Olen Virtamon kanssa samoilla linjoilla siitä onko tästä "tiedottamisesta " enemmän haittaa kuin hyötyä Jarille. Kuulumisten kertomisesta tuskin on mitään haittaa kenellekään, mutta ajoittain tuntuu että Leech esittää mielipiteensä ikäänkuin nee olisi samalla myös Jarin mielipiteitä esim. jenkkilään muutto. Ekoissa viesteisst sai kuvan ettei jenkkilään muutto ole Jarille kovin ajankohtainen, nyt kuitenkin myöhemmissä viesteissä Jarilta on kysytty ja kiinnostusta jenkkilässä viihtymiseen onkin ilmeisen paljon. Että näin
Jarin kanssa ollaan juteltu Jenkkilään muutosta monen monta kertaa ja se mitä olen tänne siitä aiheesta kirjoittanut ei ole ollut mun keksimiä juttuja niinkun nyt tunnut ajattelevan.
Enkä ole nyttenkään Jarilta kysynyt mitään muuttoon liittyvää vaan Jari itse henk. koht. tänään minulle soitti ja sanoi, että kirjoita häneltä sellainen viesti minkä sitten sen jälkeen kirjoitin. Että näin.
Ja Jarin kanssa myös juteltiin tästä "tiedottamisesta" ja jos te fanit todellakin olette ihan vakavasti sitä mieltä, että mun kirjoituksia ei tänne kaivata ja, että niistä on vain ja ainoastaan haittaa Jarin uralle niin lopetan todellakin kirjoittelun heti ja edelleenkin asia harmittaa ennenkaikkea Jarin puolesta jos näin käy.
Tämän ketjun kirjoittelu loppuu siinä tapauksessa vasten sekä Jarin, että minun tahtoa. Jos Jari sanoisi, että lopeta kirjoittelu niin lopettaisin sillä sekunnin murto-osalla, mutta se, että se paine lopettammiseen tulee fanien puolelta joiden pitäisi tukea Jaria ei oikein kuulosta hyvältä.
Eiköhän minusta ole jotain hyötyäkin Jarin uralle ollut, jos ei muuta niin onpahan ainakin yksi mun ottama kuva lähetetty Jenkkeihin Flexin kuvaajalle ja palaute oli erittäin positiivista.
Ja Jenkki foorumeilla seurattiin aktiivisesti Jarin blogia pitkin dieettiä missä oli lähestulkoon vain minun ottamia kuvia..
Olin vielä tänään töissä intoa täynnä editoimassa teille vajaan kymmemen minutin pituista videoclippiä eräästä jalkatreenissä tehdystä liikkeestä ja tarkoitus oli editoida se loppuun kun saan päivän työt tehtyä eli NYT. Mutta kyllä tarvii sanoa, että ei ihan hirveesti enää huvita.
Täällähän on vääntöä, hyvä niin.
Olen kyllä samaa mieltä siitä, että Leech ottaa usein keskustelut liiankin henkilökohtaisesti ja ehkä jopa suutahtaa. Kyseessä on kuitenkin Mentulan ketju ja mukavaa että niitä päivityksiä todellakin tulee, mutta sitten muuhun keskusteluun toivoisi vähän pitkäpinnaisempaa sävyä.
Itse asiassa
tämän postin jälkeen olin jo kirjoittamassa tästä samasta asiasta, mutta pyyhinkin sitten vastauslomakkeen tyhjäksi. Mielenkiinnolla tätä Bullin projektia olen seuraillut, mutta seuraaminen on viime aikoina jäänyt vähemmälle, koska ketju tuntuu olevan pelkkiä kinasteluja ja loukkaantumisia.
Ehkä mun "huumorintajua" on vaikea joidenkin ymmärtää, mutta ne ketkä minut tuntee tietää, että tuo linkittämäsi viestin ympärillä käyty keskustelu puolestani oli puolihuumorilla heitettyä tarinaa. Ei ole tapana käyttää tyyliä millä monet koristelee viestinsä---------------->:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:lol2::lol2::lol2::lol2::lol2::lol2::lol2::lol2::lol2::lol2::lol2::lol2::lol2::lol2::lol2::lol2::lol2::lol2::lol2::lol2::lol2::lol2::lol2::lol2::lol2::lol2::lol2::lol2:
No jo on surkeita suorituksia sitten youtubeen laitettu. Eräs SM tason viimeksi -90kg sarjassa kilpaillut kaveri on tehnyt aikoinaan ranskista 120kilolla niin miksei sitten 40kg enemmän lihasta omaava ammattilainen tekisi samaa liikettä 40kiloa isommilla painoilla? Ja kaikenlisäksi tämä ammattilainen on penkannut kisoissa 317,5kg, tämä -90kg amatööri otti huippuaikoina muistaakseni 180kg raakana.
JA EDELLEEN KOROSTUKSEN SANA, ETTÄ LIIKE EI OLE OPPIKIRJAMATERIAALIA! Lukekaa ajatuksella Äff:n postaus edelliseltä sivulta, siinä vissiin ainoa joka ymmärtää millainen liike on ranskalainen punnerrus tuollaisilla romuilla ja tuollaiset romut on täysin mahdollisia Jarille.
Ekana kysellään treenipainoja ja sitten kun niitä kerron niin monta sivua epäillään ja ihmetellään.
On se vittu kun jengi epäilee JOKA asiaa!
Hyvä esimerkki toi Vstaotteen laittama linkki........
Todella moni näytti uskovan Jarin ammattilaisuuteen:down:
Kun tämä epäily joka asiaa kohtaan on niin älytön niin sen takia ei varmaan laiteta tuosta liikkeestä videota yhtään mihinkään, kuvataan se videolle ja kattellaan jätkien kanssa sitä sitten päivä putkeen kun vedetään perseet kerran vuodessa:D
No tuolta sentään löytyy hymiö, olisikohan tostakin joku loukkaantunut jos olisin jättänyt hymöin pois?