BB PRO Jari "Bull" Mentula

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Viimeinen viesti tänne foorumille. Te jotka Jaria haukutte. Se, että on huono malli ja rakenne, sille ei voi mitään, kuten ei kääpiökään voi pituudelleen. Absoluuttiselta lihasmassaltaan varmaa suurin kehonrakentaja Suomessa. Sen lisäksi, äijä auttanut tuhansia ylipainoisia laihduttamaan ja muuttamaan tervellisemmät elämäntavat. Ei voi kun ihmetellä tätä valitusta ja dissaamista miestä kohtaan. Tyhmät ihmiset vituttaa ylikaiken ja niitä on tänne forumille viimeisen 10 vuoden aikana eksynyt loputon määrä.

Ainoa asia mikä mulla särähti oli se että tyyppi joka on roinannut koko elämän kritisoi muita jotka roinaa.Ihan selvä asia tuo mulle ainakin on että tuo tyyppi pisti kaikkensa tuohon puntti touhuun ja varmasti erottu loppujenlopuksi hyvin joukosta noin yleensä ottaen.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Kirja oli okei, sai kuvan rehellisestä ulosannista koskien terveys ongelmia, luulisi että muutaman kerran pohdittu avaudutaanko näin paljon asioista. Miinuksena se toistaminen vaan samoista asioista alkoi väsyttää. Kaverista en ala sen enempää silti tekemään mielipiteitä suuntaan tai toiseen kun en henkilökohtaisesti tunne, suosittelen silti lukemaan/kuuntelemaan tämän jos mielenkiintoa henkilöön on.

Pakko palata tähän duunariaiheeseen.
Itse luulin olevani kovassa kunnossa kun aloitin keväällä uudet hommat, ei raksalla mutta suhteellisen fyysistä.
Oma paino reilusti yli 100kg.
On se vaan eriasia kestää koko päivää rasitusta kuin fillari/kävelylenkki taikka tunnin punttisali.
Itsellä meni 1,5-2kk kropalla tottua.
En olis treeneissä pystynyt vastaavaan mitä tuli duunissa tehtyä, mut niin se vaan kondis vai oisko kestävyys kasvoi.
Näähän ei sulje pois toisiaan että välillä käy tekemässä fyysistä duunia, eikös arnold ja francokin tehneet raksahommia aikoinaan kun piti välillä tienata rahaa.

Ainoa asia mikä mulla särähti oli se että tyyppi joka on roinannut koko elämän kritisoi muita jotka roinaa.Ihan selvä asia tuo mulle ainakin on että tuo tyyppi pisti kaikkensa tuohon puntti touhuun ja varmasti erottu loppujenlopuksi hyvin joukosta noin yleensä ottaen.
No vittu kuka niitä sit saa kritisoida? Itsekin välillä ihmettelen mitä vittua kisaamaton porukka tunkee suuria määriä kasvua ja ison kasan anaboleja kroppaansa vaikka itsekin roinaan.

Minkälainen jeesus ihmisen pitää olla että saa arvostella muiden touhuja?
Vai meniskö näin että miten täällä porukka saa anonyymina sanoa(kirjoittaa) ihan kaiken mitä sylki suuhun tuo? Osa pahempaa mitä Mentula on koskaan sanonut ja se on ihan fine?

Mentula on kiistatta huonoin ammattikehonrakentaja mitä suomesta on koskaan tullut. Rakenne aivan kamala, poseeraus niin hirvittävää että sen katsominen
tuottaa myötähäpeää, käsittämätöntä että tuolla tasolla ollaan menty lavalle tuollaisella vapaaohjelmalla.
Tämmöinen ukko sitten kritisoi aineitten käytöstä.
Pakko silti myöntää että talouspuolen osannut hoitaa todella hyvin, ainoana suomessa pystynyt luomaan kivan omaisuuden myymällä nettiohjelmia mihin
tietysti tv ohjelmat antoivat hyvän potkun.
Mentula on kehonrakennuksen matti ja teppo, paskaa suoltamalla menestynyt loistavasti. Mahdollista vain suomessa, junttien luvatussa maassa.

Haukut Jari lisäksi myös oman maasi. Se, että joku rikastuu, ei johdu aina siitä, että joku huijaa tai joku on tyhmä. Jos keksii hyvän bisneksen, niin se on pelkästään positiivinen juttu. Mitään laitontakaan bisneksiin ei ole kerrottu liittyvän. Päin vastoin, Jari on painanut duunia niin paljon, että ansaitsee kyllä joka euron. Ei se ilmaiseksi tullut tai muiden idiotismin kautta.

Sinä kuulostat niin katkeralta, että tuskin olet mitenkään voinut maksaa yhteiseen kassaan yhtä paljon kuin Jari. Entä montako työpaikkaa olet luonut? SInut voisi korvata vaikka afgaanipakolaisella, sellainenkin varmaan pitää meistä suomalaisista enemmän kuin sinä.

"Vuoden 2018 aikana Mentula maksoi veroja kaikkiaan mittavat 156 874 euroa"

Viimeksi muokattu:
Itsekin välillä ihmettelen mitä vittua kisaamaton porukka tunkee suuria määriä kasvua ja ison kasan anaboleja kroppaansa vaikka itsekin roinaan.

Voitkin sitten ehkä selventää, että miksi se kisaaminen tekee asiasta hyväksyttävämpää? Tai sanotaanko, vähemmän ihmetyksen aiheitta herättävämpää?

Itse en sitä ymmärrä, paitsi ehkä silloin kun puhutaan huippulahjakkuudesta kuten Marko, jolla olisi ollut kaikki mahdollisuudet voittaa jotain suurtakin. Kirjassahan Mentula sanoo useamman kerran, että tietää rakenteensa olevan niin huono, ettei voi koskaan ammattilaisena sijoittua hyvin. Eli ei ollut sokea asialle. Silti kisasi, koska se oli niin kivaa.

Kuten ketjussa on todettu, Mentula kyllä tienasi kropallaan tunnettavuuden kautta paljon. Kisalavoilta se miljoonia euroja tuonut tunnettuvuus ei kuitenkaan tullut, vaan kilpailemiseen liittymättömistä lehtijutuista, telkkarista, netistä ja monen muun asian kautta.

Tämä laittaa miettimään entistä enemmän puheita nimenomaan siitä kisaamisen pyhyydestä roinaamiseen liittyen.

Viimeksi muokattu:
Voitkin sitten ehkä selventää, että miksi se kisaaminen tekee asiasta hyväksyttävämpää? Tai sanotaanko, vähemmän ihmetyksen aiheitta herättävämpää?

Itse en sitä ymmärrä, paitsi ehkä silloin kun puhutaan huippulahjakkuudesta kuten Marko, jolla olisi ollut kaikki mahdollisuudet voittaa jotain suurtakin. Kirjassahan Mentula sanoo useamman kerran, että tietää rakenteensa olevan niin huono, ettei voi koskaan ammattilaisena sijoittua hyvin. Eli ei ollut sokea asialle. Silti kisasi, koska se oli niin kivaa.

Kuten ketjussa on todettu, Mentula kyllä tienasi kropallaan tunnettavuuden kautta paljon. Kisalavoilta se miljoonia euroja tuonut tunnettuvuus ei kuitenkaan tullut, vaan kilpailemiseen liittymättömistä lehtijutuista, telkkarista, netistä ja monen muun asian kautta.

Tämä laittaa miettimään entistä enemmän puheita nimenomaan siitä kisaamisen pyhyydestä roinaamiseen liittyen.
Lähinnä ihmettelen niitä määriä mitä toiset vetää kun itsellä on ollut vaan "perus kuurit" (testo+1 anabolinen miedoilla annoksilla).
Vaikka yhtä tyhmäähän se omakin roinaus on ja toisilla ehkä se nälkä kasvaa liikaa.

Ja loppujen lopuksi mun mielestä jokainen saa tehdä kuten itse haluaa, oli se sit roinaus, silikonirinnat tai sukupuolenvaihdos.
Kunhan on suht tyytyväinen itsensä kanssa

Lähinnä ihmettelen niitä määriä mitä toiset vetää kun itsellä on ollut vaan "perus kuurit" (testo+1 anabolinen miedoilla annoksilla).
Vaikka yhtä tyhmäähän se omakin roinaus on ja toisilla ehkä se nälkä kasvaa liikaa.
Loppupelissä oleellista ei ole ne määrät, vaan mitä niillä tapahtuu. Tietysti isoilla määrillä ja jatkuvalla käytöllä paska osuu tuulettimeen huomattavasti varmemmin.

Minun kirjoissa pahimmat idiootit on niitä jotka edelleen jatkaa vaikka terveys olisi jo mennyt. Siinä on vitunmoinen riippuvuus ja todella vääristynyt minäkuva mikäli sisäelin/elimet paskana pitää edelleen painaa mäntää pohjaan. Sellaista typeryyttä ei mun mielestä auta puolustella millään.

Tämä sitten näin yleisellä tasolla ja omana mielipiteenä.

Minusta halu olla iso ja vahva on tasan yhtä hyvä syy roinata kuin kilpaileminen. Näkisin sen jopa melkein "puhtaampana" syynä, kilpaileminenhan on vaan kilpailemista ja sitä voi sitten harrastaa vaikka tikanheitossa. Eikä se Bullinkaan kipuilu minäkuvan kanssa kaiketi kilpailuihin liittynyt vaan siihen ettei enää ollut isokonoinen, eli siis haluun olla iso. Lopulta jokainen arvottaa ne syyt itse, ja siksi kai täällä vähän on kritisoitu tuota harrastajien käytön tuomitsemista, kun eihän se muille kuulu.
Ja sitten jos toisaalta perusteluna halutaan käyttää mahdollista taloudellista menestystä, niin silloin se raha tehdään edustavalla ulkonäöllä ja hyvällä somemarkkinoinnilla ennemminkin kuin äärimmäisellä lihasmassalla. Korostuu toki vielä enemmän naisten kohdalla, jolloin kauniit kasvot hyvä rakenne ja pyöreä treenattu takamus riittävät takuuksi olla uskottava auktoriteetti, toki ilmiö lisääntyy miestenkin puolella. Bullin menestyshän lisääntyi tv-julkisuuden kautta, ja siinä kuitenkin myös Jutan rooli oli tärkeä tasapainottavana ja pehmeämpänä tekijänä, kun Jarilla taas se suoraanpuhujan rooli jota ulkomuoto vahvasti tuki. Mutta siinäkin siis tarvittiin molempia, ja se oli itseasiassa aika taitavasti rakennettu brändi.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Loppupelissä oleellista ei ole ne määrät, vaan mitä niillä tapahtuu. Tietysti isoilla määrillä ja jatkuvalla käytöllä paska osuu tuulettimeen huomattavasti varmemmin.

Minun kirjoissa pahimmat idiootit on niitä jotka edelleen jatkaa vaikka terveys olisi jo mennyt. Siinä on vitunmoinen riippuvuus ja todella vääristynyt minäkuva mikäli sisäelin/elimet paskana pitää edelleen painaa mäntää pohjaan. Sellaista typeryyttä ei mun mielestä auta puolustella millään.

Tämä sitten näin yleisellä tasolla ja omana mielipiteenä.

Tosta oli hyvä esimerkki joku Bostin Loydin tapanen tyyppi?
Roinaa voi vetää myös niin että terveys haitat on olemattomia.

Sitten tuo kirja on sinulle varsin mainio. Siinä on puolet sitä, että vaikka kuinka on terveys paskana, niin jatketaan vaan. Kerrotaan miten helvetin paska olo on, että juuri ja juuri jaksetaan töihin ajaa. Eikä aina edes löydetä enää töihin perille. Ja jos sinne päästään, niin töistä ei tule tietenkään mitään. Eikä kotonakaan jaksa enää olla.

Sairasloma ei tule kuuloonkaan, koska asiakkaat ovat niin tärkeitä. Kaikki muu on toissijaista, paitsi kehonrakennus ja työ, eli juuri ne, mitä ei pysty enää tekemään.

Tuota samaa voi harrastaa monen asian kanssa, vaikka juurikin riippuvuudella työstä. Lopulta kun ajattelee, niin moni voi löytää itsensä samanlaisesta oravanpyörästä, jossa tehdään samat virheet jatkuvasti.

Edes itselle ei voida myöntää omaa tilannetta, koska sen myöntäminen tuntuu kauheammalta kuin mahdolliset jatkamisen seuraukset. Se oli minulle kirjaa kuunnellessa todella turhauttavaa.

Viimeksi muokattu:
Viimeinen viesti tänne foorumille. Te jotka Jaria haukutte. Se, että on huono malli ja rakenne, sille ei voi mitään, kuten ei kääpiökään voi pituudelleen. Absoluuttiselta lihasmassaltaan varmaa suurin kehonrakentaja Suomessa. Sen lisäksi, äijä auttanut tuhansia ylipainoisia laihduttamaan ja muuttamaan tervellisemmät elämäntavat. Ei voi kun ihmetellä tätä valitusta ja dissaamista miestä kohtaan. Tyhmät ihmiset vituttaa ylikaiken ja niitä on tänne forumille viimeisen 10 vuoden aikana eksynyt loputon määrä.

Keskivertoihmisillä eli ihmisillä joita on suurinosa, niin niillä on aina ollut orjamentaliteetti aikojen alusta asti ja murtunut moraali sen suhteen mihin he uskovat itse pystyvänsä eli ne ei usko itse pystyvänsä yhtään mihinkään eivätkä usko itse pystyvänsä saamaan itselleen sitä mitä haluaa ja kehittää sitten tuon moralisoivan asenteen kaikkia niitä kohtaan jotka onnistuu jotta tuntisivat itse olevansa parempia, vaikka elävät täydessä katkeruudessa sekä vitutuksessa ja kaltereiden sisällä jotka ne on ite pystyttänyt, kun eivät usko itsekin pystyvänsä onnistumaan.

Se näkyy aina jokapuolella.

Keskivertoihmisillä eli ihmisillä joita on suurinosa, niin niillä on aina ollut orjamentaliteetti aikojen alusta asti ja murtunut moraali sen suhteen mihin he uskovat itse pystyvänsä eli ne ei usko itse pystyvänsä yhtään mihinkään eivätkä usko itse pystyvänsä saamaan itselleen sitä mitä haluaa ja kehittää sitten tuon moralisoivan asenteen kaikkia niitä kohtaan jotka onnistuu jotta tuntisivat itse olevansa parempia, vaikka elävät täydessä katkeruudessa sekä vitutuksessa ja kaltereiden sisällä jotka ne on ite pystyttänyt, kun eivät usko itsekin pystyvänsä.

Se näkyy aina jokapuolella.
Jos erehdyt kritisoimaan bodymaailman jumalia jostain, olet katkera moraaliton paska, joka ei itse kykene mihinkään ja kateuttasi ja katkeruuttasi kritisoit kaikkia, koska et itse kykene mihinkään. Näinhän se menee.

Jos erehdyt kritisoimaan bodymaailman jumalia jostain, olet katkera moraaliton paska, joka ei itse kykene mihinkään ja kateuttasi ja katkeruuttasi kritisoit kaikkia, koska et itse kykene mihinkään. Näinhän se menee.
Kyllä jos erehdyt kritisoimaan katkerasti ketä tahansa korkea-arvoista miestä hänen alasta riippumatta, niin se kertoo vain sinun orjamentaliteetista ja epäuskosta itseesi.

Zone-sarja -42%
Kyllä jos erehdyt kritisoimaan katkerasti ketä tahansa korkea-arvoista miestä hänen alasta riippumatta, niin se kertoo vain sinun orjamentaliteetista ja epäuskosta itseesi.
Kyllä tavallinen kansalainen ihan syystäkin saa kritisoida miestä, joka vuosikausia valehtelee olevansa naturaali, vaikka ei sitä todellakaan ole.

Kyllä tavallinen kansalainen ihan syystäkin saa kritisoida miestä, joka vuosikausia valehtelee olevansa naturaali, vaikka ei sitä todellakaan ole.

Monikohan sitä naturaaliksi oikeasti uskoi? Kisasi kuitenkin lajissa, jossa 100% kilpailjoista roinaa. Onhan se silti totuuden vääristelyä, mutta aika lievä tapaus mielestäni.

Ja Bullista kyllä kuulin monelta semmoiselta ihmiseltä, jotka ei seuraa sitten tippaakaan lajia, että mitähän on vedellyt. Että olihan se usein selvää scenen ulkopuolisillekin.

Bisnesten kannalta on hyvä säilyttää positiivisempi mielikuva, eikä mennä myöntämään asiaa. Kuitenkin fitfarm oli vähän niin kuin terveyspalvelu.

Ymmärrän siis asian, vaikka vähän hymähtelin niitä juttuja lukiessani.

Ehkä enemmän pidän pahana kun fitness-kilpailijat vetelee aineita ja antaa kuvan, että tiettyyn kondikseen on päästy vain puhtain ja terveellisin keinoin.

Viimeksi muokattu:
Se on vähän hassua kun lehtijuttuihin kirjoitetaan kuinka kaikessa urheilussa käytetään huipputasolla lääkkeitä. Kyllä, niin tehdään, mutta bodylajeissa myös matkalla kohti huippua tai ihan vaan piirimestaruustasollakin ja omaksi iloksi tai mistä ikinä syystä roinaavatkin.
Ihan kuin natikkana mentäisiin huipulle, huomataan että taso onkin yllättävän kova, pitää ottaa apuja jotta saadaan se viimeinen rutistus, vaikka se legendaarinen 5% hyöty ja nelossijan vitutus muuttuu mestaruudeksi.

Miksi pitäisi myöntää kun sitä ei tee kukaan muukaan. Ei missään lajissa. Bodareilta nyt vain kysytään asiaa eniten koska he ovat lihaksikkaimpia. Ymmärrät varmaan ettei urheilija jolla on sponsoreita voi huudella roinasta julkisuuteen. Se on valehdeltava tai jätettävä vastaamatta. Eihän Theresa Johaughaan sano haastatteluissa että voitin koska on niin kovat horkat kierrossa.

Suositut

Back
Ylös Bottom