Jim-tv Poliisit 26.1. alkaen

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Hohhoh, on mulla sen verran hyvä itsetunto, että osaisin jättää aukojat omaan arvoonsa. En sitten susta tiedä, varmaan pätkisit heti turpaan. :lol2: Erottava tekijä tossa on kuitenkin se, että henkilö on poliisi virkatehtävässä. Se on eri asia kuin esim. historian opettaja vapaalla. Tuohon ammattiin kuuluu se, ettei anna henkilökohtaisen vitutuksen nousta esiin. Tiivistettynä: pointfiveo ≠ poliisi
"hohoho" kyllä mä sen kestän jos joku mulle tulee sanomaan, että "nussin sun muijaas" kun ei satu olemaankaa tällä hetkellä, mutta jos olisi ni aivan varmasti vähä kiehahtais mutta lähtisin menemään enkä kävisi pätkimään turpaan.

Joo, poliisi virkatehtävissä, mutta sei ei sitä silti meinaa, että sen tarvitsee kuunella kaikenmaailman "haista vittu, nussin koiraas, pätkin sun lakut" huutoja siinä naaman eessä, eiköhän ne sitä kuule aika paljon ja kyllä se pinna jossaa vaihees vähä kirraa liikaa ja sillon sit kirjotellaan sakkoa/viedään jätkää asemalle.

"hohoho" kyllä mä sen kestän jos joku mulle tulee sanomaan, että "nussin sun muijaas" kun ei satu olemaankaa tällä hetkellä, mutta jos olisi ni aivan varmasti vähä kiehahtais mutta lähtisin menemään enkä kävisi pätkimään turpaan.

Joo, poliisi virkatehtävissä, mutta sei ei sitä silti meinaa, että sen tarvitsee kuunella kaikenmaailman "haista vittu, nussin koiraas, pätkin sun lakut" huutoja siinä naaman eessä, eiköhän ne sitä kuule aika paljon ja kyllä se pinna jossaa vaihees vähä kirraa liikaa ja sillon sit kirjotellaan sakkoa/viedään jätkää asemalle.
Tuohon ammattiin ei kannata hakea, jos ei hermot kestä. Kyllä niitä varmaan koulutetaankin henkisesti jotenkin.

En puhunut huutamisesta myöskään. En usko, että ketään viedään putkaan, jos haistattaa huutamatta vaikka tuhat kertaa. Sitten varmaan viedään, jos menee häiriökäyttäytymiseksi eli huutamiseks ja on uhkaava. Lisäksi, haistattaminen ei ole rangaistavaa, "Saat turpaan" taas on.

Tuohon ammattiin ei kannata hakea, jos ei hermot kestä. Kyllä niitä varmaan koulutetaankin henkisesti jotenkin.

En puhunut huutamisesta myöskään. En usko, että ketään viedään putkaan, jos haistattaa huutamatta vaikka tuhat kertaa. Sitten varmaan viedään, jos menee häiriökäyttäytymiseksi eli huutamiseks ja on uhkaava. Lisäksi, haistattaminen ei ole rangaistavaa, "Saat turpaan" taas on.
Jokaisella menee hermot jossakin vaiheessa, oli ammatti tai ihminen kuka tahansa, joissakin ammateissa se ei vaan _saisi_ mennä helposti.

Et usko, että ketään viedään putkaan jos haistattaa vittu vaikka ton tuhat kertaa poliisin naaman edessä oli se sit huutamatta tai huutamalla? just. Koitas huviksee, voisin veikkaa aika kovalla prosentilla että et kauheen kauaa kerkee jankuttaa tota ennenku lähet takaosastolle ellet tajua lopettaa siinä vaiheessa kun poliisi sua käskee lopettaa.

Tuohon ammattiin ei kannata hakea, jos ei hermot kestä.
Kyllä ne poliisitkin ovat ihmisiä, ei heidän tarvitse kuunnella vittuilua. Meidän turvaksihan he vain täällä ovat, ei heidän tehtävänään ole vaikeuttuu sinun elämääsi, vaan turvata sitä.

Olipa jännä jakso. Tuli oikein hinku hakea LP hommiin. Saisi istua jonkun wanna-be-jätkä muijan kanssa 12h autossa 20v putkeen. Varmaan aivan helmitouhua jos parina on huumoriton tosikko. Välillä palaveerattaisiin muiden poliisien kanssa että mitäs nyt tehdään kun mopossa on rekkari pystyssä. Pian ikää on 45v, opistokaverit on tutkijoina ja pomoina, itse seistään sateessa pusikossa tutka kädessä. Voittaa kuitenkin sen saman vatipään kanssa autossa istuskelun.

Olipa jännä jakso. Tuli oikein hinku hakea LP hommiin. Saisi istua jonkun wanna-be-jätkä muijan kanssa 12h autossa 20v putkeen. Varmaan aivan helmitouhua jos parina on huumoriton tosikko. Välillä palaveerattaisiin muiden poliisien kanssa että mitäs nyt tehdään kun mopossa on rekkari pystyssä. Pian ikää on 45v, opistokaverit on tutkijoina ja pomoina, itse seistään sateessa pusikossa tutka kädessä. Voittaa kuitenkin sen saman vatipään kanssa autossa istuskelun.

Toisaalta eiks karhu-ryhmän porukka ole kanssa LP:stä?

Ok, no en noita niin tarkasti tunne, mutta ilmeisesti lähempänä LP:tä kuin järjestyspoliisia? Joku viisaampi vois opettaa...:D

Valmiusyksikkö ajaa ihan normia keikkaa (JP:n tyyppistä) silloin kun ne harjoituksiltaan ja omilta työkeikoiltaan kerkeävät. Siihen sisältyy varmaan myös liikenteenvalvontaa otona. Ja ne vaan nyt kuuluuvat tohon saman yksikön alaisuuteen mihin kuuluu Helsingissä ne, jotka valvovat Helsingin alueella tie- ja vesiliikennettä päätyönään (ei kuitenkaan varsinainen Liikkuva poliisi, vaan Helsingin ihan oma liikennettä valvova porukka) .

Liikkuva poliisi on sitten (muistini mukaan) valtakunnallinen juttu, jonka toimintaa tässä viimeisessä jaksossakin kuvattiin, eli eri asia kuin yllä mainittu. Liikkuva poliisi on jakautunut eri alueisiin sekä paikallisyksiköihin. Näitä yksiköitä on eri kaupungeissa (kuten täällä Helsingissä) ja he liikkuvat yli aluerajojen periaatteessa pelkästään liikenteenvalvontaa suorittaen ja välillä he ovat paikallispoliisien apuna. Heillä on oma erityisosaamisensa liikenteenvalvontaan (esim. raskaan kaluston), mitä taas paikallisilla järjestyspoliisin partioilla ei välttämättä ole niin paljoa. En ole ihan täysin perillä heidän jutuistaan, mutta suurinpiirtein näin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Melkoista jöröä toi LP:n sakki, tää oikeesti on siis joku alaosasto kyvyttömimmille tapauksille.

Ihmekö paikallisetkaan noista pidä. Motarilla tutkaamassa ja pysäyttelemässä kun se heidän mukaansa on helppoa ja etenkin turvallista. En tiä millä logiikalla se on turvallista, mutta kai paskalakki tietää. Helkkarin tarpeellista puuhaa, paaliin koko osasto.

Rispektit suuresta määrästä tarpeellista mopovalvontaa, kyllä maa on nyt turvattu.

Se inho tulee itselläni siitä tavasta, millä tota hommaa tehdään. Harvoin siinä ollaan ihan enkelin asialla, ennemmin katsotaan ne mehukkaimmat paikat narauttaa ja sitten maiskutellaan tyytyväisenä. Jos ei vuoron loppuun mennessä ole saatu kunnon saalista, niin sitten keksitään jotain (*omakohtainen kokemukseni alempana). Olen ihan henkilökohtaisesti todistanut, kun poliisi on sanonut mulle, että häntä tyydytti kirjoittaa sakko. Olen myös kokenut suoraa vittuilua ja asiatonta käytöstä poliisilta (kiroilua, päällepuhumista ja putkalla uhkailua ellen lopettaisi argumenttini lausumista).

*Tälläkin hetkellä odottelen oikeudenkäyntiä rangaistusvaatimuksesta, jonka mukaan etuvetoisen autoni perä lähti irti alle 20 km/h vauhdissa kesäkeleillä, uusilla kesärenkailla ja DSTC kytkettynä päälle. :rolleyes: Varokaa ihmiset Mikonkatua, siellä ei fysiikan lait päde.

No totta helvetissä se tutkaus hoidetaan sellaisessa paikassa missä on hyvä narauttaa. Vitunko järkeä on seisoa tutkan kanssa jossain keskellä 5km:n suoraa jossa autoilijat näkee tutkan kilsan päästä? Jos olisin poliisi, kyllä muakin tyydyttäisi kirjoittaa sakko jollekin amisviiksi-kaahaajalle joka pelleillessään vaarantaa muiden hengen.

Olisipa ollut hauska olla kuuntelemassa tuota sun "argumenttia" paikanpäällä. Sitä saa mitä tilaa.

Nämä poliisivihaajat on melkein poikkeuksetta tyyppejä joilla on yleensä alla useampi ylinopeussakko ym. rikettä, eikä itse sitten olla yhteenkään rikkeeseen syyllisiä vaan se natsisikapoliisi.:rolleyes:
Ite oon kortin omistanu jo 11 vuotta eikä sakon sakkoa ole tullut, ainoastaan yksi kirjallinen huomautus ylinopeudesta. Tuossakin tilanteessa olisin sakon mukinoitta hyväksynyt koska se 15km/h ylinopeus oli ihan omaa huolimattomuutta.

Olisipa ollut hauska olla kuuntelemassa tuota sun "argumenttia" paikanpäällä. Sitä saa mitä tilaa.
Kun et kuitenkaan tapauksesta tiedä hevonvitunvertaa, niin jos unohtaisit lainausmerkit. Et tiedä, mitä milloinkin on tapahtunut tai mitä olen sanonut.
Nämä poliisivihaajat on melkein poikkeuksetta tyyppejä joilla on yleensä alla useampi ylinopeussakko ym. rikettä, eikä itse sitten olla yhteenkään rikkeeseen syyllisiä vaan se natsisikapoliisi.:rolleyes:
Ite oon kortin omistanu jo 11 vuotta eikä sakon sakkoa ole tullut, ainoastaan yksi kirjallinen huomautus ylinopeudesta. Tuossakin tilanteessa olisin sakon mukinoitta hyväksynyt koska se 15km/h ylinopeus oli ihan omaa huolimattomuutta.
Hei, peukut sulle, että oot niin kunnollinen. :thumbs:

Niin ja btw, 5km suoralla tutka on jo nähnyt auton nopeuden ennen kuin autosta nähdään tutka. Toisaalta STi näkee tutkan ennen kuin tutka on edes tietoinen autosta. :dance2:

No totta helvetissä se tutkaus hoidetaan sellaisessa paikassa missä on hyvä narauttaa. Vitunko järkeä on seisoa tutkan kanssa jossain keskellä 5km:n suoraa jossa autoilijat näkee tutkan kilsan päästä? Jos olisin poliisi, kyllä muakin tyydyttäisi kirjoittaa sakko jollekin amisviiksi-kaahaajalle joka pelleillessään vaarantaa muiden hengen.

Yhtään ylinopeus sakkoa ei vielä ole, mutta silti liikkuvat on ihan perseestä. Mitään oikeita poliiseja vastaan mulla ei ole, erittäin reilua porukkaa, jotka tekevät vain tärkeätä työtään (+ovat jättäneet sakottamatta silloinkin kun aihetta ehkä olisi :D ). Liikkuvat puolestaan, se jeesusteluun verhoiltu rahankeruu on toimintana jotain niin syvältä... :curs:

Niimpä. Poliisin pitää ottaa kiinni vain oikeita rikollisia ja ymmärtää että kun ihan tavallinen veronmaksaja ajelee ylinopeutta niin sitten katellaan vaan muualle. Eihän siinä mitään väärää ole.

Jep. Sitten kun joku ajaa ylinopeutta kännissä ja tappaa jonkun niin voidaan joukolla syyttää poliisia että minkä ihmeen takia katsottiin muualle?

Joo, itsekin olen kuullut ettei LP:n pojilla ole mitään huumoria, mitä tulee ylinopeuksiin tai muihin tiellä tapahtuneisiin rikkeisiin.

Paikallispoliisi voisi ehkä päästää kirjallisella varoituksella, kuten minutkin on kerran ylinopeudesta päästetty.

Mutta LP ottaakin tiellä liikkumisen tosissaan.

Jotain järkee noihin sakkoihin. Huomaa kyllä että rahastusta toi vaan on. Nykyajan suomessa on laillistettu maantierosvous. Ei muutaku lisää tutkia ohituskaistojen loppuun nelostielle niin johan paranee turvallisuus.

Vielä lisää myöskin siviilikalustoa. Sehän tietenkin vaikuttaa eniten ihmisten käytättymiseen kun on yamahaksi ja skodaksi naamioituja paskalakkeja valvomassa, eiku...?

...joo ja kameratolpat ja kamera-autothan lisää ihan ketusti liikenneturvallisuutta.
Sakko tulee joskus kuukaudenpäästä jne.

Rahastusta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom