Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
onpas aika vierähtänyt, kun viimeksi pakkiksella kävin...
parhaillaan rakennetaan mun henk.koht.sivuja. tarkoitus on saada kuvamateriaalia mahd. laajasti -80 luvun puolesta välistä aina 2007 vuoteen asti... kisoja, kisamatkoja...treenejä sieltä sun täältä...jopa elävää kuvaa...kilpa-ja treenikavereita...pala suomibuildingin historiaa...materiaalin työstäminen ei todellakaan ole ollut helppoa ajasta ennen digiaikaa...jos joltakin löytyy kuva matskua minun uraan liittyen niin saapi laittaa tulemaan...
Tuollaista matskupläjäystä odottelen kyllä innolla, kaikki moinen historiikki/nostalgiatyylinen kehonrakennus on nimittäin ensinnäkin helvetin mielenkiintoista ja sitäkin motivoivampaa luettavaa ja katseltavaa. :thumbs:onpas aika vierähtänyt, kun viimeksi pakkiksella kävin...
parhaillaan rakennetaan mun henk.koht.sivuja. tarkoitus on saada kuvamateriaalia mahd. laajasti -80 luvun puolesta välistä aina 2007 vuoteen asti... kisoja, kisamatkoja...treenejä sieltä sun täältä...jopa elävää kuvaa...kilpa-ja treenikavereita...pala suomibuildingin historiaa...materiaalin työstäminen ei todellakaan ole ollut helppoa ajasta ennen digiaikaa...jos joltakin löytyy kuva matskua minun uraan liittyen niin saapi laittaa tulemaan...
Tuo on vähän huono homma kun kaikki vanhat matskut on taltioitu ties miten eikä oikein millään tahdo saada vanhaa kamaa mistään. Nykyään tämä sukupolvi jättää historiaan helvetisti digitaalista matskua, joka säilyy ja pitkään. Olishan se siistiä, jos jostain 80-luvun alusta löytyisi vastaavaa galleriaa mitä esim Pakkotoistolla on tällä hetkellä vuodesta 2004, mutta tekniikka kun sitä ei suo.onpas aika vierähtänyt, kun viimeksi pakkiksella kävin...
Agreed.:thumbs:Tuollaista matskupläjäystä odottelen kyllä innolla, kaikki moinen historiikki/nostalgiatyylinen kehonrakennus on nimittäin ensinnäkin helvetin mielenkiintoista ja sitäkin motivoivampaa luettavaa ja katseltavaa. :thumbs:
No niin jiipeekin in da house taas! Hienoa jos saatte matskuja vuosien varrelta jakoon nettiin. Vieläkös kulkee treenit?