BB JiiPee Pulkkinen

No eihän 48 ole vielä vanha. Kova on kunto ja sitä se pitää tuon ikäisellä ja tuolla kokemuksella varustetulla bodarilla ollakin.

JiiPeen vapari 1997 Helsinki GP:stä.. joku oli lyönyt juutuubiin. Kiitokset vain ainakin täältä päästä, mahtavaa katseltavaa. :)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Eipä sovi unhoittaa tätä ketjua, sillä on juhlan humua ilmassa..

JiiPeellä nimittäin aikuisikä lähenee... ensi viikolla 50v lasahtaa mittariin! :worship:

Kävin kaffella papan luona ja nappasin pahaa aavistamattomasta kuvan, sen verran kova ylläpitokunto satunnaisilla salijumpilla herralla pysyy yllä että pakko oli kuva napata.. :puntti: Vai mitä ootta mieltä?

Hyvää syntymäpäivää Jiipee!

Ps. vielä kerran, Jiipee?

Liitteet

• 2011-07-10 17.29.28.webp
    2011-07-10 17.29.28.webp
    35,2 KB · Katsottu: 7 413
Facebookista napattua, guamin 95- mm kisoista joista pulkkinen nappas pronssia. Taitaa muuten olla viimeisin arvokisamitali edeleen suomeen miesten kehiksestä? Alemassa kuvassa jiipeen leveä selkä takaa(keskimmäinen kilpailija) ja myös tuplat takaa näkyy.

380670_240178216080015_100002635140150_468221_962991193_n.webp

552885_239637349467435_100002635140150_466805_70251311_n.webp

pituus 167cm paino 120 kg (106 kisoissa)

nyt on joku käyttänyt omaa mielikuvitustaan keksiessään mulle sarjarautoja...
tässä oikeita muutamia. penkki jalat ilmassa 190 x 9, 200 x 5 ja 140 x 23, pystykyykky pohjasta 285 x 7 ja 200 x 24, sitä ranskalaita veivasin otsalta 120 kg:lla.
jalkapräsissä putket täynnä+ salin lihavin poika
noissa läskikuvissa mie olen poseeramassa rovaniemen reippaan painonostokisoissa-96. olen siinä 124 kg ja eka päivää dieetillä ironmaniin...
siellä kisapaino oli 106 kg. osa kuvista on sm-kisoista-95. siellä kisapaino oli 95,7 kg.
laitan lisää kuvia, kunhan kaivan ne jostain piironginlaatikosta esille...

Tommoset tiedot löyty tredin alusta. Kovat massat kyllä lyhkäseen varteen.

onko tämä sama Pulkkinen joka on tullu töihin kemin bc:lle? jos on niin on Pekka kyllä taas löytäny makeasti tietotaitoa taloon, kun Antti heitti ohjaajahommat pois.

Harmi että tämä minijättiläinen usein unohdetaan ja Savolaisesta vaan jauhetaan... Mikäs on muuten näiden legendojen pituusero?
Samaa mieltä. Saavutuksetkin ovat jopa kovemmat kuin Markolla. Savolaisen ikä ja se järjettömän nopea kehitys on saanut enemmän näkyvyyttä. Mutta minun mielestä tässäkin tapauksessa kannattaa muistaa se, että kummalla oli pitkäjänteisempää se touhu ja kumpi pysyi terveenä koko kehonrakennusuransa loppuun asti. Vaikea siis sanoa kumpi oli/on parempi kehonrakentaja. :)

onko tämä sama Pulkkinen joka on tullu töihin kemin bc:lle? jos on niin on Pekka kyllä taas löytäny makeasti tietotaitoa taloon, kun Antti heitti ohjaajahommat pois.

Kyllä on. :)

Saman vuoden SM-karkeloista..

kuva25.webp
kuva26.webp
kuva4.webp
kuva5.webp
kuva6.webp
kuva7.webp
kuva8.webp
kuva9.webp

Harmi että tämä minijättiläinen usein unohdetaan ja Savolaisesta vaan jauhetaan... Mikäs on muuten näiden legendojen pituusero?

Täysin samaa mieltä. Jostain syystä Jiipee ei ole mielestäni saanut koskaan lähellekkään sitä näkyvyyttä/kunnioitusta mikä hänelle kuuluu, ainakaan alan medioissa.
Muistan, kun näin Jiipeen -95-96, kun hän oli valmistautumassa Ironman kisaan. Se on ainut kerta, kun joku kehonrakenja vie minulta yöunet :) Ajattelin, että tuommoista monsteria vastaan pitäisi kilpailla yhdeksän kuukauden päästä :) Itse kunnioitan Jiipeetä todella paljon ja pidän häntä edelleen ylivoimaisesti kovimpana raskaansarjan voittajana Suomessa.

Back
Ylös Bottom