Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Edgar sanoi:En kovin paljoa Kerrystä tiedä, mutta Bushia äänestäisin. Hän on sentään kaatanut kaksi hirmuhallintoa, siinä meriittiä kerrakseen yhdelle miehelle. Muutenkin hän sentään edes jotenkuten panee kovan kovaa vastaan, mitä näihin lännen tuhoamiseen pyrkiviin islamisteihin tulee.
paalu sanoi:Ehdottomasti Bush terroristejä ei voiteta pelkäämällä niitä vaan antamalla niille :whip:
Caygill sanoi:Siis mä oon vähän yllättynyt...olin ajatellut, että täällä jos jossain Bushilla on kannattajia. Ihmiskunnalla on näköjään vielä toivoa...
Percele sanoi:Kerry, ei ole nuo GWB:n terrorin vastaiset toimet mitenkään vakuuttaneet...
Bad Karma sanoi:Terroristeilla on omat motiivit tehdä näitä iskujaan eikä Bush ainakaan vähennä näiden kiihkoilijoiden pyrkimyksiä. Ja vaikka olisi näitä Busheja vielä enemmänkin niin saataisiko terroristien teot loppumaan...? No ei varmasti. Koston kierre vie tämän maailman vielä syvälle ellei joku puhalla peliä poikki...sitä ei paranneta lisäämällä väkivaltaa.
Bad Karma sanoi:Terroristeilla on omat motiivit tehdä näitä iskujaan eikä Bush ainakaan vähennä näiden kiihkoilijoiden pyrkimyksiä. Ja vaikka olisi näitä Busheja vielä enemmänkin niin saataisiko terroristien teot loppumaan...? No ei varmasti. Koston kierre vie tämän maailman vielä syvälle ellei joku puhalla peliä poikki...sitä ei paranneta lisäämällä väkivaltaa.
Edgar sanoi:Sen jälkeen kun GWB aloitti terrorisminvastaisen sodan, terrori-iskuja Amerikan mantereella 0.
Percele sanoi:Ja Irakissa kymmenen per päivä...