"Jokainen treeni erilainen"

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lappari
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Aina sanotaa, että liikeitä pitäisi vaihdella, mutta onko enää hyväks jos vaihtelee joka kerta.

Otetaan esim. selkätreeni. Lähetään siitä että leuanveto kuuluu joka kertaan ja sillä myös alotetaan, muuten liikkeitä 3-4 ja sarjoja 2-3.

Eli leuanvedon jälkeen tehään:
-kulmasoutua/kp:lla/tuettuna
-t-tangolla
-ylätalja (levee/kapee)
-alatalja (levee/kapee)
-selkäkone
Näistä siis 2-3, omanmielen mukaan.

Peilin lisäks kehitystä siis katoittais leuoissa (jotka vedetään lisäpainoilla), kun "apuliikkeissä" kehityksen kattominen on vähän vaikeampaa..

OLISKO JÄRKEVÄÄ? :hyper:

Heität ton selkäkoneen helvettiin ja otat mave siihen tilalle ni noilla liikkeillä pärjää ihan loistavasti. Vaikka leuanvedot ovatkin hyvä liike, niin voisit silti edes silloin tällöin aloittaa treenin jollain muulla liikkeellä. Hyvästäkin liikkeestä tahtoo mennä paras puhti jos sitä vääntää JOKA treenissä. Voit myös vaihtelun vuoksi laittaa leuat joskus treenin loppuun.
Sekin on ihan hyvä idea että joka treeni on erillainen, MUTTA mielestäni sillä ei ole mitään väliä jos olet tehnyt täysin saman treenin 10 selkäpäivää sitten, ei se lihasmuisti niin kauas kanna. Itsekkin treenaan bodia yleensä sellaisella ohjelmalla jossa on vain määritelty lihasryhmät jokaiselle treenille, liikkeet suunnittelen yleensä ennen salillemenoa samana päivänä.

Eiköhän noi yhellä lämmittelysarjalla löydy. Enkä mä siitä kuole, vaikka tavoitteena olleen 10toiston sarjan sijasta tulis 15toistoo.

Nyt (kirjaimellisestikin) olen yötöissä joten olen käynyt siellä 02.-04.00. Aika hiljasta on ollu. Olen kyllä suurimman osan ajasta käynyt päivisin, liityin seuraan n. 1v sitten. Ollaan varmaan nähty, ei vaan tiedetä sitä :D

No tuskimpa.. sillä ite oon treenannu siellä vasta pariviikkoa..:D Enkä oo törmänny kuin pariin tyyppiin, sillä itekkin treenaan lepakkovuoroilla.. :)

aijaa, mitä tykkäät salista? Itellä ei oo ollut kerta kaikkiaan yhtään mitään valittamista.
Ootko muuten koska lähössä inttiin?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
No ihan loistava, hc-henkinen paikka. Saa tollases paikas aina hyvän fiiliksen päälle!:) Ja näyttää aika kovia sällejäkin siel käyvän, et antaa kivasti lisäpotkuu..Tammikuus olis tarkotus lähtee.. koskas ite?

kahen viikon päästä :rock: , eikä jännitä yhtään....

Tiesitkö että bbc:llä saa käydä ilmaseks inttiajan?

Niin.. ennemmän jännittää varmaan penkkiykkösen kokeilu? :D En..mut tuskimpa siit pahemmin hyötyy kun heitettiin kakarajärvelle, mut aina viikonloppusin vois käydä..

Meen santikseen ja ajattelin/toivoin että ehtisin iltavapailla käydä reenailemassa, saa nähä miten käy.

paha sopii mitään aikaa ku ei viel tiedä millon tuun ens kerran treenaa ku on toi selkä rikki ja koko tää viikko täynnä duunia. Ens viikon pidänki sitte varmaan vapaata, pitää vähän rentoutua ennen inttiä.
Kyl me siellä nopeesti kuitenkin törmätään ku ei siellä montaa alle kakskybästä käy.
Mä oon sit se jätkä jolla on kaikista surkeimmat tekniikat, järjettömin ohjelma, pienimmät kädet mutta paras asenne :evil:

lappari sanoi:
No BBC:llä tulee treenattua. Enpä vaan oo koskaan törmänny samanikäsiin siellä..
On meitä nuorempiakin treenaajia siellä muutama. Suurin osa tosin niitä 30-50 -vuotiaita.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom