Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Selkä on kyllä vieläkin ihan käsittämättömän kokoinen
Komppaan !
JiiPeen vapari 1997 Helsinki GP:stä.. joku oli lyönyt juutuubiin. Kiitokset vain ainakin täältä päästä, mahtavaa katseltavaa.
http://www.youtube.com/watch?v=mkkhNgXI1-I

Vai mitä ootta mieltä? Kovin kunto suomesta ever.
pituus 167cm paino 120 kg (106 kisoissa)
nyt on joku käyttänyt omaa mielikuvitustaan keksiessään mulle sarjarautoja...
tässä oikeita muutamia. penkki jalat ilmassa 190 x 9, 200 x 5 ja 140 x 23, pystykyykky pohjasta 285 x 7 ja 200 x 24, sitä ranskalaita veivasin otsalta 120 kg:lla.
jalkapräsissä putket täynnä+ salin lihavin poika
noissa läskikuvissa mie olen poseeramassa rovaniemen reippaan painonostokisoissa-96. olen siinä 124 kg ja eka päivää dieetillä ironmaniin...
siellä kisapaino oli 106 kg. osa kuvista on sm-kisoista-95. siellä kisapaino oli 95,7 kg.
laitan lisää kuvia, kunhan kaivan ne jostain piironginlaatikosta esille...
Samaa mieltä. Saavutuksetkin ovat jopa kovemmat kuin Markolla. Savolaisen ikä ja se järjettömän nopea kehitys on saanut enemmän näkyvyyttä. Mutta minun mielestä tässäkin tapauksessa kannattaa muistaa se, että kummalla oli pitkäjänteisempää se touhu ja kumpi pysyi terveenä koko kehonrakennusuransa loppuun asti. Vaikea siis sanoa kumpi oli/on parempi kehonrakentaja.Harmi että tämä minijättiläinen usein unohdetaan ja Savolaisesta vaan jauhetaan... Mikäs on muuten näiden legendojen pituusero?

onko tämä sama Pulkkinen joka on tullu töihin kemin bc:lle? jos on niin on Pekka kyllä taas löytäny makeasti tietotaitoa taloon, kun Antti heitti ohjaajahommat pois.

Harmi että tämä minijättiläinen usein unohdetaan ja Savolaisesta vaan jauhetaan... Mikäs on muuten näiden legendojen pituusero?
Ajattelin, että tuommoista monsteria vastaan pitäisi kilpailla yhdeksän kuukauden päästä
Itse kunnioitan Jiipeetä todella paljon ja pidän häntä edelleen ylivoimaisesti kovimpana raskaansarjan voittajana Suomessa.Jiipeellä on myös hyvä naamapokerina poseilme. Joillain suomalaisilla on tuosta vielä opittavaa kun ilme on kuin keilapalloa äkistäisi.Saman vuoden SM-karkeloista..