Jim-tv Poliisit 26.1. alkaen

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
...joo ja kameratolpat ja kamera-autothan lisää ihan ketusti liikenneturvallisuutta.
Sakko tulee joskus kuukaudenpäästä jne.

Rahastusta.

Toivottavasti edes vähentäis näitä kaahaajia, joita tälläkin foorumilla tuntuu olevan ihan liikaa. Hyvä vaan, että on "naamioutuja" autoja, saapahan kaahaajat sakot.

Miksi se pitää sitten ohitella? Jos se toinen ajaa 100km/h, niin miksei se sulle riitä? Jos se toinen taas ajaa 80km/h, niin ethän sie 100km/h ajaessa ohi aja ylinopeutta. Se, että siellä on ohituskaista ei tarkoita että sulla ois oikeus ajaa ylinopeutta. Tämä siis Weeboomille.

Viimeksi muokattu:
Jep. Sitten kun joku ajaa ylinopeutta kännissä ja tappaa jonkun niin voidaan joukolla syyttää poliisia että minkä ihmeen takia katsottiin muualle?

Niinpä...

Kännissä voi tässä maassa ajaa ikävä kyllä niin paljon kuin sielu sietää. Ikinä en ole joutunut puhallusratsiaan, tutkattu on. Noh, toisesta saa helpommalla rahaa valtiolle.

Kertaakaan ei ole pysäytetty taajamien ulkopuolella (ja näin ollen ei sakkojakaan), mutta ei ole tapana kyllä ajaa reipasta ylinopeutta. Kumma juttu, kun ei ole mitään patoumia liikkuvaa poliisia vastaan..

Niin, ja kaksi kertaa on puhallutettu ns. spontaanisti ja neljät ratsiat on käyty tarkistamassa.

p.s. Ihan ohjelmaa vielä kommentoiden: hyvä, että noihin mopoihin puututaan herkästi.

Toivottavasti edes vähentäis näitä kaahaajia, joita tälläkin foorumilla tuntuu olevan ihan liikaa. Hyvä vaan, että on "naamioutuja" autoja, saapahan kaahaajat sakot. .
Näkyyhän tästäkin mielipiteestä että on vaan suomalainen mentaliteetti että naapuri kärsii. Yleisen turvallisuuden takia olisi parempi että poliisi olisi näkyvä.
Miksi se pitää sitten ohitella? Jos se toinen ajaa 100km/h, niin miksei se sulle riitä? Jos se toinen taas ajaa 80km/h, niin ethän sie 100km/h ajaessa ohi aja ylinopeutta. Se, että siellä on ohituskaista ei tarkoita että sulla ois oikeus ajaa ylinopeutta. Tämä siis Weeboomille.
Objektiivinen kokonaiskuva puuttuu taas. Rekka ajaa max 90km/h tunnissa, ylämäissä alle 80, taakse tulee ohituskaistattomalla pätkällä n. 15-50 autoa. Lukion fysiikalla voi laskea montako autoa ehtii ohi jos ajetaan mittarisatkun vauhtia ohituskaistalla.

Montako koulua ja risteystä on muuten ohituskaista-alueilla?

Kun et kuitenkaan tapauksesta tiedä hevonvitunvertaa, niin jos unohtaisit lainausmerkit. Et tiedä, mitä milloinkin on tapahtunut tai mitä olen sanonut.

no valotappas hieman, heitä vaikka rikosilmoitus numero niin mennään käö:stä pyytämään pöytäkirja. näin saadaan kaikki fakta asiasta ja huomataan mikä vääryys sinulle on tapahtunut.

Mitä vitun järkeä on kirjoitella nettiin jotain trollipaskaa, jos ei kerro koko tarinaa..

Mutta LP ottaakin tiellä liikkumisen tosissaan.
Tuon jakson katsottuani vaikutti siltä että hieman liiankin tosissaan. Suoraan sanottuna ihan kaameita kyrpänaamoja jokainen sarjassa ollut liikkuva poliisi. Hirveä hinku sakottaa kaikkea mahdollista eikä mitään palvelualttiutta vaan jatkuvaa epäsuoraa vittuilua kansalaisia kohtaan. Suoraan :0: Nolla tähteä näille jokaikiselle verrattuna esimerkiksi tampereen poliisikaksikkoon, jotka oikeasti edistävän yleistä hyvinvointia, eivätkä huononna sitä. Liikkuva poliisi ei ilmeisesti osaa käyttää mitään järkeä ja harkintaa sakkoja jakaessaan.

Edit: Kun sakot näyttää saavan lievästä ylinopeudesta jopa moottoritiellä niin tulee ainoastaan mieleen hommata tutkanpaljastin itelle ettei tarvitse saada täysin turhia pikavoittoja mitä jotkut elämäänsä kyllästyneet passipoliisit jakelevat.

Ei mua oikeastaan vituttanut tuossa kuin se nainen.
Varsinkin turun ja tampereen poliisit ovat olleet tosi asiallisia.
Joko viisaampi mopopoika voisi kertoa, että miksi pitää rekkaria sillain pystyssä piilossa? Sehän tarkoittaa sitä että sut pysäytetään joka kerta ja saat joka kerta sakot kun sitä ei näy?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mun mielestä aivan oikein että LP sakottaa tarkasti noista nopeuksista, itsehän ajan ylinopeutta joskus ja maksan jos jään kiinni enkä marmata, omaa tyhmyyttä se sillon on, tosin tossakin pidän järjestä kiinni eli en aja taajamaa-alueilla, motarillakin vaan 5-10km/h. Jos tahon testata kuinka kovaa auto kulkee ni sit meen jonnekkin radalle, enkä lähe mättämään reikä päässä yleisillä teillä.
LP ja JP, kumpaakin kunnoitan samalla tavalla, samaa työtä tekevät toiset vaan tarkemmin kun toiset , oon muuten tavannu ihan itse pari LP tyyppiä jotka olivat nuoria sekä vitsailivat en yhtään mulkkua vielä.

Ei mua oikeastaan vituttanut tuossa kuin se nainen.
Varsinkin turun ja tampereen poliisit ovat olleet tosi asiallisia.
Joko viisaampi mopopoika voisi kertoa, että miksi pitää rekkaria sillain pystyssä piilossa? Sehän tarkoittaa sitä että sut pysäytetään joka kerta ja saat joka kerta sakot kun sitä ei näy?

Parempi pistää sinne lokariin renkaan taakse, ei näy sivulta ollenkaan eikä poliisitkaan valita.

Mun mielestä aivan oikein että LP sakottaa tarkasti noista nopeuksista, itsehän ajan ylinopeutta joskus ja maksan jos jään kiinni enkä marmata, omaa tyhmyyttä se sillon on, tosin tossakin pidän järjestä kiinni eli en aja taajamaa-alueilla, motarillakin vaan 5-10km/h. Jos tahon testata kuinka kovaa auto kulkee ni sit meen jonnekkin radalle, enkä lähe mättämään reikä päässä yleisillä teillä.
LP ja JP, kumpaakin kunnoitan samalla tavalla, samaa työtä tekevät toiset vaan tarkemmin kun toiset , oon muuten tavannu ihan itse pari LP tyyppiä jotka olivat nuoria sekä vitsailivat en yhtään mulkkua vielä.

Täyttä asiaa koko viesti. :thumbs: Vituttaa huolella nuo urputtajat.

Viimeksi tänä aamuna tuli käytyä pientä kehityskeskustelua maijan takapenkillä. Mä ajan sen +60000km vuodessa ja koko ajan lieviä ylinopeuksia.. Elämä on valintoja ja harkittuja riskejä, kyllä mä ne sakot on maksanu aina samantien mutta kyl se vähän ärsyttää jos joku virkaintoinen jeesustelija vertaa 15km/h ylinopeutta johonkin murhan yritykseen, varsinkaan kun en todellakaan harrasta mitään riskiohituksia tai vastaavaa. Kylhän noikin vois hoitaa asiallisesti..

Viimeksi tänä aamuna tuli käytyä pientä kehityskeskustelua maijan takapenkillä. Mä ajan sen +60000km vuodessa ja koko ajan lieviä ylinopeuksia.. Elämä on valintoja ja harkittuja riskejä, kyllä mä ne sakot on maksanu aina samantien mutta kyl se vähän ärsyttää jos joku virkaintoinen jeesustelija vertaa 15km/h ylinopeutta johonkin murhan yritykseen, varsinkaan kun en todellakaan harrasta mitään riskiohituksia tai vastaavaa. Kylhän noikin vois hoitaa asiallisesti..
Hanki STi, niin ei tarvitse ihan jatkuvasti käydä turhia kehityskeskusteluja pikkuylityksistä. :)

Back
Ylös Bottom