Jim-tv Poliisit 26.1. alkaen

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mitähän älynväläyksiä tällä kertaa mahdetaan nähdä? Viimeksi oli tampesterilaiset "metsurit" lähteneet joukolla valotolppia kaatamaan. :lol2:

Sai hyvät naurut siitä jaksosta!

Sori, jäi huomaamatta tämä viesti. Minkä rikosilmoituksen numero? käö? Itse en ole mitään rikosilmoitusta tehnyt, jos sitä meinasit? Kysy tarkemmin, niin voin selventää mahdollisesti.

eli oot ilmeisesti ajellut autolla ja siinä on menny joku vituiks. asiasta on tehty rikosilmoitus ja suoritettu esitutkinta jonka jälkeen se on mennyt syyttäjlle syyte harkintaan.

ja nyt se on ilmeisesti käräjillä ja syyttäjä on haastanut poliisit sinne todistamaan. kyllä rikosilmoitus numero näkyy siinä haastessa mikä sulle on tullut. eli katsoppa siitä:thumbs:

Olen eri mieltä. Valon alaosassa on valkeaa lasia/muovia, joten siitä tulee valo rekisterikilvelle. IMO. Mun mielestä toi on takalokarin ja kilpitelineen yhdistelmä.

niin sitä meinasin kun noi mopot sun muut vehkeet tyyppihyväksytetään, kun niitä aletaan tuomaan maahan. jos toi on kilpiteline niin toi vehje ei ole voinut saada tyyppihyväksyntää suomessa. tästä tyyppi hyväksyntä hommasta nuo moottoripyörien rumat kilpitelineetkin tulee.

katsos suomessa on lainsäätäjä pistänyt eri kriteerit noille ajoneuvojen varusteille kuin vaikka kongossa. ainahan sitä voi tietysti itkeä "kongossa tää olis ihan laillinen" no ei muutakun muuttamaan kongoon sitte.

eli oot ilmeisesti ajellut autolla ja siinä on menny joku vituiks. Asiasta on tehty rikosilmoitus ja suoritettu esitutkinta jonka jälkeen se on mennyt syyttäjlle syyte harkintaan.

Ja nyt se on ilmeisesti käräjillä ja syyttäjä on haastanut poliisit sinne todistamaan. Kyllä rikosilmoitus numero näkyy siinä haastessa mikä sulle on tullut. Eli katsoppa siitä:thumbs:
R09/38, voin selostaa tapahtumien kulun, jos ihmisiä kiinnostaa/modet erottaa uuteen topikkiin.

Nostan kyllä hattua näille Tampereen jätkille. Helvetin hyvä ja rauhallinen asenne. Vielä pilke silmäkulmassa...
...Sulla on täällä Big Macci taskunpohjalla...:hyvä:

Älyttömät rispektit sille nuoremmalle, Jannelle, joka hoiti sen itsemurhaa yrittäneen naisen jutun niin ammattimaisesti.

ja Big Mac :lol2:

Hyvä homma oli myös se kun kaasivat noitten alaikäisten jamppojen juomat maahan eivätkä sen suurempaa numeroa tehneet asiasta ja onnistuivat vielä läppää heittämään :)
Tosiaan respectit Jannelle, ei välttämättä helpoin paikka kenellekkään, mutta tyynesti ja rauhallisesti sai hoidettua :rock:

Niinjoo, erityismaininta bikmäkille :D

Pientä eroa LP:n ja näiden Tampereen setien käytöksessä, toiminnassa, asiallisuudessa, miellyttävyydessä, pätevyydessä...
Tuntui, että tämä Tampereen kaksikko tietyllä tavalla jopa kuunteli kännistä rähinöijääkin, eikä vetänyt suoraan mihinkään niskalenkkiin jne. Hienoa toimintaa, varsinkin itsemurhacasessa!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Olin ehkä havaitsevani myös pienen kannanoton poliisin palkka-asioihin kun siinä huoltoasemalla tää toinen poliisi heitti kahvia tm. maksaessaan että laita luotolle. :D Otti kuitenkin sitten pankin puolelta, lieköhän veti tilin miinukselle?:(

Asiallisen tuntuisia kavereita nämä Tampereen skoudet.

"...älä sinne eteen mee, et sää poliisikoulua oo käyny!"

:D

Aloin vielä miettimään että mitenkähän poliisit muodostaa noita pareja. Tampereen takauksessa varmaan naurunäytteillä. Ne joilla on sama höhötys pannaan samaan autoon.

oon salarakastunut siihen jyväskylän nuorukaiseen! hoteinta hottia.

ja asiaan:

oon koukussa sarjaan. tekee hyvää välillä seurata tuota "arkea" tuossakin työssä. välillä sitä nimittäin miettii itse tuolla red light districillä asuessa, että miten kukaan jaksaa tuotakaan duunia. mutta onhan sitä näköjään tuossakin hommassa välillä ihan kivaakin. itse saattaisin kyllä mahdollisesti (?) kypsyä.

silmiin on pistänyt se, että huumorilla näköjään tuossakin hommassa pääsee pitkälle (pätee moneen muuhunkin duuniin) ja suurin osa maksavista asiakkaista vaikuttaisi olevan melkoisessa tinassa. aatelkaa jos viinalle tulisi samanlainen kielto kuin nuuskalle! ois ihan sikana työttömiä jepareita...

Kyllä se nyt on vähintä mitä virkamieheltä voidaan vaatia, että käyttäytyy asiallisesti. Imo hiukan outoa että jotkut ihastelevat sitä, että selvinpäin oleva kaveri aseen kanssa _ei_ käyttäydy aggressiivisesti ja provosoi/provosoidu, kun ylläpitää järjestystä. Moni niistä "asiakkaista" on kuitenkin sitä joukkoa, jotka poliisien palkan maksavat veroissaan.

Katsoin tuon, ilmeisesti viimeisenä tulleen, Tampereelle sijoittuvan jakson. Ihan hyvää toimintaa poliiseilta ja vaikuttivat nämä kuvatut olevan ihan päästäänkin terveitä kavereita. Ikävä kyllä niitä äksönin puutteessa aivan selvästi provosoimaan pyrkiviä mulkkujakin löytyy, ja kun kamera ei ole paikalla, niin yksittäisen kansalaisen oikeusturva ei ole aina itsestäänselvyys.

"Siel on mun..."
"Niin, siel on sun..."
"Voin rehellisesti sanoo, että kaks hörppää oon ottannu!"
"Voin rehellisesti sanoo, että ne kaljat ei oo mun!"

Tosiaan, asiallisesti käyttäytyivät nuo tamperelaiset poliisit.

Ei hitsivitsi, eilen katoin ton Tampesterin jakson ja oli kyllä asiallista menoa. Jos jokainen polliisi olis yhtä asiallinen niin ei haittais vaikka kävin kämpillä joka päivä! Ylinopeussakotkin vaa hymyilyttäs :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom