Juuri näin...oon monesti yksin naureskellu ku kattonu pelejä ja kuunnellu heidän selostuksiaan.Hedmanit ovat todellakin mainio pari siellä selostamossa, semmonen sopivan lepposa ote.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Juuri näin...oon monesti yksin naureskellu ku kattonu pelejä ja kuunnellu heidän selostuksiaan.Hedmanit ovat todellakin mainio pari siellä selostamossa, semmonen sopivan lepposa ote.
Jarkon Ruotsin turnauksen finaalipeli tulee muuten NYT Ruotsin TV kakkoselta:thumbs:
Jarkon Ruotsin turnauksen finaalipeli tulee muuten NYT Ruotsin TV kakkoselta:thumbs:
Miks mul ei näy ruotsin tv :(
Miks mul ei näy ruotsin tv :(
Battleaxe, mulla näkyy. Tuu kattoon?
Eipä hyvin alkanut tuo Jarkon matsi. Eikä kovin hyvin jatkukkaan. HARMI!
En usko, että Niemisen pelin taso enää tästä nousee mitenkään ratkaisevasti.
Mihin perustat tän väittees? Mielestäni Atp listalla kympin joukkoon täydet saumat, miks ei jopa korkeemmalle?
Siihen, että Niemisellä ei pää kestä voittaa silloin ku nimenomaan pitäisi. Tästä on nähty vaikka kuinka monta esimerkkiä. Sinne ihan huipulle ei nousta pelaamalla vain osan aikaa "oikealla" tasollaan. Tietysti toivon, että toisin kävisi.
Samaa mieltä. Nieminen ailahtelee liikaa. Ensiksi pistetään kampoihin/voitetaan kovia pelimiehiä, sitten seuraavaksi otetaan turpaan 100-0 ns. nevahöörd tyypeiltä. Kasetti ei kestä. Tietty varmuus pitäisi löytyä jokaiseen matsiin.