Jim-tv Poliisit 26.1. alkaen

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Miksei se voi olla siinä esillä ja ajella selvinpäin ja suht rajoitusten mukaan ? :)

Mitenkäs nyt toi liitty mun viestiin?:confused: Selvinpäin aina, rajotuksia tuli liian usein rikottua kun mopolla ajo. Tosin sillonkin hirvitti kun jotkut ajo jalkakäytävällä sitä 90km/h kun tuollaiset nopeudet ei sinne kuulu todellakaan.

Mitenkäs nyt toi liitty mun viestiin?:confused: Selvinpäin aina, rajotuksia tuli liian usein rikottua kun mopolla ajo. Tosin sillonkin hirvitti kun jotkut ajo jalkakäytävällä sitä 90km/h kun tuollaiset nopeudet ei sinne kuulu todellakaan.

Joo pahoittelen, en nyt tarkoittanut mitenkään sitä sulle. Siis ihmettelin vaan että miksei se laatta voi olla näkyvillä

Joo pahoittelen, en nyt tarkoittanut mitenkään sitä sulle. Siis ihmettelin vaan että miksei se laatta voi olla näkyvillä

Alkuperäsellä tavalla se ei ole läheskään niin hienon näköinen:D

Joo se on paljon hienomman näköinen ja toiseksi, enduro kilpitelineet ovat valmiiksi siinä kulmassa. Eli jos haluaisit sen sallittuun 30 asteen kulmaan, joutuisit taivuttamaan sitä jollain konstilla.

e.
8527picture2Upload.jpg

no valotappas hieman, heitä vaikka rikosilmoitus numero niin mennään käö:stä pyytämään pöytäkirja. näin saadaan kaikki fakta asiasta ja huomataan mikä vääryys sinulle on tapahtunut.

Mitä vitun järkeä on kirjoitella nettiin jotain trollipaskaa, jos ei kerro koko tarinaa..

vieläkin odotellaan...

toi on tossa kuvassa takalokari, ei kilpiteline.

no valotappas hieman, heitä vaikka rikosilmoitus numero niin mennään käö:stä pyytämään pöytäkirja. näin saadaan kaikki fakta asiasta ja huomataan mikä vääryys sinulle on tapahtunut.

Mitä vitun järkeä on kirjoitella nettiin jotain trollipaskaa, jos ei kerro koko tarinaa..
Sori, jäi huomaamatta tämä viesti. Minkä rikosilmoituksen numero? käö? Itse en ole mitään rikosilmoitusta tehnyt, jos sitä meinasit? Kysy tarkemmin, niin voin selventää mahdollisesti.

Poliisin täytyy kestää verbaalisia hyökkäyksiä niin kauan, kun asiakas ei ole uhkaava. Minun tulee vaikka voida sanoa poliisille, että nain tämän vaimoa viime viikolla eikä hänen tule sen perusteella uhata putkalla tai kiroilla.

Kukahan täällä nyt taas kyrvältä vaikuttaa. :david: Sähän voit seuraavan kerran vaikka sylkäistä seteliin ja heittää kaupassa myyjän naamalle sen. Sen hommaahan se niitä seteleitä kerätä.

Jos käyttytyy aidosti ystävällisesti, kunnioittavasti ja kohteliaasti, niin tietysti poliisin (ja kenen tahansa) tulee yrittää käyttäytyä samalla lailla. Tietysti joskus voi olla huono päivä, mutta ei niitä poliisin hommissa pitäisi paljoa olla, koska ollaan ihmisten kanssa koko ajan. Kerran katsonut toisella silmällä ko. sarjaa ja se naispoliisi vaikutti kieltämättä vähän mulkulta. Tai tuntu, että esittää niin poliisia niin poliisia (ja poikatyttöä) vaikka oliko se jo sen 10v patsastellu, että ois luullu pahimman angstin jo menneen.

Vanhemmilla miehillä on yleensä semmosta luontaista iän tuomaa otetta (yrittämättä hallintaa toisesta) ja rentoutta toisia ihmisiä kohtaan, että olen huomannut heidät miellyttäviksi poliiseiksi.

Kukahan täällä nyt taas kyrvältä vaikuttaa. :david: Sähän voit seuraavan kerran vaikka sylkäistä seteliin ja heittää kaupassa myyjän naamalle sen. Sen hommaahan se niitä seteleitä kerätä.
Surkeempaa vertauskuvaa saa kyllä hakea, ihan puhdas argumentointivirhe. Siirränkö ruumiineritteitäni poliisin iholle tuottamalla sanoja yli metrin etäisyydellä?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
En mä tiedä, mutta vaikutat sen verran päänaukojalta koko threadia lukematta, että hyvä vaan jos poliisit koulii ja säästää meitä muita kansalaisia sun "käytöstavoilta".

En mä tiedä, mutta vaikutat sen verran mulkulta päänaukojalta koko threadia lukematta, että hyvä vaan jos poliisit koulii ja säästää meitä muita kansalaisia sun "käytöstavoilta".
Niin, siis miten poliisi säästää muita kansalaisia "käytöstavoiltani"? Miten esim. poliisin väärä menettely säästää sinua minun "käytöstavoiltani"? Mihin viittaat tarkalleen puhuessasi "käytöstavoistani"? Kuinka paljon olet yleensäkin joutunut kärsimään "käytöstavoistani"?

Puhut melko sekavia kyllä.

Onko toi ohjelma oikeasti niin paska, että mielummin väännetään pointfiveon ajamisesta kuin puhuttaisiin itse ohjelmasta? :D

Minusta ihan asiallinen ohjelma, en odottanut, että mitää suuria keissejä tultaisi käsittelemään. Liikkuvan poliisin tahi paikallispoliisin työssä varmasti juuri suurin osa tapahtumista on juuri näitä mitä ollaan nähty joten ihan tyytyväinen olen. Tänään taas, muistakaas kattoa.

Olen usein ihmetellyt, että onko kaikki naispoliisit nuoria ja nättejä. Viime jakson perusteella ei kaikki näköjään olekaan.
:hyvä:

Tervetuloa Helsingin oikeustalolle 4.3. klo 10 seuraamaan, miten kaksi poliisia voi sanoa yhdestä ajoneuvon kuljettajasta ihan mitä tahansa ovat keskenään sopineet ja heitä uskotaan, koska ovat poliiseja eivätkä kykene valehtelemaan.
Kirjoittelusi perusteella ei voi kuin sanoa, että... BUAHAHAHAHAHA MENEE IHAN OIKEAAN OSOITTEESEEN :D

sori, en voinut vastustaa

Purtsi: Niin siis, tuo kilpiteline kiinnitetään tuonne takalokarin alle, eikä tavallaan siis ole mikään yhdistelmä. Emmä kyllä täysin tiedä mitä tuolla edes tarkoitit :D

Tuo osa, jossa vinkuvat tuosta kilvestä sille kevari kaverille, on kuvannut samalta kylältä jolla itse asun. Viime syksynä ajoin kaverin pyörällä, joka on vastaava kuin videossa, niin siitä vietiin kilvet sen takia, että kilven kulma oli väärä. Se toinen poliisi oli vielä kaiken lisäksi aivan vitun mulkku. Se on varmaan joutunut leikkimään nuorena käpylehmillä ja lehmän paskalla. Käytiin sen kanssa todella hieno keskustelu:

Poliisi: Me viedään sulta nyt kilvet, koska kilven kulma on laiton
Biroo:Selvä homma
P: Alappas sitten ruuvailemaan sitä irti.
B: Ruuvaa kuule ihan ite, kun sen itse haluat mukaasi.
P: Siinä saattaa lähteä puoliperää irti, kun revin sen pois
B: Maksat muuten jokaisen osan jonka rikot
P: Haluatko suunsoitosta sakot?

Tässä vaiheessa oli jo niin mega kyrpä otsassa, että annoin mennä ja kerroin poliisille kuinka hieno ihminen hän on. Sain siitä 36e sakon.

Viime kertainen "poliisin matkassa Tampereella" tais olla parempi kuin yksikään Jimiltä tullut jakso. Tuntuu että nää Jimin jaksot on välillä vähän liiankin dokumentaarisia.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom