BB PRO Jari "Bull" Mentula

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Olin vielä tänään töissä intoa täynnä editoimassa teille vajaan kymmemen minutin pituista videoclippiä eräästä jalkatreenissä tehdystä liikkeestä ja tarkoitus oli editoida se loppuun kun saan päivän työt tehtyä eli NYT. Mutta kyllä tarvii sanoa, että ei ihan hirveesti enää huvita.

nyt oikeesti hei, aikuinen mies:)

Onhan se oman kaupungin pro ukon touhuja näinkin kaukaa kiva seurata koska jarin omasta böogista en kaikkea ymmärrä kun se ei suomeksi ole. käymässä tälle threadille samoin kuin ilveksen viralliselle foorumille eli niin vittumaisia faneja et uhkailtiin jopa sivujen sulkemisella! GO LEECH GO!

Onhan se oman kaupungin pro ukon touhuja näinkin kaukaa kiva seurata koska jarin omasta böogista en kaikkea ymmärrä kun se ei suomeksi ole. käymässä tälle threadille samoin kuin ilveksen viralliselle foorumille eli niin vittumaisia faneja et uhkailtiin jopa sivujen sulkemisella! GO LEECH GO!

Niin tai enhän mä tässä mitään uhkaile

Voi liittyä hyvinkin siihen, että selkää on teknisesti huomattavan vaikea harjoittaa ylhäältäpäin tehtävistä vetoliikkeistä; monilla isoilla ammattilaisilla jo oman kehonpaino on niin suuri, että liike muuttuu tasapainollisista syistä sen verran vaikeaksi, että selän harjoittaminen jää vaillinaiseksi. Toki varmastikin keskivertokatsojan silmään leuat saattaisivat sujua hyvin jopa mittavilla lisäpainoilla (tätä tapahtuu muuten saleilla helvetin todella paljon...tehdään leukoja, mutta ei kyllä harjoiteta kunnolla selkälihaksia), vaikka todellisuudessa selkä saisi vain murto-osan siitä rasituksesta, mitä sille haluttaisiin antaa. Leuanvetokaan ei ole mikään kuningasliike, ja loppujen lopuksi nimenomaan selän harjoittamiseen kohdistettuna se on myös hyvin raskas ja siksi vaikea suorittaa.
Itse näen asian myös aika pitkälti noin, esim. se tyyli miten Jari tekee ylätaljaa on aikalailla mahdoton toteuttaa leukojen vedossa. Nimenomaan tasapainollisista syistä.
Minun näkemys asiasta, pitääkin kysyä mikä on Jarin mielipide leukojen vedosta.

nyt oikeesti hei, aikuinen mies:)

Ehkä joo :) Myönnän kyllä, että eilen ei todellakaan ollut enää minkään sortin intoa uppoutua pitkän työpäivän jälkeen videon editoimisen kimppuun.
Lapsellista tai ei, mutta siinä kohtaa kun tämän thredin kirjoittaminen ei mua kiinnosta niin tämä thredin kirjoittamin mun osalta täällä loppuu.

Niin tai enhän mä tässä faneja uhkaile

Leechille: Näen vastauksestasi, ettet pysty asialliseen keskusteluun lainkaan. Sinä haluat, että tämä tredi pysyy tavanomaisella perseennuolentalinjalla, ja hyvinhän se on pysynytkin, kun vastaat eriasteisella vittuilulla kaikille, joiden kysymykset tai kommentit eivät sinua miellytä. Se ei ole mielestäni hyvää tiedottamista eikä varmasti ole eduksi Jarille ja hänen ponnisteluilleen. Leech: Tällaiseen julkiseen leikkiin ei kannata lähteä ollenkaan, jos pää ei tämän vertaa kestä.

Minun mielestäni tästä tredistä on nykymuodossaan jo haittaa Jarin imagolle, kun tuollainen raivopää vastaa lähes kaikkeen erittäin jyrkästi ja usein vielä selvään "fuck you" -tyyliin. Kaikille pakkislaisille muuten tiedoksi, että Jari itse on täysin päinvastainen kuin Leech, aina rauhallinen ja kohtelias kaikille. Jari on ollut myös yksi mukavimmista haastateltavista, koska hän kertoo tekemisistään hyvin analyyttisesti, toimittajan rooliksi jää vain kirjata ylös valmis juttu.

Komppaan täysin.[IMO] Leechins ulosanti foorumille on ollu aina mun mielestäni hieman ylimielistä. Tolla asenteella et kuse kun omille ja samalla myös bullin nilkoille. Nyt kun tässä on vedetty jo Räikköset ym mukaan niin voidaan miettiä millä asenteella esim Räikkösen asioidenhoitaja / tiedottaja puhuu? Sekin varmaa jatkuvasti saa kuulla samoja ysymyksia koskein Räikkösen uraan ties miltä uunoilta, mutta monta kertaa se on lehdistöön huudellut "Lue edellisestä lehdestä aasi!" [/IMO]

edit. Tämä ei ollut vittuilua missään muodossa vaan yhden pienen ihmisen mielipide. Teet hienoa duunia kun jaksat pistella kuulumisia, kuvia ja videoita. Arvostan! Hieman vaan kärsviälisyyttä meidän taunojen kanssa. jätä mielummin vaikka vastaamatta:)

Komppaan täysin.[IMO] Leechins ulosanti foorumille on ollu aina mun mielestäni hieman ylimielistä. Tolla asenteella et kuse kun omille ja samalla myös bullin nilkoille. Nyt kun tässä on vedetty jo Räikköset ym mukaan niin voidaan miettiä millä asenteella esim Räikkösen asioidenhoitaja / tiedottaja puhuu? Sekin varmaa jatkuvasti saa kuulla samoja ysymyksia koskein Räikkösen uraan ties miltä uunoilta, mutta monta kertaa se on lehdistöön huudellut "Lue edellisestä lehdestä aasi!" [/IMO]

edit. Tämä ei ollut vittuilua missään muodossa vaan yhden pienen ihmisen mielipide. Teet hienoa duunia kun jaksat pistella kuulumisia, kuvia ja videoita. Arvostan! Hieman vaan kärsviälisyyttä meidän taunojen kanssa. jätä mielummin vaikka vastaamatta:)
Kiitos palautteesta.

tarkoitin että mielenkiintoisuus/jonkin sortin hyöty voittaa noiden vittumaisten valittajien kitinät. se oli positiivinen ja jatkoa toivova viesti

Ymmärsin, kirjoitin vaan hiukka hölmösti takaisin. Ja kiitos myös sinulle kommentistasi.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jari kun on kuvista päätellen suhteellisen tiukassa kunnossa ollut offilla, niin olisi hienoa tietää mitä mies syö? Mitä nyt oon tätä ketjua kahlaillu läpi niin ei omaan silmään sattunut. P/HH/R suhde?

Leech:ille kiitos jos vastaa:rock:

Kyseinen kisa on ns. tilastohäiriö, vähän sama kuin se, että Poutiainen on suomenmestari bodauksessa.

:lol2:

main.php

Jari kun on kuvista päätellen suhteellisen tiukassa kunnossa ollut offilla, niin olisi hienoa tietää mitä mies syö? Mitä nyt oon tätä ketjua kahlaillu läpi niin ei omaan silmään sattunut. P/HH/R suhde?

Minäpä vastaan ku Leech ei kerennyt :) Tarkasti en tiedä että mitä syö mutta uusimmassa tai toiseksi uusimmassa Bodyssa luki että offilla 5500 kaloria, joka koostuu 500 grammasta proteiinia, 700 grammasta hiilareita ja 70g rasvaa. Suurin osa hiilareista aamupalalla ja treenin jälkeisellä aterialla (jolla tulee 250g hiilareita :urjo:)

Minäkin kyllä sanon että Leechin pitäisi jatkaa tätä kirjoittelua :)

Älkää nyt missään nimessä lopettako kirjottamasta bullin kuulumisia tänne, meillä kun ei muita pro tason miehiä ole ja jos siitä ainoostaki loppuu tiedottaminen niin voi pyhä perkele. Kellään ei oo sen jälkeen kivaa. Noita dissaajia kun löytyy joka paikasta, ihan sama vaikka puhutaan bodauksesta tai pitsin nypläämisestä niin aina joku vittuilee ja valittaa. Ite ainakin luen aina ensimmäisten joukossa tämän ketjun. Pikkusen pidempää pinnaa vaan kaikille nii ei mee iha sössimiseksi tämä ketju. Leechille propsit siitä et kehtaat pitää meitä ajantasalla jarin touhuista...jatketaan asialinjalla :)

Viimeksi muokattu:
Kummallista takkuamista joidenkin osalta.

Antaa helvetti Leechin infota, ja jos jotain naurettavaa pitää viheltää niin ei sitten kirjota ollenkaan.

Jari on todellakin aika tiukassa kunnossa offillakin, ruoka-aineet perus bodyruokaa eli kanaa, jauhelihaa, pastaa, riisiä, raejuustoa, maitorahkaa, rasvatonta jogurttia, kaurahiutaleita ja pitaleipää treenin jälkeisellä safkalla, pitaleipä on hyvä, siinä on reippaasti hiilreita "puristettu" pieneen palaan, esim. paahtoleipää saa syödä paketin jotta sais saman määrän hiilareita kun kahdesta pitaleivästä. Safkat on siis aika pitälti samoja kun dieetillä, vain määrät on isompia. Rasvat pää-asiassa oliiviöljystä ja lesitiinistä.
Sunnuntait on hiilaripäiviä, mutta silloinkaan Jari ei mättää päättömästi mitään vaan kyllä nekin päivät on tarkkaan mietitty mitä syödään, että kroppa saadaan ladattua. Jari sitä usein sanoo ja kirjoittaa, että hiilaripäivän tarkoitus on ladata kroppa, ei päätä :)
Toki kyllähän Jari nyt joskus käy sunnuntaisin ulkona syömässä jne.

apulus ehtikin jo kertoa makrot.

Sinä kun herran tiedät läheltä, niin onko ruokailu täyttä askeesia? Vai kärsiikö syödä välillä karkkiakin, että mieli pysyy aurinkoisena. En kehdannut lukea koko ketjua, vaikkakin tätä tulee välillä luettua. On satavarmasti kysytty aiemminkin.

Pistähän joitakin treenipainoja/muita yksityiskohtia treeneistä, jos mahdollista.

Kyllä se ruokailu aika askeesia on kuten bodareilla yleensä, mutta Jari tuntuu kyllä ihan nauttivan siitä ja on jo niin tottunut siihen kun vuosia jo syönyt samalla tavalla, ei tuota mitään ongelmia.
Ei se karkkia tykkää mussuttaa ja jos käydään kahvilla niin hyvin harvoin vetää pullaa tai muuta vastaavaa. Joulun alla kyllä söi yhden tortun :D
Ei toi ole mitään väkisin kieltäytymistä vaan tulee kyllä ihan selkärangasta jo.

Treenipainoista ei olla nyt ihan viime päivinä juteltu, se mistä viimeksi oli puhetta niin kapeaa penkkiä menee sarjaa yli 200 kg:lla ja paidalla on tempastu salilla jo sellainen lukema, että oikein hirvittää. Vanha enkka kun kisoissa on 317,5 kg ja mikäli nyt lähtisi kisoihin niin se menisi rikki.
Yksityiskohtaisesti tämän hetken treeneistä mun on vähän hankala kertoa kun ei olla mun työkiireiden takia treenattu kimpassa, pitänee jutella Jarin kanssa tarkemmin tän hetken treeneistä niin kirjoittelen niitä sitten tänne.

Tässä eka clippi testimielessä, lisää laitan kun ehdin tekemään ja kuvailemaan.
Ekassa sarjassa oli muistaakseni painoa 80-90kg/puoli ja neljännessä sarjassa 65-75kg/puoli, en enää muista tarkkaan kun ton kuvaamisesta on hetki aikaa.
Kuvattu vielä silloin kun Jari treenaili kevyemmin ja piteli painoa maltillisissa lukemissa reilusti alta 120kg:n.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Suositut

Back
Ylös Bottom