Hyvää juttua muuten tässä. Kun puhuivat Prowlerista niin tulipa into hitsailla itse moinen häkkyrä kasaan ja testata.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvää juttua muuten tässä. Kun puhuivat Prowlerista niin tulipa into hitsailla itse moinen häkkyrä kasaan ja testata.
http://www.elitefts.com/documents/prowler_flu.htm
Hienoa hommaa. Pitäisköhän ehottaa SATSilla että pistävät kelkan tilluuseen
Vieläkö joku palstalla pyörivä 5/3/1:llä treenaa? Mä olen ollut todella tyytyväinen - 5 kk takana tällä ja tuntuu toimivan.... MUTTA: kädet ovat mielestäni selkeästi jääneet jälkeen, ruutia on tullut hyvin mutta ei kokoa eikä muotoa. Olen mave -treenissä ottanut 3-4 sarjaa hauiskääntöä ja penkki -treenissä ojentajia saman verran apuliikkeenä.
Olisko jollain ideoita miten saisin tässä ohjelmassa käsille oikeanlaista vastetta. Ylimääräinen käsipäivä ja apuliikkeissä isommat kuviot? Hauis penkkitreeniin ja ojentaja selkätreeniin?
Toi leuanveto voi olla mun kompastuskivi, olen aina ollut paska siinä ja olenkin tehnyt sitä avustettuna tai sitten taljassa. Eilen tein pitkästä aikaa perinteistä ja yllätyksekseni nyt oli paukkuja hinata kroppaa ylös tarpeeksi monta kertaa (=sarja) eli teen sitä vast'edes. Tuntui ottavan hauiksiin(kin) mojovasti. Remmit jätin treenikassiin kun luin Wendrelin "vihkosen" ja otin mankkua tilalle. Ei tarvi forkkuja erikseen treenata
Sä kun oot jo hieronu tolla vuoden niin miten tuntuu, et kehitystä tulee? Oletko joutunut ottamaan sykleissä "takapakkia" eli onko joku liike jumittunut? Oletko pitänyt deload -viikon aina kun se ohjelman mukaan on vuorossa vai harventanut väliä? Välillä tuntuu, et olis just huippukunnossa ja sitten tuleekin kevyt viikko - toisaalta paikat on pysyny ehjinä ja kehitys on itsellä ollut jatkuvaa joten eiköhän noi oo paikkansa ansainnut.
Tää on nyt vähän ritariässä kysymys mutta kysyn kuitenkin: kun tuossa voimaohjelmassa esim penkin kohdalla on että 5x10 50% niin eikö se tehdä tuon 5/3/1 jälkeen treenin päätteeksi? vai tehdäänkö se 50% perusvoima treeninä ilman nuita vitosia etc esim kolmen viikon sykleissä.
tuolla tavalla olenkin tehnyt, ajattelin kuitenkin varmistaa asian. kiitos!
ja menihän se niin että tuo 50% otetaan todellisesta 1rm:sta
Mutta mikään pakko ei ole käyttää juuri 50%, eikä edes käyttää samaa painoa joka sarjassa.
Kiinnostavaa, voisitko vähän avata eli käytännössä miten?