Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kuumeessa ei ole kovin viisasta treenata. Kokemusta on sydänlihastulehduksesta.
Se oli muuten Vänttisen Jaska joka jeesi Jaria. Mä olin taustalla ja tuskin edes näyin koko lähetyksessäLeechin kuvia odotellessa
Se oli muuten Vänttisen Jaska joka jeesi Jaria. Mä olin taustalla ja tuskin edes näyin koko lähetyksessä
Se oli muuten Vänttisen Jaska joka jeesi Jaria. Mä olin taustalla ja tuskin edes näyin koko lähetyksessä
Kyllä siellä sellanen harmaa Gaspin college päällä joku ukkeli kameran kanssa heilui:D
Ai se pieni vai? :D
Pakollinen korjaus, ei ollut kamera vaan iphone :DKyllä siellä sellanen harmaa Gaspin college päällä joku ukkeli kameran kanssa heilui:D
:lol2: Jepujee.Tarkoitinkin sun ottamia kuvia.
Suoritustekniikka ei juuri eroa siitä miten viparit sivulle tehdään sillon kun ne tehdään oikein ja puhtaasti. Istutaan aavistuksen etukenossa, kädet pysyy suht. suorana koko liikkeen ajan ja painot nostetaan oikeesti sivulle. Ei siis tehdä kädet reilusti koukussa ja nosteta painoja etuviistoon. Sit tietysti täytää pitää huoli, että epäkkäät pysyy rentona koko liikkeen ajan. Tuon tarkemmin en osaa selittää. Ei näitä pysty netissä opastamaan, pitäis ihan face to face olla salilla ja käydä yksityiskohtaisesti se liike läpi.Kirjoittelit jossain tuolla aiemmin että Jari otti käyttöön erilaisen tavan tehdä vipareita sivulle ja että joutui käyttämään pieniä (Jarille siis) painoja. Voisitko kuvailla tarkemmin tätä tekniikkaa?
Viimeiseen vuoteen ei ole tehnyt, mutta pian otetaan joku kyykkyvariaatio mukaan ohjelmaan.Tekeekö jari muuten etu tai taka-kyykkyä enää?
Se on nimenomaan sitä, järjettömän kokoinen. Mutta odotappa kun Jari alkaa syömään suunnitelmien mukaan ja aletaan treenaamaan kovaa. Sitten se vasta järkky onVittu toi hanska on ihan järkky!
Parempi nyt ;)?Saisko seuraavalla kerralla vähän isompia kuvia kun mukavempi ois tsiikailla kun noista nyt ei oikein näe. Ei siis mitään "vikaa" noissakaan ole, hyvä vaan että tulee edes jotain kuvia.