BB PRO Jari "Bull" Mentula

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Joskus elämän karuus tulee rajusti vastaan kuten Mentulalle kävi.Kaikkivoipaisuuden kupla puhkeaa.
Hyvä esimerkki oli myös Petteri Jussila.Kaiken sijoitti rahan ja julkisuuden alttarille.Ja vei seuraajiaan kuin pässiä narussa.Kannattaa tubesta katsoa kansalainen Jussila.Täysi huijari.
Arvaa paljonko toisista paskaa kirjoittavia vihaajia kuolee kun elämä on karua. Niitä tosin ei kukaan muista tai ne ei ketään kiinnnosta. Haukut kuollutta täällä ja mieti kun sä kuolet, ketään ei kiinnosta vittuakaan. Häpeä.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Edelleen suosittelen katsomaan kansalainen Jussila.Rikastumisen kiima oli verkostomarkkinalla kiivaimillaan muistaakseni 2000 luvun alussa.Varsin monet punttipatet siihen höyrähti.Sai uskonnollisia piirteitä.Muuten,ei kannata nähdä vihaajia kaikkialla.Käy raskaaks.
Tuo oli kyllä erittäin hyvä dokumentti Jussilasta, kun tuli just muutama kuukausi sitten katottua. Hyvä oli mies puhumaan ja todella hyvä markkinoimaan. Aika karu oli vaan loppu Jussilalla.

Ei ollut tarkoitus väittää että @Vieraissa on traumatisoitunut.
Saatan olla traumatisoitunut, mutta en tiedä sitä. Se on täysin mahdollista. Ellen tunnista ongelmaa, en voi tietää, kuinka se korjattaisiin.
Oletin, että puhut asioista yleisellä tasolla, etkä ymmärrä miten joku saattaa kokea huonommuutta (yms) ja huonoa vanhemmuutta, jos ei ole tullut rakastetuksi tai kannustetuksi.
Tämä meni olettamisessa väärin. Ymmärrän huonommuuden kokemuksen täysin. Minua ei kannustettu, mutta minä kannustan lapsiani aina - ihan pöhköissäkin asioissa. Silti en ole varma tarvitsenko toimintaani psykoterapeuttisen analyysin.
'Eihän se automaatio ole että traumatisoituu, mutta niin voi käydä.
Niin voi käydä. Ehkä useimmin niin käy, muttei aina.
Joku käy terapiassa, että voi itse paremmin ja sitä kautta lapset/perhe voi paremmin. Mun mielestä tuo on ollut @-Wolf- in kirjoituksissa melko selvästi pointtina. Ja että jos on mahdollista käydä terapiassa voidakseen paremmin, miksi ei sitä tekisi. Minä en ymmärrä saivartelua ja terapian kyseenalaistamista, mitä osa keskustelussa tekee.
En lainkaan kyseenalaista mitään (kaikkia asioita en ymmärrä ja siksi kysyn). Ihmiset pärjäävät hyviksi kokemillaan menetelmillä. En välttämättä ymmärrä, miksi tai miten joku pärjää, mutten pidä suoranaisesti vääränä kysyä, miksi tai millä perusteella mikin kellekin toimii.
Ja pahoittelut tuosta "niskalaukaus..." - viittauksesta, ymmärsin sen väärin.
Kumarran. En oikeasti ole millään tasolla paha ihminen.

Edelleen suosittelen katsomaan kansalainen Jussila.Rikastumisen kiima oli verkostomarkkinalla kiivaimillaan muistaakseni 2000 luvun alussa.Varsin monet punttipatet siihen höyrähti.Sai uskonnollisia piirteitä.Muuten,ei kannata nähdä vihaajia kaikkialla.Käy raskaaks.
No vaikee olla näkemättä kun näitä muita arvostelevia on joka paikassa.

Mentulaakin kovasti arvostellaan, ja ollaan suorastaan iloisia jos miehellä on jotain vastoikäymisiä. Miehen tuntevana sanoisin ettei paljon kohteliaampaa ja mukavampaa miestä olekaan. Uskoisin että useimmat miehen tuntevat voivat allekirjoittaa tämän.

Se on se perisuomalainen kateus. Ollaan valmiita maksamaan satanen siitä että naapuri ei saa viiskymppistä. Ei täällä saa menestyä kukaan

Sen verran otan kantaa tähän aiheeseen, että kaikki terapiat on suurinta paskaa, mitä vaan olla voi. Olen niitä työni puolesta sen verran nähnyt. Terapeutit kuuntelee pää kallellaan ja lässyttää paskaa. Puhdasta rahastusta.
Ehkä näin jos asiakkaalla ei ole tarvetta terapeutille tai ei ole itsellä kokemusta. Mutta on valtavasti ihmisiä jotka ovat päässeet elämään kiinni terapian avulla. Minäkin olen käynyt terapiassa. Oli todella hyvä kuuntelemaan ja sai kertoa luottamuksella asiat jotka vaivaavat. Suosittelen kaikille joilla on henkisiä ongelmia ja tarvetta purkaa mieltänsä. Parempi ne murheet on purkaa puhumalla kuin juoda viinaa ja hakata vanhuksia.

Ehkä näin jos asiakkaalla ei ole tarvetta terapeutille tai ei ole itsellä kokemusta. Mutta on valtavasti ihmisiä jotka ovat päässeet elämään kiinni terapian avulla. Minäkin olen käynyt terapiassa. Oli todella hyvä kuuntelemaan ja sai kertoa luottamuksella asiat jotka vaivaavat. Suosittelen kaikille joilla on henkisiä ongelmia ja tarvetta purkaa mieltänsä. Parempi ne murheet on purkaa puhumalla kuin juoda viinaa ja hakata vanhuksia.
Mä kävin terapia hoitjalla tai mikä se nyt olikaan.Se sano että kaikki mitä täällä sanotaan jää tänne.Kerroin sille sitten että olin jossain vaiheessa hankkinut muualta reseptikipulääkkeitä selkään kun en lääkäriltä saanut.Ihmettelin sitä kun se kiinnosti sitä kovasti.Tivasi ihan että piikitänkö mä yms.Siitä käynnistä ei ollut mitään hyötyä ja jonkin ajan päästä kun kävin lääkärillä niin se sano mm. "että kun sulla on tuo opiaatti riippuvuus".Siinä mä tajusin miks se kirjotteli asioita ylös.Jos haluaa antaa ittestään tietoja mitä myöhemmin käytetään sua vastaan niin sinne vaan.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mä kävin terapia hoitjalla tai mikä se nyt olikaan.Se sano että kaikki mitä täällä sanotaan jää tänne.Kerroin sille sitten että olin jossain vaiheessa hankkinut muualta reseptikipulääkkeitä selkään kun en lääkäriltä saanut.Ihmettelin sitä kun se kiinnosti sitä kovasti.Tivasi ihan että piikitänkö mä yms.Siitä käynnistä ei ollut mitään hyötyä ja jonkin ajan päästä kun kävin lääkärillä niin se sano mm. "että kun sulla on tuo opiaatti riippuvuus".Siinä mä tajusin miks se kirjotteli asioita ylös.Jos haluaa antaa ittestään tietoja mitä myöhemmin käytetään sua vastaan niin sinne vaan.
Menit sitten hoitajalle kertoon että pimiästä kontteja tms ja kun se laitto siitä lekurille jupinan niin nyt terapia hoitomuotona ihan paska, mikä tässä yhtälössä ei oikein täsmää...

Menit sitten hoitajalle kertoon että pimiästä kontteja tms ja kun se laitto siitä lekurille jupinan niin nyt terapia hoitomuotona ihan paska, mikä tässä yhtälössä ei oikein täsmää...
En mä noin kirjottanut.Ne oli panacodeja,nyt sä heijastat omaa juttuas muhun.
Pointti oli se että niiden "vaitiolovelvollisuus" on "ilmoitusvelvollisuus".

Käyppä lukeen kannasta sykolokin kirjaus ja oikasuta jos sielä on väärää tietoa. Sieltä se lekuri on lukenut kun sun vastaanottokäyntiin tutustunut.

Ei ole näissä asioissa, terapeutti kertoo lekurille kaikki, lekuria sitoo sitten kovempi vaitiolovelvollisuus, toki outo juttu koska ei mikään ns kova lääke kyseessä.

Mulla ainakin kuntoutuksessa psykologi, fyssari, toimintaterapeutti ja lääkäri tekivät yhteistyötä. Eli tieto liikkui heidän välillä. Eihän homma olisi toiminut muuten. Jokaisella oma tärkeä roolinsa joista muodostetaan kokonaisuus. Psykologi on taitava aistimaan potilaan henkisen hyvinvoinnin. On hyvä apu lääkärille. Lääkärillä on sitten vaitiolovelvollisuus.

Ja se on myös sosiaalisesti kannattavampaa avautua sille ammattiauttajalle kuin esimerkiksi läheisille tai kavereille. Niillä on vaitiolovelvollisuus ja niitä kiinnostaa ainoastaan auttaa työstää niitä ongelmia ja kehittää sitä psyykettä huolimatta siitä mitä ne ongelmat on ja olla tuomitsematta.

Niin mikä se nyt olikaan? Terapiahoitaja? Olet ehkä käynyt jollain psykiatrisella sairaanhoitajalla, joka ei ole terapiaa. Lyhytterapiakin kestää yleensä 20 käyntikertaa.

Sairaanhoitaja tietysti kirjoittaa kaiken ylös ja varmaankin hän tarkoitti, että tieto jää tähän taloon.

Onko selkäkipuun todellankin niin vaikea saada lääkeitä, että niitä pitää ostaa pimeiltä markkinoilta? Panacod kun ei ole edes huumaava lääke.

Viimeksi muokattu:
Zone-sarja -42%
Käyppä lukeen kannasta sykolokin kirjaus ja oikasuta jos sielä on väärää tietoa. Sieltä se lekuri on lukenut kun sun vastaanottokäyntiin tutustunut.
Pointti oli siinä että se akka sano että kaikki mikä siinä kerrotaan jää siihen.Se valehteli.Ei kannata kertoa niile kuin merkityksettömiä asioita.

Ja se on myös sosiaalisesti kannattavampaa avautua sille ammattiauttajalle kuin esimerkiksi läheisille tai kavereille. Niillä on vaitiolovelvollisuus ja niitä kiinnostaa ainoastaan auttaa työstää niitä ongelmia ja kehittää sitä psyykettä huolimatta siitä mitä ne ongelmat on ja olla tuomitsematta.
Ei siitä ollut muuta kuin haittaa.Siinä tuli ihan turhan takia "H" merkintä sinne.

Se sano että ne tiedot ei lähde minnekään siitä huoneesta ja sitten se kirjottaa ne johonkin tietokantaan mitä tuhannet ihmiset pääsee lukemaan.Tuo sama voi tapahtua myös huoltajuuteen liittyvissä jutuissa eli jos tollaseen menee niin ei kannata kertoa mitään oikeita asioita koska niillä ei ole mitään oikeaa "vaitiolovelvollisuutta".

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom