Sä et oo ollu jiipeen leivis?Mielenkiinnosta, että kuka on tuo team Jiipeen urheilija joka on suurimman kv-saavutuksen tuonut tiimiin vuonna 2017? Koitin muistella ja jäi vaivaamaan kun en saanut nimeä päähän![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sä et oo ollu jiipeen leivis?Mielenkiinnosta, että kuka on tuo team Jiipeen urheilija joka on suurimman kv-saavutuksen tuonut tiimiin vuonna 2017? Koitin muistella ja jäi vaivaamaan kun en saanut nimeä päähän![]()
mut olin 2017 EM-kisassa mukana ja mun valmennettava Pro Elite teamista, Jonna Mäkinen, voitti tuolloin EM-hopeaa.
onko se koopee vetänyt mutkat suoraksi ja unohtanut mainita/tarkistaa että 2017 Jonna Mäkinen kuului eri teamiin?En oomut olin 2017 EM-kisassa mukana ja mun valmennettava Pro Elite teamista, Jonna Mäkinen, voitti tuolloin EM-hopeaa.
Se oli niin hieno hetki että saattoi jäädä muu huomaamattakin.
Yleensä muistan nää aika hyvin, paitsi shortsi-kisaajat, ja tässä kun oli puhe fitness pimpulasta niin aloin miettiä et kuka muu? Kuuluu jo laji tietämykseenkin muistaa mitalistit.
Jaa,aonko se koopee vetänyt mutkat suoraksi ja unohtanut mainita/tarkistaa että 2017 Jonna Mäkinen kuului eri teamiin?![]()
En oo nähnyt juttua niin en tiedä oliko tämä KP:n haastattelu? mutta sen tiedän että Jonnan valmensin EM-2 JA SM-1 vuonna 2017. Ja kun vielä olin kyseisellä EM-matkalla mukana ja pää löi nyt tyhjää, niin ajattelin kysäistä että kenestä team Jiipeen EM-kakkosesta jutussa puhutaan. Mutta jollain siis taisi mennä jutussa tiimit ja valmentajat sekaisin 
Ääh, kunhan itse sekoilen. siis jiipee itse kertoi EM-kakkosesta tiimissäään.Jaa,aEn oo nähnyt juttua niin en tiedä oliko tämä KP:n haastattelu? mutta sen tiedän että Jonnan valmensin EM-2 JA SM-1 vuonna 2017. Ja kun vielä olin kyseisellä EM-matkalla mukana ja pää löi nyt tyhjää, niin ajattelin kysäistä että kenestä team Jiipeen EM-kakkosesta jutussa puhutaan. Mutta jollain siis taisi mennä jutussa tiimit ja valmentajat sekaisin
![]()
Muistaakseni jutussa mainittiin nykyisiä Team Jiipeeläisiä ja Jonna esiteltiin tuon hopean myötä porukan menestyneimpänä fitnessurheilijana. Ei kai Jiipee tai kukaan muukaan tuota omaksi valmennussaavutukseksi nostanut, kuten joku mainitsi. Voi jutusta toki senkin käsityksen saada, kun Jiipeen valmennettavista yleisesti puhutaan.Jaa,aEn oo nähnyt juttua niin en tiedä oliko tämä KP:n haastattelu? mutta sen tiedän että Jonnan valmensin EM-2 JA SM-1 vuonna 2017. Ja kun vielä olin kyseisellä EM-matkalla mukana ja pää löi nyt tyhjää, niin ajattelin kysäistä että kenestä team Jiipeen EM-kakkosesta jutussa puhutaan. Mutta jollain siis taisi mennä jutussa tiimit ja valmentajat sekaisin
![]()
View: https://www.youtube.com/watch?v=0G-DrXvr16E&ab_channel=HenriB%C3%B6hm
Jiipee on kyl vanhan koulukunnan ukoista kovin. Mitä isompi lihasmassa, sen vähemmän kroppa kestää treeniä. Vahva kuuntelusuositus.
Eeli Halonen jne. sit uuden koulukunnan.