Jatkuva nälän tunne

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Mikähän mulla on, ku on kokoajan nälkä?

Vaikka omasta mielestäni oon syöny vaikka kuinka paljo niin on nälkä, nyttekin maha huutaa nälkää, vaikka äsken söin keskikokoisen annoksen kaalilaatikkoa ja pari tuntia sitä ennen isomman annoksen.

Voiko se johtua liian pitkästä ajasta ruokailujen välillä, niinkuin tänään ja eilen? Vai pitääkö alkaa mättää ruokaa vaikkei tekis mieli?
help mii...

Syö, syö, syö. :) Jos paino nousee hyvällä safkalla sellasen kilon per kuukausi (ei makeisia ym. roskaruokaa juurikaan), on homma hyvin hallinnassa. ;)

Mulla on kans joskus samanlaista ongelmaa ja se ottaa päähän. Syö mahan ihan täyteen ruokaa, niin se ei silti oo kuin se pari tuntia kun pitää tulla pois "leikkimästä" kun nälkä on niin hirmuinen..:kuola: Viimeksi nälkä yllätti kesken treffien! :curs: vaikka olin takannu muka niin hyvin. Harmitti, mutta sinnittelin loppuun ja meni ihan hyvin... ;) :haart:

Parempi se että on nälkä koko ajan kuin ettei olisi nälkä koskaan. Kamalaa ahtaa ruokaa väkisin joskus. Mulla on aina autossa tai jossain repussa esim. tonnikalapurkki tai pinaattilettuloota niin ei tarvi hädissään kiirehtiä kotiin syömään. Nyt kun tuli ruuasta puhetta niin voiskin mennä kattomaan mitä jääkaapista löytyy.:kuola:

Hmm... kannattaako ahtaa mahaa täyteen? Mä jakaisin yhden ison annoksen kahdeksi pienemmäksi ja söisin esimerkiksi 3 tunnin välein, varsinkin, jos keho niin vaatii. Parempi syödä usein ja pienempiä annoksia kuin ahtaa itsensä ähkyyn harvemmin.

voihan tuollaisissa tapauksissa myös epäillä jotain sairautta mm sokeritauti ja kilpirauhasen vajaatoiminta tulee ensimmäisenä mieleen..tai sitten oot saanut lapamadon.

anna palaa vaan jos maittaa mitoista päätellen ei sulla ainakaan mitään vararengas ongelmaa ole ja ikääkin on sen verran vähän, että sapuskaa naamariin vaan.

Yksi apu on se, että älä vedä aina sapuskaa ähkyyn asti. Turhaa on venyttää sitä mahalaukkua eli pienempiä annoksia ja useammin. ei heittele verensokeritkaan niin pirusti tolla tekniikalla kunhan vaan syöt oikein.

Originally posted by Sherm Stick
Mikähän mulla on, ku on kokoajan nälkä?

Vaikka omasta mielestäni oon syöny vaikka kuinka paljo niin on nälkä, nyttekin maha huutaa nälkää, vaikka äsken söin keskikokoisen annoksen kaalilaatikkoa ja pari tuntia sitä ennen isomman annoksen.

Mitä jos laittaisit yhdeltä päivältä ylös kaikki mitä syöt ja mihin aikaan ja laittaisit listan tänne, olis helpompi yrittää analysoida.

Re: Re: Jatkuva nälän tunne

Originally posted by Jimmy
Mitä jos laittaisit yhdeltä päivältä ylös kaikki mitä syöt ja mihin aikaan ja laittaisit listan tänne
Juu, tähän astiset syömiset tänään ---->

Aamupala, klo 9 (muut aamut klo 7) : kaurahiutaleita jugurtissa, tuoremehua

Kouluruoka, klo 11.15 : munakasvuokaa (hyi) ja lohkoperunoita, tuoremehua ja maitoa + sellanen hedelmäsörsseli jälkiruokana

Kotiruoka, 1.annos, klo 14.30 : Meksikon pataa, perunaa, salaattia, maitoa

Klo 16.30, 2. annos samaa

Klo. 17.00 : Kulhollinen jugurttia

Klo. 18.00 : 2 leipää, päällä kinkkua

Klo. 18.45 : Kaalipataa

...ja nälkä on...

Muina arkipäivinä aamupala on klo 7 ja joskus kouluruuan ja kotiruuan väli on jopa 5 tuntia, jos on pitkä päivä :eek:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Asia 1. Enemmän protskua
Asia 2. Enemmän rasvoja(hyvistä lähteistä)

Nuo asiat kun korjaat niin ongelma poistuu :)

syömällä se nälkä lähtee.

On se epistä kun joillain on koko ajan helvetinmoinen nälkä:/
Nytkin yritän tässä väkisin mussuttaa raejuustoa vaikkei pahemmin nälkä olekkaan!

Itsellä ainakin jatkuva nälkä tarkoittaa sitä ,että reenit kulkee just siinä jaksossa parhaiten. jatkuva nälkä on hyvästä. Ei se ruoka aina kuitenkaan maita ja menee monesti väkisin syömiseks joka ei sekään kovin mielyttävää ole.

Re: Re: Re: Jatkuva nälän tunne

Originally posted by Sherm Stick
Juu, tähän astiset syömiset tänään ---->

klip klip

Muina arkipäivinä aamupala on klo 7 ja joskus kouluruuan ja kotiruuan väli on jopa 5 tuntia, jos on pitkä päivä :eek:

Joo näyttää erittäin perussuomalaiselta hiilaripainoitteiselta ruokavaliolta. Ei ihme jos on nälkä koko ajan. Ratkaisuna joko syödä enemmän ja useammin samaan tyyliin tai laskea hiilareiden määrä n. 40% kokonaisenergiasta ja ottaa loput proteiineista ja hyvistä rasvoista. Ensimmäinen vaihtoehto on varmaan ihan ok, jos ei ylimääräistä rasvaa ala kertymään, ja parin tunnin välein syöminen ei ole ongelma. Toinen vaihtoehto on parempi jos haluaa jatkuvasta näläntunteesta eroon, ja haluaa tarkemmin ja helpommin kontrolloida syömisiään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom