BB PRO Jari "Bull" Mentula

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Joo täytyy kyl yhtyä muihin et karkaahan täällä mopo käsistä kohtuu usein aika moneltaki :D

Hauskaa luettavaa joka tapauksessa!
Ehkä ihmisten ei pitäis ottaa kaikkea niin vakavasti ja loukkauksina.. :rolleyes:

En nyt oikeen ymmärrä tätä turhaa sotaa Leech:in "hemoilusta", Miehen tunteneena voin kertoo että missään välissä en oo ite ainakaa huomannu minkää moista hermoilua vaan normaalia "niin se metsä vastaa kun sinne huudaan" tekstiä. Omasta mielestä on turha ottaa kantaa toisen henkilökohtaisesta päätöksestä harjotella täälä Suomessa, Jarilla kun kisoja ei oo joka viikko tai kuukausi niin treenatkoon rauhas täälä jos kerta niin haluaa! :)

Muuttoasiasta

Keskustelin tänään Jarin kanssa asiasta.

"Tänä vuonna on tarkoitus lähteä Veniceen pidemmäksi aikaa ja ensivuonna muuttokin mahdollinen"

Lisäksi mulla on kotona viimeistä vaille valmiina yksi treeniklippi jalkatreenistä, yksi hyväksi havaittu liike hyväksi havaitulla tekniikalla. Uppaan sen Youtubeen kunnes saan täysin valmiiksi.

Keskustelin tänään Jarin kanssa asiasta.

"Tänä vuonna on tarkoitus lähteä Veniceen pidemmäksi aikaa ja ensivuonna muuttokin mahdollinen"

Lisäksi mulla on kotona viimeistä vaille valmiina yksi treeniklippi jalkatreenistä, yksi hyväksi havaittu liike hyväksi havaitulla tekniikalla. Uppaan sen Youtubeen kunnes saan täysin valmiiksi.

Now we talk!!!

Huhuja

Kuulin "huhuja" varsin luotettavalta taholta, että Bull on ottanut kokeilumielessä hieman penkkiä paidalla, tarkoista kiloista en puhu mitään, mutta mikäli Bull vielä innostuu penkkikisoihin lähtemään niin vanha 317,5kg ennätys menee rikki!
Jarihan ei ole penkkiä juuri treenannut pitkiin aikoihin, puhumattakaan paita nostoista. Tällä hetkellä liikkuvat raudat on hyvä osoitus siitä, että voimatasot kasvaa myös bodaamalla kunhan tekee kaiken oikein.

Tästäkin proggiksesta mahdollisesti kuullaan vielä lisää :)

Toivottavasti ei vaan ukko innostu liikaa ja mikään paikka narahda:D
Saattaapi olla että kun "vanha" konkari lyö penkkipaidan päälle ja lähtee irvistämään niin rautaa nousee! :rock:

Toivottavasti ei vaan ukko innostu liikaa ja mikään paikka narahda:D
Saattaapi olla että kun "vanha" konkari lyö penkkipaidan päälle ja lähtee irvistämään niin rautaa nousee! :rock:

Tietysti pitää koputtaa puuta, mutta Jarilla ei tähän päivään mennessä ole sattunut mitään loukkaantumisia. Ei ole ilmeisen herkkä niille

Mutta miettikääs sitä maailman ihmettä, että meikä on voittanut Bullin penkkikisoissa kahdella raw-nostolla vaikka Bullilla oli paita päällä. Samassa kisassa voitin mm. Perälän, Patterin jne. :D Kaikenmoista sitä sattuukin.

Kyseinen kisa on ns. tilastohäiriö, vähän sama kuin se, että Poutiainen on suomenmestari bodauksessa.

sirenpenkki.webp

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kuinka moni haluaa, että kirjoittelen tänne jatkossa Jarin kuulumisia ja päivittelen kuvia jne. ??

Olen Virtamon kanssa samoilla linjoilla siitä onko tästä "tiedottamisesta " enemmän haittaa kuin hyötyä Jarille. Kuulumisten kertomisesta tuskin on mitään haittaa kenellekään, mutta ajoittain tuntuu että Leech esittää mielipiteensä ikäänkuin nee olisi samalla myös Jarin mielipiteitä esim. jenkkilään muutto. Ekoissa viesteisst sai kuvan ettei jenkkilään muutto ole Jarille kovin ajankohtainen, nyt kuitenkin myöhemmissä viesteissä Jarilta on kysytty ja kiinnostusta jenkkilässä viihtymiseen onkin ilmeisen paljon. Että näin

Täällähän on vääntöä, hyvä niin.
Olen kyllä samaa mieltä siitä, että Leech ottaa usein keskustelut liiankin henkilökohtaisesti ja ehkä jopa suutahtaa. Kyseessä on kuitenkin Mentulan ketju ja mukavaa että niitä päivityksiä todellakin tulee, mutta sitten muuhun keskusteluun toivoisi vähän pitkäpinnaisempaa sävyä.

Itse asiassa tämän postin jälkeen olin jo kirjoittamassa tästä samasta asiasta, mutta pyyhinkin sitten vastauslomakkeen tyhjäksi. Mielenkiinnolla tätä Bullin projektia olen seuraillut, mutta seuraaminen on viime aikoina jäänyt vähemmälle, koska ketju tuntuu olevan pelkkiä kinasteluja ja loukkaantumisia.

Olen Virtamon kanssa samoilla linjoilla siitä onko tästä "tiedottamisesta " enemmän haittaa kuin hyötyä Jarille. Kuulumisten kertomisesta tuskin on mitään haittaa kenellekään, mutta ajoittain tuntuu että Leech esittää mielipiteensä ikäänkuin nee olisi samalla myös Jarin mielipiteitä esim. jenkkilään muutto. Ekoissa viesteisst sai kuvan ettei jenkkilään muutto ole Jarille kovin ajankohtainen, nyt kuitenkin myöhemmissä viesteissä Jarilta on kysytty ja kiinnostusta jenkkilässä viihtymiseen onkin ilmeisen paljon. Että näin

Jarin kanssa ollaan juteltu Jenkkilään muutosta monen monta kertaa ja se mitä olen tänne siitä aiheesta kirjoittanut ei ole ollut mun keksimiä juttuja niinkun nyt tunnut ajattelevan.
Enkä ole nyttenkään Jarilta kysynyt mitään muuttoon liittyvää vaan Jari itse henk. koht. tänään minulle soitti ja sanoi, että kirjoita häneltä sellainen viesti minkä sitten sen jälkeen kirjoitin. Että näin.

Ja Jarin kanssa myös juteltiin tästä "tiedottamisesta" ja jos te fanit todellakin olette ihan vakavasti sitä mieltä, että mun kirjoituksia ei tänne kaivata ja, että niistä on vain ja ainoastaan haittaa Jarin uralle niin lopetan todellakin kirjoittelun heti ja edelleenkin asia harmittaa ennenkaikkea Jarin puolesta jos näin käy.
Tämän ketjun kirjoittelu loppuu siinä tapauksessa vasten sekä Jarin, että minun tahtoa. Jos Jari sanoisi, että lopeta kirjoittelu niin lopettaisin sillä sekunnin murto-osalla, mutta se, että se paine lopettammiseen tulee fanien puolelta joiden pitäisi tukea Jaria ei oikein kuulosta hyvältä.

Eiköhän minusta ole jotain hyötyäkin Jarin uralle ollut, jos ei muuta niin onpahan ainakin yksi mun ottama kuva lähetetty Jenkkeihin Flexin kuvaajalle ja palaute oli erittäin positiivista.
Ja Jenkki foorumeilla seurattiin aktiivisesti Jarin blogia pitkin dieettiä missä oli lähestulkoon vain minun ottamia kuvia..

Olin vielä tänään töissä intoa täynnä editoimassa teille vajaan kymmemen minutin pituista videoclippiä eräästä jalkatreenissä tehdystä liikkeestä ja tarkoitus oli editoida se loppuun kun saan päivän työt tehtyä eli NYT. Mutta kyllä tarvii sanoa, että ei ihan hirveesti enää huvita.
Täällähän on vääntöä, hyvä niin.
Olen kyllä samaa mieltä siitä, että Leech ottaa usein keskustelut liiankin henkilökohtaisesti ja ehkä jopa suutahtaa. Kyseessä on kuitenkin Mentulan ketju ja mukavaa että niitä päivityksiä todellakin tulee, mutta sitten muuhun keskusteluun toivoisi vähän pitkäpinnaisempaa sävyä.

Itse asiassa tämän postin jälkeen olin jo kirjoittamassa tästä samasta asiasta, mutta pyyhinkin sitten vastauslomakkeen tyhjäksi. Mielenkiinnolla tätä Bullin projektia olen seuraillut, mutta seuraaminen on viime aikoina jäänyt vähemmälle, koska ketju tuntuu olevan pelkkiä kinasteluja ja loukkaantumisia.
Ehkä mun "huumorintajua" on vaikea joidenkin ymmärtää, mutta ne ketkä minut tuntee tietää, että tuo linkittämäsi viestin ympärillä käyty keskustelu puolestani oli puolihuumorilla heitettyä tarinaa. Ei ole tapana käyttää tyyliä millä monet koristelee viestinsä---------------->:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:lol2::lol2::lol2::lol2::lol2::lol2::lol2::lol2::lol2::lol2::lol2::lol2::lol2::lol2::lol2::lol2::lol2::lol2::lol2::lol2::lol2::lol2::lol2::lol2::lol2::lol2::lol2::lol2:

No jo on surkeita suorituksia sitten youtubeen laitettu. Eräs SM tason viimeksi -90kg sarjassa kilpaillut kaveri on tehnyt aikoinaan ranskista 120kilolla niin miksei sitten 40kg enemmän lihasta omaava ammattilainen tekisi samaa liikettä 40kiloa isommilla painoilla? Ja kaikenlisäksi tämä ammattilainen on penkannut kisoissa 317,5kg, tämä -90kg amatööri otti huippuaikoina muistaakseni 180kg raakana.
JA EDELLEEN KOROSTUKSEN SANA, ETTÄ LIIKE EI OLE OPPIKIRJAMATERIAALIA! Lukekaa ajatuksella Äff:n postaus edelliseltä sivulta, siinä vissiin ainoa joka ymmärtää millainen liike on ranskalainen punnerrus tuollaisilla romuilla ja tuollaiset romut on täysin mahdollisia Jarille.

Ekana kysellään treenipainoja ja sitten kun niitä kerron niin monta sivua epäillään ja ihmetellään.
On se vittu kun jengi epäilee JOKA asiaa!
Hyvä esimerkki toi Vstaotteen laittama linkki........
Todella moni näytti uskovan Jarin ammattilaisuuteen:down:

Kun tämä epäily joka asiaa kohtaan on niin älytön niin sen takia ei varmaan laiteta tuosta liikkeestä videota yhtään mihinkään, kuvataan se videolle ja kattellaan jätkien kanssa sitä sitten päivä putkeen kun vedetään perseet kerran vuodessa:D

No tuolta sentään löytyy hymiö, olisikohan tostakin joku loukkaantunut jos olisin jättänyt hymöin pois?

Mä yritin tänään kirjoittaa kuulumisia ja sivuuttaa tämän paskajauhannan, mutta vittu se vaan jatkuu ja jatkuu.
Ajattelin palauttaa tätä keskustelua raiteilleen muunmuassa uudella videoclipillä, mutta vitut tämä mihinkään käänny.
Vieläkö tästä asiasta tarvii jauhaa?
Ja tätä ketjua nyt todellakin tarvisi siivota!

Leech esittää mielipiteensä ikäänkuin nee olisi samalla myös Jarin mielipiteitä esim. jenkkilään muutto. Ekoissa viesteisst sai kuvan ettei jenkkilään muutto ole Jarille kovin ajankohtainen, nyt kuitenkin myöhemmissä viesteissä Jarilta on kysytty ja kiinnostusta jenkkilässä viihtymiseen onkin ilmeisen paljon. Että näin

Jenkkeihin muutto ei ole ajankohtainen Jarille, onko asia mielestäsi ajankohtainen jos se tapahtuu aikaisintaan vuonna 2011?
Mielestäni asia ei ole niin ajankohtainen, että siitä tarvisi tehdä numero!
Ja ikäänkuin olisin sanonut, että Jarilla ei olisi kiinnostusta Jenkkilässä viihtymiseen........
Mitä tulkitset noista mun aiemmin kirjoittamista viestistä-------->
Noi on arvokkaita reissuja ja voisin väittää, että lähes ehdottomia. Jarille tarttui Venicen Goldsilta korvaamattomia ja viimeisimpiä treenitekniikoita mitä alan huiput rapakon toisella puolen käyttää ja on ne jo poikinut tulostakin Jarin kohdalla.
Aika-ajoin vastaavia reissuja ja noi reissut myös tuo tullessaan kontakteja muhini pro ukkoihin.
Mielestäni tosta pystyy lukemaan, että kiinnostusta Jenkkilässä viihtymiseen on ja sä viestissä annat ymmärtää, että mun sanojen mukaan Jarilla ei olisi kiinnostusta Jenkkilässä viihtymiseen...

Otetaan tämä aihe käsittelyyn vaikka parin kolmen vuoden päästä, sillon voisi miettiä kannattaisiko muuttaa kenties Jenkkeihin vai ei.

Jos Jari harkitsee omien sanojensa mukaan muuttoa Jenkkeihin mahdollisesti vuonna 2011 eli vuonna 2011 voi olla esim. joulukuu 2011. Aika tarkalleen kaksi vuotta siitä kun kirjoitin tuon viestin missä sanoin, että asia olisi ajankohtaista ottaa puheeksi mahdollisesti 2-3 vuoden päästä uudelleen jolloin se olisi ehkä ajankohtaista.

Kyllä nyt yritetään ampua kovilla meikäläistä, säkään nyt et näytä tajuavan yhtään mitään mitä kirjoitit. Pelkkää paskaa jos ihan suorasanaisia ollaan mikä on tapanani ollut.

Eikai tuo muutto nyt ihan muutenkaan tapahdu vain sormia napsauttamalla? Tuntuu ihmiset vaikuttavan siltä että se olisi halutessaankin joku viimeistään viikon aikana tapahtuva asia. Puhumattakaan muista asioista, mitkä sitovat kotimaassaan.

Nonni, nyt loppu tyhjänpäiväsen kirjottelu. Ei kaikkeen tarvi vastata (,kuten vaikka tähän viestiin). Keskityhhän Leech pistämään uutta matskua ulos, niin kaikki on tyytyväisiä :)

Miksi muuten promiehet tekevät harvemmin leukoja ja luottavat enemmänkin ylätaljaan? Toki joissain videopätkissä näkyy leukojakin mutta paljon enemmän ylätaljaa.

Miksi muuten promiehet tekevät harvemmin leukoja ja luottavat enemmänkin ylätaljaan? Toki joissain videopätkissä näkyy leukojakin mutta paljon enemmän ylätaljaa.

Voi liittyä hyvinkin siihen, että selkää on teknisesti huomattavan vaikea harjoittaa ylhäältäpäin tehtävistä vetoliikkeistä; monilla isoilla ammattilaisilla jo oman kehonpaino on niin suuri, että liike muuttuu tasapainollisista syistä sen verran vaikeaksi, että selän harjoittaminen jää vaillinaiseksi. Toki varmastikin keskivertokatsojan silmään leuat saattaisivat sujua hyvin jopa mittavilla lisäpainoilla (tätä tapahtuu muuten saleilla helvetin todella paljon...tehdään leukoja, mutta ei kyllä harjoiteta kunnolla selkälihaksia), vaikka todellisuudessa selkä saisi vain murto-osan siitä rasituksesta, mitä sille haluttaisiin antaa. Leuanvetokaan ei ole mikään kuningasliike, ja loppujen lopuksi nimenomaan selän harjoittamiseen kohdistettuna se on myös hyvin raskas ja siksi vaikea suorittaa.

Luulisi että ylätaljalla voi yhtä hyvin saada rasituksen aivan muualle kuin latseille. Tietysti on totta että suuri osa tekee leuat selän lihaskasvun kannalta huonosti mutta sama pätee moneen muuhun ellei kaikkiin liikkeisiin: heilutaan, pyristellään, tiputetaan painot tai oma keho alas ja pyritään vaan liikkumaan/liikuttamaan vailla mitään tuntumaa. Jos omalla kohdalla vertaa ylätaljaa leveällä myötäotteella tehtyihin leukoihin ilman heilumista, hitaalla negatiivisella vaiheella ja latsien tuntumaan keskittymällä niin yhtä kipeäski paikat tulevat jälkeenpäin. Kuitenkin prot tekevät enemmän ylätaljaa eli jotain etua ilmeisesti on.

Suositut

Back
Ylös Bottom