BB JiiPee Pulkkinen

minun motivaatio tuon oman gallerian rakentamiselle on luoda omalta osaltaan meidän lajille kansallista historiaa ja historialle kasvot ja sen tekijät..toivon , että myös muut "vanhukset" ottaisivat ja tekisivät saman projektin...meillä on hieno, kertakaikkisen upea laji...ja tuo historian rakentaminen, vaikkapa vain näin kuvagallerian muodossa vahvistaa lajia entisestään ja antaa varmasti monelle nykyrakentajalle lisää potkua ja ennen kaikkea uskoa, että kaikki on mahdollista...rovaniemellä voi tehdä aivan samat pihvit kuin kaliforniassakin...vanhoilta taistelukentiltä voi ammentaa varmasti paljon positiivista energiaa nykypäivään...vahvasta menneisyydestä, historiasta pohjautuu manestyvä nykypäivä...se ei vie arvoa, eikä arvostusta tämän päivän mestareilta...ilman rädyn jormaa, kiviojan repaa, reimannin keijoa, akkilan einoa jne..tuskin olisin valinnut lajikseni kehonrakennuksen...katsokaa futista, lätkää jne...entisistä mestareista, legendoista, tarun hohtoisista sankareista näidenkin lajien arvo kasvaa kasvamistaan edelleen...eli vanhat mestarit herätys, tehkää tekin tämä sama homma..se on iso palvelus rakkaalle lajillemme..

minun motivaatio tuon oman gallerian rakentamiselle on luoda omalta osaltaan meidän lajille kansallista historiaa ja historialle kasvot ja sen tekijät..toivon , että myös muut "vanhukset" ottaisivat ja tekisivät saman projektin...meillä on hieno, kertakaikkisen upea laji...ja tuo historian rakentaminen, vaikkapa vain näin kuvagallerian muodossa vahvistaa lajia entisestään ja antaa varmasti monelle nykyrakentajalle lisää potkua ja ennen kaikkea uskoa, että kaikki on mahdollista...rovaniemellä voi tehdä aivan samat pihvit kuin kaliforniassakin...vanhoilta taistelukentiltä voi ammentaa varmasti paljon positiivista energiaa nykypäivään...vahvasta menneisyydestä, historiasta pohjautuu manestyvä nykypäivä...se ei vie arvoa, eikä arvostusta tämän päivän mestareilta...ilman rädyn jormaa, kiviojan repaa, reimannin keijoa, akkilan einoa jne..tuskin olisin valinnut lajikseni kehonrakennuksen...katsokaa futista, lätkää jne...entisistä mestareista, legendoista, tarun hohtoisista sankareista näidenkin lajien arvo kasvaa kasvamistaan edelleen...eli vanhat mestarit herätys, tehkää tekin tämä sama homma..se on iso palvelus rakkaalle lajillemme..

Asiallista tekstiä:thumbs:! Monet vanhat parrat "unohtavat" saavutuksensa kokonaan ja vaikka esim. tämä foorumi on täynnä porukkaa joita kiinnostaisi näiden ukkojen jutut, niin aika harva jaksaa juttujansa nettiin asti suoltaa. Etenkin kaikki vanhat kuvat kisoista, treeneistä ym. pitäisi saada kaiken kansan nähtäville, koska ennen 2000-lukua ei paljoa digikameroita, kamerakännykköitä tai edes nettiä käytetty.

Ja jos tuo kuvien digitointi tuottaa onglemia tai hankaluuksia, niin tietyssä määrin olen siinä valimis auttamaan hyväntekeväisyyspohjalta.

Mä luulen, että noita sivuntekijöitäkin löytisi tältä palstalta alaa harrastavista henkilöistä tällaiseen hyväntekeväisyyskampanjaan osallistumaan.
Moni vanha tekijä voi jättää em. syiden osaamattomuiuden vuoksi koko projektin tekemättä.

Kyllä, kaikki sadat ja tuhannet tarinat ja materiaalit (enemmän tai vähemmän väritettyinä) oman alansa menestyjistä ovat mukaansatempaavia. Oli sitten kyseessä sitten urheilu, viihde jne. Tämä kotisivujen pystyttäminen oli hieno ele voimailuhenkisille ihmisille.

Rädyn Jorman kotisivut on luettu läpikotaisin ja wanhoja voimailulehtiä on etsitty kissojen ja koirien kera. Nyt lukemisen alla itse Arnoldin elämänkerta. Kyllä niissä "vanhoissa hyvissä ajoissa", joita itse ei ole ollut todistamassa on sitä jotain tarunhohtoista...

Jatkoa edelliseen

Lisättäköön vielä, kun galleriaa jämähdin selailemaan, että olisi oikeutettua heittää pari terävää kuvaa esim. suurille jenkkifoorumeille. Siellä varmaan mielellään katsotaan muidenkin kuin Cutlerien ja Colemannien pallomahoja.

Uskon, että paatuneinkin bodyfani katsoisi silmät pyöreinä muutamaa galleriaan otosta, jos ei niitä ole ennen nähnyt. Niissä kun tuo miesvartalo näyttää ainakin omaan silmään kehonrakennuskriteerein liki täydellisesti veistetylle. Ja tuskin allekirjoittanutta pahalla katsotaan, jos totean että JP:n kivestä veistetyt kasvot eivät olleet haitaksi uralla. Siinä on kehonrakentajan näköinen mies päästä varpaisiin.

http://www.jiipee.fi/galleria/albums/kuvat/1995sm/kuva100.jpg
http://www.jiipee.fi/galleria/albums/kuvat/muut kuvat/Jiipee5.jpg
http://www.jiipee.fi/galleria/albums/kuvat/1995mru/kuvaa99.jpg

Kyllä, kaikki sadat ja tuhannet tarinat ja materiaalit (enemmän tai vähemmän väritettyinä) oman alansa menestyjistä ovat mukaansatempaavia. Oli sitten kyseessä sitten urheilu, viihde jne. Tämä kotisivujen pystyttäminen oli hieno ele voimailuhenkisille ihmisille.

Rädyn Jorman kotisivut on luettu läpikotaisin ja wanhoja voimailulehtiä on etsitty kissojen ja koirien kera. Nyt lukemisen alla itse Arnoldin elämänkerta. Kyllä niissä "vanhoissa hyvissä ajoissa", joita itse ei ole ollut todistamassa on sitä jotain tarunhohtoista...

tätä on pakko kompata. kyl ne tarinat ajoilta joista ei tiiä mitään kiinnostaa. pakkikseltakin tullu luettua jokaisen vanhan parran thredit läpi mitkä on löytyny. sen verran hersyvää juttua löytyy:D kaikki kunnia niille joille se kuuluu!

Rädyn kotisivut on tullu luettua monesti. Kaikki näppärästi kirjoitettu ja mukavaa luettavaa. Harva taitaa tänäpäivänä jaksaa kirjoitella samanlaisia tekstejä vanhemmasta joukosta.:(

Olin henk.koht Venicen Goldsilla -97 treenailemassa ja vähän muutenkin..Tulin tutustuneeksi Ed Connorsiin joka oli siihen aikaan yksi Gold´s Gym Enterprisen omistajista/ketjuidean isä. Kävimme Arnoldin ravintolassa syömässä ja siinä keskustelessa kehonrakennuksesta yleensä ja sen asemasta ja suosiosta Suomessa,kääntyi puhe myös Suomen ammattilaisiin Connors mainitsi miehen Pohjoisesta jota piti todella potentiaalisena ja luulin hänen tarkoittavan Savolaista(tässä nyt yhtään väheksymättä!:)),Connors sanoi että ei vaan, tumma tukkainen aika lyhyt kaveri sieltä todella pohjoisesta,hattua nostaa kun sieltä tulee ja omaa sellaisen kropan,tietty eksoottista jenkille kun tulee Lapista.
käski lähettää terveisiä ja tsemppiä jatkoon! joten tässä ne tulee samalla..tosin vähän myöhässä!

kiitos vain terveisistä näin vähän jälkikäteen =) juu connorsi oli lupsakka ja mukava heppu kaikin puolin. me käytiin kans siinä arskan paikassa syömässä..en oikein muista ketä muita oli mukana, mutta ainakin kp ja marjo tais olla...vei meidät sitten goldsille myymälän puolelle ja saatiin valita sieltä itelle kamppeita...semmoinen erikoinen tapahtuma on jäänyt mieleen -97 goldsilla treenatessa ennen ironman kisaa. se tapahtu silloin kisaviikolla kun olin vielä terve ja kunnossa..olisko ollut keskiviikkopäivän aamu...menin salille tiskin kautta ja vilautin pro cardia ja menin portista läpi.. kaverit jotka oli siinä tiskillä töissä pysäytti minut ja mie olin ihmeissäni, että mitä kummaa....toinen niistä kamuista kiikku tiskin päälle ja otti sen myyntitiskin yläpuolelta seinästä goldsin logotaulun irti ja toinen kaveri antoi mulle tussin käteen. pyysivät, että kirjoitan nimeni siihen tauluun. olin ihan äimänä.. koko taulussa ei ollut kuin neljä-viisi nimeä, yksi oli dorianin, sen muistan...ne kommentit mitä heiltä sain...ne oli niin varmoja minun pärjäämisestäni ja onnittelivat etukäteen. se oli yllättävä ele, kun oikeasti olivat aika karuja ja jäykkiä heppuja...oli sääli pettää ne odotukset...jos joku siellä venicellä käy niin kurkatkaa ihmeessä sitä taulua, olis mukava tietää vieläkö se nimi siellä on....sen kisaviikon torstaina kun vedin ilta treenejä, jokin tv porukka tuli pyytämään johonkin talksouhun, mutta tällä minun kielitaidolla päätin jättää väliin...ja sekin muistuu mieleen kun pattersonin bruce oli torstaina vielä hukassa, eikä kukaan tiennyt siitä mitään. no kyllä se sitten kisaan ilmestyi...oli olllut eroottisempaa taideleffaa tekemässä...

Orez, sait kyllä hyvin noi editoitua tubeen! Mahtavia pätkia!

Ironman Pro 1997 :wtf:

Untitled-27.jpg
Onpas ihan huikeen hieno kuva

Harmi ettei J-P päässyt ammattilaislavoille koskaan oikein kunnon tykkikunnossa, ainesta olisi ollut vaikka mihin. Loukkaantumisiakin taisi tosin olla ihan riittämiin.

Hienoja pätkiä, kiitos niistä.

Voi jekku mikä kunto Ironmanissa!

Back
Ylös Bottom