Ja joka kerta tulee sama juttu, joka edelleen, siis edelleen, pitää juopottelun normaalina ja bodareita lyödään.Ottaako noin vitun koville? Joka ikinen kerta kun joku kritisoi jollain lailla hormoonien käyttöä, sä vedät ton juoppokortin. Aina.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ja joka kerta tulee sama juttu, joka edelleen, siis edelleen, pitää juopottelun normaalina ja bodareita lyödään.Ottaako noin vitun koville? Joka ikinen kerta kun joku kritisoi jollain lailla hormoonien käyttöä, sä vedät ton juoppokortin. Aina.
Ohan tuolla ihmisiä joilla on ongelmia terveyden kanssa, mutta pointti on tässä, sen ei pitäis vittuakaan kiinnostaa muita mitä joku itselleen tekee jos ei muita satuta. Mä ymmärrän, että iltalehtien kommenteissa bodarit on vapaata riistaa ja kaikki elämänsä sankarit ovat arvostelemassa ja päivittelemässä, mutta että Pakkotoistolla, joka perustuu bodaukseen ja treenaamiseen, joku ihmettelee kun bodari on edelleen iso. Kyse ei ole huolestumisesta, vaan se on puhdasta vittuilua joka kerta. Mä en usko, että joku randomi mies olis hirveen huolissaan mitä toinen mies itselleen tekee, joten kannattaa lopettaa se valehtelu alkuunsa. Myöntää vaan suoraan, että suorastaan nautitaan jos jollekin käy huonosti. Sitä usein toivotaankin kommenteissa "ei tule elämään kauaa" jne.Luulen, että oli lähinnä huolissaan hänen terveydestään. Ymmärtääkseni Mentulalla on ollut pahoja terveysongelmia. Korjatkaa jos olen väärässä.
Avoimesti asioistaan julkisuudessa, ja sosiaalisessa mediassa kertovat ihmiset muodostaa myös isolla osalla näistä lukevista ihan normaaleja tunnetiloja. Toisilla tunteet ja siitä seuraava avautuminen on tuota Miken mainitsemaa vittuuntumista, kettuilua, kateutta, jne., mutta mukana on myös paljon huolestumista, stressaamista, ja mukana elämistä.Ymmärrän kyllä sen, että tässä tapauksessa ihmisissä saattaa herätä aitoakin huolta. Tässä on se ero, että ryyppääjät ryyppää eikä nosta siitä meteliä, mutta Jari on julkisuuden henkilö, jolta on alle vuosi sitten ilmestynyt kirja (+tämän myötä monta lehtijuttua aiheesta), jossa kertoo avoimesti sydänongelmistaan arpikudoksineen ja eliajanodotteineen. Kertoo toki myös sen, että asia tulee tai voi tulla kuntoon, mikä ilmiselvästi on tapahtunut.
Itse olen sitä mieltä, että jokainen tehköön itselleen tässä joka tapauksessa lyhyessä elämässä mitä parhaaksi kokee, mutta voin ymmärtää huolestuneet äänet myös muuna kuin vittuiluna, koska Jari ei ole tuntematon random dokaaja vaan itse julkisesti ongelmistaan kertonut henkilö.
Tämä ei ole sinulle LihavaSika suoranaisesti, vaan ylipäätään aiheeseen, mutta siinä ei paljon kukkaro paina kun leikitään terveydellä, se on nähty niin todella monen kohdalla. Oli kyseessä juoppo, nisti tai bodari, jokainen on koukussa tekemiseensä ja ainoa mitä rahalla saa, on jatkoaikaa harrastukseensa. Kun elämää koskevat arvot oman pään sisällä muuttuu, näkyy se jo ulkomuodossakin. Vaan jokainenhan meistä nauttii elämästään omalla tavallaan ja hyvä niin, ikävä kyllä toiset nautintotavat ovat suurempi taakka omaisille ja läheisille. Yhteiskuntaa on mielestäni turha miettiä, kaikki me kuormitamme sitä jollakin tavalla, halusimme tai emme. Itse ainakin olen täällä sillä asenteella että nautin elämästäni ja siinä sivussa hoidan velvoitteeni kotimaata kohtaan.Veikkaisin että miehellä on sen verran hintaa että käy verikokeissa ja muissa testeissä.Tuskin arpoo että miten käy.
Onkos tämä Marko Savolaisen nykykunto?Siinä lisää ihmettelemistä, ai niin, toi ei ole millään tasolla kahdehdittavaa, siksi ihan ok, eikä koskaan kritisoida ryyppäämistä tai muutakaan, koska sen osaa kuka vain. Mutta ai saatana jos joku kasvattaa lihasmassaa, TUOMILLE SELLAISET, SITÄ EI SALLITA!!!!
katso liitettä 242691
On sulla kyllä vähän helvetin apaattinen ajatusmaailma, jos tuollasta ihan tosissas kirjotat.Ohan tuolla ihmisiä joilla on ongelmia terveyden kanssa, mutta pointti on tässä, sen ei pitäis vittuakaan kiinnostaa muita mitä joku itselleen tekee jos ei muita satuta. Mä ymmärrän, että iltalehtien kommenteissa bodarit on vapaata riistaa ja kaikki elämänsä sankarit ovat arvostelemassa ja päivittelemässä, mutta että Pakkotoistolla, joka perustuu bodaukseen ja treenaamiseen, joku ihmettelee kun bodari on edelleen iso. Kyse ei ole huolestumisesta, vaan se on puhdasta vittuilua joka kerta. Mä en usko, että joku randomi mies olis hirveen huolissaan mitä toinen mies itselleen tekee, joten kannattaa lopettaa se valehtelu alkuunsa. Myöntää vaan suoraan, että suorastaan nautitaan jos jollekin käy huonosti. Sitä usein toivotaankin kommenteissa "ei tule elämään kauaa" jne.
Joo, annetaan olla, tää kääntyy taas niin päin vittua. Sovitaan niin, jatkakaa. Voi elämä.Et menisi hukkuvaa ihmistä pelastamaan järvestä, koska randomi?
Siellähän se sanoo kuvatekstissä "Time to last dance…let’s go"Kyllä minä ainakin aidosti huolestuin, kun näin tuon kuvan ja mietti otsikoita joku aika sitten. Taitaa kuitenkin olla vanha kuva ja toivon ettei leiki terveydellään liikaa.
No niin minä just katsoin instasta...Siellähän se sanoo kuvatekstissä "Time to last dance…let’s go"
Nyt katotaan lähteekö henki vai onnistuuko.Viimenen tango.
Niinku vaimosta ja lapsistaNo eikai tuossa mitään. Saappaat jalassa lähtöjä on ennenki ollu ja tulee olemaan. Niinku mike sano, henkeen ja vereen bodari. Paskat muusta
Niinku vaimosta ja lapsista