Kommentoin lyhyesti, koska haluat selvästi vittuilla selvästä asiasta, vaikka varmasti oikeasti ymmärrät sen (tai ehkä olet oikeasti vain yksinkertainen). Jos olisin Mentula, vaihtaisin jo tänään tiedottajaa.
Viittasin formulakuskeihin siksi, että he ovat joutuneet jo nuorina poikina valitsemaan tiensä ja lähtemään maailmalle ensin Englantiin ajamaan pikkuformuloita ja taistelleet itselleen siitä vähitellen paikan eteenpäin formula 1 -sarjaan. He eivät ole jääneet Vantaalle (tai Tampereelle) luomaan kansainvälistä uraa, koska se olisi ollut mahdotonta. Pystytkö sinä ymmärtämään analogian tästä Mentulaan ja muihin kehonrakentajiin, jotka haluavat kutsua itseään ammattilaisiksi ja oikeasti menestyä kilpailuissa ja tienata rahaa.
Mikä on Herra Virtamon ongelma? Olenko kenties kussut sun muroihin? Jos haluan vittuilla sulle niin quottaan suoraan sinua, jos tarkkaan katsot niin quottasin Raptoria. Mikset sinä Raptorille avautunut koska hän ekana alkoi sinulle "vittuilemaan" kun otti keskusteluun mainitsemasi Renny Harlinin.
Ja ihan vaan selvennyksenä,, en ole Jari Mentulan tiedottaja.
Sinähän voisit hommata Jarille uuden "tiedottajan", tai kenties alkaa vaikka itse toimimaan Jarin "tiedottajana" kun asian nostit esille?
Onneksi Jouni Virtamo ei ole Jari Mentula. Leechi tekee ihan oikeesti törkeen hyvää työtä kun vastailee täällä kaiken maailman tahvojen (ml. meikäläinen) kysymyksiin tasavaltamme kovimmasta kehonrakentajasta. Ei niihin "tiedottajan tehtäviin" niin kauheasti jonoa ole ja siksi onkin hienoa, että joku tännekkin kirjoittelee Bullin kuulumisia.
Niin kuten olen aiemmin sanonut jo moneen kertaan niin kirjoittelen tänne tasan vain siksi, että te saisitte lukea mitä Bullin treenaamiseen ja vaiheisiin milloinkin kuuluu.
Äkkiseltään voisin sanoa, että jos lopetan kirjoittelun tänne niin tämä ketju tyrehtyy aika hätäseen, Jarilla ei itsellään riitä aika tänne kirjoitella ja mun työt sallii sen, että kirjoittelen tänne koska olen kokoaika läppärin ääressä ja tiedän mitä Jarille milloinkin kuuluu koska mikäli emme treenaa yhdessä niin olemme jokatapauksessa yhteydessä useita kertoja viikossa.
Aika hankala tänne kenenkään on kirjoitella tehtaalta sorvin äärestä tai aura-auton ratista, tunkua ei todellakaan ole.
Tai eiköhän niitä kirjoittelijoita netti olisi täynnä, mutta ongelma on vaan se, että pitäisi vielä tietää mitä kirjoittelee, aktviivista yhteistyötä Jarin kanssa pitäisi olla kokoaika.
Mike tekee Jarin eteen hyvää duunia, mutta en oikein usko siihen, että Mikelläkään aika ja mahdollisuudet riittäisi tämän ketjun aktiiviseen päivittämiseen.
kyllä leechi on nähnmyt vaivaa kirjotellessaan bullin kuulumisia ja tietoa tulee tosi hyvin koko ajan, vaikka paskaakin on tullut.
Tarkoitatko, että paskaa on tullut mun puolelta? Myönnän, että on loppunut sietokyky välillä kaikenmaailman apinointiin ja olen sitten kirjoitellut turhankin kärkkäästi vastaan.
Olen yrittänyt vähän hioa itsehillintää, jäisi mun puolelta ne avautumiset vähemmälle