BB PRO Jari "Bull" Mentula

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Nyt kootut selitykset, mutta varsin pätevät sellaiset.
Eilen illalla sattu pikku vahinko mulla himassa ja kamera putosi pöydältä lattialle ja paskaks tottakai :( Eli videot on nyt sitten pelkän iphonen varassa ja pitää nyt eka testata minkä laatuista pätkää sillä saa aikaiseksi.
Kunnon videokamera kyllä löytyy, mutta oli tarkoitus kuvata tolla Canonin powershot G9:llä videopätkää, kätevää kun saa samalla napsittua kuvia ja videopätkä on hyvä laatuista mitä sillä saa tai sai...
Mutta tsekkaan ton iphonen kanssa mitä sillä sais järkkäiltyä ja räpsin tänne kuvia nyt lähes joka treeneistä ja kyllä pyrkimys olis joka viikko jotain matskua heittää näytille.

Jarin kondis menee nyt hurjaa vauhtia eteenpäin ja jumalauta on mies ISO!!

Jarin kondis menee nyt hurjaa vauhtia eteenpäin ja jumalauta on mies ISO!!
Pystyykö antamaan mitään lukuja kiloissa tai senteissä?

Pystyykö antamaan mitään lukuja kiloissa tai senteissä?
+130kg paino, olkavarsi +60cm ja kunto kireän näköinen kuten viimeisistä kuvista näkee!
Mä uskon, että paino menee tällä offilla yli 140kg:n.

Noita seminaareja olis hauska katsella youtubesta, mutta toisaalta jos nuo muuten on maksullisia, niin ois ehkä aika vääryyttä laittaa samat nettiin. Imo aina kiinnostaa semmoset elämänkertahommat, missä just selviää miten Jarppa vaikka aloitti treenaamisen ja kui siellä puntilla on aikaa vietetty alkuajoista lähtien. Mä muistan, että jossain lehdessä oli jotain ihan sikavanhoja kuviakin jostain ihan ekoista kisoista, ja yleistä tarinaa, mutta samat hommat videomuodossa omakertomana. MD:n sivuilla on just noita esim. Yatesin parin tunnin seminaareja suoraan vaan videona. Just idea...;)

Ei varmaan vaatis sen kummampaa kuin että kamera siihen viereen nakottamaan koko juttutuokion ajaksi vaan playlle. Se tosin vaatii ihan ehjä kamerat, eikä siihen kummostas käsittelyä nyt tarvis.:D

Noita seminaareja olis hauska katsella youtubesta, mutta toisaalta jos nuo muuten on maksullisia, niin ois ehkä aika vääryyttä laittaa samat nettiin. Imo aina kiinnostaa semmoset elämänkertahommat, missä just selviää miten Jarppa vaikka aloitti treenaamisen ja kui siellä puntilla on aikaa vietetty alkuajoista lähtien. Mä muistan, että jossain lehdessä oli jotain ihan sikavanhoja kuviakin jostain ihan ekoista kisoista, ja yleistä tarinaa, mutta samat hommat videomuodossa omakertomana. MD:n sivuilla on just noita esim. Yatesin parin tunnin seminaareja suoraan vaan videona. Just idea...;)

Ei varmaan vaatis sen kummampaa kuin että kamera siihen viereen nakottamaan koko juttutuokion ajaksi vaan playlle. Se tosin vaatii ihan ehjä kamerat, eikä siihen kummostas käsittelyä nyt tarvis.:D
Mä ymmärtäisin ton idean siinä tapauksessa, että ne videoidut seminaarit maksaa saman verran kun itse seminaari.
Siinähän nyt ei ole mitään järkeä pitää seminaareja ja rahastaa niitä jotka niissä käy ja sitten jakaa se materiaali ilmaiseksi kaikille netissä.

Blogipäivitystä

powercenter-juliste.jpg

Mä ymmärtäisin ton idean siinä tapauksessa, että ne videoidut seminaarit maksaa saman verran kun itse seminaari.
Siinähän nyt ei ole mitään järkeä pitää seminaareja ja rahastaa niitä jotka niissä käy ja sitten jakaa se materiaali ilmaiseksi kaikille netissä.

Vois olla kokeilun arvoinen juttu tarjota seminaaria maksullisena kuten jotku UFC eventit. Saattais itteäkin kiinnostaa katsoa kun ei täältä maakunnista livenäkään paikalle pääse...

onko marko savolaisen tredi hukkunut ? kun en löydä sitä mistään! :david:
Poistettu jo AIKOJA sitten ja syy miksi kerrottiin täällä palstalla jossain joten sitä nyt ei ehkä tarvi tässä tämän enempää lähteä puimaan.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Vois olla kokeilun arvoinen juttu tarjota seminaaria maksullisena kuten jotku UFC eventit. Saattais itteäkin kiinnostaa katsoa kun ei täältä maakunnista livenäkään paikalle pääse...
Mä luulen asiasta voitais puhua heti kun hetki sitten videoidun netti treenin katsojaluvut tulee tietoon, se hiukka kertoo olisko tossa mitään järkeä..
Jengille annettiin mahdollisuus seurata Jarin käsitreeni suorana ja sen sai myös ladata jonkunaikaa jälkiteen. Mikäli se ei vetänyt tarpeeksi niin tuskin vetää tuo seminaarikaan.

Tsemiä vaan Jarille, mielenkiinnolla seurataan edistymistä.

OT
testoman sanoi:
onko marko savolaisen tredi hukkunut ? kun en löydä sitä mistään!
Samaa itse ihmetellyt kanssa, en niin aktiivisesti seurannut, että tietäisin miksi hävisi. searchilla löysin kaksikin threadia Savolaisesta, mutta ne ovat 6 vuotta vanhoja.

Nyt olis videoclippi vipuvarsi pystypunnerruksesta, lähinnä koemielessä kuvatta ja ihan ok jälkeä toi iphone tekee. Ongelma on vaan editoimisessa, movie makerilla saan kaiken duunattua, mutta kun "julkaisen" videon niin sen jälkeen puolet ruudusta on vihreää.

Yritin tuloksetta kysyä tuolla tietotekniikkaosioilla neuvoja, mutta ei kukaan vastannut mitään.
Tätä nyt ainakin jengi seuraa joten osaisko kukaan jeesiä niin saataisin pätkää jakoon!

Puidaan asiaa tuolla ettei tähän ketjuun tule turhaa paskaa--------->http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=88321

Minkälainen tilaisuus tuolla Powercenterillä on tulossa? Onko se joku seminaari vai vaan sellanen missä voi ite esitellä kysymyksiä ja ottaa kuvia Jarin kanssa? Ja minkä hintanen tapahtuma on kyseessä? En äkkisältään löytäny tarkempaa infoa..

Minkälainen tilaisuus tuolla Powercenterillä on tulossa? Onko se joku seminaari vai vaan sellanen missä voi ite esitellä kysymyksiä ja ottaa kuvia Jarin kanssa? Ja minkä hintanen tapahtuma on kyseessä? En äkkisältään löytäny tarkempaa infoa..
Tapahtuma on ilmainen eli KAIKKI paikalle seuraamaan treeniä ja kyselemään.

Leech, kirjoittelehan välillä niitä teidän treenejä. Niitä olis kiva lukea. Onko teidän kaikki treenit (enemmän tai vähemmän) volyymi treenejä? Lyhyillä palautuksilla ja paljon sarjoja? Ja tekeekö Jari liikkeiden positiiviset osat mahd räjähtävästi, niin kuin jostain video clipeistä olen aiemmin nähnyt vai hitaammin nyt molempiin suuntiin, kun liikkeet tehdään "puhtaammin"?

Leech, kirjoittelehan välillä niitä teidän treenejä. Niitä olis kiva lukea. Onko teidän kaikki treenit (enemmän tai vähemmän) volyymi treenejä? Lyhyillä palautuksilla ja paljon sarjoja? Ja tekeekö Jari liikkeiden positiiviset osat mahd räjähtävästi, niin kuin jostain video clipeistä olen aiemmin nähnyt vai hitaammin nyt molempiin suuntiin, kun liikkeet tehdään "puhtaammin"?
Pitää jossain vaiheessa kirjoitella tarkemmin.
Me tehdään kaikentyylistä treeniä, lyhyttä sarjaa pitkillä palautuksilla, lyhyttä sarjaa lyhyillä palautuksilla jne., pitkät sarjat pitkillä palautuksilla on harvinaisia, oikeastaan kaikkea muuta tehdään säännöllisesti.
Pääpaino kuitenkin on volyymityylisessä treenissä, sarjojen pituudet vaihtelee.
Eilen esim. tehtiin hyvinkin lyhyttä sarjaa rinnalle penkissä ja sitten toisena liikkeenä aika pitkää sarjaa flyessejä.
Välillä tehdään liikkeen "positiivinen" osuus räjähtävästi, välillä hitaasti, välillä tehdään niin, etä esim. neljä ekaa toistoa äärimmäisen hitaasti molempiin suuntiin ja sen jälkeen äärimmäisen nopeasti molempiin suuntiin tai nopeasti ylös, hitaasti alas jne. Parin sekunnin pito ala-asennossa, välillä parin sekunnin pito vain ylä-asennossa jne.
Tapoja on niin paljon mitä käytetään treeneissä.

Mulla on nyt kuvattuna yks clippi pystypunnerruksesta ja heitän sen tänne sitten kun ehdin hoitamaan sen editoinnin, palstan lehtineN lupautui jeesimään editoinnissa. SUURI kiitos jo miehelle etukäteen.

Suunnitelmissa on kuvata joka treenistä jotain ja sitten kun matskua on kasassa tarpeeksi editoidaan se kuosiin ja eetteriin, mutta siinä menee jonkun aikaa kun se saadaan hoidettua. Tässä pukkaa kiirettä näin yrittäjänä vähän helvetisti kun on uusia kuvioita tulella, parhaani mukaan kyllä yritän olla tässä messissä jotta teille saataisiin matskua Jarista.

Tulihan se Jarin käsitreeni käytyä kattomassa eilen. Mies on kyllä livenä aivan tolkuttoman iso! Ja tiukassa kunnossa on edelleen. Treeni oli ihan mielenkiintosta seurattavaa. Paljon tuli sarjoja ja aika tiukkaan tahtiin niitä tehtiin. Painot oli ehkä yllättävänkin pienet, mutta kyllä niilläkin ilmeisesti saa aikaseks, kun tekniikkapuoli on kunnossa.

Ei kyllä ollu montaa henkilöä paikalle eksyny, mitä vähän ihmettelenkin. Oli kuitenki hyvä tilaisuus päästä seuraamaan ammattilaista vierestä. Näkihän ainaki ite paremmin :D Ja kiitoksia vielä Jarille tilaisuudesta!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom