Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pikkusen tarkkuutta terminologiaan vaikka päin persettähän nuo termit on suht. laajasti uutisoitu, eli:No en näe, että tässä asiassa on ollut kyse turhanpäiväisestä holhoamisesta. Edelleenkin vain hyvää makua osoittava ratkaisu. Tarviiko nyt oikeasti näyttää sellaista sarjaa televisiossa joka keskittyy sarjamurhaajaan päivänä jolloin sarjamurhaaja on tappanut useita suomalaisia nuoria.
No tossa nyt ei ole minkään maailman järkeä. Eiköhän siellä ole ihan tappavat luodit lippaassa, vai miksi vitussa ne nyt sitten polviin ammuskelee jos kerran hernepyssystä ei kuole rintaan osuessa? Sen sanon, että on jo maailman suurinta paskapuhetta, että suomalaisen poliisin luodin voi ottaa päähän/rintaan kuolematta.
Pollarit ei ole mitään teloittajia,ase ja kaliberi sekä patruunat pyritään valitseen silleen että ne toimii tuottamatta turhaa vahinkoa kellekkään.
Ei se ole mikään sattuma että poliiseilla on ysimilliset eikä esimerkiksi 44 magnumit vyöllä.
Pollarit ei ole mitään teloittajia,ase ja kaliberi sekä patruunat pyritään valitseen silleen että ne toimii tuottamatta turhaa vahinkoa kellekkään.
Ei se ole mikään sattuma että poliiseilla on ysimilliset eikä esimerkiksi 44 magnumit vyöllä.
Loppujen lopuks Hitlerki oli vaan pirun hyvä puhuun...
http://www.backwoodshome.com/articles2/ayoob93.html
The Virginia State Police, who issue the .357 SIG Model P229 pistol, told me that they were particularly pleased with the number of felons who dropped and stopped fighting after receiving non-fatal wounds in non-vital parts of the body.
Non-fatal wounds....
Mä en kommentoinut tekoa, vaan tuota tekstiä. Se on teiniangstista paskaa, ei siitä mihinkään pääse. Yritetään kirjoittaa niin hienosti ja dramaattisesti, mutta kun ei.Ei taida tässä tapauksessa olla kyse ihan mistään jokapojan teiniangstista.
Vaikka teko oli aivan käsittämätön ja "mä vihaan kaikkia!!!11" -tunnusmerkit täyttävä niin ei kannattaisi ihan noin välinpitämättömästi motiiveja sivuuttaa. Kyllä siellä takana on omalla tavallaan ymmärrettävä turhautuminen. Näkökulma vaan on niin lohduton ja tavoitteet niin auttamattoman mahdottomat, että tollasen elämänkatsomuksen kanssa on pakko oppia elämään tai muuten sekoaa ja kaikki menettää merkityksenä. Vähän niin kuin tässä tragediassa kävi.
Tekoa en hyväksy, en sitten millään.
http://www.backwoodshome.com/articles2/ayoob93.html
The Virginia State Police, who issue the .357 SIG Model P229 pistol, told me that they were particularly pleased with the number of felons who dropped and stopped fighting after receiving non-fatal wounds in non-vital parts of the body.
Niin no enhän mä mitään sellaista väittänytkään. Tuo tekstihän sisältää Auvisen motiivit.Mä en kommentoinut tekoa, vaan tuota tekstiä.
vituttaa politiikka tässä maailmassa yli kaiken, se on elämänalue mitä en ollenkaan haluakkaan tajuta, ei mahu mulle. Vihaan niitä tekopyhiä omaneduntavoittelijapaskiaisia.
On kyllä niin naiiveja kommentteja nyt Jonilla, että hohhoijaa. Pistetäänkö formulalähetykset katkolle kun joku jää auton alle? Kyse on nyt yksinkertaisesti helvetin mediaseksikkäästä massasurmasta, jolla on niin vitun kiva repostella esim jeesustelemalla internetissä, jättämällä tv-ohjelmia näyttämättä sekä tekemällä juttua jutun perään kaataen oikein kottikärryillä suolaa haavoihin.No en näe, että tässä asiassa on ollut kyse turhanpäiväisestä holhoamisesta. Edelleenkin vain hyvää makua osoittava ratkaisu. Tarviiko nyt oikeasti näyttää sellaista sarjaa televisiossa joka keskittyy sarjamurhaajaan päivänä jolloin sarjamurhaaja on tappanut useita suomalaisia nuoria.