Jarkko Nieminen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kariko
  • Aloitettu Aloitettu
Näkykö tuo peli MTV3+:lla kenellä nyt mahdollisuus on??
Eilen kun kotiin pääsin niin innoissani digipömpelin väänsin päälle niin mun toosa sano että "Ei signaalia"! :wall:
Juu näky suorana...muistaakseni ne lupas näyttää kaikki suomalaisten pelit,mitkä vaan pelataan tv-kentällä.Joko normi tai + kanavalta...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Meni vissiin eilen ohi (jos se sanottiin lähetyksessä), milloin Jarkko pelaa seuraavan pelinsä?

Itsellä pisti lehdestä silmään tuo Niemisen voitosta saama palkintoraha: mikäli oikein luin niin 122000 euroa. Ei huono! tuossahan tulee pelaaminen jo taloudellisesti ihan kannattavaksi.

Itsellä pisti lehdestä silmään tuo Niemisen voitosta saama palkintoraha: mikäli oikein luin niin 122000 euroa. Ei huono! tuossahan tulee pelaaminen jo taloudellisesti ihan kannattavaksi.
syytä onkin tuolla tasolla. onhan jarkkokin tienannut jo ihan miljoonia dollareita.

siinä uutisessa oli pieni virhe. niemisen palkkio wimbledonissa on tuo 122000 mikäli tippuu seuraavalla kierroksella. ennen peliä venäläistä vastaan kasassa oli jo noin 60000 euroa, joten voitosta ei herunut "kuin" reilu 60000

Näenkö ihan väärin, vai onko Nadalin vasen käsi ainakin tuplasti paksumpi kuin oikea? Kait se ihan ymmärrettävästi vähän isompi voi olla kun vasenkätinen on, mutta jotenkin tuossa tv-kuvassa näyttää olevan reilusti eri paria.

Oonko ainoa jota ärsyttää noi selostajan "Hyvä, Jakke!" "Vau, Jakke!" huudahtelut :david:

En tiedä oletko ainoa mutta itse pidän kyllä Hedmanien selostuksesta.

Näenkö ihan väärin, vai onko Nadalin vasen käsi ainakin tuplasti paksumpi kuin oikea? Kait se ihan ymmärrettävästi vähän isompi voi olla kun vasenkätinen on, mutta jotenkin tuossa tv-kuvassa näyttää olevan reilusti eri paria.
Varmasti on paksumpi. Itse muistelen lukeneeni jostain, että tennispelaajalla mailakäden luut olisivat joku 13-15% suuremmat tilavuudeltaan, kun ei mailakäden.

Tossa jotain:
Am J Sports Med. 1994 Nov-Dec;22(6):751-7. sanoi:
Stimulation of bone growth through sports. A radiologic investigation of the upper extremities in professional tennis players.

Krahl H, Michaelis U, Pieper HG, Quack G, Montag M.

Department of Orthopaedic Surgery, Alfried Krupp von Bohlen und Halbach Krankenhaus, Essen, Germany.

An investigation was conducted involving 20 high-ranking professional tennis players (12 male and eight female players) between 13 and 26 years of age as well as 12 controls of the same age range. The radiologic examinations of the bones of the forearm and hand yielded an increase in density of bone substance and bone diameter as well as length in the stroke arm as compared with the contralateral arm. Whereas the first results confirm previous findings, the stimulation of longitudinal growth has never been reported. This change in bone structure and size can be attributed to two factors: mechanical stimulation and hyperemia of the constantly strained extremity. It may thus be regarded as a biopositive adaptation process.

En tiedä oletko ainoa mutta itse pidän kyllä Hedmanien selostuksesta.

Itsekin pidän selostuksista. "Ja siinä Nadal valitsee niin sanotusti tuoreimmat munkit" Tohon repesin ihan totaalisesti :lol2:

Varmasti on paksumpi. Itse muistelen lukeneeni jostain, että tennispelaajalla mailakäden luut olisivat joku 13-15% suuremmat tilavuudeltaan, kun ei mailakäden.

Juu, ja taisivat sanoa, että Nadalille tuo vasen käsi on tosiaan vain mailakäsi, eli muuten on oikekätinen. Aika erikoiselta kuulosti, että oli vaihtanut kättä jossain vaiheessa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom