas, Norja-Spedet esikuvina kirkonpoltolle :jahas:



Törkeästä tuhotyöstä vangittu 18-vuotias askolalaisnuorukainen kertoo avoimesti musiikkiyhtyeensä kotisivuilla, että on saanut vaikutteita norjalaiselta Burzum-yhtyeeltä.

Sen ainut jäsen on Varg Vikernäs, joka istuu tällä hetkellä kotimaassaan vankilassa tuomittuna murhasta ja kolmen kirkon polttamisesta.

Burzumin tuotanto on aggressiivista death metal -musiikkia, jossa yhdistyvät raskaat rytmit ja kristinuskon halveksunta.

18-vuotias askolalaisnuorukainen on harrastanut musiikkia jo monta vuotta.

Tällä hetkellä hän soittaa rumpuja neljän nuoren kokoonpanossa. Bändi on erikoistunut raskaaseen hevimusiikkiin, aivan kuten useat esikuvansakin.

- Sain ensimmäiset rumpuni 11-vuotiaana. Aion jatkaa soittamista niin pitkään, kunnes raajani irtoavat, sanoo Porvoon tuomiokirkon polttamisesta vangittu nuori mies bändin nettisivuilla.


Lähde: Iltasanomat

Nelosen tai MTV3:n teksti-TV:ssä luki, että hemmo soittaisi kahdessakin metallibändissä. Arvasin, että vielä otetaan esiin tämä satanisti/norjalaiset kirkkojen polttelijat kortti esiin. Tuskin tuossa mitään aatteellista taustaa takana on. Miksi muuten olisivat ilmoittautuneet itse virkavallalle.
 
Mua kiinnostaisi tietää kuinka moni loppujen lopuksi on saanut vaikutteita muualta kuin itsestään. Todennäköisesti hyvin moni. Melkein joka helvetin tapahtumaan saadaan mukaan vaikutteet jos vain halutaan.
 
modified sanoi:
Nelosen tai MTV3:n teksti-TV:ssä luki, että hemmo soittaisi kahdessakin metallibändissä. Arvasin, että vielä otetaan esiin tämä satanisti/norjalaiset kirkkojen polttelijat kortti esiin. Tuskin tuossa mitään aatteellista taustaa takana on. Miksi muuten olisivat ilmoittautuneet itse virkavallalle.

Aika normaaleja wannabe-satanisteja / saatananpalvojia tms.. Ollaan niin kovaa jätkää kun uskalletaan laittaa kirkko tuleen, mutta sitten mennään paskat housussa ilmottautumaan itse poliisille kun tajutaan mitä on tullut tehtyä ja henkinen taakka käy liian kovaksi.
 
paksi sanoi:
Aika normaaleja wannabe-satanisteja / saatananpalvojia tms.. Ollaan niin kovaa jätkää kun uskalletaan laittaa kirkko tuleen, mutta sitten mennään paskat housussa ilmottautumaan itse poliisille kun tajutaan mitä on tullut tehtyä ja henkinen taakka käy liian kovaksi.


Tai sitten ollaan perusjuntteja jotka on vetässä pari pulloa liikaa kaljaa ja nykässy kirkon tuleen...Tekeekö musiikki satanistin/saatananpalvojan?
Tietääkseni hänen ideologiasta ei ole missään kirjoiteltu?
Mut no tätähän se on, viina on viisasten juoma....:thumbs:
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Back
Ylös Bottom