BB PRO Jari "Bull" Mentula

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Et vissiin kovin tarkkaan kuunnellut
Kuuntelin kyllä. En vaan ymmärrä sitä, että jos varakas ihminen normaalisti kertoo omasta elämästään, niin miksi se varallisuus pitäisi jättää kertomatta. Jos normaalituloinen kertoo kesämökkien ostosta yms yms. niin siitä ei ajatella mitään, mutta jos rikkaampi ihminen kertoo että ostipa tuossa uuden loma-asunnon, niin heti muka leveilyä. Ootte varmaan samoja tyyppejä jotka kitisee täällä aina Vatasen ja Niemenkin ”videoiden muutoksesta” ”huonompaan suuntaan” ku ”leveilee vaan rahoillaan”. 🤦‍♂️

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Kannattaa muuten huomata, että tuollaiselle tulosorientoituneelle yrittäjäpersoonalle se raha on onnistumisen mittari ja siksi siitä puhutaan. Kehonrakentaja ajattelee ja puhuu hauiksen ympärysmitasta, pikajuoksija keskittyy sekunnin sadasosiin ja yrittäjä euroihin. Ne ovat se mikä määrittää onnistumisen itselle tärkeimmässä jutussa.

Kuuntelin kyllä. En vaan ymmärrä sitä, että jos varakas ihminen normaalisti kertoo omasta elämästään, niin miksi se varallisuus pitäisi jättää kertomatta. Jos normaalituloinen kertoo kesämökkien ostosta yms yms. niin siitä ei ajatella mitään, mutta jos rikkaampi ihminen kertoo että ostipa tuossa uuden loma-asunnon, niin heti muka leveilyä. Ootte varmaan samoja tyyppejä jotka kitisee täällä aina Vatasen ja Niemenkin ”videoiden muutoksesta” ”huonompaan suuntaan” ku ”leveilee vaan rahoillaan”. 🤦‍♂️
Joo ei haittaa että kertoo, mutta se että pitää monesti mainita. Ja sitten vielä väittää ettei tee rahan takia hommia mutta silti jaksaa siitä muistuttaa kuinka ajelee mersuilla yms. Ei esim Räikkönen kirjoissaan kertonut miten on jahtia, autoa, venettä ja sun muuta. Tai Mika Salo.

Hiukan eri asia verrata Mika Saloa ja Mentulaa. Kaveri pyörinyt autourheilu maailmassa jos toistakymmentä ellei kolmekymmentä vuotta ja ihan erinnäköisissä porukoissa. Ei edes osaa tämmöisiä raha asioita ajatella, saati "leveillä" niistä.
Sitten kun puhutaan Iceman Räikkösestä, ei hän puhu eikä pukahdata mistää, hän on taas ihan eri startosfäärissä verrattuna Mentulaa.
Kaiketi persoonasta itsestään kiinni ja minkälaisessa maailmassa sekä ympäristössä kasvanut. Kimi ja Salo kuitenkin nuoresta pitäen olleet ihan eri ympäristössä, varsinkin 20-25v tehneet ihan muita hommia ja talous ollut täysin eri verratessa Mentulaan. Mentulahan vasta 6-8v sitten alkoi tienaamaan kunnolla, kun FitFarm pääsi valtamediaan ja sai suunnattomasti näkyvyyttä.
Mutta ymmärrän pointtisi @tpower82.

Itse en kyllä ymmärrä miksi rahasta puhuminen on joillekkin närkästystä aiheuttava aihe. Eipä se minulta ole pois jos Mentula puhuu mökistään tai mersustaan. Itse kirjan kuuntelin eikä pistänyt korvaan että näistä asioista olis jankutettu. Ehkä juuri siksi kun toisten materia ei aiheuta itsessä mitään tunteita.

Itse en kyllä ymmärrä miksi rahasta puhuminen on joillekkin närkästystä aiheuttava aihe. Eipä se minulta ole pois jos Mentula puhuu mökistään tai mersustaan. Itse kirjan kuuntelin eikä pistänyt korvaan että näistä asioista olis jankutettu. Ehkä juuri siksi kun toisten materia ei aiheuta itsessä mitään tunteita.

Itselläni on rahaan ristiriitainen suhde ja se aiheuttaa monenlaisia tunteita. Se kun on tullut monesti koettua, että rakkautta ja onnellisuutta sillä ei voi ostaa.

Tai vaikkapa korvata perheelle sitä aikaa, jota heidän kanssa ei ole viettänyt.

Näin ollen itselleni materian hehkutus aiheuttaa ahdistusta, vaikka eihän se minulta ole pois jos joku siitä kykenee nauttimaan. Siitä nousevat tunteet ovat omiani ja kertovat minusta.

Ihmiselle on tärkeintä se, minkä kanssa hän aikaansa viettää tai minkä saamiseen käyttää aikansa.

Viimeksi muokattu:
Mä luulen ite vähän, että tän kirjan on lukenut paljon porukkaa, jotka ei ole lukenut oikeasti hyviä elämänkertoja tai yleensä edes lue/kuuntele kirjoja. Ei ehkä ole vertailupintaa ja sitä myötä ymmärrystä siitä, että kuinka ala-arvoinen suoritus tää kirja on monelta osin. Ehkä vähän raadollisesti sanottu ja en tässä halua Jartsan käymää myllyä vähätellä - ettei kukaan nyt pahoita mieltänsä.

Mä luulen ite vähän, että tän kirjan on lukenut paljon porukkaa, jotka ei ole lukenut oikeasti hyviä elämänkertoja tai yleensä edes lue/kuuntele kirjoja. Ei ehkä ole vertailupintaa ja sitä myötä ymmärrystä siitä, että kuinka ala-arvoinen suoritus tää kirja on monelta osin. Ehkä vähän raadollisesti sanottu ja en tässä halua Jartsan käymää myllyä vähätellä - ettei kukaan nyt pahoita mieltänsä.
Joo tämäpä juuri. Ei mene lähellekkään top 10 lukemistani elämänkerroista. Mutta olen kyllä huonompiakin lukenut ja kiinnostava henkilö, niin kirja oli ihan ok.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Näin ollen itselleni materian hehkutus aiheuttaa ahdistusta, vaikka eihän se minulta ole pois jos joku siitä kykenee nauttimaan. Siitä nousevat tunteet ovat omiani ja kertovat minusta.

Ihmiselle on tärkeintä se, minkä kanssa hän aikaansa viettää tai minkä saamiseen käyttää aikansa.

Ja ilmeisesti jarille se raha oli tärkein koska oli valmis tuhoamaan terveytensä sen takia.Mä huomasin sen massasta jo sen että mitään pitkää ikää siinä ei haettu.Toisaalta kyllä sitouduttiin perheeseen hankkimalla lapsia.

Oon kuunnellut vuoden aikana n. 1500h äänikirjoja johon sisältyy muutama elämänkertakin:unsure:. Ei Bullin kirja top 10 pääse, mutta ei sitä voi huonoksikaan sanoa. Kertoo Bullista ja hänen elämästään.

Ja ilmeisesti jarille se raha oli tärkein koska oli valmis tuhoamaan terveytensä sen takia.Mä huomasin sen massasta jo sen että mitään pitkää ikää siinä ei haettu.Toisaalta kyllä sitouduttiin perheeseen hankkimalla lapsia.

Oliko tämä sinulle joku yllätys? Ammattilaiskehonrakennus lienee maailman vaarallisin urheilulaji.

Oon kuunnellut vuoden aikana n. 1500h äänikirjoja johon sisältyy muutama elämänkertakin:unsure:. Ei Bullin kirja top 10 pääse, mutta ei sitä voi huonoksikaan sanoa. Kertoo Bullista ja hänen elämästään.
Voi sanoa huonoksi, sitä voi sanoa jopa aivan surkeaksi. Kirja toisti todella paljon itseään, kokoajan jankattiin samoja asioita. "Onpas taas huono olo, treenit on kello 18:00, illalla täytyy vielä tehdä töitä, en ymmärrä, miksi en tekisi illalla töitä". Jari on kiinnostava henkilö ja siksi kirjaa aloin suurella mielenkiinnolla heti sen ilmestyttyä kuuntelemaan, mutta oli kyllä yksi huonoimpia kirjoja, mitä tullut luettua/kuunneltua.

Se kun on tullut monesti koettua, että rakkautta ja onnellisuutta sillä ei voi ostaa.

Tai vaikkapa korvata perheelle sitä aikaa, jota heidän kanssa ei ole viettänyt.

Nyt olet kyllä pahasti väärässä.

Raha on nimenomaan se avain jolla saa sitä aikaa olla perheen ja läheisten kanssa.

Mietippä hetki.

Olet "rahaton" perus duunari käyt töissä 8h päivässä, työ matkoihin menee 1h, salilla menee matkoineen 2.5h nukut 8h, kaikkeen muuhun pakolliseen (kotityöt jne.) 1.5h paljonko jää aikaa perheelle ja läheisille= 3h ja senkin ajan olet töiden takia liian väsynyt tekemään muuta kuin tuijottamaan telkkaria.
Lomia ei myöskään voi pitää kun jos lomailet ei vuoden tulot riitä vuoden menoihin.

Mutta mites sitten kun sitä rahaa on.
Sinun ei tarvitse käydä töissä jos ei huvita, siitä säästyy vuorokaudessa jo 9h aikaa perheelle ja läheisille, lisäksi et ole koko ajan väsynyt kun sinun ei tarvitse aamulla herätä kelloon.
Lomat voit perheen kanssa reissata ja tehdä muuta kivaa kun on rahaa jolla tämä on mahdollista.

Ne jotka jaksaa väittää että raha ei tee onnelliseksi on yleensä niitä joilla on rahaa, ja heidän käsitys siitä mitä kaikkea rahalla voi ostaa on vääristynyt.

Minkälainen ihmispaska on perheellinen rahamies jonka ei tarvi herätä herätyskellon?
Ei paljon lasten kouluista ym välitä,mukava nukkua pitkään,isi herää päivällä ku isillä on rahaa,äiti hoitaa ennen töihin lähtöä kaks lasta aamupalalla,kuntoon ja kouluun,lisäksi vie yhden tarhaan.helvetti mikä homma ja yks ihmisperse vaan nukkuu yhdeksättä tuntia.
Luultavasti Tuollasen miehen nainen miettii eroa joka aamu ja ilta.
Tai murhaa.
d vitamiinihan puhuu perheellisestä (lapsia) miehestä jonka ei tarvi,ei se halua herätä herätyskellon ikinä.
Pötköttelijä mies,ihmisperse, nainen tarvii miehen kaveriksi eikä mitään makoilijaa.
Mahtaa lapsekki muuttaa naapuriin jossain vaiheessa elämää, että isi saa levätä ku ei se käy töissäkään,mutta ei se auta naistaankaan aamulla,se haluaa nukkua, sillä on rahaa.
Kova nukkumaan.
Selvästikään d vitamiinilla ei ole naista(koskaan tuntia pitempään ollu?),lapsia eikä ainakaan rahaa eli ei käryä mistään mitä horisee tuossa yllä.

Viimeksi muokattu:
Zone-sarja -42%

Suositut

Back
Ylös Bottom