BB PRO Jari "Bull" Mentula

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ottaako noin vitun koville? Joka ikinen kerta kun joku kritisoi jollain lailla hormoonien käyttöä, sä vedät ton juoppokortin. Aina.
Ja joka kerta tulee sama juttu, joka edelleen, siis edelleen, pitää juopottelun normaalina ja bodareita lyödään.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Luulen, että oli lähinnä huolissaan hänen terveydestään. Ymmärtääkseni Mentulalla on ollut pahoja terveysongelmia. Korjatkaa jos olen väärässä.
Ohan tuolla ihmisiä joilla on ongelmia terveyden kanssa, mutta pointti on tässä, sen ei pitäis vittuakaan kiinnostaa muita mitä joku itselleen tekee jos ei muita satuta. Mä ymmärrän, että iltalehtien kommenteissa bodarit on vapaata riistaa ja kaikki elämänsä sankarit ovat arvostelemassa ja päivittelemässä, mutta että Pakkotoistolla, joka perustuu bodaukseen ja treenaamiseen, joku ihmettelee kun bodari on edelleen iso. Kyse ei ole huolestumisesta, vaan se on puhdasta vittuilua joka kerta. Mä en usko, että joku randomi mies olis hirveen huolissaan mitä toinen mies itselleen tekee, joten kannattaa lopettaa se valehtelu alkuunsa. Myöntää vaan suoraan, että suorastaan nautitaan jos jollekin käy huonosti. Sitä usein toivotaankin kommenteissa "ei tule elämään kauaa" jne.

Mentula on edelleen iso tai kasvattaa itseensä takaisin, haudi vitun hou, kylläpä on iso uutinen, voi helvetti mikä marttakerho jotka jaksaa päivitellä noita asioita. Jarikin on henkeen ja vereen kehonrakentaja, onko jollekin isokin uutinen että se saattaa turvota takaisin? Ja jos turpoaa, niin mitä sitten, laihana huudellaan että lainalihat lähti ja kun kasvaa takaisin, niin silti auotaan päätä. Oikeesti.

Se on 100% paskaa, että kukaan olisi aidosti huolissaan, eikä kenenkään edes tartte, ei se ole meidän elämä.

Viimeksi muokattu:
Ymmärrän kyllä sen, että tässä tapauksessa ihmisissä saattaa herätä aitoakin huolta. Tässä on se ero, että ryyppääjät ryyppää eikä nosta siitä meteliä, mutta Jari on julkisuuden henkilö, jolta on alle vuosi sitten ilmestynyt kirja (+tämän myötä monta lehtijuttua aiheesta), jossa kertoo avoimesti sydänongelmistaan arpikudoksineen ja eliajanodotteineen. Kertoo toki myös sen, että asia tulee tai voi tulla kuntoon, mikä ilmiselvästi on tapahtunut.

Itse olen sitä mieltä, että jokainen tehköön itselleen tässä joka tapauksessa lyhyessä elämässä mitä parhaaksi kokee, mutta voin ymmärtää huolestuneet äänet myös muuna kuin vittuiluna, koska Jari ei ole tuntematon random dokaaja vaan itse julkisesti ongelmistaan kertonut henkilö.

Viimeksi muokattu:
Ymmärrän kyllä sen, että tässä tapauksessa ihmisissä saattaa herätä aitoakin huolta. Tässä on se ero, että ryyppääjät ryyppää eikä nosta siitä meteliä, mutta Jari on julkisuuden henkilö, jolta on alle vuosi sitten ilmestynyt kirja (+tämän myötä monta lehtijuttua aiheesta), jossa kertoo avoimesti sydänongelmistaan arpikudoksineen ja eliajanodotteineen. Kertoo toki myös sen, että asia tulee tai voi tulla kuntoon, mikä ilmiselvästi on tapahtunut.

Itse olen sitä mieltä, että jokainen tehköön itselleen tässä joka tapauksessa lyhyessä elämässä mitä parhaaksi kokee, mutta voin ymmärtää huolestuneet äänet myös muuna kuin vittuiluna, koska Jari ei ole tuntematon random dokaaja vaan itse julkisesti ongelmistaan kertonut henkilö.
Avoimesti asioistaan julkisuudessa, ja sosiaalisessa mediassa kertovat ihmiset muodostaa myös isolla osalla näistä lukevista ihan normaaleja tunnetiloja. Toisilla tunteet ja siitä seuraava avautuminen on tuota Miken mainitsemaa vittuuntumista, kettuilua, kateutta, jne., mutta mukana on myös paljon huolestumista, stressaamista, ja mukana elämistä.

Jos Mikellä levähtäis olkapää ja jäis frisbeet heittämättä niin ei mulle ois mitään iloa asiasta, paska homma koska tekee hyvää materiaalia joista oppii ja joita on mukava kuunnella. Saattaisin jopa kommentoida asiaa tyyliin "no voi vittu, toivottavasti paranee nopeasti, onneks isot lihat tukee olkapäätä". Onko tämä vittuilua, pään aukomista ja nauttimista? Ja ihan samalla Tavalla Mentula on avoimesti kertonu ongelmistaan terveyden kanssa, jos jos nyt on vetäny ittensä takas massoihin, niin kyllä, jotkut voi nauraa, että "ei elä kauan, vittu mikä pelle", mutta jos joku esittää aidon huolen siitä ettei ole kenties fiksu ratkaisu, osittain varmasti koska Mentula ei ole itte kertonu updatea terveydestään tai kontekstia mihin vois peilata, niin ei sitä oikeasti voi, eikä pidä, ottaa heti itteensä ja höyrytä nollasta sataan miten tässä vittuillaan.

Sympatia ja mukana eläminen kuuluu ihmisyyteen, kaikki ei ole kyynisiä paskoja jotka nauttii muiden vastoinkäymisestä ja kuolemista. Näitä normaaleja ihmisiä löytyy myös Pakkotoistolta.

Zone-sarja -42%
Veikkaisin että miehellä on sen verran hintaa että käy verikokeissa ja muissa testeissä.Tuskin arpoo että miten käy.
Tämä ei ole sinulle LihavaSika suoranaisesti, vaan ylipäätään aiheeseen, mutta siinä ei paljon kukkaro paina kun leikitään terveydellä, se on nähty niin todella monen kohdalla. Oli kyseessä juoppo, nisti tai bodari, jokainen on koukussa tekemiseensä ja ainoa mitä rahalla saa, on jatkoaikaa harrastukseensa. Kun elämää koskevat arvot oman pään sisällä muuttuu, näkyy se jo ulkomuodossakin. Vaan jokainenhan meistä nauttii elämästään omalla tavallaan ja hyvä niin, ikävä kyllä toiset nautintotavat ovat suurempi taakka omaisille ja läheisille. Yhteiskuntaa on mielestäni turha miettiä, kaikki me kuormitamme sitä jollakin tavalla, halusimme tai emme. Itse ainakin olen täällä sillä asenteella että nautin elämästäni ja siinä sivussa hoidan velvoitteeni kotimaata kohtaan.

Mutta kuten täälläkin niin monesti todettu, toivon Jarille pelkästään kaikkea hyvää, mies on kyllä paikkansa ansainnut Suomen bodypiireissä.

Ohan tuolla ihmisiä joilla on ongelmia terveyden kanssa, mutta pointti on tässä, sen ei pitäis vittuakaan kiinnostaa muita mitä joku itselleen tekee jos ei muita satuta. Mä ymmärrän, että iltalehtien kommenteissa bodarit on vapaata riistaa ja kaikki elämänsä sankarit ovat arvostelemassa ja päivittelemässä, mutta että Pakkotoistolla, joka perustuu bodaukseen ja treenaamiseen, joku ihmettelee kun bodari on edelleen iso. Kyse ei ole huolestumisesta, vaan se on puhdasta vittuilua joka kerta. Mä en usko, että joku randomi mies olis hirveen huolissaan mitä toinen mies itselleen tekee, joten kannattaa lopettaa se valehtelu alkuunsa. Myöntää vaan suoraan, että suorastaan nautitaan jos jollekin käy huonosti. Sitä usein toivotaankin kommenteissa "ei tule elämään kauaa" jne.
On sulla kyllä vähän helvetin apaattinen ajatusmaailma, jos tuollasta ihan tosissas kirjotat.

Kaikki vaan vittuilee ja kiusaa bodareita.

"sen ei pitäis vittuakaan kiinnostaa muita mitä joku itselleen tekee jos ei muita satuta."

Mutta kun kiinnostaa.

"Kyse ei ole huolestumisesta, vaan se on puhdasta vittuilua joka kerta."
Kyyyllä kyse voi olla ihan huolestumisesta. Varsinkin jos kyse ihmisestä, jota jollakin tapaa arvostaa.

"Mä en usko, että joku randomi mies olis hirveen huolissaan mitä toinen mies itselleen tekee, joten kannattaa lopettaa se valehtelu alkuunsa."
Miksei olisi? Et menisi hukkuvaa ihmistä pelastamaan järvestä, koska randomi? Vitut siitä. :barefoot:

"Myöntää vaan suoraan, että suorastaan nautitaan jos jollekin käy huonosti"
En minä ainakaan myönnä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kyllä minä ainakin aidosti huolestuin, kun näin tuon kuvan ja mietti otsikoita joku aika sitten. Taitaa kuitenkin olla vanha kuva ja toivon ettei leiki terveydellään liikaa.

En tiedä kiinnostaako ketään tää jankutus, mutta samastun tähän huolestuneeseen ilmapiiriin. Mä pidän itsemääräämisoikeutta yhtenä tärkeimmistä arvoista ja siksi hyväksyn ja siedän omassa lähipiirissäkin kaikenlaista käytöstä ja toimintaa. Toi ei kuitenkaan poista huolta ja halua ilmaista sitä. Läheisin frendi on kova stressaamaan (pienyrittäjä) ja lääkitsee aika paljon itseään (viina, roskaruoka, lääkkeet). En mä sille saarnaa mitään, ellei se satu kysymään tai ota ite puheeksi, et huolestuttaa oma terveys. Monesti kuitenkin katon sitä touhua aika kauhulla ja kannan sellasta ihan tervettä huolta siitä, jonka olen hänelle joskus ilmaissutkin. En välttis ylläty, jos kaveri ei näe viiskybäsiään, mut ehkä toi on hänelle se mieluinen tapa elää, ja mun kuuluu hyväksyy se.

Kaikkea hyvää Mentulalle. Toivottavasti terveysongelmat on hallinnassa. Lienee kuitenkin ihan selvä juttu, että jos sairastaa sydämen vajaatoimintaa, douppaaminen ei oo millään tavalla turvallista. Piste. Ei oo meidän asia tuomita, mut puhutaan asioista rehellisesti.

Kyllä minä ainakin aidosti huolestuin, kun näin tuon kuvan ja mietti otsikoita joku aika sitten. Taitaa kuitenkin olla vanha kuva ja toivon ettei leiki terveydellään liikaa.
Siellähän se sanoo kuvatekstissä "Time to last dance…let’s go"

Nyt katotaan lähteekö henki vai onnistuuko.Aikaa ei ole enää paljon mutta sehän on oma valinta sydänongelmien vai mitä sillä oli lisäksi.

Tämä on sitä "mieluummin vuosi leijonana kuin viis lampaana"-elämää. Ehkä ei näe ens kesää,mutta mies tekee mitä haluaa,ei se raha,hieno talo,lapset jne ole kaikille se tärkein asia,neki on vaan materiaa ja kun ne on saavuttanut,tulee elämään monelle tyhjiö,Mitäs nyt ku kaikki on saavutettu?"
,niidenki takan voi olla kasa paskaa mistä ei puhuta somessa.Ja niin monella onkin.
Osa alkaa juomaan,toinen narkaa ja tykkää poijista ja miehistä,kolmas alkaa bodaamaan sillä uhallaki että henki menee,niin se menee muiltaki.

’Asiallista’ kommenttia tuollakin.

8067E0B9-0DDA-4E06-BC65-66036DD59F94.jpeg

Suositut

Back
Ylös Bottom