BB JiiPee Pulkkinen

JP:nhän on täytynyt aikanaan olla yks massiivisimpia ammattilaisia, ku 167/106 esim. savon make 173/108 ja branch warren 170/110 ovat molemmat huippumassiivisia. joten ainaki pituus/paino suhde on ollut huima!!!

On varmasti! Tosin joskus jostain luin, että Greg Kovacs ois ollu 188/155 kisoissa! En kyllä sitten tiedä onko totta vai ei. Ja jos oiski totta nii onko ollu kuinka kireessä kunnossa...

Eikös Jiipeen pitänyt kisata vuoden 2004 SM-kisoissa, joku loukkaantuminen tuli ja suunnitelmia oli seuraavallekin vuodelle, mutta hommasta ei tainnut tulla mitään.
Oli todella harmi aikoinaan, että Jiipee ei saanut koko potentiaaliaan käytettyä.
Vuoden 1995 Guamin MM-kisoissa (3.sija) Flexin toimittaja hehkutti Jiipeetä artikkelissaan ja eikös Jiipee sanonut saaneensa 15kg lihasta vielä sen jälkeen, kertoo aika paljon millainen paketti sieltä olisi voinut tulla. Oliko Jiipeellä sopimus weiderin kanssa? Tietääkö kukaan.

onpas aika vierähtänyt, kun viimeksi pakkiksella kävin...
parhaillaan rakennetaan mun henk.koht.sivuja. tarkoitus on saada kuvamateriaalia mahd. laajasti -80 luvun puolesta välistä aina 2007 vuoteen asti... kisoja, kisamatkoja...treenejä sieltä sun täältä...jopa elävää kuvaa...kilpa-ja treenikavereita...pala suomibuildingin historiaa...materiaalin työstäminen ei todellakaan ole ollut helppoa ajasta ennen digiaikaa...jos joltakin löytyy kuva matskua minun uraan liittyen niin saapi laittaa tulemaan...

parhaillaan rakennetaan mun henk.koht.sivuja. tarkoitus on saada kuvamateriaalia mahd. laajasti -80 luvun puolesta välistä aina 2007 vuoteen asti... kisoja, kisamatkoja...treenejä sieltä sun täältä...jopa elävää kuvaa...kilpa-ja treenikavereita...pala suomibuildingin historiaa...materiaalin työstäminen ei todellakaan ole ollut helppoa ajasta ennen digiaikaa...jos joltakin löytyy kuva matskua minun uraan liittyen niin saapi laittaa tulemaan...

No niin jiipeekin in da house taas! Hienoa jos saatte matskuja vuosien varrelta jakoon nettiin. Vieläkös kulkee treenit?

Tuollaista matskupläjäystä odottelen kyllä innolla, kaikki moinen historiikki/nostalgiatyylinen kehonrakennus on nimittäin ensinnäkin helvetin mielenkiintoista ja sitäkin motivoivampaa luettavaa ja katseltavaa. :thumbs:

Tuo on vähän huono homma kun kaikki vanhat matskut on taltioitu ties miten eikä oikein millään tahdo saada vanhaa kamaa mistään. Nykyään tämä sukupolvi jättää historiaan helvetisti digitaalista matskua, joka säilyy ja pitkään. Olishan se siistiä, jos jostain 80-luvun alusta löytyisi vastaavaa galleriaa mitä esim Pakkotoistolla on tällä hetkellä vuodesta 2004, mutta tekniikka kun sitä ei suo.

Toivottavasti saat kasaan jotain nostalgista kamaa.

Tuollaista matskupläjäystä odottelen kyllä innolla, kaikki moinen historiikki/nostalgiatyylinen kehonrakennus on nimittäin ensinnäkin helvetin mielenkiintoista ja sitäkin motivoivampaa luettavaa ja katseltavaa. :thumbs:
Agreed.:thumbs:

No niin jiipeekin in da house taas! Hienoa jos saatte matskuja vuosien varrelta jakoon nettiin. Vieläkös kulkee treenit?

kyllähän tässä koko ajan treenaillaan, mutta enempi kyllä treenautan muita..viime lauantaina osallistuin
melontakursille tyttöni kanssa ja oli muuten upeaa hommaa...salin puuulaakiporukassa pelaan fudista...
rullaluistelemassa käyn lähes päivittäin...punttia viitisen kertaa viikossa...tuntuu välillä, että näin papparaiseksi on tuota urheilemista välillä liikaakin. ajatus on, että ensi vuodesta panostan sitten punttiin , oikein kunnolla....mulla kiinnostaa se juttu yhä oikein kunnolla... ja olen utelias näkemään ja testaamaan voiko älyttömän pienillä painoilla saada isot lihakset...olen sitä treenitapaa joutunut paljon pohtimaan ja kehittämään vammojeni vuoksi. ja uskon vakaasti,että olen löytänyt siitä sen olennaisen.
sali pyörii tässä uudessa paikkassa kolmatta vuotta. kaikkiaan olen tätä salia vetänyt jo yli 17 vuotta. on se järjettömän pitkä aika ihmisen elämässä...lisähommia teen terveydenhuollon puolella yövuoroja ja saatoipa joku nähdä minut lakkiaislauantaina kokkolan seurahuoneen ovella töissä...
bodyfitnessiin valmennan edelleen... ja tietenkin kehonrakennukseen...
ja aina kun mahdollista hyppään mustan ratsuni (triumph speedmaster) selkään ja eikun menoksi..

hei kuulkaa...ensimmäiset sm-kisat syksyn expossa. tsekatkaa
www.tugofwar.fi. sivut on tulollaan...voi ottaa yhteyttä minuun,juupaluoman tuomoon tai savelan raunoon, josko kiinnostaa. mm. lajin kv. sivuilta saa lisävinkkiä tähän hätään...

Näitä on aina yhtä mukava katsella. Kiitos linkistä! Tulee ihan vanhemmat bodaus-lehdet mieleen... Niissä oli kuvia kovista fysiikoista, siis myös suomalaisista.

Back
Ylös Bottom